Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Sinkut ovat julkaistu
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vähän vanhempi niin elämänkokemusta on ehtinyt kertyä.. Sanoisin, että parhaat mahdollisuudet onnistua on niillä, jotka asuvat lähekkäin, ja lähes varmasti eroon päätyy ne, jotka asuvat kaukana toisistaan. Hyvin harvalle lopulta sopii etäsuhde-avioliitto, ja ikävä kyllä työmarkkinatilanne on sellainen, että uutta työtä on vaikea nyt löytää muuttaakseen uudelle paikkakunnalle. Ja ensin pitää käydä "riita" siitä että kumpi muuttaa toisen paikkakunnalle vai muutetaanko yhdessä ihan muualle. Ja sitten pitää hankkia ne uudet työt jne. Ei tule onnistumaan. Mielestäni ei olisi pitänyt parittaa ihmisiä, joista toinen asuu 250 km päässä toisesta.
Totta. Esan kohdalla hyvä asia on, että ammatti on veturinkuljettaja ja työnantaja on VR. Hyvinkää sopii asuinpaikaksi siinä missä Pieksämäkikin. Ei Esa Pieksämäellä junalla aja ympyrää.
Joo, mutta Esahan asuu lapsuudenkodissaan, lapsuuden maisemissaan. Ja hän on itse rempannut talosta nyt kodin itselleen. Sellainen velvollisuuteen ja kiintymykseen sekoittuva tunneside ei niin vain katkea. Vaikka työpaikka olisi mikä ja missä tahansa.
Veikkaisin myös, ettei noilta seuduilta niin vain vanhaa ok-taloa saa kaupaksi, ainakaan sellaisella hinnalla että sillä saisi ostettua minkäänlaista asumusta Hyvinkäältä.
Eli parhaimmassakin tapauksessa talo jäisi jonkinlaiseksi pakopaikaksi, vapaa-ajanasunnoksi jne. Mikä ei tietysti ole huono juttu jos vain rahaa löytyy...Kun taas Markus on sanojensa mukaan heti valmis muuttamaan puolison paikkakunnalle, häntä ei pidättele mikään joten välimatka ei ole este. Kokonaan eri asia on, haluaako puoliso Markuksen edes muuttavan Turkuun.
Mutta tuotahan nimenomaan Esalta kysyttiin ohjelmassa että kun asuu lapsuudenkotiaan jonka on itse rempannut niin onko ajatus sitten että tulevan kumppanin kanssa ehdottomasti sinne asettuvat ja hän sanoi ettei ajattele niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tulis joku vastaava systeemi myös meille sinkuille, jotka ei halua telkkariin ja julkisuuteen. Voisin vaikka osallistua.
Komppaan. Mielelläni jopa maksaisin siitä, että joku muu asiantuntija valitsisi treffikumppaneita.
Noniin kuka perustais tämmösen palvelun?
Sata kertaa jo mainittu tämä ja saman määrä todettu, että toimii vain pk-seudulla. Ei siis ole mikään ratkaisu muualla Suomea asuville.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, Markus haluaa itselleen siivoojan. Lojuttaa tavaroitaan ympäri kämppää, kengät ja paperit tippuvat satavarmasti siihen mihin sattuvat ja voin kertoa että Johannalla, jolla on jokaiselle paperille ja esineelle oma paikkansa menee hermo! Jos ei heti aluksi niin sitten kun suhde vakiintuu ja Markus lakkaa yrittämästä niin se tulee olemaan ongelma. t. kokemusta on.
Tämä. Tää on totaalinen turn off naiselle, jonka koti on tip top. Ikävä todeta, ettei heillä paljoa muutakaan yhteistä näyttänyt olevan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, Markus haluaa itselleen siivoojan. Lojuttaa tavaroitaan ympäri kämppää, kengät ja paperit tippuvat satavarmasti siihen mihin sattuvat ja voin kertoa että Johannalla, jolla on jokaiselle paperille ja esineelle oma paikkansa menee hermo! Jos ei heti aluksi niin sitten kun suhde vakiintuu ja Markus lakkaa yrittämästä niin se tulee olemaan ongelma. t. kokemusta on.
Tämä. Tää on totaalinen turn off naiselle, jonka koti on tip top. Ikävä todeta, ettei heillä paljoa muutakaan yhteistä näyttänyt olevan..
Johanna ilme voi olla näkemisen arvoinen, jos(/kun) menee käymään Markuksen kotona :D
Johannan hääpuku oli aivan liian pieni ja ensi jaksossa seurataan sitten räjähtääkö se päälle vai ei. 9 vuotta sinkkuna ja luulen että se voi hyvinkin riittää Johannalle ja hän löytää Markuksen kanssa yhä enemmän yhteistä. Mitä kovempaa biologinen kello tikittää, sitä hanakammin Johanna tulee mieheen ihastumaan. Juttu voi toimiakin jos hamsteri-Markus suostuu kiikuttamaan 95 % rojuistaan kaatikselle. Luulen että Markus osallistuu kotitöihin kiitettävästi kun tsemppari löytyy kotoa. Markuksesta jäi lämmin fiilis ja Johanna sta sellainen että hänellä on vähän suuret luulot itsestään mutta maanpinta voi löytyäkin ammattiavun ( siis näiden ohjelmantekijöiden) kanssa
Ällöttää Dunderfeltin tyyppiset ihmiset, jotka elävät jossain menneessä ja asiantuntijoivat vanhoilla ja kankeilla sukupuolittuneilla rooleilla. Mari ei mainitse sanaakaan lapsihaaveista eikä myöskään kirjoita sitä elämän suuriin unelmiin, mitä pitää kunnioittaa. Sen sijaan Dunderfeltti on ottanut oikeudekseen setäillä ja kommentoida haastattelussa tyylillä "kyllä se mieli vielä muuttuu" vaikka kyseessä on jo nelikymppiset aikuiset ihmiset.
Näin D sanoo Marista ja Petristä: "He haluavat satsata parisuhteen mahdollisuuteen ja mahdollisesti lapsentuloaikeisiin, koska he ovat siinä iässä. Nyt tai ei koskaan!" https://www.voice.fi/viihde/a-149980
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna ilme voi olla näkemisen arvoinen, jos(/kun) menee käymään Markuksen kotona :D
mua myötähävettää jo valmiiksi🙈
Ensivaikutelma Johannasta huono. Kopea, huono itsetunto, jota saattaa peitellä nälvimällä puolisoaan mitättömimmistäkin vioista joita tästä löytää. Ei tule kestämään- pari selvästi. Petri vaikuttaa symppikseltä, kivannäköinen, itsestään hyvin huoltava pitävä, fiksun oloinen. Kelpaisi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ensivaikutelma Johannasta huono. Kopea, huono itsetunto, jota saattaa peitellä nälvimällä puolisoaan mitättömimmistäkin vioista joita tästä löytää. Ei tule kestämään- pari selvästi. Petri vaikuttaa symppikseltä, kivannäköinen, itsestään hyvin huoltava pitävä, fiksun oloinen. Kelpaisi minulle.
Markusta tarkoitin, menen vielä sekaisin nimissä.
Mä niin haluan hakea tähän ensi vuonna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tulis joku vastaava systeemi myös meille sinkuille, jotka ei halua telkkariin ja julkisuuteen. Voisin vaikka osallistua.
Komppaan. Mielelläni jopa maksaisin siitä, että joku muu asiantuntija valitsisi treffikumppaneita.
Noniin kuka perustais tämmösen palvelun?
Sata kertaa jo mainittu tämä ja saman määrä todettu, että toimii vain pk-seudulla. Ei siis ole mikään ratkaisu muualla Suomea asuville.
En ole tuon palvelun linkittäjä, mutta mä olen tehnyt tuonne deittiprofiilin, vaikka asun Pohjois-Suomessa. Minulle ei olisi lainkaan ongelma, jos mies on pk-seudulta. Käyn siellä seudulla hyvin usein. Asuinpaikkaa voi miettiä sitten myöhemmin, jos suhde vaikuttaa tarpeeksi lupaavalta. Itse olisin valmis muuttamaan myös pk-seudulle miehen perässä, koska työni luonne on sähköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ensivaikutelma Johannasta huono. Kopea, huono itsetunto, jota saattaa peitellä nälvimällä puolisoaan mitättömimmistäkin vioista joita tästä löytää. Ei tule kestämään- pari selvästi. (Markus) vaikuttaa symppikseltä, kivannäköinen, itsestään hyvin huoltava pitävä, fiksun oloinen. Kelpaisi minulle.
Tuosta kuvauksesta tuli mieleen toissa kauden Mari ja Jouni.
Muuten hyvät parit, mutta savolais-turkulaisyhdistelmä ei tule toimimaan. On omakohtaista kokemusta, seurustelin itse nuorehkona savolaislikkana turkulaisen miekkosen kanssa ja joka asiassa meni sukset ristiin. Turkulaiset ovat niin täynnä itseään ja kuvittelevat olevansa maailman napoja, ettei menee siinä sanavalmis savolainenkin sanattomaksi. Ja tosikkoja turkulaiset ovat ennenkaikkea! Onnellinen, kun pääsin eroon, huh!
Lopettakaa Johannan mollaaminen.Kaunis ja tyylikäs nainen.Mistä näkee heti,että on huono itsetunto?Jokainen ihminen on laulun arvoinen.Tsemppiä Johanna.
Juu, jos nainen laittautuu niin tottahan hänessähän on oltava vikaa....Ei vxxxu nyt ryhdistäytykää. Johanna on varmasti ihana ihminen, jolle on jossakin hyvä mies. Jotkut ihmiset on vaan erilaiset eikä se ole kenenkään vika. Heidän pitää vaan etsiä ihminen, jonka kanssa synkkaa.
Miksein kukaan sanonut Johannalle, että sen häämekko oli sovituksessa liian pieni!! Saatiinko sitä selkäosaa levennettyä häihin?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, Paukku :D vaihtuuko muuten naisien sukunimi?
Nyt on muuten vuosi 2017.... Miksi NAISTEN sukunimi vaihtuisi??
Oiskohan Esalla veljeä, jospa ois vielä ihanampi!
Onko turkulaiset oikeasti tuollaisia Johannan tapaisia? Se heidi oli ainakin eri maata
No mikä estäisi ottamasta kumppania palvelun kautta ja sitten järjestämästä itse avioitumisen heti esteettömyystodistusten saavuttua? Ei siinä kauaa ehtisi olla "aviotonta" elämää.