Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
6341/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut ohjelmaa enkä lukenut ketjua joten sori toisto. Kun tätä ei pääse pakoon, niin luin lehtijutun Marista ja Petristä. Siis että on laitettu pariksi todellinen himoliikkuja ja nainen joka ei ole juuri liikkunut viime aikoina mutta haluaisi kyllä liikkua enemmän. Mitä ihmettä ne asiantuntijat ovat oikein ajatelleet. Selvästi ei tajuta oikeasti liikunnallisista ihmisistä mitään. Ei se wannabe-liikkuja-sohvaperuna ole lähelläkään tasoa jossa tällainen pari voisi nauttia liikunnallisesta tekemisestä. Toiselle liian rankkaa ja toiselle liian helppoa. Lisäksi on turha kuvitella että keneenkään voi istuttaa Petrin tapaisen pakkomielteisen liikuntakärpösen. Nainen olis jo tuossa iässä jos olisi tullakseen.

Vierailija
6342/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dunderfelt:

"Mari muun muassa sanoi, että hän mielellään harrastaisi liikuntaa enemmän, vaikka ei ole viime aikoina liikkunut. Petri taas on hyvin liikunnallinen. Pidimme sitä hyvänä asiana, että heillä on samoja harrastuksia tai ainakin toiveita. Harras toiveeni oli, että Petrin liikunnallisuus inspiroisi Maria ja Mari voisi ikään kuin ihailla sitä, että Petri pitää niin hyvää huolta itsestään."

Mari:

"Nyt tuntuu vähän syytökseltä, että tuolla tavalla sanotaan, että odotettiin, että minä muuttuisin eikä odotettu, että Petri muuttaisi tapojaan sellaiseen normaaliin suuntaan."

Marista en osaa sanoa, millainen ihminen hänelle olisi sopinut. Epäilen, että Marin ihannemies olisi sellainen, jolle Marin kaltainen muodikas tarratäti ei riitä.

Olen mies, ja mulla on sellainen fiilis että olisin tullut hyvin juttuun Marin kanssa. Olen tosin vasta 32, mutta minun olisi hyvin helppo mukautua Marin nautinnolliseen elämäntapaan, koska rakastan matkailua, tapahtumia, ravintoloissa käymistä jne. Ja liikuntaakin harrastan vain pysyäkseni kohtuullisessa kunnossa. Minun kaltaisiani yliopistokoulutuksen saaneita miehiä on Helsingissäkin vaikka kuinka paljon, joten tarjontaa pitäisi riittää Marin kaltaisille naisille.

En silti usko että olisin kelvannut Marille, sillä olen loppujen lopuksi aika tavallisen näköinen ja palkkanikin on vain n. 3200 ennen veroja. Mari ei ole sanonut sitä ääneen, mutta jotenkin tuntuu että hänellä on tilauksessa joku kunnon catch, eli todella hyvännäköinen ja menestynyt mies. En tiedä miksi minusta oikein tuntuu tältä, mutta luulen ettei hänelle ihan kuka tahansa tyylikäs ja kulttuuriin suuntautunut mieskään kelpaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6343/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä elän mun kropalle."

Tikaria sydämeen vaan. Petri osoitti Marille tämän paikan jo hyvin varhaisessa vaiheessa. Edes tuore vaimo ei ole niin iso asia, että sen takia luopuisi pakkomielteestä. Oman vartalonsa palvoja asettaa Narkissos-projektinsa aina etusijalle. Marille olisi varmasti riittänyt vähempikin lihaksikkuus, jos olisi saanut enemmän aviomiestä. Sellaista, joka rakastaisi vaimoaan enemmän kuin lihastensa peilailua.

Nainen toivoo, että puolisosta on seuraa, ja että voidaan tehdä kaikkea kivaa yhdessä. Helsingissä on kaikenlaista ohjelmaa tarjolla. Mutta jos miehen on pakko olla tutimassa 21.30,  vaikeaksi menee edes leffassa käydä. Iltaseitsemän näytöksestä täytyy tulla kiireen vilkkaa kotiin. Ei puhettakaan, että mentäisiin kahvilaan kaakaolle ja juteltaisiin, että mitä tykkäsit leffasta.

Nainen myös haluaa romanttisia illallisia ja ylipäänsä yhdessä syöminen on hänelle sosiaalinen tapahtuma. Insinööri-Petrille syöminen on vain proteiinien tankkaamista.

Minun käy Maria todella sääli. Pettymyksen on täytynyt olla musertava, ja purki sitten turhautumistaan. Mari yritti alussa tosissaan järjestää kivoja yhteisiä hetkiä, mutta ei sitten enää jaksanut.

Kun Mari sanoi, että voisi liikkua nykyistä enemmän, tarkoitti varmaan jotain juoksulenkkiä kerran-kaksi viikossa, ei mitään näin äärimmäistä.

Dunderi on ihan pöhkö. Oli itse ihan täpinöissään Petrin haboista, ja oletti, että Mari olisi niitten edessä sulaa vahaa. Ei tiedä naisista yhtään mitään. Mikael Saarinen pitäisi vaihtaa Dunderin tilalle, ja Dunderilta kieltää kaikenlainen ihmisten parisuhteisiin sekaantuminen.

Vierailija
6344/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ttp kirjoitti:

Mistä mahtaa Mari olla kotoisin ?

Eikös Mari ole Joensuusta?

Vierailija
6345/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dunderfelt:

"Mari muun muassa sanoi, että hän mielellään harrastaisi liikuntaa enemmän, vaikka ei ole viime aikoina liikkunut. Petri taas on hyvin liikunnallinen. Pidimme sitä hyvänä asiana, että heillä on samoja harrastuksia tai ainakin toiveita. Harras toiveeni oli, että Petrin liikunnallisuus inspiroisi Maria ja Mari voisi ikään kuin ihailla sitä, että Petri pitää niin hyvää huolta itsestään."

Mari:

"Nyt tuntuu vähän syytökseltä, että tuolla tavalla sanotaan, että odotettiin, että minä muuttuisin eikä odotettu, että Petri muuttaisi tapojaan sellaiseen normaaliin suuntaan."

Marista en osaa sanoa, millainen ihminen hänelle olisi sopinut. Epäilen, että Marin ihannemies olisi sellainen, jolle Marin kaltainen muodikas tarratäti ei riitä.

Olen mies, ja mulla on sellainen fiilis että olisin tullut hyvin juttuun Marin kanssa. Olen tosin vasta 32, mutta minun olisi hyvin helppo mukautua Marin nautinnolliseen elämäntapaan, koska rakastan matkailua, tapahtumia, ravintoloissa käymistä jne. Ja liikuntaakin harrastan vain pysyäkseni kohtuullisessa kunnossa. Minun kaltaisiani yliopistokoulutuksen saaneita miehiä on Helsingissäkin vaikka kuinka paljon, joten tarjontaa pitäisi riittää Marin kaltaisille naisille.

En silti usko että olisin kelvannut Marille, sillä olen loppujen lopuksi aika tavallisen näköinen ja palkkanikin on vain n. 3200 ennen veroja. Mari ei ole sanonut sitä ääneen, mutta jotenkin tuntuu että hänellä on tilauksessa joku kunnon catch, eli todella hyvännäköinen ja menestynyt mies. En tiedä miksi minusta oikein tuntuu tältä, mutta luulen ettei hänelle ihan kuka tahansa tyylikäs ja kulttuuriin suuntautunut mieskään kelpaisi. 

Vierailija
6346/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänhän tämä menee stadin "mareilla" !!!!

Vierailija
6347/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*näinhän :/

Vierailija
6348/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin asenne on yleinen pk-seudulla ja yliopistokaupungeissa. Miehen on ehdottomasti fanitettava seksuaalivähemmistöjen elämöintiä, hyväksyttävä riemurinnoin maahanmuuttotulva kehitysmaista ja nyökyteltävä hyväksyvästi suomalaisen naisen suhteille ulkomaalaisten kanssa. Ilmeisesti Berliinissä kävi ilmi, että Petri ei ole ihan tällainen mies eikä Mari pääse siitä yli millään. Mari tuskin edes suostuu keskustelemaan kriittisesti saatikka väittelemään em. asioista. Tässä se vika on.

Vierailija
6349/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä elän mun kropalle."

Tikaria sydämeen vaan. Petri osoitti Marille tämän paikan jo hyvin varhaisessa vaiheessa. Edes tuore vaimo ei ole niin iso asia, että sen takia luopuisi pakkomielteestä. Oman vartalonsa palvoja asettaa Narkissos-projektinsa aina etusijalle. Marille olisi varmasti riittänyt vähempikin lihaksikkuus, jos olisi saanut enemmän aviomiestä. Sellaista, joka rakastaisi vaimoaan enemmän kuin lihastensa peilailua.

Nainen toivoo, että puolisosta on seuraa, ja että voidaan tehdä kaikkea kivaa yhdessä. Helsingissä on kaikenlaista ohjelmaa tarjolla. Mutta jos miehen on pakko olla tutimassa 21.30,  vaikeaksi menee edes leffassa käydä. Iltaseitsemän näytöksestä täytyy tulla kiireen vilkkaa kotiin. Ei puhettakaan, että mentäisiin kahvilaan kaakaolle ja juteltaisiin, että mitä tykkäsit leffasta.

Nainen myös haluaa romanttisia illallisia ja ylipäänsä yhdessä syöminen on hänelle sosiaalinen tapahtuma. Insinööri-Petrille syöminen on vain proteiinien tankkaamista.

Minun käy Maria todella sääli. Pettymyksen on täytynyt olla musertava, ja purki sitten turhautumistaan. Mari yritti alussa tosissaan järjestää kivoja yhteisiä hetkiä, mutta ei sitten enää jaksanut.

Kun Mari sanoi, että voisi liikkua nykyistä enemmän, tarkoitti varmaan jotain juoksulenkkiä kerran-kaksi viikossa, ei mitään näin äärimmäistä.

Dunderi on ihan pöhkö. Oli itse ihan täpinöissään Petrin haboista, ja oletti, että Mari olisi niitten edessä sulaa vahaa. Ei tiedä naisista yhtään mitään. Mikael Saarinen pitäisi vaihtaa Dunderin tilalle, ja Dunderilta kieltää kaikenlainen ihmisten parisuhteisiin sekaantuminen.

Muun tässä analyysissa voisin allekirjoittaa, mutta en nähnyt edes häämatkalla tosissaan yrittämistä, vaan jo silloin sukset olivat ristissä. Sen jälkeen yritykset näyttivät olevan luokkaa "koetetaan nyt kestää tämä pakollinen kuvausrumba läpi naama peruslukemilla", mutta eipä siitäkään mitään tullut.

Vierailija
6350/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin loukkaantuisin jos tuore aviomies olisi noin joustamaton esim. nukkumaanmenon suhteen. Mari on voinut haluta viettää laatuaikaa sohvalla pussaillen ja aviomies ilmoittaa, että menenkin tästä nukkumaan. Voisi tuntea olonsa aika torjutuksi. Ei varmasti ole helppo sen jälkeen olla avoin ja ymmärtäväinen, jos toinen tekee heti tärkeysjärjestyksen selväksi. Ehkä olisi Petriltä odottanut jotain tilannetajua myöskin, ettei vaan töksäyttele. 

Asiantuntijat sanoivat ennen häämatkaa, että olisi tärkeää olla läheisyyttä ja koskettelua. Varmaan Marille ja Petrillekin olisi tehnyt hyvää esim. nauttia Berliinistä, jutella yleisellä tasolla ja samalla luoda fyysistä suhdetta. Jos heti alkaa tapella ruokavalioista yms. niin en ihmette että karahtaa kiville.

Vierailija
6351/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniii :) Sitten muuttaa stadiin, kallioon ja ja ja…....ei muuta kuin realiteetit kehiin !!!!

Vierailija
6352/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä elän mun kropalle."

Olen aivan samaa mieltä. Dunderin kommentti siitä, että odotti Marin ihailevan urheilullista miestä, on aivan älytön ja suoraansanoen vähättelevä. Mitä se sovinistipappa oikein naisista kuvittelee.

Mun on itse hyvin vaikea kuvitella, millainen kumppani sopis tuollaiselle "kropalleen elävälle" ihmiselle, kuten Petri. Toimisko sekään, että toinenkin olis himoliikkuja... Molemmilla olis kuitenkin ne omat lajinsa, olisko sen enempää yhteistä aikaa.

Dunderi luulee, että nainen haluaa vain ihailla jotain lihaksia, kun taas Mari olisi halunnut nimenomaan henkistä yhteyttä ja sisältöä. 

Vierailija
6353/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Petrin tärkein toive on ollut löytää urheilullinen nainen joka jakaa hänen elämäntapansa, niin onhan tässä nyt tehty aikamoinen virhearvio naittamalla hänet Marin kaltaiselle naiselle. Varmasti sellaisiakin naisia on, jotka jakavat saman arvomaailman. Marin kohdalla mietin, ettei hän ohjelman perusteella vaikuta ulkonäöltään saati luonteeltaan sellaiselta, joka olisi kovin monen tavoitellun miehen mieleen, siis sellaisen alfan jollaisesta ehkä itse haaveilee.

Vierailija
6354/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maukka_79 kirjoitti:

Marin asenne on yleinen pk-seudulla ja yliopistokaupungeissa. Miehen on ehdottomasti fanitettava seksuaalivähemmistöjen elämöintiä, hyväksyttävä riemurinnoin maahanmuuttotulva kehitysmaista ja nyökyteltävä hyväksyvästi suomalaisen naisen suhteille ulkomaalaisten kanssa. Ilmeisesti Berliinissä kävi ilmi, että Petri ei ole ihan tällainen mies eikä Mari pääse siitä yli millään. Mari tuskin edes suostuu keskustelemaan kriittisesti saatikka väittelemään em. asioista. Tässä se vika on.

Kaikesta muusta olen eri mieltä paitsi siitä, että Marista ei ole keskustelijaksi eikä väittelijäksi. Tähän asti kun on pärjännyt parin sanan kuiteilla, on siitä vielä pitkä matka keskustelemiseen. 

Vierailija
6355/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitteristä:

"Terapeuttikäynnin sijaan parit voisivat vaihteeksi katsoa omia videoklippejä Sami Kurosen kanssa iltanuotiolla."

PARAS idea koskaan!! Ai että haluaisin nähdä Kurosen hiillostamassa.

Vierailija
6356/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Marin ja Petrin liikuntafiasko on kyllä ihan asiantuntijoiden omaa syytä - ei heillä ole ollut aiemminkaan tuuria "liikunnallisten" parittamisessa (Muistaako kukaan Ronia ja Tanjaa? siinäkin povattiin liikunnasta hyvää liimaa suhteelle ja laihaksi jäi, vaikka yhdessä "lenkkeilivät").  Olen samaa mieltä siitä, ettei Mari anna kovin hyvää kuvaa itsestään, mutta varmasti ärsyttää kun joku Dunderi parittaa sut urheiluhullulle. Kummatkin (M&P) ovat varmasti ihan fiksuja ja mukavia ihmisiä, mutta aikamoista joustamattomuutta kummankin puolelta on havaittu.  Mutta tämäkin asia (ja moni muu) olisi saatu selville jos a) asiantuntijat eivät luottaisi sokeasti standardoituihin "psykologisiin testeihin" jotka kertovat ihan vaan viitteellisesti mitään ihmisestä ja b) tekisivät perusteellisempaa soveltavaa haastattelua tai vastaavaa laadullista tutkimusta ennen kuin parittavat jengiä keskenään. Häpeää ja pettymystä pitääkin tuntea (asiantuntijat siis), jos ei edes tän vertaa osaa erotella ihmisiä... Mutta minkäs teet, Dunderi on jo vanha, ei sille ois tullu mieleenkään että liikunnallisuutta vois olla monen tyyppistäkin ( muutenkin tosi omahyväinen ja norsunluutornista alas "muurahaisia katseleva tyyppi), Jasoni on taas niin syvällä teoriassa ettei sillä käytännönhommiin oo mitään asiaa ja osaamista ja Tanskanen nyt vaan liiibalaabailee ilman oikeasti pätevää koulutusta, mikä toimii pareille joilla ei ole oikeita ongelmia.. JOSTAIN syystä aina kun todellisia ongelmia parisuhteissa ilmenee, niin asiantuntijat tulevat kehiin supermyöhään ja en ainakaan oo edellisistä kausista nähnyt hirveästi viitteitä, että asiantuntijoiden puolesta olisi yritetty auttaa pareja kaikin keinoin.  Ja ei, mielestäni kumpikaan Mari tai Petri ei ole puhtaita pulmusia myöskään. Kumpikin on super-ehdoton oman kuplansa vanki. Ehkä joskus oppivat joustamaan. Parisuhteita ei tuu a la carte.

