Mitäs teidän miehet tekee tultuaan töistä?
Hukuttaa sinut suudelmiin, kuuraa lattiat, kokkaa trendikkään, kekseliään ja terveellisen illallisen, käpertyy kanssasi romanttisesti sylikkäin sohvalle, hieroo sinut tuoksuöljyllä ja pohtii kanssasi sielujen syvyyksiä löytäen katseestasi elämän valon yhä uudelleen?
Kommentit (46)
Riisuu työkamppeet, pesee kädet, syödään yhdessä minun laittama ruoka. Pöydästä noustuaan mies laittaa minun pyynnöstä jääkaappiin voin ja piimän, mutta likaiset astiat jäävät joka kerta pöytään. Sitten mies menee sohvalle päikkäreille. Minä siivoan keittiön miehen kuorsatessa taustalla.
Vaihtaa pyöräilyvaatteet ulkoiluvaatteisiin ja lähtee tunnin lenkille koiran kanssa. Lenkin jälkeen laittaa koiralle ja itselleen ruuan. Sitten koira ja mies hengailevat sohvalla kunnes tulen kotiin.
Tarkastaa puhelimesta facen päivitykset, ehkä tervehtii minua ja lapsia (jos muistaa), juo kahvit ja heittäytyy sohvalle padin kanssa. Lopettaa padin räpläilyn kun käsketään ruokapöytään ja sen jälkeen taas padin kimppuun ja tätä rataa loppuillan...
Käy suihkussa (likainen työ, meillä työmatkapyöräilijä olen minä :), vaihtaa kotivaatteet, syödään koko perhe yhdessä.
Hakee lapset pk:sta, kattaa ruokapöydän. Syödään, sen jälkeen päivästä riippuen joko touhuaa lasten kanssa jotain tai lähtee treeneihin. Laitetaan lapset nukkumaan ja sen jälkeen viettää mun kanssa 30min-2h laatuaikaa.
Siis tehän teette kaikkea kivaa yhdessä. Mun mies on maanviljelijä ja me ei nähdä toisia kun vilaukselta kun tulen töistä ja sit kl.21 jälkeen kun hän tulee sisälle.
Mä olen aina yksin tai lasten kanssa :(