Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
8661/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marilla on naurettavan pienet tulot ollakseen noin urasuuntautunut. Ja nekin vähät menee vaatteisiin ja käsilaukkuihin. 

Mistä sä keksit, että Mari on urasuuntautunut? Koska olet saanut siitä kylmän kuvan, ja jos nainen on kylmä, sen täytyy olla joku työhullu? Höh. Sitäpaitsi, ihan perus palkkahan tuo on.

Se, että Mari hoiti työasioita kotoaan käsin eikä voinut siksi lähteä näyttämään Kalliota Petrille antoi ymmärtää, että kyseessä olisi vastuullisemmatkin hommat. Ei rivityöntekijän liksalla yleensä edellytetä töiden hoitamista virka-ajan jälkeen.

Jep, kovasti pyrki antamaan itsestään hyvinkin menestyneen ihmisen kuvaa... ainakin alkujaksoissa missä sitä työtään toitotti.

Ihan vaan teoriassa, kukaanhan ei tiedä onko kukaan ollut koko vuoden töissä tai esim osan töissä ulkomailla tai downshiftannut tai ollut between the jobs.

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/154305-joe… Ei ole uraputki auennut noilla tutkinnoilla...

Markkinointialan työmarkkinat on tosi kilpaillut. Se, että onnistuu saamaan oman alan vakiduunin on jo lottovoitto.

Vierailija
8662/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markuksen farkut on niin kireät edestä ja takaa, että kävely näyttää väkinäiseltä jalkojen siirtelyltä. Tuskin kukaan mies itse valitsisi pukea noin epämiellyttävän näköisiä pöksyjä.

Nytkö vasta ihmiset alkavat huomata, että pillifarkut sopivat oikeastaan kovin harvalle vartalolle niin, että ne nättävät hyvältä. Tähän mennessä niitä on tyrkytetty suunnilleen ainoana vaihtoehtona, joka sopii ajanmukaisesti pukeutuvalle ihmiselle. Olen ihmetellyt jo pitkään näitä "keisarin uusia vaatteita".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8663/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän hankala löytää bootcut- tai suuoralahkeisia farkkuja tummansininsenä ilman haalistuspesuja nykypäivänä. Tai ilman reikiä :D

Vierailija
8664/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnosta miltä mä muiden mielestä näytän ja mitä joku random on mieltä mun pillifarkuista. Mikä ihmeen velvollisuus ihmisellä on näyttää hyvältä? Ei mikään.

Vierailija
8665/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marilla on naurettavan pienet tulot ollakseen noin urasuuntautunut. Ja nekin vähät menee vaatteisiin ja käsilaukkuihin. 

Mistä sä keksit, että Mari on urasuuntautunut? Koska olet saanut siitä kylmän kuvan, ja jos nainen on kylmä, sen täytyy olla joku työhullu? Höh. Sitäpaitsi, ihan perus palkkahan tuo on.

Se, että Mari hoiti työasioita kotoaan käsin eikä voinut siksi lähteä näyttämään Kalliota Petrille antoi ymmärtää, että kyseessä olisi vastuullisemmatkin hommat. Ei rivityöntekijän liksalla yleensä edellytetä töiden hoitamista virka-ajan jälkeen.

Jep, kovasti pyrki antamaan itsestään hyvinkin menestyneen ihmisen kuvaa... ainakin alkujaksoissa missä sitä työtään toitotti.

Ihan vaan teoriassa, kukaanhan ei tiedä onko kukaan ollut koko vuoden töissä tai esim osan töissä ulkomailla tai downshiftannut tai ollut between the jobs.

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/154305-joe… Ei ole uraputki auennut noilla tutkinnoilla...

Ei ole Johannankaan tulot juuri suuremmat. Hänestäkin tetiin täällä kovaa uraa tekevää liikenaista. Joukon isoimmat tulot kerryttäneen Petrin työ ohitettiin sen sijaan pitkälti kautta kauden "it, ei kiinnosta"-asenteella.

Vierailija
8666/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Aliisa näytti siinä ensi viikon klipissä murtuneelta. Silmissä ei ollut mitään vilkettä, että jee, tästä jatketaan. Syön ison suklaalevyn ohjelman päätteeksi, jos olen väärässä. 😛

Olisko lopulta niin ettei Esa halua jatkaa...

Vierailija
8667/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Johannankaan tulot juuri suuremmat. Hänestäkin tetiin täällä kovaa uraa tekevää liikenaista. Joukon isoimmat tulot kerryttäneen Petrin työ ohitettiin sen sijaan pitkälti kautta kauden "it, ei kiinnosta"-asenteella.

Sitten vielä marmatettiin, miten paljon tasokkaampia nämä naiset ovat...

Vierailija
8668/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin kommentti pistää taas miettimään motiiveja. Eikö ihan oikeasti ole ymmärtänyt mikä tässä formaatissa on tavoite? Se, ettei ole tuntenut olleensa aviossa ei yhtään vähemmäksi sitä totuutta tee, että ovat Petrin kanssa virallisesti menneet naimisiin. Ja eroprosessi samanlailla silloin läpi käydään kuin "normielämän" liiton purkautuessa.

Se taas on toinen juttu kannattaako edes hakeutua tuollaiseen leikkiin lähteä jollei oikeasti ole siihen valmis ja halukas, siellä vastassa kun todennäköisesti on ihan jotain muuta kuin se unelmien prinssi valkoisella ratsullaan. Saduissa ne elää, harvemmin tosielämässä. Tai no, onhan niitä tosielämän supermiehiä, harvassa toki, Mutta on. Itsestään sekin lähtee, se mitä arvostaa. Ja se miten sen näyttää (muistaahan näyttää?!) toiselle.

No tottakai se Mari tietää ja tajuaa olevansa naimisissa. Kyse on tunteesta, siitä ettei tunne olevansa naimisissa vaikka onkin. Marin ja Petrin "parisuhde" oli niin lyhyt eikä koskaan päässyt edes lähelle aviossaolemista. Henkilö tuntee korkeintaan tapailleensa miestä, muutaman kerran. Silti joutuu käymään avioeroprosessin läpi. Onhan se vähän hassua ja jopa epäreilua. Hommasta ei tullut yhtään mitään, se kaatui heti alkumetreille.

Väitän että aika moni tuntisi samoin ja aika monella olis  vähän huijattu olo. Sai puolisoksi sellaisen ihmisen, jonka kanssa ei päästy alkua pidemmälle. Silti on pakko hoitaa avioero. Vaikka ei koskaan tuntenut edes olevansa naimisissa. Kyse on siis tunteen ja faktan ristiriidasta. Ei siitä, etteikö ihminen ole tiennyt mihin on ryhtymässä.

Vierailija
8669/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, nyt paljastui se, mitä joku täällä veikkaili. Eli Petri kokee, että hänelle ideaali nainen olisi kolmekymppinen. Hän pitää "3-kympin rajapyykkiä merkittävänä ikänä naisen elämässä". Manailee, etteivät 3-kymppiset enää ehkä kiinnostu hänestä. Onneksi edes sen ymmärtää itsekin. Piti ilmeisesti Maria liian vanhana, vaikka itse on vanhempi. Kyllä muuttui mielikuva Petristä.

Onkohan jotain tuollaista mennyt möläyttelemään Marille ja Mari loukkaantunut? En vaan halua uskoa, että kukaan voi olla noin veemäinen oikeassa elämässä kuin Mari, vaan että löytyy joku syy mikä oikeuttaa Marin käytöksen.

On varmasti sanonut Marille, että tämä on liian vanha äidiksi. Siinä se ero lapsiasiassa. Petri kyllä haluaa lapsia, mutta ei Marin kanssa. Lapsen äidin pitää olla 30v. Mari taas mielestään ei ole liian vanha saamaan lapsen. Onko ihme jos Mari on loukkaantunut. Asia on tullut ilmi jo häämatkalla. Joten ihmekö tuo jos tunnelma latistui.

Vierailija
8670/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti sanonut Marille, että tämä on liian vanha äidiksi. Siinä se ero lapsiasiassa. Petri kyllä haluaa lapsia, mutta ei Marin kanssa. Lapsen äidin pitää olla 30v. Mari taas mielestään ei ole liian vanha saamaan lapsen. Onko ihme jos Mari on loukkaantunut. Asia on tullut ilmi jo häämatkalla. Joten ihmekö tuo jos tunnelma latistui.

Mä oon vähän miettinyt samaa, että onko tämä se erimielisyys lapsista. Että Petri on töksäyttänyt jotain, että olisin halunnut lapsia mutta sä oot liian vanha jo, että se siitä sitten eikä tuu tapahtumaan tms. 

Vierailija
8671/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi, että a) ihmiselle voi olla työ tärkeää, vaikka siitä maksettaisiin huonoa palkkaa tai ei palkkaa ollenkaan b) huonosti palkatussakin työssä voidaan edellyttää omistautumista ja joustamista. Tervetuloa nykyaikaan.

Vierailija
8672/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin areenasta klipin, jossa Johanna tekee Markukselle lämppäreitä. Viipaloidut tomaatit makaa tiskipöydällä?? Yäk.

Yäk riippuu kyllä ihan siitä, miten puhdas tiskipöytä on. Ehkä Johanna pitää sen puhtaana ja eipähän ole tomaatit ainakaan lavuaarin pohjalla. Sellaistakin näkee.

Aivan kamalaa sellainen jos pesee hedelmät tiskialtaassa ennen kuin laittaa tarjolle, eli laskee vettä tiskialtaaseen ja uittaa hedelmät siinä. Kai siinä välissä pitäisi olla tiskattu astia.

