Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin he tienasivat vuonna 2016:
Aliisa 27 000
Esa 39 000Mari 30 000
Petri 45 000Johanna 35 000
Markus 35 000Onko jossain tietoa mitä nämä työkseen tekevät?[/quot
Onpas pieniä tuloja kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Jännä ettei kukaan kommentoinut että Marilla pyykinpesukone keittiössä! Av-tuomitsijat HUOM!
Mitä kommentoitavaa tuossa? Ihan normaalia vanhoissa kerrostaloissa, kun pyykkikone ei mahdu kylppäriin.
Tuli vain mieleeni, että mitä jos Aliisa on ei-ennen avioliittoa tyyppi? Onko hänellä millaista aikaisempaa mieskokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Tuli vain mieleeni, että mitä jos Aliisa on ei-ennen avioliittoa tyyppi? Onko hänellä millaista aikaisempaa mieskokemusta?
Minulle tuli mieleen eilisen perusteella, ettei ole päässyt yli entisestä ihastuksestaan. Jotenkin niin aneeminen, ja Esassa tykkäsi omien sanojensa mukaan monista asioista, mutta ei vaan nappaa. Itsestä on ainakin tuntunut tuolta jos joku muu on ollut ajatuksissa ja sitten tavannut mukavan miehen. Ehkä reboundina hakenut ohjelmaan kun on tullut lempatuksi.
Kyllä kohta joku ei poikaystävä kommentoi Aliisasta ja varmaan Maristakin. Pääseehän siinä palstoille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kohta joku ex poikaystävä kommentoi Aliisasta ja varmaan Maristakin. Pääseehän siinä palstoille.
Vierailija kirjoitti:
Marilla on naurettavan pienet tulot ollakseen noin urasuuntautunut. Ja nekin vähät menee vaatteisiin ja käsilaukkuihin.
Mistä sä keksit, että Mari on urasuuntautunut? Koska olet saanut siitä kylmän kuvan, ja jos nainen on kylmä, sen täytyy olla joku työhullu? Höh. Sitäpaitsi, ihan perus palkkahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään ymmärrä tätä keskustelua täällä Petrin kehon palvonnasta. Täysin normaalia käytöstä ihmiseltä joka haluaa pitää itsestään hyvää huolta.
No, jos Petrin sanoin "elää keholleen", se keho on elämässä numero ykkönen. Ei siinä vikaa muuten, voihan tärkeysjärjestyksensä silläkin lailla valita. Mutta miksi silloin hakeutua ohjelmaan, jossa saa aviopuolison? Oletus kun olisi, että silloin puoliso ja jatkossa ehkä isompikin perhe olisi se numero ykkönen ja syrjäyttäisi tärkeysjärjestyksessä oman kehon?
"Elää keholleen" tarkoittaa, että oma kroppa on ykkösasia, päämäärä sinänsä. Ei siis ollenkaan samaa, kuin että haluaa huolehtia terveydestään pystyäkseen tekemään muita asioita (esim. telmimään ja liikkumaan lastensa kanssa, elämään kunnes nämä ovat kunnolla aikuisia, ym.)
Tuo keholle eläminen on jo asenteena karmiva, mutta on se melkoista kuulla jonkun sanovan sen vieläpä ääneen aivan kuin tajuaisi itse ollenkaan, mitä se tarkoittaa ja miltä kuulostaa. Olisiko ohjelmaan valittu ketään, joka olisi sanonut suoraan vaikkapa elävänsä työlleen? Tuskinpa.
Petri ei vaikuttanut kaverinsa kanssa veneessä jutellessa eli hymistellessä yhtään sen sujuvasanaisemmalta kuin Marinkaan kanssa. Hääpäivän ylistäminen kuulosti myös todella omituiselta. Oli hieno ilma, hienoa oli ... mä en ehkä jaksaisi ihastella päivää, jona astuin miinaan.
Ihan selvää huumoriahan se veneessä heitetty läppä oli. Petrillä on kykyä analysoida tilannetta oikeastikin.
Ai? En olisi ikinä tulkinnut Petrin kommentteja huumoriksi, vaan nimenomaan hymistelyksi. "Oli kiva ilma, kiva päivä, joo kiva kun lähdin mukaan, aivan aivan."
Vierailija kirjoitti:
Petrin "...mmmm..." kuulostaa sympaattiselta lehmän ääntelyltä : D
Minulla tuosta mmmmm-ääntelystä on tullut alusta asti mieleen joulupukki :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä Marin englannin kielen ääntämisessä ollut kehuttavaa, vaikka täälläkin on mainittu, että hän on asunut ulkomailla. Future-sana kuulosti hänen lausumanaan pikemminkin feature-sanalta.. Muutenkin oli kiusallista tuo Marin ja Jasonin puolienglanti-keskustelu...
