Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
8601/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa vaikutti niin rennolta viimeisessä keskustelussa, että varmaan on Aliisa tehnyt selväksi ennen ohjelmaa ettei jatkoa seuraa. Itse Aliisa itkeä tihrustaa kuinka tunteet ei vaan heränneet ja välimatka liian pitkä. Jotenkin tuntuu, että Esalla on tässä vaiheessa jo joku uusi. Vaikuttaa valmiilta parisuhteeseen, eikä ehtinyt niin rakastua Aliisaan,

Marista ja Petristä jäi sellainen joustamaton kuva, kumpikaan ei heittäytynyt eikä yrittänyt. Markus ja Johanna koko ajan korostivat halua onnistua ja heillä näyttää menevän hyvin. Eiköhän Johannankin epävarmuus helpota ajan kuluessa.

Vierailija
8602/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä särähti korvaan kun Mari sanoi tuntevansa itsensä hyvin. Ohjelman perusteella on kyllä tullut aivan päinvastainen kuva; Mari on ihan pihalla itsestään. Hänen persoonansa ei käy yhtään tällaiseen ohjelmaan, jossa pitää heittäytyä ja uskaltaa. Mari vaatii toista hyväksymään itsensä sellaisena kuin hän on, mutta ei ole valmis tekemään sitä toisinpäin. Marille voisi kyllä joku viestintäkurssi tehdä hyvää. Juuri nämä suorat "anteeksi kuinka" palautteet toiselle ovat todella huonoa viestintää. Hän tavallaan ottaa kantaa, että sanomassasi oli jotain vikaa, mutta ei kerro mitä. Tuollainen silmien pyörittely ja anteeksikuinkat tuntuvat aina vastapuolesta inhottavilta. Olisi vaikka sanonut että miten niin pillillä juominen on sun mielestä gay-hommaa? Tajuaako Mari lainkaan kuin kireä tiukkapipo oikeasti on, että hänen seurassaan ei voi rentoutua yhtään. Aina kun on näytetty Maria ystäviensä kanssa niin ystävät ovat olleet rennompia kuin Mari.

Joo, "lots of love ja matkustelua". Tuli ihan sellainen viba, kuin toi olis 15-vuotiaan tasolla henkisesti.

Ja voi elämä mikä myötähäpeä heräsi siitä "itsesuggestiosta, "missä olet kymmenen vuoden päästä"

Aikuiset askartelemassa jotain teinien mindmappeja.

En voinut edes katsoa, niin sairasta mindfuckkia, että ei ole tosi. Onks noin jotain oikeesti idiootteja.

Ja Aliisa, häntä ei saa halata, mitä vittua, haloo. Ei näillä ole kaikki inkkarit kanootissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8603/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri on ulkokuorensa alla vanha maalaismies.

Täällä viitataan toistuvasti maalaisuuteen kuin se olisi jokin haitta.

Isäni on tyypillinen maalaismies, enkä voisi kuvitella itselleni parempaa isää.

Kaiken lisäksi näistä maalaismiesviittauksista syntyy vaikutelma, että miehen pitäisi olla turhamainen kulutuskeskeinen kaupunkilainen, jolle tärkeää on pinta, vaikutelma ja sosiaalisesti sujuva puhetyyli.

Kaipa kaupunkilaisnaiset ovat kasvaneet niin kulutuskeskeiseen kulttuuriin, että mieskin on heille tuote.

Kun Suomessa vielä on näitä suurkaupunkeja, juu ei... Kerran pari mikkeliläistä puhui maalaisista vähän alentavaan sävyyn. Silloin hieman huvituin.

Vierailija
8604/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna ja Petri tulevat jatkamaan taatusti, kun vähän särmät hioutuu

Tämä olisikin ollut mielenkiintoinen kombinaatio:

- Laitat sitten tänä iltana tän vihreän kauluspaidan, kun jo silitinkin sen valmiiksi.

- Joo, kyllä kyllä, mmmmm, aivan....

Meinasin tukehtua 😂

Vierailija
8605/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa hehkutus - aaaapua😀😂😬 Ihan juntti, en panis, ei Aliisakaan

Vierailija
8606/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaohjelma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä särähti korvaan kun Mari sanoi tuntevansa itsensä hyvin. Ohjelman perusteella on kyllä tullut aivan päinvastainen kuva; Mari on ihan pihalla itsestään. Hänen persoonansa ei käy yhtään tällaiseen ohjelmaan, jossa pitää heittäytyä ja uskaltaa. Mari vaatii toista hyväksymään itsensä sellaisena kuin hän on, mutta ei ole valmis tekemään sitä toisinpäin. Marille voisi kyllä joku viestintäkurssi tehdä hyvää. Juuri nämä suorat "anteeksi kuinka" palautteet toiselle ovat todella huonoa viestintää. Hän tavallaan ottaa kantaa, että sanomassasi oli jotain vikaa, mutta ei kerro mitä. Tuollainen silmien pyörittely ja anteeksikuinkat tuntuvat aina vastapuolesta inhottavilta. Olisi vaikka sanonut että miten niin pillillä juominen on sun mielestä gay-hommaa? Tajuaako Mari lainkaan kuin kireä tiukkapipo oikeasti on, että hänen seurassaan ei voi rentoutua yhtään. Aina kun on näytetty Maria ystäviensä kanssa niin ystävät ovat olleet rennompia kuin Mari.

Joo, "lots of love ja matkustelua". Tuli ihan sellainen viba, kuin toi olis 15-vuotiaan tasolla henkisesti.

Ja voi elämä mikä myötähäpeä heräsi siitä "itsesuggestiosta, "missä olet kymmenen vuoden päästä"

Aikuiset askartelemassa jotain teinien mindmappeja.

En voinut edes katsoa, niin sairasta mindfuckkia, että ei ole tosi. Onks noin jotain oikeesti idiootteja.

Ja Aliisa, häntä ei saa halata, mitä vittua, haloo. Ei näillä ole kaikki inkkarit kanootissa.

Onneks sun kommentti ei kuulosta yhtään teiniltä. 

Vierailija
8607/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä viitataan toistuvasti maalaisuuteen kuin se olisi jokin haitta.

Isäni on tyypillinen maalaismies, enkä voisi kuvitella itselleni parempaa isää.

Kaiken lisäksi näistä maalaismiesviittauksista syntyy vaikutelma, että miehen pitäisi olla turhamainen kulutuskeskeinen kaupunkilainen, jolle tärkeää on pinta, vaikutelma ja sosiaalisesti sujuva puhetyyli.

Kaipa kaupunkilaisnaiset ovat kasvaneet niin kulutuskeskeiseen kulttuuriin, että mieskin on heille tuote.

Kun Suomessa vielä on näitä suurkaupunkeja, juu ei... Kerran pari mikkeliläistä puhui maalaisista vähän alentavaan sävyyn. Silloin hieman huvituin.

Koko stadikin täynnä junantuomia, jotka on sit niin maailmankansalaisia :D

Vierailija
8608/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai ! kotona hän pukeutuu juuri niihin bilteman paitoihin, blåkläderin puuhahousuihin , lomalla rehottaa sekä hiukset että parta

Vierailija
8609/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ajattelin minäkin: Petri on vanhojen vanhempien ainoa lapsi. Saanut keskittyä vain itseensä ja omaan hyvinvointiin, tarvitsematta tehdä kompromisseja tai jakaa toisten kanssa. Vähän peräkammarin poikaa, joka kuitenkin tehnyt irtioton pohjoisesta. Tyytyväinen elämäänsä, kun olisi vain se mamma, joka jatkaisi sukua hänen kanssaan ilman muuta harmia tai vastusta jälkikasvusta.

Edelliset suhteet päättyneet, kun nainen on huomannut ettei mies koskaan kasva aikuiseksi. Itsestään pystyy huolehtimaan, mutta ei toisesta. Petri on pettynyt naisten toistuvaan jättämiseen ja omalla ennakkoasenteellaan ei anna mahdollisuutta itselle tai toiselle. Seksin voisin kuvitella olevan hyvin intohimotonta ja monotonista.

