Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
4241/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri jakson, ja sen perusteella Marilla on naisista tasokkain kämppä. Kahden muun naisen asunnot ovat yllättävän pieniä ottaen huomioon, että kumpikin käy ihan hyväpalkkaisessa työssä (eivät ole siivoojia tai osa-aikakassoja). Olettaisi opiskelijan asuvan noin. Johannan ja Aliisan asunnoissa ei ole erillistä keittiötä, ja sänkykin on samassa tilassa. Veikkaisin pinta-alaksi noin 20-25 neliötä. Olen itse asunut 35-neliöisessä yksiössä, missä eteinenkin oli Johannan keittiötä suurempi. Ja kukin siis asukoon missä tykkää, mutta Turussa asuminen on edullista, eikä työssäkäyvän tarvitse tyytyä parvekkeettomaan pikkuyksiöön. 

Itsekin asuin palkkaani nähden vaatimattomasti, kun vielä säästin omarahoitusosuutta ensiasuntoa (kaksio) varten. Isomman asunnon korkeampi vuokra olisi vain ärsyttävästi viivyttänyt omaan pääsyä.

No näin toimii normaali ihminen, mutta av-mammoja on vain kahta lajiketta: multimiljonääri ja vuokraluuseri.

Vierailija
4242/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllähän me kaikki tiedetään, että noi liitot ei ole mitään täysillä ja vakavissaan solmittuja. Avioero on siellä koko ajan takaporttina."

Avioero on kaikilla aviopareilla takaporttina. Se on helppoa nykyään, sen voi tehdä yksipuolisesti ja aikaa menee noin kuusi kuukautta. Aikaisemmin piti käydä oikein oikeutta ja toinen piti syyllistää aviorikoksesta, tämmöistä oli vielä muistaakseni 80-luvulla.

Ohjelmaan osallistujat lähtevät tähän suurin odotuksin. No, yhteisiä lapsia ei ole eikä omaisuutta, mutta ei ole kaikilla muillakaan pareilla. Joka tapauksessa, ei tässä kukaan halua "kevyesti" epäonnistua, kaiken kansan edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4243/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markuksen ja Johannan yhteiseloa oli muuten kiva seurata, mutta jestas sitä tulevan jakson autossa kuvattua klippiä.... Äänensävy oli kuin läksyt tekemättä jättänyttä lasta tenttaavalla opettajalla?

Vierailija
4244/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olette saaneet päähänne., että Esa olisi jotenkin erityiseen lyhyt?

Ei mistään, mutta hän pukeutuu resuisesti.

Vierailija
4245/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikshän tossa yllä olevassa viestissäni ei lainaus toiminu? Vika kappale vaan on mun, alku lainausta..

siks kun ryssit ton [ quote ] [/ quote ]-tagin. älkää koskeko niihin kun lainaatte.

Vierailija
4246/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ASUNNOT...ASUNNOT....PYÖRÄ....ULKONÄKÖ HAUKKUMISET,JUNTTIUS 😖😖😖. Mitä vielä hyvät negatiiviset ihmiset. Eikö teillä ole mitään muuta kirjoitettavaa " kun mä olen nyt sitä mieltä" lässyn... lässyn. Hei te kartanossa asuvat täydelliset ruuan laittajat ja vielä huipuksi hyvän ja rauhallisen luonteen omaavat.HÄVETKÄÄ. Osallistujat ovat kaikki hyviä ihmisiä.

Mikä sua vaivaa? Oliko oma viestisi positiivinen. Ja mistä tiesit, että asutaan kartanossa ja ollaan hyväluonteisia ja rauhallisia.

Vierailija
4247/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, josta "keholleen eläminen" kuulostaa aika homomaiselta? Siis se itseihailu, oman peilikuvan ihailu, miehisen kehon ihailu? 

Eri asia, jos haluaa, että on vain terveelliset elämäntavat. Niihin ei tarvita proteiinijauhe- ja rahkamättöjä.

En tiedä homomaisuudesta, mutta hirveän epäkiinnostavaa se on.

Toinen elää keho ja toinen mieli edellä - vaikea yhtälö. Petri varmaan toivoisi ihailua ja ylistystä rakentamassaan "temppelissä", mutta oikeasti ketä kiinnostaa tuollainen.

Itse kiinnitin myös huomion häämatkajaksossa siihen Petrin vastaukseen kenen kanssa menisi illalliselle. Kuolleen sukulaismiehen jälkeen vastasi Sylvester Stallonen, voi apua.

Vierailija
4248/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo naiset tuntuvat asuntojen perusteella olevan varsin köyhiä. Autoakaan taida olla kenelläkään. Luulisi noista lähtökohdista tulevan edes yrittävän olla mukava ja huolehtivainen.

Huh, huh, kuinka asenteellista ajattelua. Vähemmän varakkaan kuuluisi siis madella toisten jaloissa, että varmasti saisi hyväksyntää. Tai että rikas voisi vailla seuraamuksia tehdä mitä vain. En usko että rahalla on noin suuri voima. 

Ja sitten, kommentoijissa on varmaan piintyneitä parisuhdeihmisiä, jotka eivät muistakaan, kuinka kallista sinkun elämä on. Parisuhde-eläjä voi kertoa kulunsa kahdella ja saadaan sinkun kustannukset kasaan. Kalliossa 30 neliön asunto maksaa vähintään 200 000 e, arvlelen. Sillähän saa isosta osasta Suomea ison omakotitalon. 

Vierailija
4249/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olette saaneet päähänne., että Esa olisi jotenkin erityiseen lyhyt?

Ei mistään, mutta hän pukeutuu resuisesti.

On näkynyt paljon puutarhatontuttelua.

Vierailija
4250/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa täällä olevista kommenteista kertoo siitä, että kun itse jaksojen sisällöstä ei enää saada uutta irti, niin tehdään tikusta asiaa.

Vierailija
4251/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Petri nukkuu pätkissä. Herää välillä käymään vessassa tai mitä milloinkin.

Käy välillä katsomassa onko pyörällä kaikki ok.

Vierailija
4252/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ASUNNOT...ASUNNOT....PYÖRÄ....ULKONÄKÖ HAUKKUMISET,JUNTTIUS 😖😖😖. Mitä vielä hyvät negatiiviset ihmiset. Eikö teillä ole mitään muuta kirjoitettavaa " kun mä olen nyt sitä mieltä" lässyn... lässyn. Hei te kartanossa asuvat täydelliset ruuan laittajat ja vielä huipuksi hyvän ja rauhallisen luonteen omaavat.HÄVETKÄÄ. Osallistujat ovat kaikki hyviä ihmisiä.

Onko sulla jotenkin huono itseluottamus, kun otat nämä keskustelut henkilökohtaisesti vai oletko joku osallistujista? Meille tämä on vain tv-ohjelma muiden joukossa ja  tehdään eri asioista huomioita. Tietysti osallistujien demonisointi on tyhmää, mutta miksei saisi kommentoida jaksoissa näkyviä asuntoja, pyöriä, sisustuksia, vaatteita jne.? Aika turha olisi tämäkin ketju, jos ainoa sallittu sanominen olisi "ahaa, okei".

Vierailija
4253/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markuksen ja Johannan yhteiseloa oli muuten kiva seurata, mutta jestas sitä tulevan jakson autossa kuvattua klippiä.... Äänensävy oli kuin läksyt tekemättä jättänyttä lasta tenttaavalla opettajalla?

Kuten joku aiemmin mainitsi, myös minä kiinnitin huomiota Johannan käytökseen kaupassa kun esimerkiksi sanoi Markukselle kuin lapselle "mennääs nyt reippaasti". Se tuli häneltä jotenkin niin tahattomasti. Toivottavasti ei jatkossa komentele miestään kuin lasta, sitå olisi todella vaivaannuttavaa seurata. Ihmettelin ettei ilmeisesti muut olleet kauheasti noteeranneet tilannetta, pisti itsellä niin silmään.

