Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
7381/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Hesarin Jason Lepojärven haastattelussa selvisi se itselleni olennaisin. Ehdokkaille siis tehdään paljon psykologisia ja muita testejä mutta "asiantuntijat" tekevät päätöksensä niistä irrallaan ja oikeastaan vasta lopuksi vertaa omia ajatuksiaan testeihin ja päättää sitten oman fiiliksen pohjalta, antavatko oikeiden psykologien tekemille testeille arvoa ja ovat päättäneet kuulemma myös jättää antamatta. Eli hyvin voi käydä niin että testit siellä sanoo että eiiiii ehkä ja Dunde päättää että "tää nainen kyllä varmasti ihaile tän miehen maskuliinisuutta, laitetaan nää".

Vierailija
7382/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tuolla ensi viikon jakson kohdalla ihania kuvia, ainakin Aliisasta ja Esasta monta kuvaa.  https://www.telsu.fi/ensitreffit+alttarilla

Jess! Kenelläköhän on kylpyläromantiikkaa? Ehkä sittenkin Aliisalla ja Esalla, vaikka vielä ennen noita riitaklippejä olisin kallistunut Esan ja Johannan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7383/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla Hesarin Jason Lepojärven haastattelussa selvisi se itselleni olennaisin. Ehdokkaille siis tehdään paljon psykologisia ja muita testejä mutta "asiantuntijat" tekevät päätöksensä niistä irrallaan ja oikeastaan vasta lopuksi vertaa omia ajatuksiaan testeihin ja päättää sitten oman fiiliksen pohjalta, antavatko oikeiden psykologien tekemille testeille arvoa ja ovat päättäneet kuulemma myös jättää antamatta. Eli hyvin voi käydä niin että testit siellä sanoo että eiiiii ehkä ja Dunde päättää että "tää nainen kyllä varmasti ihaile tän miehen maskuliinisuutta, laitetaan nää".

Joo, en kyllä saanut Lepojärven haastattelun perusteella millään tapaa asiantuntevaa vaikutelmaa "asiantuntijoiden" paritustaktiikasta. Edelleen jäi sellainen kuva, että naitettavat parit ovat "asiantuntijoiden" pelinappuloita ja koekaniineja. Voi jumalauta.

Jos seuraavaa kautta enää tulee, niin silloin viimeistään asiantuntijatiimi kokonaan uusiksi, mikäli haluavat pelastaa sarjan uskottavuuden. Tällaisesta spedeilystä jää katsojallekin vain hyväksikäytön maku suuhun.

Vierailija
7384/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahh olen mgtow miehenä niin iloinen että tällaisia sarjoja tehdään. Maajussille morsian on myös erittäin hyvää valistustyötä.

Eläköön eläköön elököön.

Minä olen homomies, mutta katselen myös näitä sarjoja mielelläni. lähinnä ihmisten tunteet ja miten he niitä käsittelevät,kiinnostavat, toki joskus miehetkin.

Vierailija
7385/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paistaisi silmistä kyllä ihastus, kun montakohan äänittäjää, kuvaajaa, meikinkorjaajaa ym. ympärillä pyörii ja otetaanko oikeasti kohtauksia uusiksi, jos jotain menee vinoon.

Miksi Johannan silmistä sitten paistaa?

Vierailija
7386/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sitä ei ikinä myönnetä, niin kyllähän tuotantoyhtiöllä on myös sormensa pelissä siinä kuka otetaan ohjelmaan mukaan ja kuka ei (kuten maajusseissakin). Tuotannon ainoa pointti on tehdä viihdyttävää ohjelmaa ja jos joku sitten oikeasti löytää puolisonkin, niin se on sitten ylimääräistä bonusta.

Samahan se on näissä laulu- tai vastaavissa kilpailuissa; idols, voice, xfactor.  Pointti on tehdä ohjelmaa jolla olisi katsojia (=mainoksia=rahaa). Jos joku sieltä sitten nousee oikeasti pinnalle, niin se on odottamatonta ekstraa (kuka muistaa voicen voittajat?). Näin varsinkin kun ohjelmasta tehdään tuotantokausi toisensa perään, aluksi mukana on idealismia joka pikku hiljaa muuttuu pelkäksi rahastukseksi.

Vierailija
7387/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihan hyvää pohdintaa, jonka itsekin allekirjoitan 40 vuoden kokemuksella, lisäksi hyvin peilattu näitä ETA-pareja: https://www.is.fi/viihde/art-2000005416382.html

Vierailija
7388/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jamiesta ja Dougista puheen ollen: https://www.instagram.com/jamienotis/

Tästäkin parista tuli niin suosittu, että tekevät kai jotain erittäin näytellyn näköistä tosi-tv-ohjelmaan perhe-elämästään. Kuvitelkaa joku Suomi-pareista vastaavaan, huh. 

Vierailija
7389/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT:

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201710192200472588_tw.shtml

Mikä meitä suomalaisia vaivaa? Kaikki on OK, mutta ei sittenkään ole. Enkä ymmärrä tuota ystävyyden vannomista jos suhteesta ei tule mitään. Mitä järkeä on muka olla "ystäviä" jos kiinnostusta ei ole? Onko nykyään niin tabu sanoa, että en halua olla tuon kanssa missään tekemisissä?

Taitaa olla niin, että nykyisin varsinkin naiset haluavat miehiä remontteeraamaan, matkalle ja "ystäviksi", mutta se homman ydin, eli seksi hoidellaan sitten oikeiden oriiden kanssa jotka eivät ole sellaisia joiden kanssa edes suhdetta mietittäisiin. Itse olen mieluummin se seksiori kuin ystäväksi nimitelty aisuri.

Vierailija
7390/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Utula näitä "yksi äijistä" -naisia, kun hänen jutuissaan tunnutaan keskittyvän naisten kritisoimiseen ja haukkumiseen?

Vierailija
7391/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee katsomoon tullut vihdoin ja viimein uusia pätkiä👍👍 ja jopa Esan koiriakin näkyy pätkissä

Vierailija
7392/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT:

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201710192200472588_tw.shtml

Mikä meitä suomalaisia vaivaa? Kaikki on OK, mutta ei sittenkään ole. Enkä ymmärrä tuota ystävyyden vannomista jos suhteesta ei tule mitään. Mitä järkeä on muka olla "ystäviä" jos kiinnostusta ei ole? Onko nykyään niin tabu sanoa, että en halua olla tuon kanssa missään tekemisissä?

Taitaa olla niin, että nykyisin varsinkin naiset haluavat miehiä remontteeraamaan, matkalle ja "ystäviksi", mutta se homman ydin, eli seksi hoidellaan sitten oikeiden oriiden kanssa jotka eivät ole sellaisia joiden kanssa edes suhdetta mietittäisiin. Itse olen mieluummin se seksiori kuin ystäväksi nimitelty aisuri.

Jaa. No minulla ei ole kokemusta kuin kolmesta suhteesta, mutta minun tapauksessani juuri miehet ovat halunneet jäädä kosketuksiin kun taas minusta olisi parempi vaan vaihtaa maisemaa. 

Vierailija
7393/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seuraava kausi tehdään, niin ois kyllä hyvä saada joku samaa sukupuolta oleva pari tai vaikka kaikki. Nyt kun se on oikeasti mahdollista!

Vierailija
7394/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Utula näitä "yksi äijistä" -naisia, kun hänen jutuissaan tunnutaan keskittyvän naisten kritisoimiseen ja haukkumiseen?

Olen kiinnittänyt huomiota samaan. En usko, että on "yksi äijistä" -tyyppiä, vaan enemmän sitä tyyppiä, joka ei voi suoda huomiota tai positiivista palautetta kellekään toiselle naiselle. Näitä on tullut vastaan myös työelämässä (olen itse nainen).

Vierailija
7395/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

J on kuin pikkulapsi, joka kiukuttelee ja hakee huomiota eikä ajoittain kykene aikuismaiseen vuorovaikutukseen ja sen ymmärtämiseen, että kaikki eivät jaksa ihkuttaa jokaista pikkuseikkaa, varsinkaan miehet. Välillä (tai aika usein näytetyn perusteella) käytös on hyvin kontrolloivaa ja hänen mukaansa tulisi mennä joka asiassa. En ihmettele, että on pysynyt sinkkuna. Kontrollin taustalla voi olla luonna tai/ja epävarmuus ja ripustautuminen toiseen ihmiseen ja joka pikkuseikan ylianalysointi. Kärsivällinen ihminenkin väsyy tuollaiseen, jos kaikesta on väännettävä ja hyvin menee ns. silloin, kun toinen mukautuu toisen kontrolliin. Itse en jaksaisi.

Vierailija
7396/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J on kuin pikkulapsi, joka kiukuttelee ja hakee huomiota eikä ajoittain kykene aikuismaiseen vuorovaikutukseen ja sen ymmärtämiseen, että kaikki eivät jaksa ihkuttaa jokaista pikkuseikkaa, varsinkaan miehet. Välillä (tai aika usein näytetyn perusteella) käytös on hyvin kontrolloivaa ja hänen mukaansa tulisi mennä joka asiassa. En ihmettele, että on pysynyt sinkkuna. Kontrollin taustalla voi olla luonna* tai/ja epävarmuus ja ripustautuminen toiseen ihmiseen ja joka pikkuseikan ylianalysointi. Kärsivällinen ihminenkin väsyy tuollaiseen, jos kaikesta on väännettävä ja hyvin menee ns. silloin, kun toinen mukautuu toisen kontrolliin. Itse en jaksaisi.

*luonne

Vierailija
7397/9874 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Marin hiuksille oli tapahtunut viimeisessä jaksossa? Kolme kiharaa takana muuten sileässä tukassa? Oliko kampaus kesken vai mitä ihmettä.

Kovin epäselvästi saa puheesta selvää, saisiko tekstityksen halutessaan päälle jostain? Ihan mahdotonta katsoa jos on vähänkin enemmän taustahälyä.

Vierailija
7398/9874 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koin  pienen dejavun Kumman kaa-sarjasta, kun katsoin Marin tälläytymistä puumalookkiin ja hieman teennäisellä äänellä käytyä samanaikaista keskustelua suhteen tilasta. ;)

Samoin se lapsellinen huomautus kaljusta (ai kaameeta), puuttui vaan että kaveri kysyi olitteko sillai. Ja sitten lähdettiinkin drinksut mielessä baanalle. Homma oli suitsait paketissa ja eikun uutta matoa koukkuun. Ilmiselvät Ellu ja Anne, ulkoisestikin.

Sanoiko Mari jotain kaljusta?

Minusta on kyllä vihonviimeistä lähteä juhannuksena (aattona?) kapakkaan istumaan. No, ehkä kuvastaa vain Marin mieltymyksiä ajanvietosta.

Tämä kommentti kuvastaa hyvin sitä, että ajatusmaailmasi ja sanavarastosi ovat suoraan 1900-luvun alusta.

Erehdyit, se on 1970-luvulta, jolloin olen pääasiassa liehunut kapakoissa. Karmeimmat muistoni ja tylsimmät iltani olivat juuri juhannus- ja uudenvuodenaatto, jolloin ravintoloissa ei ollut kuin vahvasti humaltuneita pariskuntia. Muut ihmiset olivat yleensä mökeillä tms. Tyttöporukalla oli siis varsin tylsää!

Sanavarastooni en muuten osaa ottaa kantaa, mutta äidinkielen opettajan pätevyys minulla on kyllä 1980 luvulla hankittuna. Liekö sitten erehtyneet, kun ovat sen minulle myöntäneet.

Ainakin yhdyssanojen käyttö kaipaisi näköjään hieman päivitystä.

Menkää muualle pätemään kirjoitustaitojenne kanssa, teette itsestänne ihan naurettavia tässä keskustelussa.

Vierailija
7399/9874 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa turha ketju,täytyypä lukea kaikki vastaukset ennen omaa kommenttia.😂

Vierailija
7400/9874 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten Mari nähdään täällä suvaitsevaisena ja avarakatseisena, minä en sellaista hänestä havaitse. Onko tämä johtopäätös tehty Petrin pilli-vitsiin vedoten? Itse näen Marin takakireänä ja joustamattomana, hyvät ystävät (morsiusneito) ovat 10 vuotta vanhempia naisia eli tuskin hän missään homopiireissä vapaa-aikaa viettää. Mari on kyllä matkustellut ja asunut vauvapalstan mukaan ulkomailla, mutta eihän se mistään avarakatseisuudesta kerro.

Ketju on lukittu.