Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ihmistä sinun on vaikea katsoa silmiin?

Vierailija
30.08.2017 |

Onko tiettyjä piirteitä ulkonäössä/olemuksessa jotka aiheuttavat sen ettet pysty katsomaan joitain ihmisiä helposti silmiin?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ylempiarvoisia ihmisiä. Esim pomoani, psykiatriani ja yleensäkkin esim lääkäreitä. Häpeän itseäni kun en itse ole "mitään".

Vierailija
22/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, josta olen kiinnostunut/johon olen ihastunut. Aarrggh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista joka oikein tuijottamalla tuijottaa. Se on jotenkin niin hermostuttavaa.

Vierailija
24/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosipotilaalta vaikuttavaa, joka katsoo todella tunkeutuvasti ja inhottavasti.

Sitten on myös niitä itsestä johtuvia syitä:

-kun mietin/muistelen ankarasti

-kun tunnen häpeää/syyllisyyttä

-kun keskustelunaihe satuttaa/ahdistaa minua

Vierailija
25/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia.

T: Paniikkihäiriöinen introvertti

Vierailija
26/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset eivät uskalla katsoa silmiini. Varsinkaan jos heidän miehensä on paikalla. Pelkäävät että menee jalat alta ja kostuvat ja miehensä huomaavat tämän.

Vierailija
27/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hankalaa katsoa silmiin, oli kyse kestä tahansa. Se tuntuu jopa minustakin vaivaannuttavalta, koska tiedän sen olevan hyvien tapojen mukaista. Pyrinkin aina edes vilkaisemaan, mutta mitään pitkäkestoista katsekontaktia en pysty ainakaan luontevasti pitämään.

Vierailija
28/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset eivät uskalla katsoa silmiini. Varsinkaan jos heidän miehensä on paikalla. Pelkäävät että menee jalat alta ja kostuvat ja miehensä huomaavat tämän.

Juu, niin varmaan. Enpä ole ikänäni nähnyt miestä, jota en pystyisi ulkonäkönsä vuoksi katsomaan silmiin. Mutta on eräitä miehiä joita en kestä katsoa, kun käyttäytyvät niin häpeällisesti. Kuulostaa, että olet yksi heistä. Vaikeaa katsoa sellaista ihmistä silmiin, joka nolaa itsensä totaalisesti, eikä edes itse tajua sitä.

Vierailija
29/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä joita en arvosta ja halveksun, rasittavia mankujia, Ihmisiä jotka eivät ota aurinkolaseja pois seurassa. Ulkonäköpiirteillä ei ole väliä, karsastavasilmäisiä katson silmiin vaikka toki se voi olla hankalaa joskus jos vaikkapa ei tiedä kumpi on vahva silmä.

Vierailija
30/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnjohtajaani. Menee päivä aina pilalle sen näkemisestä...

Vierailija
31/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, joka pitää minua tyhmänä ja puhuu päälle, vaikka minulla on puheenvuoro.

Sellaista, joka haluaa mestaroida kaikessa ja samalla tekee muut naurunalaisiksi.

Sellaista, joka sekaantuu ja haluaa ottaa vastuun minun asioistani.

Sellaista, joka tykittää nopeasti vastaukset kysymyksiin. Koska hän tietää ...

Vierailija
32/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, jonka tiedän valehtelevan tai valehdelleen minulle, mutta en voi todistaa sitä.

Vierailija
33/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pitkiä (n. 2 metrisiä ja pidempiä) sekä todella lyhyitä. Olen itse keskimittainen.

Mutta vaikeinpia tapauksia ovat sellaiset, jotka katsovat aina jonnekin sivulle, kengänkärkiin tai katonrajaan tai seuraavat koko ajan, mitä ympärillä tapahtuu.

Vierailija
34/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso ketään silmiin. Paitsi tietenkin välillä vilkaisen jotta henkilö tajuaa että kuuntelen häntä.

Vierailija
35/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joilla on lievä ulkokarsastus ovat mukavia silmiinkatsottavia.

Vierailija
36/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ainakin olisi vaike katsoa silmiin nauramatta?

https://www.stara.fi/wp-content/uploads/2015/11/koirakarsastus30112015…

Vierailija
37/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaus: ap on taas joku ihastunut joka haluaa kuulla että häntä välttelevä tyyppi on ihastunut häneen.

En katso mielelläni silmiin kauaa tyyppiä joka on yksipuolisesti ihastunut minuun ja tuijottaa minua kuin janoinen beduiini lähdettä - ja näyttää siltä. No thanks, buddy, on epäkohteliasta kyylätä ja kuolata työkaveria kieli pitkällään.

Vierailija
38/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä joita en arvosta ja halveksun, rasittavia mankujia, Ihmisiä jotka eivät ota aurinkolaseja pois seurassa. Ulkonäköpiirteillä ei ole väliä, karsastavasilmäisiä katson silmiin vaikka toki se voi olla hankalaa joskus jos vaikkapa ei tiedä kumpi on vahva silmä.

No kuule on niitä huononäköisiäkin jotka ei voi ottaa aurinkolaseja pois jos niissä on vahvuudet. Ilman ei näe. Joka tilanteessa ei voi laseja alkaa vaihtelemaan vain siksi ettet sinä pidä ylimielisenä.

Vierailija
39/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän just tuolta koiralta 😂

En edes tiedä miten on miehiä riittänyt, vaikka peruskoulun kiusasivat 😬

Vierailija
40/52 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustaa miestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi