Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
5461/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Alisahan itse sanoi häät- jaksossa, ettei syttynyt Esasta yhtään. Sanoiko hän asian noin Esalle kuten kameroille, niin siitä ei ole tietoa.

Nyt pitää mennä katsomaan hääjakso. Sanoiko noin suoraan, vau.

Heidistä ja Mikosta vaan sen verran, että muistan Heidin halunneen jatkaa suhdetta. Varmaan siksi muistaa kun se tuntui niin kummalliselta sen riitelyn jälkeen.

Eipä se tosiaan minustakaan sanonut noin, kuten yllä tuli jo todettuakin, mutta tää on taas rikkinäistä levysoitinta. Joku kuulee jotain ja tulkitsee sen jotenkin, niin lopulta jo muistetaankin, että ohjelmaan osallistuja itse sanoi sen juuri niin kuin katsoja tulkitsi. 

Vierailija
5462/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Alisahan itse sanoi häät- jaksossa, ettei syttynyt Esasta yhtään. Sanoiko hän asian noin Esalle kuten kameroille, niin siitä ei ole tietoa.

Okei, tällaista minä en ole kuullut. Eikä täälläkään ole kukaan aiemmin maininnut.

Siellähän se hääpaikan wc:ssä naureskeli kavereilleen, että voi Esa-parkaa kun hän oli heti, että " EN halua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5463/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dunder on yrittänyt puolustella Marin ja Petrin valintaa sillä, että molemmat ovat ilmoittaneet etukäteen kiinnostuksensa liikuntaan. Mutta onhan nyt aivan eri asia, että ”haluaisin harrastaa enemmän liikuntaa” ja ”elän keholleni ja liikunnalle”.

Dunderhan oli ykkäsjaksossa ihan liekeissä siiitä, miten Miehekäs Mies heillä nyt on valittuna, tätä hehkutti Petrille itselleenkin. Ehkä tähän yhteen asiaan fiksoituminen on sokaissut muilta ominaisuuksita.

Dunderfeltin twiittaus: "Pärjäävä ja komea Petri on ollut näinkin pitkään sinkkuna. Deittimarkkinat tosiaan NÄIN vaikeat?". Ehkä Dundis näkee tosiaan nuoremman itsensä Petrissä?

Taikka unelmakuvan itsestään. Kunnon psykologin pitäisi pystyä käsittelemään myös asiakkaan itsessään aiheuttamat ihastumisen tunteet. Viime kaudellahan taisi hänkin ihastua Millaan, nyt on Petrin vuoro.

Vierailija
5464/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, tällaista minä en ole kuullut. Eikä täälläkään ole kukaan aiemmin maininnut.

Siellähän se hääpaikan wc:ssä naureskeli kavereilleen, että voi Esa-parkaa kun hän oli heti, että " EN halua".

Kyllä, mutta ei sanonut kavereilleen, että "en syttynyt Esasta". Vissi ero.

Vierailija
5465/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esa tilitti kaverilleen, että joutui lohduttamaan Aliisaa "koska hänelle ei tullut mitään fiilistä Esasta" kyllä tämä nyt vaan tarkoittaa, että ei syttynyt Esasta.

Vierailija
5466/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on viimeinen mahdollisuus katsoa ensimmäinen jakso Katsomosta, jos jokin siinä vielä askarruttaa... ;)

Kiitos vinkistä. Pahus, kun se jaksossa lyhyesti haastateltu tumma hakijakaunotar jäi pois, syötävän suloinen neito ;)

-m

Vierailija
5467/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Aliisa kameroille sanonut jotenkin että "tuli fiilis, ettei tää tunnu oikeelta"? Voihan tuosta päätellä niin, että Esan ulkonäkö olisi aiheuttanut sen, vai onko sitten muuten vaan tullut paniikki siitä, että miten on tehnyt jotain peruuttamatonta? Tietysti jos alttarilla olisi seissyt ulkonäöllisesti joku Aliisan unelmaprinssi, olisi ehkä epätodennäköisempää, että tuollainen paniikki olisi tullut? 

Kyllä minustakin nimenomaan Esan ulkonäkö on ollut ongelma. Itsehän Aliisa on tähän ohjelmaan halunnut ja tiesi, että tuntematon sulho on vastassa. Varmaan ollut mielikuvissa ihan erinäköinen mies ja siitä raju reaktio. Mutta eihän se vielä tarkoita etteivätkö he voisi onnistua. Pakko vaan sanoa, että itse en pystyisi jatkamaan henkilön kanssa joka heti tyrmäisi alttarilla. Aina sitten miettis, että olenko toisen mielestä niin suohirviö :/.

Vierailija
5468/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittaisikohan tuo nyt iha konkreettiseen en tahdo-vastaukseen, eli olisiko Aliisa murtunut vihkitilanteessa niin pahasti, että vastasi siten, ja kohtaus jouduttiin uusimaan kameroita varten, kun hän oli rauhoittunut?

Vierailija
5469/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esa tilitti kaverilleen, että joutui lohduttamaan Aliisaa "koska hänelle ei tullut mitään fiilistä Esasta" kyllä tämä nyt vaan tarkoittaa, että ei syttynyt Esasta.

Eli muistin oikein! Aliisa sanoi hääpäivänä, ettei syttynyt/saanut mitään fiilistä Esasta. Sama asia. Ilkeästi sanottu. Olisi ollut hiljaa aiemmin.

Vierailija
5470/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi TODELLA mielenkiintoista saada viimeisessä jaksossaTanskaselta ja kumppaneilta selvitykset siihen, miksi parit on valittu. Lähinnä tulee mieleen surkuhupaisa Marin ja Petrin paritus - mitähän "asiantuntijoilla" oli mielessään tätä paria matchaillessa. Oikeastaan paritusprosessista voisi tulla vaikka kokonainen episodi! Muita ihmisiä samaa mieltä?

Vierailija
5471/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi(ko) kirjoitti:

Olisi TODELLA mielenkiintoista saada viimeisessä jaksossaTanskaselta ja kumppaneilta selvitykset siihen, miksi parit on valittu. Lähinnä tulee mieleen surkuhupaisa Marin ja Petrin paritus - mitähän "asiantuntijoilla" oli mielessään tätä paria matchaillessa. Oikeastaan paritusprosessista voisi tulla vaikka kokonainen episodi! Muita ihmisiä samaa mieltä?

Kyllä! Varsinkin tuo Mari & Petri -kuvio kaipaisi ihan kunnon selvitystä. Näista "asiantuntijoiden" parituksista tulee ihan mieleen ne kouluaikaiset tuttuni, jotka olivat naittamassa milloin keitäkin sinkkuja yhteen. Tuntui, että he halusivat nimenomaan saada yksiin toisilleen mahdollisimman epäsopivia ihmisiä, koska "rakkaus on aina ihanaaaa!" ja "ei voi olla vääriä ihmisiä, koska sitten jää yksin". Näillä meidän asiantuntijoilla tuntuu olevan ihan samanlainen meininki, vaikkeivät mitään teinejä enää edes ole :D

Vierailija
5472/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä näen jokaisessa sekä parempia että huonompi puolia, eiköhän suurimmalla osalla ole näin. Ei ketään tarvitse tai saa demonisoida, mustavalkoisuus on lapsellista. Jos sanoo jotain negatiivisempaa jostakusta, ei se tarkota että vihaisi tätä, tai että kiistäisi ne paremmat puolet.

Minusta Petri ei kyllä mitenkään "inttänyt" Kalliokierrokselle, kunhan yritti keksiä jotakin mukavaa ja helppoa yhteistä tekemistä. Mielestäni Mari käyttäytyi ihmeellisesti kun ei lähtenyt, se olisi ollut neutraalia tekemistä ja olisi voinut samalla vähän tutustua aviosiippaansa paremmin. 