No eipä ole ihme, että Suomessa on sellaiset määrät kaiken maailman hajuste- ja muita yliherkkyyksiä. Mitä ihmettä kuvittelet sieltä lavuaarista niihin hedelmiin oikein tarttuvan? Ruton?

Vierailija
8673/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on väärä käsitys kyllä... Monilla aloilla nykyään pelkästään työpaikkansa säilymisen vuoksi on se läppäri avattava vapaa-ajallakin, vaikka -ja etenkin jos- palkka on rivityöntekijän.

Esim. markkinointialalla työskentelevä sukulaiseni tekee hommia alle 3000 e kuukausipalkalla ilman vakityösopimusta ja on jatkuvasti ylitöissä. Hakee kyllä koko ajan parempaa työpaikkaa, mutta tuolla alalla monessa firmassa on tällä hetkellä rekrykielto tms., jolla perustellaan em. tilannetta rivityöntekijöille.

Vierailija
8674/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan kiinnosta miltä mä muiden mielestä näytän ja mitä joku random on mieltä mun pillifarkuista. Mikä ihmeen velvollisuus ihmisellä on näyttää hyvältä? Ei mikään.

Sä sä sä ja sä.

Usein on kyse siitä, ettei itse tajua miltä näyttää ja kun tajuaa, mieli muuttuu. Sä voit silti olla sä ja mä oon mä, ja se on ihan okei.

Vierailija
8675/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin he tienasivat vuonna 2016:

Aliisa 27 000

Esa 39 000

Mari 30 000

Petri 45 000

Johanna 35 000

Markus 35 000

Mistä nämä tulotiedot on peräisin?!

Vierailija
8676/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi ärsyttää taas tämän sarjan editointi. Aliisan ja Esan kohdalla on koko ajan vihjailtu, ettei Aliisa pidä Esan ulkonäöstä ja hänellä ei ole tunteita Esaa kohtaan. Sitten yhtäkkiä toiseksi viimeisessä jaksossa Aliisa yhtäkkiä tykkääkin suurinpiirtein kaikesta Esasta? Jää enemmän sellainen täh-olo kuin iloinen ja onnellisuus toisten puolesta. Vähän niinkuin Milla ja Kimmo, ei katsoja voinut nauttia mistään kasvutarinasta, kun parista ei näytetty mitään positiivista. Ihana, kun onnistuivat, mutta parempi ohjaaja ensi kaudelle, please!

Samaa mieltä, mikä pointti on ainoastaan jujuttaa katsojia antamalla väärä kuva kun voisi antaa oikean kuvan. Tuntuu että toisten suhde junnaa paikallaan kun näytetään vaan alun kompurointia 8 jaksoa...

Vierailija
8677/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä marmatettiin, miten paljon tasokkaampia nämä naiset ovat...

Naisen ja miehen "tasokkuus" syntyvät eri tekijöistä. 

Vierailija
8678/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junanvaunuja ratapihalle siirtelemään pääsee ilman mitään tutkintoakin. Jos vaurastua haluaa niin opiskelu on aika turhaa. Esalla on ikäänsä ja koulutustaustaansa nähden aika muhkeat tulot. Olisi minunkin kannattanut seurata ensirakkauttani eli rautateitä.

Vierailija
8679/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö Suomessa yhtään naista, joka olisi katsonut Ensitreffit Alttarilla ohjelmasta millainen Petri on ja silti haluaisi alkaa seurustelemaan sen äijän kanssa? Tuskinpa.

Kukapa jaksaisi katsella maanisesti urheilevaa, syömisiä kyttäävää, ahdasmielistä luuseria...

Minä täällä näin. Harrastukset ovat samansuuntaiset, ei yhtä tiheällä frekvenssillä mutta elämänrytmi on täysin sama. Harmi kun olen yli 35v.

Vierailija
8680/9874 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö Suomessa yhtään naista, joka olisi katsonut Ensitreffit Alttarilla ohjelmasta millainen Petri on ja silti haluaisi alkaa seurustelemaan sen äijän kanssa? Tuskinpa.

Kukapa jaksaisi katsella maanisesti urheilevaa, syömisiä kyttäävää, ahdasmielistä luuseria...

En minä Petriä luuseriksi sanoisi, onhan hänellä sentään työpaikka ja elämässä tavoitteita, joiden eteen tekee töitä (jäykkyys vain haittaa niiden saavuttamisessa). Mutta periaatteessa asiansa hoitava ilmeisen luotettava ja kunnollinen mies kuitenkin. Kotikaan ei ole mikään miesluola, vaan ihan siisti.

Jos syttyy lihaksista ja haaveilee mahdollisuudesta olla kotiäitinä, Petri voisi olla hyväkin valinta. Ei kuitenkaan minulle, kiitos.

Ketju on lukittu.