Vierailija
6357/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Petrin tärkein toive on ollut löytää urheilullinen nainen joka jakaa hänen elämäntapansa, niin onhan tässä nyt tehty aikamoinen virhearvio naittamalla hänet Marin kaltaiselle naiselle. Varmasti sellaisiakin naisia on, jotka jakavat saman arvomaailman. Marin kohdalla mietin, ettei hän ohjelman perusteella vaikuta ulkonäöltään saati luonteeltaan sellaiselta, joka olisi kovin monen tavoitellun miehen mieleen, siis sellaisen alfan jollaisesta ehkä itse haaveilee.

Voihan se toki olla, että tuota liikuntaa ja liikkumattomuutta tms, käytetään vain tekosyynä ja oikeat syyt erolle ovat jotain muuta. Mutta sitähän meidän ei tarvitse tietään, jos näin olisi. Se on avioparin oma keskinäinen asia. Eivät ehkä halua tuoda asiaa esille julkisesti.

Joskus edellisten suhteiden jättämät traumat saattavat nousta pintaan uudessa suhteessa ilman, että niitä itsekään oivaltaa. Ehkä silloin voisi olla apua käydä juttelemassa parisuhdeasiantuntijan kanssa.

Tämö oli vain yleistä pohdintaa, eikä tällä välttämättä ole mitään tekemistä EA parien kohdalla

Vierailija
6358/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha jatkaa jos huomaa heti alkuvaiheessa että eivät sovi yhtään yhteen. Hyvä Mari ja Petri.  Naittajille nolo juttu. 

Tässä tuli nyt todistetuksi rakkauden ikiaikainen mysteeri, se  että siihen sisältyy selittämättömiä aineksia. Vaikka teoria olisi kuinka kohdallaan ja lähtökohdat luotu miten otollisiksi, sekään ei riitä. Se salaperäinen

"amor" ei välttämättä ammukaan nuoltaan ja saata näitä kahta sekapäiseen rakkauden tilaan.

Vierailija
6359/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on se Marin vaatima "normaali"? Entä onko kaikki muu, mikä poikkeaa omasta totutusta tavasta toimia, sitten "epänormaalia"?

Olisko se vaikka sellainen, että ei nousta 4.30 jotta ehditään salille ennen töihinmenoa. Eikä mennä nukkumaan klo 21, jotta jaksetaan nousta 4.30 salille.

Itse en ole urheilullinen, mutta en ymmärrä mistä ja keneltä tämä on pois, että Petri herää salin takia klo 4.30? Olisiko parempi, että hän menee töiden jälkeen salille ja tulee kotiin vasta kello 18-19? Jos olisin Petrin kanssa suhteessa, hän voisi hyvin käydä aamulla salilla ja viettäisi sitten töiden jälkeen koko illan kanssani. Minä en vetäisi siitä hernettä nenään, että joutuisin kello 21 jälkeen nyhjäämään yksin sohvalla, käyttäisin vaikka sen ajan katsomalla lempisarjoja. Paljon tylsempää töiden jälkeen olisi yksinään olla ja odottaa toista kotiin, että päästään yhdessä kauppaan tai vaika ruokaa tekemään.

Vierailija
6360/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsekin loukkaantuisin jos tuore aviomies olisi noin joustamaton esim. nukkumaanmenon suhteen. Mari on voinut haluta viettää laatuaikaa sohvalla pussaillen ja aviomies ilmoittaa, että menenkin tästä nukkumaan. Voisi tuntea olonsa aika torjutuksi. Ei varmasti ole helppo sen jälkeen olla avoin ja ymmärtäväinen, jos toinen tekee heti tärkeysjärjestyksen selväksi. Ehkä olisi Petriltä odottanut jotain tilannetajua myöskin, ettei vaan töksäyttele. 

Asiantuntijat sanoivat ennen häämatkaa, että olisi tärkeää olla läheisyyttä ja koskettelua. Varmaan Marille ja Petrillekin olisi tehnyt hyvää esim. nauttia Berliinistä, jutella yleisellä tasolla ja samalla luoda fyysistä suhdetta. Jos heti alkaa tapella ruokavalioista yms. niin en ihmette että karahtaa kiville.

Voi kuule, ei se Petrin ja Marin suhde mihinkään nukkumamenoaikaan kaatunut. Vaikka Petri olisi valvonut joka yö pikkutunneille asti, ei Mari varmasti olisi hänen kanssa sohvalla pussaillut. Mari ei ole sen tyylinen, että päästää toista lähelleen.

Ketju on lukittu.