Mutta kummallista se, että eivät olleet ottaneet lomaa tuohon saumaan. Jos itse miettii et menee tuntemattoman kanssa naimisiin, niin olisin kyllä ottanut pari viikkoa tutustumislomaa.

Joo, jos oli tiukka DL etätöiden suhteen, niin olisi ainakin voinut sanoa, että harmi, ettei nyt käy,  mutta tehtäisiinkö niin vaikka huomenna.

Eihän me tiedetä, vaikka Mari olisi sanonut, mutta on leikattu pois. Muistakaa nyt noita keskusteluita katsoessanne, että riitoja kärjistetään leikkaamalla. Viime vuoden Milla kertoi, että hänen osuudet, joissa hän kertoi haluavansa jatkaa Kimmon kanssa leikattiin pois. Eli nähdymme perusteella emme voi kovin pitkiä johtopäätöksiä tehdä. 

Vierailija
5473/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on viimeinen mahdollisuus katsoa ensimmäinen jakso Katsomosta, jos jokin siinä vielä askarruttaa... ;)

Vielä kun löytäis... minulla vanhin katsottava jakso on se häämatkan jälkeinen :(

Vierailija
5474/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista nähdä, että miten parit tästä etenevät. Menettäisikö sarja uskottavuutensa totaalisesti, jos Mari ja Petri vannovat palavaa rakkautta viimeisessä jaksossa... ? ;-)

Vierailija
5475/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri puhuu aivan eri tyylillä terapeutin sohvalla kuin näytellyissä kohtauksissa Marin kotona. Siitäkin huolimatta, että asioista on puhuttu jo terapeuttienkin kanssa pitkin matkaa.  Kysymys "no mites teillä nyt menee" on vain katsojille tehty, ei siinä mitään uutista enää kerrota, vaikka Tanskasen ilmeistä voisi päätellä, että nyt paljastetaan jotain uutta ja ihmeellistä. 

Vierailija
5476/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannaa ruodittu niin vähän. En käsitä lainkaan tuollaista vänkäämistä: "mitä, mitä, miksi et sano suoraan?" Onko se länsisuomalainen/turkulainen piirre? Vai muuten vain töykeyttä?

T. Kainuulainen hissukka, jonka mieheltä monipuolinen keskusteluun osallistuminen olisi Hmm tai mmm

Vierailija
5477/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi mielestänne onnistunut match Mari ja Esa? Toimisiko paremmin?

Vierailija
5478/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mistä löytäisin oman Johannani? Juuri sopivan luonteinen daami minulle. Löydän itsestäni paljon markusmaisia piirteitä, minäkin olen huoleton omiin maailmoihini uponnut jahkailija, Johannassa olisi sopivasti sekä särmää että ymmärtävää lämpöä vastapariksi!

Sarjan kaksi muuta naista eivät innosta ollenkaan. En ehkä ole siis ensi kaudelle pyrkimässä mukaan, en halua tulla sellaisten kanssa paritetuksi.

Vierailija
5479/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hakijoille pitäisi tehdä psykologiset testit ja sitten katsoa ketkä pääsee jatkoon ja sopii pariksi.

Vierailija
5480/9874 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi mielestänne onnistunut match Mari ja Esa? Toimisiko paremmin?

Ylenkatseellinen Mari ei kelpuuttaisi Esaa, ei välittäisi edes yrittää tutustumista. Siitä huolimatta että Esa varmasti olisi kätevän joustava ja ottaisi Marin toiveet huomioon.

Keski-ikäistyvää korkeakoulutettua kulttuuriharrastaja-viininlipittäjäkaupunkilaissinkkunaista ei kannata parittaa paljon muuta kuin miespuoliselle vastineelleen, sen tämä sarja ainakin on opettanut. Valitettavasti sellaisia samueleja on paljon vähemmän kuin niitä naisia. 

Ketju on lukittu.