Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan itseni lopettamaan flirttailun ja huomionhaun miehiltä? Joudun noloihin tilanteisiin. Innostun jos joku on ystävällinen.

Vierailija
29.08.2017 |

En osaa olla rennon kaverillinen. Mietin, onkohan tukka hyvin. Alan puhumaan ihme juttuja, menen ahdistuneeksi ja jäykäksi, mutta yritän silti flirttailla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin auttoi vanheneminen ja rupsahtaminen. Typeränhän näköistä kun tämmöinen äiti-ihminen muka kikattelisi tyttömäisesti. Hedelmällisyys laskee luonnostaankin naisilta niin biologinen valmiuskin flirttailulle vähenee kolmenkympin paikkeilla. 

Vierailija
4/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin auttoi vanheneminen ja rupsahtaminen. Typeränhän näköistä kun tämmöinen äiti-ihminen muka kikattelisi tyttömäisesti. Hedelmällisyys laskee luonnostaankin naisilta niin biologinen valmiuskin flirttailulle vähenee kolmenkympin paikkeilla. 

Itse olen 36v ja kikattelen edelleen kaikkien jutuille. Enkä koe olevani myöskään mitenkään rupsahtanutkaan vielä, vaikka äiti-ihminen olen minäkin.

Vierailija
5/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relax vaan, ujous voi olla söpöä ja silloin ihan kenellä vaan voi vähän puhe puuroutua

Vierailija
6/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa ne miehet kiinnostaa, vaikka hedelmällisyys olisi jo laskenut. Entä sitten jos kikattelet. Itse ujona ihmisenä toivon, että osaisin ottaa rennommin. Kun vanhuuden höppänyys vielä vähän himmentää vähäistä järkeä, niin kyllä kuule kikatuttaa.

Vierailija
7/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyhhyh kuulostat ällöltä. Tottakai muistat flirttailla kaikille varattuillekin?

Vierailija
8/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ällöttävä?

Vierailija
9/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille flirttailu on Suomessa paheksuttavaa, muille paitsi minulle. Flirttaile vaan jatkossakin.

Vierailija
10/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti ihan opettelemalla opetella pois tuollaisesta, kun häiritsi myös tuollainen käytös itsessäni. Tiedostin asian ja aloin miettiä, kuinka käyttäydyn ihmisten seurassa. Aloin suhtautua KAIKKIIN korkeintaan kaverillisesti. Varjopuolena tässä on se, että myös ne oikeat paikat flirttailla saattaa tällöin jäädä hyödyntämättä... Mutta myöhemmin uskalsin sitten alkaa flirttaillakin, kun opin tunnistamaan tilanteet, joissa kannattaa olla neutraali. 

Eli sanoisin, että jos asia häiritsee sinua itseäsi, niin siitä on mahdollista opetella pois. Mutta siihen voi mennä aikaa. 

Vierailija
13/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa olla rennon kaverillinen. Mietin, onkohan tukka hyvin. Alan puhumaan ihme juttuja, menen ahdistuneeksi ja jäykäksi, mutta yritän silti flirttailla.

Vaan millaista vaihtoehtoa ole miettinyt käytöksellesi? - Totta on, että flirttailu on taitoa vaativa laji, koska aivan epäonnistuu siinä, niin se saattanee aiheuttaa pahennusta. Mutta toisaalta pahennusta voi aiheuttaa sekin, ettei vastaa toiselle yhtään mitään.  - Toisaalta vastaus on sekin, ettei sano mitään, eikä tällainen tuppisuisuuskaan ole kovin tahdikasta. 

Vierailija
14/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/16 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan millaista vaihtoehtoa ole miettinyt käytöksellesi? - Totta on, että flirttailu on taitoa vaativa laji, koska aivan epäonnistuu siinä, niin se saattanee aiheuttaa pahennusta. Mutta toisaalta pahennusta voi aiheuttaa sekin, ettei vastaa toiselle yhtään mitään.  - Toisaalta vastaus on sekin, ettei sano mitään, eikä tällainen tuppisuisuuskaan ole kovin tahdikasta. 

Ajattelin tästä lähin olla tekemättä aloitteita siihen. Odotan vaan että joku muu tekee, jos tekee, kärjistettynä. Silloin ei ainakaan ketään ärsytä flirttailu tai en ole ällö kuten joku sanoi.

ap

Vierailija
16/16 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on flirttailu ja miten se eroaa tavallisesta juttelusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi