Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
861/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai itsestä huolehtiminen tarkoittaa muutakin kuin laihuutta. Me (naiset ) tiedetään se.

Tosiasia vain on että miehet käyttää tuota koodinimenä = haluavat että nainen on laiha ja jopa urheilullinen .

Miehet .

Toisaalta kun naiset käyttävät tuota koodia, se tarkoittaa, että mies käy salilla, tai omaa lihakset, jotka saa käytännössä vain salilla käymällä.

Naiset.

Mulle itsestä huolehtiminen on kokonaisvaltaisesti terveydestä huolehtimista. Ei tarvi elää edes omaa ideaalielämäänsä, mutta ainakin pyrkiä siihen. Kun on tarpeeksi nähnyt miehiä, jotka eivät syö mitään kasviksia, eivät ole kiinnostuneet liikunnasta edes terveyden ylläpitämistarkoituksessa, niin itsestä huolehtiminen alkaa tarkoittaa ihan tavallisia asioita. Salilla käyntikin olisi mulle ok, mutta ei enää silloin, jos siellä kulutetaan aikaa tunteja viikossa. 

Vierailija
862/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiuz kirjoitti:

Sosiaalityöntekijänä saa työskennellä vain sosiaalityön yliopistotutkinnon suorittanut maisteri (VTM tai YTM).

Ja kun noita muodollisesti päteviä ei joka virkaan löydy, saa myös epäpätevä työskennellä sijaisena ja määräaikaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Aliisa näyttää vähän Miss Suomi kisojen ennakkosuosikki Essi Unkurilta

Mulle taas tulee Aliisasta mieleen meteorologi Liisa Rintaniemi.

Saman huomasin.

Ja minusta Marissa on hymyillessään jotain samaa veikeyttä kuin Krisse Salmisessa.

Vierailija
864/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran Petristä tiedän, että on pohjoisesta kotoisin ja ollut kyllä pitkäaikaisessa parisuhteessa ja asuneet yhdessä. En muista olivatko naimisissakin. Ihan mukava mies on sillä vähällä kokemuksella mitä mulla on.

Vierailija
865/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoilaus;  älä lue, jos et halua tietää!! Telsun televisio-ohjelmista selviää mm. seuraavaa- Mari ja Petri kamppailevat irti negatiivisuuden kierteestä (jakso 6), jaksossa 7 jollain pari tärkeää kerrottavaa Tonille ja jakso 8:ssa ei säästytä siirapilta kylpylälomalla sekä Johanna+Markus ilmiriidoissa.. Että silleen lähiviikkoina..

Vierailija
866/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markuksella vaikuttaa olevan alemmuuskompleksi ammattinsa puolesta, ja kaupallisella alalla työskentelevä uranainen pahentaisi hänen itseluottamustaan lisää. Tervetuloa alapeukut mutta kyllä sen nyt vain huomasi. Enkä siis mitenkään tarkoita että hänen ammatti olisi millään tavalla huono tai vähemmän tärkeä kuin jokin muu. Oli vaan hirveän tärkeätä hänelle näköjään että samalla alalla olisivat..

"Kaupallisella alalla työsketelevä uranainen"  ... ööö tradenomi? Kahvinkeittäjä ja puhtaaksikirjoittaja siis.

No näinpä. Ei se kaupallisella alalla työskentely ihmisestä mitenkään automaattisesti urasuuntautunutta tai pintapuolista materialistia tee. Ne on töitä jotka jonkun vain täytyy tehdä, alalle voi hakeutua monesta syystä, esim. jos ei ole ihan yltiösosiaalinen tai hoivaamiseen suuntautunut, toisaalta ei mihinkään tekniikkaankaan. Ja tehtäviä on todella monenlaisia, rahakkaista johtoportaan hommista kahvinkeittäjä-puhtaaksikirjoittajaan ja pikkuvirkamieheen.

Vierailija
867/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä miten kirjoittaa.Eiköhän pääasia ole,että pystyy suullisesti puhumaan tunteistaan ym.Harvalla miehellä kirjoittaminen onnistuu täydellisesti. Ei ainakaan kynää ja paperia käyttäen. Tietokoneella kylläkin.Miksei ei tulis yllättymään. Ehkä siellä ei nyt ollut mitään kiiltokuva poikia. Mut nehän ne vasta valikoivia on naisten suhteen. Näillä miehillä on varmaan sydän paikallaan. On se kumma,että arvostellaan ja morkataan ulkonäköä, kirjoitustapoja ym. Etsitään koko ajan NEGATIIVISIÄ asioita.Miten hitsin täydellisiä nää arvostelijat on. Ois kiva nähdä.Laittakaa kuvanne niin nähdään...mitä laiheliinia ja kuvan kauniita siellä on.

Vierailija
868/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ikävä viime kauden Samuelin huumorintajua ja älykkyyttä. Sekä joustavaa luonnetta.

Mä odotan kovasti että joku noista miehistä osoittautuu vielä tän kauden Samueliksi :) Tiinaa ja Samuelia oli mahtava seurata

Todellakin, Samuelin sarkasmi ja pitkä pinna, eihän heistä muuten olisi mitään tullut, ihailtavaa.

M35 

Samuel on kaukana sarkastisesta. Hän oli leikkisä, ei koskaan huumorissaan toista loukkaava.

Vierailija
869/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari näytti väsyneeltä, todella tummat silmänaluset ja likainen liiskatukka. Häissään näytti kauniilta. Toivottavasti mies tuo iloa arkeen niin että myös arjessa ilme ja olemus piristyisi.

Tummat silmänaluset eivät aina kerro väsymyksestä tai onnen puutteesta. Toisilla on sellaiset luonnostaan, vaikka olisivat pirteitä ja onnellisia. Myös hiuslaatu on enemmän luontainen kuin onnellisuuteen sidonnainen.

Hiuslaadulleen ei paljoa voi, mutta Mari olisi kyllä pirteämmän näköinen, jos kampaus olisi toisenlainen. Ehkä myös vaatteiden väri. Jotenkin sitä odottaisi markkinointi-ihmiseltä vähän virkeämpää olemusta. Nyt oli kovin hiirulainen.

Vierailija
870/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä tämä konsepti on aika ihana ja romanttinen. Olen jollain tavalla jopa kateellinen noille että "pääsivät" naimisiin, itse olen vain avoliitossa. 

Voi kun joku kehittäisi tavallisille sinkuille tuollaisen vaikka maksullisen palvelun, jossa tsekattaisiin hyvin huolella taustat ja psykologit tekisi laajat haastattelut ja tutkimukset ja sitten toisilleen sopivat naitettaisiin ensitreffeillä. Olisi vaikka rahat takaisin takuu, eli ei naitettaisi kaikkia väkisin vaan oikeasti sopivat vain, muut saisivat rahansa takaisin. Luulen, että sinne osallistuisi paljon väkeä jos ei tarvitsisi mennä telkkariin.

Jos uskot, että tuo on bisnesideana toimiva, niin siitä vaan perustamaan. Itse en kyllä tämän kokoiseen maahan sellaista perustaisi, kyllä pitäisi olla huomattavasti laajempi väestöpohja jotta voisi uskoa varmuudella pareja syntyvän. Enkä sittenkään lupaisi rahoja takaisin.

Mielestäni sellainen on jo. Ainakin sinkkukaverini sanoi täyttäneensä lomakkeen netissä. Jos pari löytyy niin jatko on sitten maksullista.

Taitaa olla tuo täälläkin jo mainittu Heila. Toimii kuulemma vain pk-seudulla.

Mutta siis naitetaanko Heilassa suoraan? Ei kai? Pointtini oli tällainen ensitreffit alttarilla -tyyppinen palvelu, jossa järjestettäisiin juurikin se avioliitto.

Eihän ketään voi pakottaa avioliittoon. Sen sijaan voit sinulle valitulle heilalle ennen mitään muuta yhteydenottoa kertoa, että haluat heti naimisiin, ja hoidatte homman maistraatissa. Tai esim. tuossa Heila-palvelun alkuhaastattelussa kertoa, että niin haluat tehdä ja että sellainen heila ei kelpaa jolle se ei käy.

Vierailija
871/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsomossa on pieni nettiextraklippi, jossa haastatellaan Markuksen bestmania ja taustalla näkyy Johannan ja Markuksen vihkimisestä lyhyitä pätkiä. Johanna näyttää ihan iloiselta ja rennolta. Mielestäni ovat kivannäköinen pari näiden klippien perusteella. 

Markuksen bestman oli särmä kaveri! Yleensä muhun kolahtaa vain hintelät nörtit, mutta tässä miehessä oli sitä jotain. Varmasti varattu, ei tuollaiset ole koskaan vapaita. Mutta tämäkin puoltaa sitä, että Markus on kuitenkin ihan hyvä tyyppi. Ei juntit hengaa noin fiksujen kanssa.

Ja tosiaan ihanan iloisilta ja onnellisilta vaikutti sekä Markus että Johanna. Toivottavasti pelättiin ihan turhaan!

Vierailija
872/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko turkulaiset oikeasti tuollaisia Johannan tapaisia? Se heidi oli ainakin eri maata

Minusta vaikuttavat samanlaisilta...

Vierailija
873/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko turkulaiset oikeasti tuollaisia Johannan tapaisia? Se heidi oli ainakin eri maata

Turkulaiset ovat vähiten suomalaisia, jos suomalaisuudella tarkoitetaan vaatimattomuutta ja itsensä vähättelyä. He ovat ylpeitä turkulaisuudestaan ja antavat tyytyväisyytensä ja menestyksensä näkyä ulospäin. Tämän vuoksi heistä saa helposti koppavan kuvan. Kuitenkaan he eivät ole sen koppavampia kuin esim ruotsalaisetkaan.

No mutta mikäpä olisi koppavampi kuin ruotsalainen! Jos on likikään samalla tasolla koppavuudessa ruotsalaisen kanssa, on jo sangen koppava.

Vierailija
874/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Myös Esa ja Aliisa ovat ulkonäöllisesti tasapainoinen pariskunta."

Minusta Aliisa oli tasokkaampi. Sille olisi sopinut pitkä, komea, tummahiuksinen mies.

Minusta Aliisa on ihan vain pikkusievä, ei sen enempää. Mutta suomalaiset jostakin syystä rakastavat pikkusieviä piirteitä naisella, pyöreää lapsenomaista naamaa jne.

Vierailija
875/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä joka puhuit savolaisen miehen pintakuoren alta saattaisi paljastua perinteisiä käsityksiä miehen ja naisen rooleista ym. vähemmän kivasta... Tiedän kyllä savolaisia naisia enemmän, jotka on antaneet itsestään perinteisen naisen kuvan naisen roolista ym. On nimittäin ihan hirviöitä suuttuessaan ja vievät miestä kuin pässiä narussa. Jos ei menettele niinkuin he uhataan heti erolla.Savolaisilla miehillä on pitkä pinna ja kärsivällisyys. Kokemuksesta voin sanoa, että sitoutuessaan tekevät kaikkensa,että liitto kestäisi. Mut jos naisen tunteet loppuu osaavat myös luovuttaa.

Vierailija
876/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisen elämäntyylin erilaisuus ei välttämättä ole ongelma sekään, jos Markus on joustava ja mielihyvin asettuu Johannan stailattavaksi.

Pitkällä aikavälillä nuo erot tasoittuu. Muistan kun ensitreffeillä mies tilasi etanoita alkuruuaksi ja ihmettelin, mikä ihmeen hienostelija hän oikein on. Myöhemmin opin itsekin syömään etanoita ja myös meidän lapsesta tuli etanoiden ystävä. Myös miehen espressokeitintä ihmettelin, mutta totuttelin juomaan espressopohjaisia kahveja (tää oli vuonna 2000 kun kaikki ei vielä latkinu niitä) ja ajan saatossa minustakin on kehkeytynyt melkoinen kahvihifistelijä. 

Minulla on taas esteettinen puoli ollut tärkeämpää ja ensitöikseni hankkiuduin eroon miehen kauheasta sohvasta, jossa hän ei itse nähnyt mitään vikaa. Samaten tein vuosikausia töitä, että saatiin meille kauniit astiat. Mutta mieskin on oppinut vaatimaan kodilta vähän kauneutta ja nyt meillä on ihan nätisti sisustettu koti, jossa kaikki valinnat on tehty miehen kanssa yhdessä.

Eli ei haittaa, jos jossain asioissa tuntuu että tavat ja mieltymykset on ihan vastakkaisista ääripäistä. Ajan myötä se tasoittuu.

Vierailija
877/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna on oikein nätti, ja vaikka hän näyttää ehkä vähän ikäistään tädimmältä, niin onhan tuo ero Markukseen kuitenkin huima siinä mielessä, että Markusta ei voi ainakaan tyylillisesti voi sanoa mitenkään nuorekkaaksi, päin vastoin, minusta tuo ikäero korostuu varsinkin ulkonäöllisessä ja tyylillisessä mielessä. Olen itse 32-vuotias ja minulle olisi myös shokki saada alttarilla eteeni Markus, koska ensimmäinen ajatus olisi, että ai noin vanha?

No minä yllätyin, kun kuulin että Johanna on vain 32-vuotias. Piti kelata uudelleen että sanoiko se tosiaan 32, eikä 38. Tätimäinen staili, näyttää Markuksen ikäiseltä.

Sivumennen sanottuna Johannalla on kyllä paremmat hiukset kuin valtaosalla suomalaisnaisista.

Vierailija
878/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä eniten ihmettelen, että miltä tuntuu viettää hääyö uppo-oudon miehen kanssa, jota ei ole sänkyseurakseen valinnut. 

Vierailija
879/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari näytti väsyneeltä, todella tummat silmänaluset ja likainen liiskatukka. Häissään näytti kauniilta. Toivottavasti mies tuo iloa arkeen niin että myös arjessa ilme ja olemus piristyisi.

Tummat silmänaluset eivät aina kerro väsymyksestä tai onnen puutteesta. Toisilla on sellaiset luonnostaan, vaikka olisivat pirteitä ja onnellisia. Myös hiuslaatu on enemmän luontainen kuin onnellisuuteen sidonnainen.

Hiuslaadulleen ei paljoa voi, mutta Mari olisi kyllä pirteämmän näköinen, jos kampaus olisi toisenlainen. Ehkä myös vaatteiden väri. Jotenkin sitä odottaisi markkinointi-ihmiseltä vähän virkeämpää olemusta. Nyt oli kovin hiirulainen.

Minusta taas aika luonnonkaunis. Taitaa olla melko meikitön muissa kuin häätilaisuudessa taltioiduissa otoksissa. Mieluummin näin kuin liian rankasti pakkeloituna.

Vierailija
880/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsomossa on pieni nettiextraklippi, jossa haastatellaan Markuksen bestmania ja taustalla näkyy Johannan ja Markuksen vihkimisestä lyhyitä pätkiä. Johanna näyttää ihan iloiselta ja rennolta. Mielestäni ovat kivannäköinen pari näiden klippien perusteella. 

Markuksen bestman oli särmä kaveri! Yleensä muhun kolahtaa vain hintelät nörtit, mutta tässä miehessä oli sitä jotain. Varmasti varattu, ei tuollaiset ole koskaan vapaita. Mutta tämäkin puoltaa sitä, että Markus on kuitenkin ihan hyvä tyyppi. Ei juntit hengaa noin fiksujen kanssa.

Ja tosiaan ihanan iloisilta ja onnellisilta vaikutti sekä Markus että Johanna. Toivottavasti pelättiin ihan turhaan!

Ihan samaa ajattelin, että onpa todella fiksunoloinen kaveri, miellyttävä ja selkeä ulosanti tällä bestmanilla. 

Ketju on lukittu.