Mä olen asunut 7v briteissä ja asun edelleen, kotikieli englanti ja silti Suomea puhuessani englanninkieliset sanat tulee ulos ihan hassun kuuloisina toisinaan.
Berliinissä Mari tilasi luontevasti ja hyvin ääntäen.
Petri voisi mainostaa: mmmmmmmm Marabou, hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marilla on naurettavan pienet tulot ollakseen noin urasuuntautunut. Ja nekin vähät menee vaatteisiin ja käsilaukkuihin.
Mistä sä keksit, että Mari on urasuuntautunut? Koska olet saanut siitä kylmän kuvan, ja jos nainen on kylmä, sen täytyy olla joku työhullu? Höh. Sitäpaitsi, ihan perus palkkahan tuo on.
Se, että Mari hoiti työasioita kotoaan käsin eikä voinut siksi lähteä näyttämään Kalliota Petrille antoi ymmärtää, että kyseessä olisi vastuullisemmatkin hommat. Ei rivityöntekijän liksalla yleensä edellytetä töiden hoitamista virka-ajan jälkeen.
to kirjoitti:
missä minä joustan ? minä teen kaikki kotityöt (ruoanlaitto ja siivous) koska mies tekee tooosi pitkiä päiviä ja itse teen lyhennettyä työviikkoa. Mies saa ostaa itselleen niin paljon leluja kuin talous vain sallii ( siis traktori, kaivuri jne) , hän toki ostaa ja antaa minun ostaa itselleni mitä vain haluan (kunhan vain talous sallii) ja järjestää kaikkeen haluamaan rahat. ei aina heti, mutta jonkin ajan kuluessa. kyllä hän mulle sanoo mikä on hänelle tärkeää ja missä hän ei mielestään voi joustaa ja minä yritän tehdä kaiken minkä voin silloin hänelle. jos taas minä kerron hänelle mikä minulle on tärkeää, niin hän joustaa silloin yhtä lailla Se missä Johanna joustaa niin en tiedä, koska en ole Johanna.
Good Wife 50-luvulta, silittää miehen paidan ja ostaa solmiot, mies antaa talousrahaa. Vielä nykyaikanakin? Toivottavasti teillä ei ole tyttöjä mallia katsomassa.
Noi Esan sanaväännöt kiikarssonit, shaissellonit, kakkendaalit ovat kyllä vähän turn off..
Mun mielestä Aliisa näytti siinä ensi viikon klipissä murtuneelta. Silmissä ei ollut mitään vilkettä, että jee, tästä jatketaan. Syön ison suklaalevyn ohjelman päätteeksi, jos olen väärässä. 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aliisa 27 000
Esa 39 000Mari 30 000
Markus 35 000Onko jossain tietoa mitä nämä työkseen tekevät?
Aliisa on fysioterapeutti. Esa on töissä rautateillä, on joku ratapihaohjaaja tms. Johannan työstä en tiedä mitään, Markus on joku sosiaalityöntekijä tai sosiaaliohjaaja. Petri on konsultti ja Mari on töissä markkinoinnin parissa.
Esa tienaa toisiksi eniten ja koko tämän ketjun hänen duuniaan on dissattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aliisa 27 000
Esa 39 000Mari 30 000
Markus 35 000Onko jossain tietoa mitä nämä työkseen tekevät?
Aliisa on fysioterapeutti. Esa on töissä rautateillä, on joku ratapihaohjaaja tms. Johannan työstä en tiedä mitään, Markus on joku sosiaalityöntekijä tai sosiaaliohjaaja. Petri on konsultti ja Mari on töissä markkinoinnin parissa.
Esa tienaa toisiksi eniten ja koko tämän ketjun hänen duuniaan on dissattu.
Ei ole dissattu. On korjattu asiavirheitä, kuten että ajaisi pikajunavetureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että Mari hoiti työasioita kotoaan käsin eikä voinut siksi lähteä näyttämään Kalliota Petrille antoi ymmärtää, että kyseessä olisi vastuullisemmatkin hommat. Ei rivityöntekijän liksalla yleensä edellytetä töiden hoitamista virka-ajan jälkeen.
Täällähän oli myös tieto, että Mari on ison laivayhtiön markkinointijohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin areenasta klipin, jossa Johanna tekee Markukselle lämppäreitä. Viipaloidut tomaatit makaa tiskipöydällä?? Yäk.
Yäk riippuu kyllä ihan siitä, miten puhdas tiskipöytä on. Ehkä Johanna pitää sen puhtaana ja eipähän ole tomaatit ainakaan lavuaarin pohjalla. Sellaistakin näkee.
Kasvattaahan Marikin lihasta, eli hauista. Nappailee koko ajan jotain alkopitoista. Ja voisi laskea tuon nokkansa vähän enemmän ala-asentoon.