Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ihmistä sinun on vaikea katsoa silmiin?

Vierailija
30.08.2017 |

Onko tiettyjä piirteitä ulkonäössä/olemuksessa jotka aiheuttavat sen ettet pysty katsomaan joitain ihmisiä helposti silmiin?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedän että tyyppi laskettelee sujuvasti luikuria ja nauru näkyisi silmistäni...

Vierailija
2/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea katsoa silmiin ihmistä, josta en pidä, jota halveksin tai jopa inhoan. Pelkään, että katseeni kertoo liikaa enkä haua avautua kyseiselle ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en halua, että hän näkee ilmeeni, esim. pettymyksen, inhon, raivon tai vaikka ihastuksen.

Vierailija
4/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran tavannut ihmisen jolla oli todella paha akne. En voinut katsoa häntä kasvoihin vaan katsoin hänen ohitsensa.

Vierailija
5/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tulee liian lähelle. 

Vierailija
6/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista joka saa minut säälimään, se on niin turhaa, mut joskus elämä on joillekin syystä tai toisesta tosi raskasta.

Vierailija
7/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiäni! Miksi! ?

Vierailija
8/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistoa kannattava. Liian vastenmielinen, jotta suostuisin edes katsomaan päin.

t. Kokoomuslainen

Vierailija
9/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierosilmäistä

Vierailija
10/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistoa kannattava. Liian vastenmielinen, jotta suostuisin edes katsomaan päin.

t. Kokoomuslainen

Sinua <3

Vierailija
11/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulospäin suuntautunutta. Sellaista josta oikein huokuu yltiösosiaalisuus.

Myös kovaääninen voi ahdistaa liikaa.

Vierailija
12/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en katso edes kassaa silmiin.

Vierailija
13/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierosilmäistä

Sama mulla. En tiedä kumpaan silmään katsoisin ja sitten on jo omatkin silmät kierossa.

Vierailija
14/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, jota ujostelen jostain syystä, esim. pidän upeana tyyppinä ja hänessä on jotain mitä itsessäni ei. Tai ihastumisen kohdetta.

Vierailija
15/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään ulkonäköpiirrettä, mutta jos minulla on jostain syystä huonot välit jonkun läheisen ihmisen kanssa, tätä on vaikeaa katsoa silmiin. 

Vierailija
16/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty katsomaan ketään silmiin, jos kerron jotain asiaa, joka esim. vaatii muistamista miten se asia meni. Katson silloin aivolokeroideni tietokannasta suoraan tyhjyyteen ja sosiaalisuus lamaantuu siksi aikaa. Kun olen lopettanut inventaarion, katson sitten silmiin.

Pätee kyllä sekin, että en katso silmiin inhottavasti käyttäytyneitä henkilöitä. Ikään kuin toivoen, että häviäisivät silmistäni, jotta voisin keskittyä positiivisempiin asioihin jälleen. Säästyy energiaa.

Vierailija
17/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmillään flirttailevaa, jos on vielä muutenkin sellainen että saa jalat hyytelölle. Suvussani on karsastavia ihmisiä, mutta joskus vastaan tuli sellainen kasvoiltaan nätti nainen, mutta molemmat silmät lähti niin eri suuntiin että alkoi oikeen pahaa tekemään.

Vierailija
18/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä kaikenlaisia. Minun on vaikeaa katsoa ihmisiä silmiin muuten kuin ihan vain pienen hetken (vaikkapa tervehdittäessä). Mutta sitten jos keskustelen jonkun kanssa ja pitäisi tuijotella toista pidempään, alkaa katseeni väkisinkin kääntyä pois. Joku varmasti tulkitsee sen niin, että en enää kuuntele häntä, ja siksi yritänkin aina äännähdellä myöntävästi toisen puheen lomassa osoittaakseni olevani yhä asiassa mukana.

Vierailija
19/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut vaikeuksia katsoa omia vanhempia silmiin. Jotenkin tosi ahdistavaa, en tiedä miksi.

Vierailija
20/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraita ihmisiä. Käytän yleensä aina aurinkolaseja, niin kukaan ei huomaa, etten katso silmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi