Millaista ihmistä sinun on vaikea katsoa silmiin?
Onko tiettyjä piirteitä ulkonäössä/olemuksessa jotka aiheuttavat sen ettet pysty katsomaan joitain ihmisiä helposti silmiin?
Kommentit (52)
Katsokaa edes toista silmää. Harmittaa, kun katsotte puhuttaessa maahan, tai vain toisia kuulijoita.
-Kierosilmä
Sellaisia, jotka ovat tehneet minulle jotain pahaa.
mä en voi sietää sinisiä tihrusilmiä. En tiedä miksi, tulee ihan painostava olo kun se katse on jotenkin veemäinen. Itselläni ja miehelläni on vihreät isot silmät, lapset onneksi peri suuret silmät 😃 myös paksut kulmakarvat tuo ahdistuksen etten voi katsoa kuin vilkaisemalla
Lääkäriä. Hirveän noloa kertoa omista alapää vaivoista.
Sellaista joka seisoo liian lähellä
Sellaista henkilöä, johon en tunne fyysistä vetoa. Silmiin katsominen on itselleni romanttinen juttu, enkä ymmärrä miksi minun pitäisi tuijotella työhaastattelijaa silmiin kuin treffeillä.
Kun keskustelun toinen osapuoli on todella kaunis nainen tai oikein komea mies, niin jostain syystä on vaikeuksia katsoa silmiin.
Melkein kaikkia ihmisiä. Hemmetti. Etenkin veljeäni, isääni ja isäpuoltani.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että ei ole välttämätöntä katsoa lääkäriä silmiin kun kertoo näistä vaivoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että ei ole välttämätöntä katsoa lääkäriä silmiin kun kertoo näistä vaivoista?
Sitä alapäätä voisikin tuijottaa ja vaikka viisoa samalla kädellä niin on selvää ainakin mistä puhutaan.
Sama homma, en yhtään tajua miksi.
Sama juttu.
T: Asperger