Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit 50e setelistä 40e takaisin kun ostit 40e tuotteen.

Vierailija
29.08.2017 |

Sanoisitko kassalle va poistuisitko paikalta tyytyväisenä ?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kaupoissa joissa vilauat kanta-asiakaskorttia pystytään tietosi onkimaan kuitin takaa. Jos on isompi heitto esim 50€ aletaan nauhoja tutkia (niistä näkee muuten tosi tarkasti!) ja paikannetaan minkä asiakkaan kohdalla virhe on tapahtunut. Ja otetaan yhteyttä.

Vierailija
42/54 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ja olen sanonutkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin. Potisin huonoa omatuntoa, koska ne rahat eivät ole minun. Olen myös palannut maksamaan kärryn pohjalle kassin taakse piiloutuneen suklaapatukan.

Toisaalta olen joskus niin omissa ajatuksissani, että varsinkaan pienempiä summia en siinä tilanteessa huomaisi, koska en laske siinä tilanteessa rahoja. Isompi summa kyllä pistäisi silmään.

Kerran kassa jotenkin ei ottanut yhden kalliin tuotteen hintaa ja maksaessani kyllä vähän ihmettelin ostosten hintaa. En vaan siinä sitten tajunnut ajatuksissani. Kassa itse huomasi sitten virheensä ja nolasi minut kaikkien kuullen irvailemalla jotain, että meinasinko varastaa sen. Kyllä hävetti. Varsinkin kun olen näin tunnollinen, että olisin kyllä palannut maksamaan sen siinä vaiheessa, kun olisin huomannut virheen tapahtuneen. Kassa olisi voinut mielestäni hoitaa tilanteen asiallisemmin. Hävetti niin paljon, etten ole siellä kaupassa enää tykännyt käydä ollenkaan.

Vierailija
44/54 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteinen on köyhien juttu, ei kannata miettiä.

Käteinen on rikkaiden juttu. Te luottotiedottomat voitte vinguttaa niitä velkamuovikorttejanne.

Paha vaan, ettei luottotiedoton tai työtön edes saa sitä luottokorttia.

Huomauttaisin, paitsi jos olisin humalassa.

Vierailija
45/54 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin selviää viimeistään seuraavana päivänä, että kuka asiakas on (selataan kuitit läpi, katsotaan kamerasta) ja jos asiakas on ottanut kuitin nimellään niin soitetaan perään ja pahoitellaan :D Toki jos olisi pienempi summa niin eipä väliä.

Vierailija
46/54 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa kaupoissa joissa vilauat kanta-asiakaskorttia pystytään tietosi onkimaan kuitin takaa. Jos on isompi heitto esim 50€ aletaan nauhoja tutkia (niistä näkee muuten tosi tarkasti!) ja paikannetaan minkä asiakkaan kohdalla virhe on tapahtunut. Ja otetaan yhteyttä.

Kertoakseen, että kassa on tehnyt virheen eikä se ole asiakkaan vika?

Vierailija
47/54 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuitista näkee, että kassa on ojentanut väärän setelin?

Vierailija
48/54 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sanoisi. on sen verran harvinainen tilanne ja kassahenkilö ei joudu tuota rahaa maksamaan takaisin kaupalle

Vierailija
49/54 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin rahat. En tunne syyllisyyttä tuollaisesta.

Vierailija
50/54 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on ihan uskomattoman harvinainen tilanne. Maksan aina kaiken käteisellä ja tuollainen tilanne  on sattunut vain 2 kertaa omalle kohdalle ja en ole sanonut mitään. myyjä ei siitä mitään potkuja saa, eikä palkkaa menetä. kassasta vaan puuttuu 40 e

Vierailija
51/54 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, koska tuollaisen selkeän tasasumman huomaisin. Mutta jos tuote maksaisi 37 ja jotain, en ainakaan kiireisen työpäivän päätteeksi enää huomaisi, paljonko tulee tai pitäisi tulla takaisin.

Vierailija
52/54 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-ketjussa en, kun itsekin "unohtelevat" laittaa alennuksia järjestelmään sun muuta, mutta muualla ehkä.

Vierailija
53/54 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana päivänä asiakas meni palauttamaan tuotteen ja vaati rahojaan takaisin. Mitä luulette myyjän tehneen kun oli jo aiheuttanut 40e vajeen?

Vierailija
54/54 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wallah. kirjoitti:

Sanoisin. Olen sanonutkin. Just viimeksi eilen ostin laatikollisen viiniä ja Alkon kassa löi vaan yhden pullon. Huomautin, että maksan mielelläni kaikesta kuudesta. :) 

Oletko varma, että myyjä ei näpytellyt koneelta hintaa kuudesta pullosta? Yleensä jos ostaa monta pakettia tiettyä tuotetta niin tarvitse "piipata" kuin vain yksi.

En osaa selittää tätä, mutta jos siis myyjä reagoi huomautukseesi hyvin pienesti niin voi olla että oli jo laittanut sen hinnan x6. Jos taas pahoitteli niin varmaan unohti oikeasti. Jos tajusitte :)

Olen, kun en ole vielä Suomessa törmännyt paikkaan, josta saisi kuusi pulloa viiniä kympillä :D Ymmärsin ex-kassana hyvin, mitä tarkoitit :) 

Huomautin siis asiasta kassan kertoessa minulle loppusumman. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi