Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Mulle jäi mieleen, kun Petrin kertoi 3. jaksosta ihan pokkana kameralle, että "mä elän mun vartalolle". Mikä kommentti aikuiselta, nelikymppiseltä mieheltä! Silloin ajattelin, että juokse Mari!
Esan puolesta harmittaa kuitenkin eniten. Mies oli lähtenyt täysillä mukaan, positiivisella asenteella ja valmiina heittäytymään. Ja vastassa olikin prinsessasyndroomainen nyrpistelijä. Mutta se ei ole Esa sun vika eikä poista sitä tosiasiaa, että se perunanpesukeksintö oli kyllä hieno!
kirjoitti:
Mulle jäi mieleen, kun Petrin kertoi 3. jaksosta ihan pokkana kameralle, että "mä elän mun vartalolle". Mikä kommentti aikuiselta, nelikymppiseltä mieheltä! Silloin ajattelin, että juokse Mari!
Esan puolesta harmittaa kuitenkin eniten. Mies oli lähtenyt täysillä mukaan, positiivisella asenteella ja valmiina heittäytymään. Ja vastassa olikin prinsessasyndroomainen nyrpistelijä. Mutta se ei ole Esa sun vika eikä poista sitä tosiasiaa, että se perunanpesukeksintö oli kyllä hieno!
Ihan verrannollinen olisi, jos nelikymppinen ilmoittaisi ihan pokkana ja tosissaan, että "mä elän mun kissalle" tai "mä elän mun työlle" tai "mä elän mun autoharrastukselle". Jos on pyhittänyt koko elämänsä palvelemaan jotain omaa harrastusta/työtä, niin ei siihen kumppania vaan mahdu. Toki jokainen saa elää mille vaan haluaa, mutta jos elää vain kehoaan tai työtään varten, niin juoskoon kaikki potentiaaliset kumppaniehdokkaat, surua tulee tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, että palstalla tuomitaan kaikki sarjan naiset. Miehet saavat olla egoistisia urheiluhulluja tai luontoon välinpitämättömästi suhtautuvia moukkia mutta kehuja ja ymmärrystä riittää yllin kyllin. Ympäristöstä välittäviä ja kultturelleja naisia haukutaan sen sijaan mielin määrin. Ei voi ymmärtää.
Enemmistö naisista alapeukuttaa. Selittääpähän senkin miksi Tauskit ja vastaavat kaataa naisia kuin heinää.
Mulla on mennyt mielenkiinto tätä sarjaa kohtaan aika pieneksi. Vielä olen katsonut itse jaksot, mutta siihen liittyviä uutisia ei huvita lukea. Tämän keskustelun seuraamiseen meni mielenkiinto jo aikaa sitten. Joskus käyn muutaman kommentin lukemassa, ja heittämässä itse jonkun tällaisen tyhjänpäiväisen läpän.
Ei ole samanlaista potkua tuossa ohjelmassa kuin oli viime kaudella. Kaikki on jotenkin epäaitoa räpellystä verrattuna viime kaudella nähtyihin vahvoihin tunteisiin. Kaksi paria jäljellä, ja kummallakin onnistumisen mahdollisuudet ovat fifty/sixty.
Jokos on selvinnyt henkilöiden sukunimet ja ammatit? Linkatkaa jos mennyt ohi. Ainakin Aliisan hehkuttama unelma-työ olisi mielenkiintoista tietää ;)
Mitenhän Johannalla ja Markuksella on mennyt häiden jälkeen? Ei voi kuin arvailla. Jäätelöä ja bataattikeittoa on syöty joo. Ja Markuksella on uudet farkut. Mutta entä noin muuten?
Aiemmilla kausilla sai sentään jonkinlaisen käsityksen parien yhteiselosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, että palstalla tuomitaan kaikki sarjan naiset. Miehet saavat olla egoistisia urheiluhulluja tai luontoon välinpitämättömästi suhtautuvia moukkia mutta kehuja ja ymmärrystä riittää yllin kyllin. Ympäristöstä välittäviä ja kultturelleja naisia haukutaan sen sijaan mielin määrin. Ei voi ymmärtää.
Enemmistö naisista alapeukuttaa. Selittääpähän senkin miksi Tauskit ja vastaavat kaataa naisia kuin heinää.
Alapeukutin, koska sarjan miehiä on haukuttu mm. alemmantasoisiksi törkeämmistä kommenteista nyt puhumattakaan.
Aperol Sprizt ei kyllä ole yhtään imelää. Hapanta enemmänkin. 😝
En varmasti osaisi elää Petrin kanssa mutta minua tökki kyllä ihan sairaasti se miten Mari kaksi kertaa totesi ettei Petri ole normaali. Mikä on normaali? Ja kuka sen saa määrittää...
Vierailija kirjoitti:
MTV3: Mari ja Petri ovat tänään jättäneet virallisen erohakemuksen, eivät siis jaksaneet odottaa edes että sarja päättyy. Ilmeisesti sopimuksessa sitä ei ole kielletty.
Joo, mutta eikös tuo vihkiminen tapahtunut jo about kuukausi ennen juhannusta joten siitä on jo n. 5 kuukautta aikaa. Avioeron saa 6 kuukaudessa eli homma on sitten lopullisesti taputeltu vähän ennen vappua. Joten ei tässä erityisemmin oli kiirehditty jos homma oli selvä jo parin viikon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MTV3: Mari ja Petri ovat tänään jättäneet virallisen erohakemuksen, eivät siis jaksaneet odottaa edes että sarja päättyy. Ilmeisesti sopimuksessa sitä ei ole kielletty.
Joo, mutta eikös tuo vihkiminen tapahtunut jo about kuukausi ennen juhannusta joten siitä on jo n. 5 kuukautta aikaa. Avioeron saa 6 kuukaudessa eli homma on sitten lopullisesti taputeltu vähän ennen vappua. Joten ei tässä erityisemmin oli kiirehditty jos homma oli selvä jo parin viikon jälkeen.
Eikö saa aikaisemmin, jos on elänyt ajan x asumuserossa?
Vierailija kirjoitti:
veikkaan että marin & petrin monesti viitatuilla eroavaisuuksilla viitataan moneen muuhunki kuin siihen iänikuiseen urheiluun. just suvaiitsevaisuus voi olla aikas isoa asia, jos petri rakastaa persuja, on 'maahanmuuttokriittinen' ja vaikka homoavioliittoja vastaan. kyllä mullakin tökkis kun olen itse ihan toisella laidalla. en pystyis kyllä vaan ymmärtämään kuten Dundis ehdotti että "aijaa, mielenkiintoista". se mitään mielenkiintoista ole jos ei voi tutustuttaa miestä homoystäviin kun se sanoisi jotain loukkaavaa, tai viedä muutenkaan mihinkään josta siltä tulisi jotain persu-juttuja. ehkä se on Berliinissäkin tokaissut jotain "hitto kun täällä on niin paljon noita ***** (joku rasistine sana viitaten pakolaisiin tms)". tai tokaissut jotain "huonoista naiskuskeista". tämä siis puhdasta arvailua, koska suvaitsevaisuus selvästi tuli esille ja tuskin pelkän pillikommentin perusteella. ne on kai ekoina öinä puhuneet kaikki perusasiat ja arvot halki ninkuin kahdelta hyvin aikuidelta järki-ihmiseltä voi kuvitella, ja siinä on selvinnyt että on tosi eri linjat. ehkä petri on lasten suhteen kaivannut just vaikka et vaimo jäis kotiin katraan kanssa (kiire ois tullu tosin...), kun taas mari on halunnut adoptoida intiasta. koska en usko että paria olisi saatettu yhteen jos toinen ei haluaisi lapsia ja toinen haluaisi, jossain määrin on pitänyt olla jotain samaa. seksielämänkin suhteen on voinut olla jotain, mitä ei tietty tv:ssä haluta puhua, ehkä toinen on kertonut viehtymyksestään johonkin erikoisempaan, ja se onkin toisen mielestä tosi ällöä.
En minäkään kannata homoavioliittoja, mutta silti minulla on homokavereita enkä koskaan halveksu ketään!
Miettijä kirjoitti:
En varmasti osaisi elää Petrin kanssa mutta minua tökki kyllä ihan sairaasti se miten Mari kaksi kertaa totesi ettei Petri ole normaali. Mikä on normaali? Ja kuka sen saa määrittää...
Sellainen ei ole normaali, joka kyttää syömisiä, urheilee maanisesti, on ahdasmielinen, halveksii homoja, menee nukkumaan klo 21 ja herää klo 4:30. Mari on normaali boheemi kalliolainen nainen, Petri epänormaali äijä. Yksinkertaista.
Miettijä kirjoitti:
Normaali = keskiverto tai vaihtoehtoisesti yleiset terveyssuositukset tai muut normit täyttävä
Ilmeistä on, että Mari tuossa on se harmaa massa ja Petri ääri-ihminen.
Ehtivätköhän Mari ja Petri olla sillai. Oliko sekin pettymys??
Pitrin kuntuiluharrastus ii uli nurmaalia.
Kyllähän muillakin ihmisillä on aikaaviepiä harrastuksia, mutta Petrin harrastus on siitä erikoinen, että se rajoittaa muuta elämää niin paljon. Minäkin aikanaan kävin 6 kertaa viikossa salilla, mutta elin ihan normaalia vuorokausirytmiä ja söin tavallista ruokaa. Silti tuloksia tuli.
Ja miksi kaikki puhuvat Petrin "liikunnallisuudesta"? Petrin liikunnalla on tavoite, ja se on bodybuilding. Petri on bodari, jota kiinnostaa eniten se, miltä oma kroppa näyttää. Ei pelkän lihasvoiman saamiseksi tarvitse syödä noin erikoisesti.
Luulisi, että ulkonäön kohennusta voisi vähentää, kun se nainen on löytynyt jo. Varsinkin, kun ulkonäön kohennus on kontraproduktiivista sen naisen säilyttämiselle. Mutta ei, ihan omaa itseään varten Petri rakentaa kehoa. On turhamainen mies.
Petri voi siis sopia sellaiselle naiselle, joka viettää vapaa-aikaansa kavereittensa kanssa, ja jolle riittää, että se mötikkä on kotona ja sitä voi alkuillasta panna. Ei ole tietoa, osallistuisiko Petri kuinka paljon taloustöihin ja yhteisiin kuluihin. Sniidu ilmeisesti on.
Ihan hyvä, että Esa alkaa osoittaa jämäkkyyttä ja ärsyyntyy. Olisi voinut jo aiemmin, niin Aliisa olisi saanut enemmän tilaa ja ehkä innostunut. Asetelma oli niin epätasainen.
Pitäisköhän ohjelma muuttaa vaikka "ensitreffit maikkarin studiossa" nimiseksi. Valitut parit saisivat tutustua tuon 5-6 viikkoa kuten nyt ja vasta ohjelmasarjan lopuksi heidät joko vihittäisiin, he jatkaisivat seurustelua tai eroaisivat. Onhan se hirveää jos hääpäivänä nähdään eka kertaa ja heti kohta on sukset ristissä ja toinen ällöttää. Ei itseään voi pakottaa rakastumaan tai edes pitämään toisesta ihmisestä. Avioeroa saa odottaa kuitenkin sen puoli vuotta ja merkintä avioliitosta jää rekistereihin ja siviilisäädyksi tulee eronnut.
Maikkarin sivuilla on uutinen noiden kahden eroasiasta.