Vierailija
8610/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä minä joustan ? minä teen kaikki kotityöt (ruoanlaitto ja siivous) koska mies tekee tooosi pitkiä päiviä ja itse teen lyhennettyä työviikkoa. Mies saa ostaa itselleen niin paljon leluja kuin talous vain sallii ( siis traktori, kaivuri jne) , hän toki ostaa ja antaa minun ostaa itselleni mitä vain haluan (kunhan vain talous sallii) ja järjestää kaikkeen haluamaan rahat. ei aina heti, mutta jonkin ajan kuluessa. kyllä  hän mulle sanoo mikä on hänelle tärkeää ja missä hän ei mielestään voi joustaa ja minä yritän tehdä kaiken minkä voin silloin hänelle. jos taas minä kerron hänelle mikä minulle on tärkeää, niin hän  joustaa silloin yhtä lailla Se missä Johanna joustaa niin en tiedä, koska en ole Johanna. 

Vierailija
8611/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve tähän Petrin haukkumiseen? Ulkonäölleen ei kukaan mitään voi ja huumoria ja nokkeluutta Petri on osoittanut moneen otteeseen ohjelman aikana.

Mitä, oliko vanha maalaismies muka haukkumista sinusta? Minusta se oli kohteliaisuus!

Vierailija
8612/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin areenasta klipin, jossa Johanna tekee Markukselle lämppäreitä. Viipaloidut tomaatit makaa tiskipöydällä?? Yäk.

Vierailija
8613/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin he tienasivat vuonna 2016:

Aliisa 27 000

Esa 39 000

Mari 30 000

Petri 45 000

Johanna 35 000

Markus 35 000

Onko jossain tietoa mitä nämä työkseen tekevät?

Vierailija
8614/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin areenasta klipin, jossa Johanna tekee Markukselle lämppäreitä. Viipaloidut tomaatit makaa tiskipöydällä?? Yäk.

" mua niin hirveesti häiritsee, kun meidän sormukset on eri väriset"

Ladies and gentleman, no we have a worldclass proplem.. "se on väärän värinen, häiritsee ja ärsyttää, väri."

Vierailija
8615/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä hyvinkin Markukseen ja Johannaan enkä pidä Johannaa ollenkaan niin ärsyttävänä päsmärinä kuin jotkut muut täällä, mutta mua naurattaa, miten Johannan stailauksessa Markus muistuttaa jakso jaksolta enemmän ja enemmän jotain suomenruotsalaista ekonomia :D Kohta varmaan vaihtuu kirkkovene purjeveneeseen! Eikös Markus ollut joku ay-aktiivi? Boheemista vasemmistolaisäijästä åbolaiseksi porvariksi.

Vierailija
8616/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliisa ja Esa jatkavat yhdessä. Niin mä luulen. Mulle ei ole kertaakaan tullut heistä se fiilis, että eivät jatkaisi tai ettei heillä menisi hyvin tai ettei homma toimisi. Epävarmuudet ja vaiheilut suhteen alussa on ihan normaalia. Läheisyyteenkin voi oppia ja se on vamasti helpompaa kameroiden jälkeen. Minä yllätyn, jos A&E eroavat päätösjaksossa.

Vierailija
8617/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin he tienasivat vuonna 2016:

Aliisa 27 000

Esa 39 000

Mari 30 000

Petri 45 000

Johanna 35 000

Markus 35 000

Onko jossain tietoa mitä nämä työkseen tekevät?

Aliisa on fysioterapeutti. Esa on töissä rautateillä, on joku ratapihaohjaaja tms. Johannan työstä en tiedä mitään, Markus on joku sosiaalityöntekijä tai sosiaaliohjaaja. Petri on konsultti ja Mari on töissä markkinoinnin parissa.

Vierailija
8618/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Johanna ollut pankkialalla?

Vierailija
8619/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna on vakuutusalalla.

Olen aika yllättynyt Marin palkasta, jotenkin olen pitänyt häntä varakkaampana. Itselläni jopa hieman paremmat tulot enkä ole yhtään noin fiini.

Vierailija
8620/9874 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei kukaan kommentoinut että Marilla pyykinpesukone keittiössä! Av-tuomitsijat HUOM!

Ketju on lukittu.