Vierailija
4254/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten niin, että pariskunnat joutuvat pitämään sormusta siihen asti kun viimeinen jakso on lähetetty. Ja ennen ohjelman esitätmistä eivät saa kertoa kenellekään, että ovat menneet naimisiin tässä ohjelmassa?

Muistelen aiemmalla kaudella jonkun miehen selittäneen, kuinka työpaikalla olivat ihmetelleet hänen sormustaan.  "En tiennyt, että edes seurustelet! - Nii-i.

Vierailija
4255/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti lopettakaa jo nämä kommentit. Samaa Petri/pyöräläppää jankutettu jo 123456 sivua. 

Vierailija
4256/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri olisi tarvinnut naisen, joka harrastaa liikuntaa. Sellaisen, jonka kanssa olisi voinut tehdä juoksu- ja pyörälenkkejä, käydä pelaamassa tennistä, uimassa jne. 

Vierailija
4257/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen pistänyt merkille että Johanna taitaa olla aika ns. topakka, eli vähän sellaiseen komenteluun taipuvainen persoona. Jostain syystä tällaista käytöstä pidetään normaalina kun kyseessä on nainen? Jos mies puhuisi naiselle noin käskevään sävyyn hakuttaisiin se täällä lyttyyn.

Riippuu aika paljon varmaan miehestä että ahdistaako pidemmän päälle ja toimiiko suhde. 

Vierailija
4258/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten niin, että pariskunnat joutuvat pitämään sormusta siihen asti kun viimeinen jakso on lähetetty. Ja ennen ohjelman esitätmistä eivät saa kertoa kenellekään, että ovat menneet naimisiin tässä ohjelmassa?

Muistelen aiemmalla kaudella jonkun miehen selittäneen, kuinka työpaikalla olivat ihmetelleet hänen sormustaan.  "En tiennyt, että edes seurustelet! - Nii-i.

Eikö tuo olisi aika ristiriitaista, että pakotettaisiin pitämään sormusta, mutta ei saisi kertoa kellekään että on mennyt naimisiin?

Vierailija
4259/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla jotenkin huono itseluottamus, kun otat nämä keskustelut henkilökohtaisesti vai oletko joku osallistujista? Meille tämä on vain tv-ohjelma muiden joukossa ja  tehdään eri asioista huomioita. Tietysti osallistujien demonisointi on tyhmää, mutta miksei saisi kommentoida jaksoissa näkyviä asuntoja, pyöriä, sisustuksia, vaatteita jne.? Aika turha olisi tämäkin ketju, jos ainoa sallittu sanominen olisi "ahaa, okei".

En ole tuo ap-kommentoija, mutta itse olen sitä mieltä, että niitä saa toki havainnoida, mutta jos kommentoinnissa on ideana se, että hei, ruma/pieni kämppä tai huonot kokkaustaidot, miksi toi on tässä ohjelmassa, niin en itse ymmärrä pointtia. Tai sitten olisi mielenkiintoista kuulla, edellyttääkö ohjelma jostakusta kartanon omistamista, master chef -kokkaustaitoja, tietyntyylistä asuntoa, tiettyä ulkonäköä, tiettyä tulotasoa jne. Välillä vaikuttaa siltä, että työttömällä, nuhruisen kämpän omistavalla henkilöllä ei olisi ainakaan mitään asiaa ohjelmaan. No, kyllähän tuotanto on siitä pitänytkin huolen, että työttömiä ei ohjelmassa näy. 

Tosin en ole samaa mieltä siitä, että tämä on vain tv-ohjelma muiden joukossa. Kyse on kuitenkin ihmisistä eikä näyttelijöistä - noin niin kuin lähtökohtaisesti.

Vierailija
4260/9874 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti lopettakaa jo nämä kommentit. Samaa Petri/pyöräläppää jankutettu jo 123456 sivua. 

Sivuja vasta n. 285. Laskin, että Petriä koskevia viestejä oli 846 kpl. Pientä tarkkuutta kommentointiin, kiitos.

Ketju on lukittu.