Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs teidän miehet tekee tultuaan töistä?

Vierailija
29.08.2017 |

Hukuttaa sinut suudelmiin, kuuraa lattiat, kokkaa trendikkään, kekseliään ja terveellisen illallisen, käpertyy kanssasi romanttisesti sylikkäin sohvalle, hieroo sinut tuoksuöljyllä ja pohtii kanssasi sielujen syvyyksiä löytäen katseestasi elämän valon yhä uudelleen?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ensin  vartin paskaistunnolle, sitten tulee hieromaan minua. Tehdään ruokaa, tai toinen ehtivä tekee.

Vierailija
22/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kauppakassin ja tyhjentää sen jääkaappiin, riisuu työvaatteet ja vaihtaa ne kotoisampiin, kuten verkkareihin. Lisäksi räplää kännykkäänsä tai pädiään sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee päivän mukaan. Joko menee suihkuun, lähtee kauppaan minun kanssa, lähdetään jonnekin yhdessä, menee vessaan istumaan tunniksi, syö.. Tullaan yleensä samaa matkaa kotiin, niin ei huomioi minua ensin. :)

Vierailija
24/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kotihommia ja kuljettaa lapsia harrastuksiin tms. kuten minäkin, riippuen siitä kumpi tulee ekana töistä. Kova touhuilemaan yleensäkin, nikkaroi yms., purkaa työstressiä sillä tavalla. Jutellaan sitten enemmän illempana kun lapset rauhottuneet unille.

Vierailija
25/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naippasee. Naippaseepa uudestaan. Ottaa kengät jalasta.

Vierailija
26/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjentää kauppakassin. Vaihtaa vaatteet. Leikkii lapsen kanssa. Syö välipalaa ja menee sitten päikkäreille.

Vierailija
27/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee meille ruokaa. Minä autan ja jutellaan samalla kuulumiset. Aika usein on lasten kuskaamista, minä saatan käydä salilla tai jumpassa. Ainakin pari kertaa viikossa jommalla kummalla on joku työhön liittyvä iltakokous tai vastaava. Myös avec-tilaisuuksia on kerran viikossa tai kahdessa. Jos ei ole menoa mies katselee telkkaria ja on samalla Facebookissa ja seurailee sähköpostia. Pesee myös pyykkiä ja järjestelee paikkoja.

Vierailija
28/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän monen "romeon" mielipuuhaa oo sängyssä makoilu kietoutuen pieruverkkareihin ja kulahtanut t-paita yllä.- 

Vierailija
29/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee ruskeaan taloon.

Vierailija
30/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa vaatteet, menee jääkaapille ja korkkaa virvoitusjuoman.

Vierailija
31/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sohvalle makaamaan ja huokailee kovaan ääneen, kuinka raskas päivä taas oli.

Vierailija
32/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän monen "romeon" mielipuuhaa oo sängyssä makoilu kietoutuen pieruverkkareihin ja kulahtanut t-paita yllä.- 

Hyvä, ei tarvitse ottaa lainaa harrastuksia tai uusia vaatteita varten. 

Vierailija
33/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain seuraavista

- syö minun ja lasten kanssa

- tyhjentää astianpesukoneen ja täyttää sen

- Tekee ruuan

- käy suihkussa, jos meni työmatkan pyörällä ja laittaa urheiluvaatteet pesukoneeseen ennen tai jälkeen suihkun.

Ahaa, paljastit tuossa että sun mies on sellainen helwetin pyöräsuhahtelija, joka trikoissaan ja vermeissään luulee olevansa kaiken eläväisen yläpuolella! OTA ERO!

Hyvä ettei lapsi herää kun nauran ääneen vieressä! 😂

Vierailija
34/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaan kahvit ja jutellaan, välillä otetaan nokoset, laitetaan yhdessä ruokaa tai mennään ulos syömään, sitten kumpikin syventyy usein omiin juttuihinsa muutamaksi tunniksi. Illalla katsotaan usein tv-sarjaa ja välillä käydään lenkillä. Seksiä harrastetaan keskimäärin joka toinen päivä.

Näin siis, jos molemmat tulevat töistä kotiin eivätkä esim. näe kavereita kaupungilla tai mene harrastukseen.

Vierailija
35/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjentää kassit.

Vierailija
36/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lähellä. 😂

Tänään meni pitkälle kävelylle, jonka jälkeen pyykkäsi ja kokkasi terveellistä sekä herkullista ruokaa meille. Nam!

Tänään myös suoritti kielikurssin verkkotehtäviä.

Pelailee usein myös tai säätää muuta koneella ja tosiaan käpertyy sinne sohvalle Netflixin ääreen. Nyt skipattii se toosan katsominen, tällä hetkellä lukee sängyssä.

Vierailija
37/46 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö laittamani ruoan, nukkuu noin tunnin ja loppuilta kuluukin sitten tietokoneen ääressä.

Vierailija
38/46 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ensimmäiseksi mieheni seisahtaa tervehtimään koiraa. Narttukoiramme on niin rakastunut mieheeni, että hukuttaa hänet villeihin pusuihin ja halailuihin. Vaimon tervehtimisen vuoro on vasta koiran jälkeen.

Vierailija
39/46 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaa lasta, sitten syödään yhdessä. Joko eilisiä tai jotain mitä olen juuri tehnyt.

Sen jälkeen hän yleensä laittaa tiskit, ja lueskellaan lehtiä, kännyköitä tai höpistään lasten kanssa.

Monesti hän lukee lapsille jotain leffatekstejä kun itse lepään tai teen jotain kotihommia.

Suihkussa saattaa käydä jos ei mennyt jo aamulla. Sitten laitetaan yhdessä lapset nukkumaan ja rentoillaan ilta sohvalla kahdestaan, halaillaan ja kyhjötetään lähekkäin.

Vierailija
40/46 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee minulle ruokaa, koska olen kotona vasta  hänen jälkeensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan