Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs teidän miehet tekee tultuaan töistä?

Vierailija
29.08.2017 |

Hukuttaa sinut suudelmiin, kuuraa lattiat, kokkaa trendikkään, kekseliään ja terveellisen illallisen, käpertyy kanssasi romanttisesti sylikkäin sohvalle, hieroo sinut tuoksuöljyllä ja pohtii kanssasi sielujen syvyyksiä löytäen katseestasi elämän valon yhä uudelleen?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain seuraavista

- syö minun ja lasten kanssa

- tyhjentää astianpesukoneen ja täyttää sen

- Tekee ruuan

- käy suihkussa, jos meni työmatkan pyörällä ja laittaa urheiluvaatteet pesukoneeseen ennen tai jälkeen suihkun.

Vierailija
2/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää sohvalle ja rapsuttelee kassejaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjentää kauppakassin, vaihtaa vaatteet ja alkaa tehdä ruokaa.

Vierailija
4/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa päälleen haisevat kusiverskat ( ei pesty vuoteen), reikäisen t-paidan ja käy sohvalla makaamaan lätkää kaapelilta katsoen. Huutaa välillä onko ruokaa, availee ostamiaan kaljoja.

Vierailija
5/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö, katsoo telkkarista uutiset, nettailee, lämmittää saunan. Mitään kahdenkeskistä läheisyyttä meillä ei ole ollut vuosiin.

Vierailija
6/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain seuraavista

- Tekee ruuan

- käy suihkussa, jos meni työmatkan pyörällä ja laittaa urheiluvaatteet pesukoneeseen ennen tai jälkeen suihkun.

Ahaa, paljastit tuossa että sun mies on sellainen helwetin pyöräsuhahtelija, joka trikoissaan ja vermeissään luulee olevansa kaiken eläväisen yläpuolella! OTA ERO!

Vierailija
7/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee jääkaapille saamarin sika

8/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä AINA vaihtaa shortsit pitkien housujen tilalle, sen jälkee yleensä syö ja lähtee pojan kanssa reeneihin.

Vierailija
9/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä otan pienet nokkaunet töistä kotiin tullessa ensimmäiseksi,sitten istun sohvalle ja avaan TV:n kun herään.

Vierailija
10/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naiset on kotona silloin kun mies tulee töistä?

Vierailija
11/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden vaimon kanssa kävelylle vaihtamaan päivän kuulumisia. Sitten kaupan kautta kotiin tekemään ruokaa.

Vierailija
12/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hukuttaa sinut suudelmiin, kuuraa lattiat, kokkaa trendikkään, kekseliään ja terveellisen illallisen, käpertyy kanssasi romanttisesti sylikkäin sohvalle, hieroo sinut tuoksuöljyllä ja pohtii kanssasi sielujen syvyyksiä löytäen katseestasi elämän valon yhä uudelleen?

Mies on ennen minua yleensä kotona, hänellä on lyhyempi työmatka. Siihen mennessä kun mä pääsen kotiin, mies on keittänyt jo kahvit ja kun tuun ovesta, mies tulee antamaan suukon. (Sama toisin päin jos mä olen ensin kotona, meillä suukotellaan aina lähtiessä ja tullessa)

Sit kahvitellaan. 

Kahvin jälkeen yleensä minä alan valmistelemaan ruokaa, jos ei mun lapset ole jo tehneet jotain tai ole mitään lämmitettävää jäänyt edelliseltä päivältä. Jos on jotain pilkottavaa, salaattiin tms. mies tekee sen.

Useimmiten ruoan valmistuessa mä käyn laittamassa pyykinpesukoneen päälle.

Sit ruoan jälkeen mies tyhjentää pöydän ja otetaan jälkkärikahvit. Jos pesukone on pysähtynyt, se on yleensä mies joka sen tyhjentää jos ei jompi kumpi mun lapsista sitä tee.

Sen jälkeen me yleensä pelataan korttia, käydään harrastuksissamme, ollaan pihalla tms. Ysiltä illalla me siirrytään lähes poikkeuksetta sohvalle ja katsotaan jotain sarjaa joka meillä sattuu olemaan kesken. Sit nukkumaan.

Vierailija
13/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain seuraavista

- Tekee ruuan

Ahaa, paljastit tuossa että sun mies on sellainen helwetin pyöräsuhahtelija, joka trikoissaan ja vermeissään luulee olevansa kaiken eläväisen yläpuolella! OTA ERO!

Ota itse, jos sinulla edes miestä on...

Vierailija
14/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja sitten sä heräsit,ja päästit kissan pihalle.Eiköstä vaan oikeesti.

Vierailija
15/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa verkkarit jalkaan, halaa minua, polttaa yhden marihuanasätkän , jutellaan hetki, pelaa jotain peliä, käy suihkussa ja on kymmeneltä nukkumassa annettuaan hyvänyön suukon.

Tekee 12h työpäiviä nyt parin viikon ajan.

Vierailija
16/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäytyy hetkeksi sohvalle ja menee sitten joko moottoreita korjaan tai vetäytyy miesluolaan saunaa lämmittämään ja kitaraa soitteleen.

Vierailija
17/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee tietokoneelle ja tekee lisää töitä.

Vierailija
18/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa ruokaa, huolehtii muksusta, vaihtaa ne helvetin verkkarit jalkaan, tekee kotihommia. Syödään kun mä tulen töistä. Tänään lähti viemään tyttöä tanssitunnille.

Vierailija
19/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks naiset on kotona silloin kun mies tulee töistä?

Missä helkkarissa mun pitäisi olla? Mun työpäivä alkaa aikaisemmin ja päättyy aikaisemmin. Mun aamuvuoro alkaa 5.30.

Vierailija
20/46 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa kotivaatteet, keittää teetä, kattelee telkkaria/ kuuntelee musiikkia/ pelaa tietsikalla. Sitten myöhemmin illalla tekee ruuan. Sitten taas pelaa tai surffaa tietsikalla, katsoo Netflixiä ja tulee mua myöhemmin nukkumaan. Yhteistä aikaa on aika harvoin, vaikka ollaan melkein aina iltaisin kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme