Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoitoalalla on huonoa työilmapiiriä niin paljon?

Vierailija
30.08.2017 |

On kilpailuhenkisyyttä, mielistelyä johtajiin päin, selkään puukotusta, kyräilyä, mollausta, eristämistä,kaksinaamaisuutta ja ties mitä. Nykyisessä työssä muutama käy myös esimiehelle valittamassa toisista työntekijöistä ja sitten tuleekin yllätyksenä, kun on mielestään hoitanut työnsä, saanut asiakkaalta kiitosta, mutta työkaverit eivät pidä arvossa. Pitäisi olla juoruaja, pomojen haukkuja takana ja itseään kehuja kuuluakseen sisärinkiin.

Ei kiitos. Minulle riittää työni ja ystävyys työpaikan ulkopuolella.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurooran päiväsairaala 10 hoitajat ovat kaikki liittoutuneet keskenään ja luovat lähinnä käytöksellään huonoa potilasilmapiiriä. Välillä meno menee ihan ihmisoikeuksien rikkomisenkin puolelle. Eivät ole onnistuneet saamaan sinne vakituista lääkäriä "jengiinsä" kun meno hoitajien puolelta on niin pahaa potilaita kohtaan.

Vierailija
22/22 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tätä olen pohtinut kohta 30 vuotta. Nyt olen joutunut jäämään sairauslomalle, pitkäaikaiselle tuon ilmapiirin takia. Jouduin jo vuosia sitten silmätikuksi, siksi olin siirtynyt toiseen yksikköön töihin. Palasin sitten olosuhteiden pakosta takaisin tähän työyhteisöön ja ihan uusi sairaanhoitaja (ei tuntenut minua, oli vaan kuulopuheet) alkoi luetella kesken työvuoron töitään mitä tehnyt minulle, (edes tietämättä mitä minä olin sen vuoron aikana tehnyt). Hän selitti siis minulle kuinka paljon hän oli jo tehnyt, ja se saa riittää tässä vuorossa. Hän jätti sairaanhoitajana haavahoitojen tekemisen minulle ja toiselle lähihoitajalle, koska oli mielestään jo vuoron työt tehnyt. Eipä siinä meidän auttanut, kuin hoitaa ne haavat, koska hänen vuoronsa päättyi 30 min. kuluttua ja hän lähti kotiin.

Nyt kuuluu kysymys kerroitko esimiehelle?

Kyllä!

Vastaus oli; on kun se (***** ) on semmoinen tekevä ihminen, auttaa aina hoitokodissakin, vaikka olisi kotihoidossa ollut töissä. Kova on tekemään töitä!!!!!!

Siis se siis oikeuttaa toisille vittuilun!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi