Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
821/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nähnyt niitä P:n kullinkuvia AS:ssa? Kuvailkaas vähän. Naurahdin kun edellinen kommentoi, että tyypillä on mul kun aura. Se että tämänkin palstan naisista on häntä moni treffannut, ei kyllä nosta P:n pisteitä. Taitaa olla tosiaan sarjadeittailija.

Vierailija
822/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu Petrin kanssa treffeillä, ja mun mielestä se ei kyllä ollut mikään seksiä vonkaava pelimies, vaan ihan naisia kunnioittava ja mukava eikä ollu vain seksin perässä. Kuten joku tuossa yllä kirjoitti vähän samaa. Ei mulla niiden treffien perusteella mitään pahaa sanottavaa hänestä jäänyt tosiaankaan. Paitsi että minä en kelvannut hänelle (niin luulen, vaikka ei sanonut sitä suoraan) eikä hän kelvannut minulle. En tuntenut hänen kanssaan mitään kemiaa, vaikka meillä juttua riittikin. 

En ole koskaan ymmärtänyt miehiä jotka pyörii naisrintamalla sinkkuna vanhan pojan ikään asti kuten esim Monacon Albert joka meni naimisiin yli 5 kymppisenä. No mitä tähän ohjelmaa tulee Petri on vasta 40 mutta silti ihmetyttää kun lukee tätä paistaa niin on hän ollut treffeillä paljon eikä kuitenkaan ketään löytänyt. Miten on mahdollista kun kumminkin sitä tekee jo tiettyä alkukarsintaa eikä kaikkien kanssa varmaan deittaile, sitä on varmaan jo tietyt alkukriteerit. Itse kävin joskus nettideiteillä ja koin sen aika rankaksi kun piti tutustua tuiki tuntemattomaan ihmiseen niin miten tuollaista pyöritystä kukaan jaksaa pitkän aikaa. Ihmettelen tosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi nuo "asiantuntijat" saanut vaihtaa: lässyttävä vauvanaamainen Tanskanen, sovinisti Thunderi...

Tanskasen vielä kestän, mutta imelä siirappinen homomainen Jason on liikaa.

Vierailija
824/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaukseni:

Aliisa ja Mari

Johanna ja Markus

Esa ja Petri

Olisi ollut ihana paritus tämä! Olisin halunnut nähdä, kuinka Dunderilla rupeaa pöksyt tutisemaan, kun ei pääsekään jauhamaan sitä mies-naissoopaansa. Tai sitten sen pitäisi keksiä, että remppaava veturimies Esa on se Mies ja siistiä sisätyötä tekevä Petri se suhteen Nainen, ja ehkä määrätietoisempi Mari sen suhteen mies. (Itse olisin ehkä jättänyt heteropariksi Esan ja Aliisan, ja tehnyt lopuista ne homo- ja lesboparit.)

Vierailija
825/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista kaunein noista naisista on tuo hieman kasvoista pyöreähkö Johanna. Mutta huomaa ettei maailma ole valmis, kun hänelle ojennetaan ohjelman noh ei viehättävin mies. Noin paljon ulkonäköön panostava ihminen varmasti arvostaisi sellaisesta kiinnostunutta miestä, mutta koska sovinismi niin väärin laittavat parin.

Siis sehän olisi todennäköisesti katastrofi parittaa pullukka jonkun kuusi kertaa viikossa liikuntaa harratavan lihaskimpun kanssa. UKn ja USAn versioissa on nähty miten käy jos mies ei pid naista viehätävänä. Ja jos Johanna panostaa ulkonäköön niin miksi hemmetissä ei sitten samalla vaivalla laihduta?

Eihän siitä ole kyse, että täysin erilaiset elämäntavat yhdistettäisi väkisin. Sulla meni pointti ohi.  Ulkonäöstään huolehtiminen ei tarkoita kuutta kertaa viikossa liikuntaa tai edes hoikkaa vartta. Normaalisti liikkuvia ja hyvännäköisiä miehiä on olemassa, olisivat laittaneet sellaisen Johannalle. Johanna on sitä paitsi normaalin kokoinen nainen, mutta tavallista kauniimpi. Ei hänen tarvitse laihduttaa. Paha vika on siellä päässä, jos niin näet.

No kyllä on Johanna aika pullukka. Piste. Hääpukua sovittaessa tämä etenkin tuli ilmi, iso yläkroppa korostui. Jalat saattava kyllä olla hoikahkot.

Mutta ei tästä seuraa, että hän olisi Markuksen (tai jonkun muun liikunnallisen miehen) silmissä välttämättä epäviehättävä. Tai että Markus olisi Johannan mielestä epämiellyttävän näköinen. Ainakin aikaisempina kausina hakijat ovat saaneet pisteyttää muiden hakijoiden kasvo- ja kokovartalokuvat, eiköhän nytkin, ja eiköhän ne tulokset jotenkin parinvalinnassa oteta huomioon.

Vierailija
826/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole vielä nähnyt ketään näistä pareista kävelemässä käsikädessä?

Vierailija
827/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi nuo "asiantuntijat" saanut vaihtaa: lässyttävä vauvanaamainen Tanskanen, sovinisti Thunderi...

Tanskasen vielä kestän, mutta imelä siirappinen homomainen Jason on liikaa.

Minusta Jason on noista "asiantuntijoista" se vähiten ärsyttävä.

Vierailija
828/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että te ihmiset olette kauheita, kun heti olette arvostelemassa toista pullukaksi ja ylipäätään toisen vartalonmuotoja. Toivottavasti Johanna ei eksy lukemaan tätä ketjua.

Toiseksi inhottaa se, että ajattelette ettei urheilullinen/normaalivartaloinen/laiha mies huoli kumppanikseen pyöreämpää naista? Jännä kun itse olen oikeasti ylipainoisena naisena saanut aina ihan niitä urheilullisiakin miehiä ja tunnen moniakin vastaavia pareja, jotka eivät vastaa toisiaan ulkonäöllisissä asioissa. Kaikille ei se ulkonäkö merkkaa niin paljoa. Kaikki urheilevat miehet eivät halua urheilevaa naista. Sitäpaitsi tässä ohjelmassa mennään naimisiin, ja onnistunut avioliitto ei voi eikä saa perustua pinnallisiin juttuihin. Siihen tarvitaan aika paljon muita, syvempiä asioita.

Kirjoitat epäloogisesti. Ikään kuin ensin sanot, että ei Johanna mikään pullukka ole, sitten että urheilullinen voi pitää pullukastakin (mitä väliä sillä on, jos Johanna ei sitä ole?), ja lopuksi, ettei kaikille ulkonäkö niin merkkaa (eli se sitten kumminkin on joku ulkonäköpuute, jos on pullukka?)

Voihan sen todeta ihan asiallisesti ja arvostelematta, että kyllä Johannalla on jonkin verran ylipainoa. Toinen juttu sitten se, haittaako se mitään. Ei välttämättä haittaa. Eli arvosteluun ei ole aihetta. Ja mitä parinvalintaan tulee niin on niitäkin miehiä, joita kovin hoikka ei edes miellyttäisi.

Vierailija
829/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en kestä tota vauvanaama-tanskasta taas. Eihän tuo ole edes lihava mutta kauhea pyöreä kaksari

Tanskasen nenä on kaikkea muuta kuin vauva. Keskitä katseesi siihen niin et niin häiriinny.

Vierailija
830/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa hyvännäköistä piirakkaa Esalla. Voisin minäkin ottaa miehen joka tuollaisia leipoo :)

Aliisa kertoi tykkäävänsä marjoista, ja Esa on niin masokisti että marjastaa, ja vielä leipaisee piirakan päälle! Ei voi epäonnistua täysin.

Sitä kyllä ihmettelen, miten koirilla mätsää keskenään. Onko asiantuntijoilla myös sen alan asiantuntemusta? Juttuhan on niin että jos lemmikit eivät hyväksy toisiaan niin hommasta ei tule mitään.

Vierailija
831/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi koirahomma on kyllä potentiaalisesti vaikea. Jos Aliisan ja Esan koirat ei tykkää toisistaan niin paljon, että ne voi jopa jättää keskenään päiväksi kotiin, niin ei onnistu heidän liitto. Ei olisi pitänyt laittaa yhteen ihmisiä, joilla on molemmilla jo valmiiksi koiria, liian iso riski.

Vierailija
832/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nähnyt niitä P:n kullinkuvia AS:ssa? Kuvailkaas vähän. Naurahdin kun edellinen kommentoi, että tyypillä on mul kun aura. Se että tämänkin palstan naisista on häntä moni treffannut, ei kyllä nosta P:n pisteitä. Taitaa olla tosiaan sarjadeittailija.

Höpöhöpö, ei Petrillä ole ollut kullin kuvia esillä AS, eihän siellä kaikilla muillakaan miehillä ole, kroppaa esitellään kuvissa.  Asiaan perehtymättömiltä menee nyt ihan ohi se, että yksikään petrin kanssa treffailleista ei ole sanonut sitä täällä mul**ksi, ainoastaan sarjatreffaajaksi. Ei se lähetä sulle k*llinsa kuvaa eikä yritä vongata, en itse asiassa tiedä onko loppupeleissä kovin seksuaalinen ihminen... Kun miettii miten miehet noilla palstoilla yleensä käyttäytyy.

Sen kans vaan ei synny kemiaa, on tietyllä tapaa hajuton/mauton henkilö...

Vierailija
833/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hyvännäköistä piirakkaa Esalla. Voisin minäkin ottaa miehen joka tuollaisia leipoo :)

Aliisa kertoi tykkäävänsä marjoista, ja Esa on niin masokisti että marjastaa, ja vielä leipaisee piirakan päälle! Ei voi epäonnistua täysin.

Sitä kyllä ihmettelen, miten koirilla mätsää keskenään. Onko asiantuntijoilla myös sen alan asiantuntemusta? Juttuhan on niin että jos lemmikit eivät hyväksy toisiaan niin hommasta ei tule mitään.

Hihnan toisessa päässä on vika, jos ei saa koiria edes sietämään toisiaan :D hohhoijaaa

Vierailija
834/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, ei Petrillä ole ollut kullin kuvia esillä AS, eihän siellä kaikilla muillakaan miehillä ole, kroppaa esitellään kuvissa.  Asiaan perehtymättömiltä menee nyt ihan ohi se, että yksikään petrin kanssa treffailleista ei ole sanonut sitä täällä mul**ksi, ainoastaan sarjatreffaajaksi. Ei se lähetä sulle k*llinsa kuvaa eikä yritä vongata, en itse asiassa tiedä onko loppupeleissä kovin seksuaalinen ihminen... Kun miettii miten miehet noilla palstoilla yleensä käyttäytyy.

Sen kans vaan ei synny kemiaa, on tietyllä tapaa hajuton/mauton henkilö...

Jos Petrillä ei kovin helposti ole kemiaa naisten kanssa, niin tuskin sitten on Marinkaan kanssa, valitettavasti. Minullekin tuli kyllä Petristä joillain tavalla hajuton ja mauton kuva ensimmäisen jakson perusteella.

Vierailija
835/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhain näyttelijäkään ei pystyisi sellaiseen suoritukseen kuin Eelis Kimmon ja Millan juhlissa, aivan unohtumaton kohtaus!

Kuka tää Eelis on?!

Vierailija
836/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olen väärässä, mutta minusta Petrillä on mulkun aura. Mari taas on minusta tosi viehättävän ja miellyttävän oloinen ihminen. 

Minusta kumpikin vaikutti värittömältä työnarkomaanilta. Mari myös fyysisesti, väritön harmaahiirulainen. Petrinä koettaisin kasvattaa muhkeamman parran ja Marina leikkauttaisin ohuen tukan lyhyeksi, johonkin ryhdikkääseen malliin.

Tämä on taas niitä kertoja kun näen jonkun naisen ihan toisin kuin naiset keskimäärin: En pitänyt Heidistä, jota täällä ylistettiin ihanaksi, sen sijaan aikaisemmassa (kakkoskauden?) Marissa ja viime kauden Millassa oli oikeanlaista kipinää. Tällä kaudella ei ole kiinnostavia naisia ollenkaan.

Esa on miehistä komein. Ja kun on pienoinen rautatiefetissi niin ammattikin kelpaisi... ja on se aina plussaa että mies on käsistään kätevä. Savolaisia on puoli sukua joten sanailutyylikin vaikutti kotoisan tutulta. Markus ei viehätä fyysisesti, mutta olemuksessa ja tavassa puhua omasta työstä on itsevarmuutta, jota arvostan. On kyllä livekuvassa parempi kuin valokuvassa. Petri ei sytytä millään tasolla, tyypillinen väritön nörtti (olen alalla töissä itsekin joten noita näkee). 

Vierailija
837/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aliisa on jotenkin niin kaunis että hänelle on vaikea löytää "yhtä hyvää" kumppania. Mut tää toka pari vaikuttaa kyllä molemmat tosi rennoilta ja vois toimiakin!

Makuasioita. Olen enempi naisiin päin kallellaan kuin miehiin, mutta en kyllä Aliisaa mitenkään erityisen kauniiksi huomannut, aika tavishan tuo. Esa oli enemmän makuuni. Mutta tärkeintä tietysti olisi että kelpaisivat toisilleen.

Vierailija
838/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse harkinnut yhtenä vuonna ohjelmaan hakemista, mutten sitten kuitenkaan uskaltanut (esim. some-kommentoinnin takia). Ajattelen niin, että itse ainakin yrittäisin tsempata itseni alttarille sillä mielellä, että en odota mieheni ulkonäöltä mitään, enkä anna ensivaikutelman saada aikaan apua-reaktiota, vaan otan rauhassa ja luotan, että tyyppi on hyvä. Että siksihän ohjelmassa ollaan, että itse valitsemani miehet eivät kuitenkaan ole olleet minulle sopivia tai minusta kiinnostuneita ja asiantuntijoiden valitsema voisi olla. Uskon, että vahva päätös ja halu rakastua on lähes yhtä tärkeää kuin se mystinen "kemia" ja se rakastumisen halu voi saada aika erilaiset tai alussa ei toisiaan hirveän viehättävinä pitävät ihmiset viehättymään toisistaan. Esim. viime vuoden Heidi ja Mikko selvästi mun mielestä oli päättänyt antaa kumppanille mahdollisuuden. luottivat asiantuntijoihin ja halsusivat rakastua ja sitä olin sitten hirveä katsoa, kun olivat todellisuudessa niin eri planeetoilta, ette suhteesta tullut mitään. 

Sillon jos lähtee sellasella "katellaan nyt, miten tää koe menee"- asenteella, epäonnistumisen riski on suuri.

Vierailija
839/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yfxckb kirjoitti:

Miksi minusta tuntuu ensifiboina ettei turkulaisella tytöllä onnistu taaskaan... 🤔

Sama! 

Turussa (siis keskustassa, en tarkoita mitään lähiötä) käydessä tunnen aina itseni ihan rähjäiseksi ja räjähtäneeksi, sillä siellä on varmaan Suomen tyylikkäimmät nuoret naiset. Ovatko myös nirppanokkaisimpia? Tuttavapiirin piintynein vanhapiikakin Turun Portsasta, sieltä ihan Heidin vierestä. Pitäisi olla niin kulturelli yläluokkainen hipsterimies, ettei sellaista meinaa löytyä.

Vierailija
840/9874 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markus asuu komerossa :o

Tarkemmin sanottuna varastokomerossa. Mutta kuulinko oikein että toivoi että vaimo osaisi sisustaa? Sanoi että olisi valmis muuttamaan vaimonsa asuntoon.

Niin nämähän joutuu asumaan toistensa luona jonkin aikaa. Johanna saa slaagin, jos muuttaa Markuksen luo Porvooseen.

Ketju on lukittu.