Olen pelannut Kenoa kuukauden joka päivä, olen voittanut vain 2 kertaa panokseni takasin
Palautusprosentin täytyy olla paljon alle 50%, ehkä 20-30%. Mitään tuosta ei voita.
Kommentit (11)
Kävin katsomassa Veikkauksen sivuilta omia palautusprosentteja. Kenon palautusprosentti on suurin, hieman yli 20%, lotossa alle 20%, viking - ja eurolotto 5% luokkaa. 😭
Mielummin "lottorahat" sijoituksiin.
Ajatella jos vaikka johonkin rahastoon laittas. Palautus % voi olla yli sata, eli suurin osa sijoittajista jää voitolle pitkässä juoksussa.
Eli käytännössä laittais muutaman kympin rahastoihin ja jättäis nää veikkaamiset poikkeen ohjelmasta.
Pitkän ajan kokemus: 7 eurosta tulee Kenossa 0,50 euroa takaisin parin viikon jaksoa kohti.
Jos on pakko jotain pelata niin yksi rivi lottoa ja yksi peli tai enintään kahden pelin yhdistelmä pitkävetoa.
Voitin joskus 30000 ja 15000 euroa kahden viikon välein. Se oli heinäkuussa 2019. Sadan euron voittoja tullut 6 kpl
Jotkut tosiaan olettavat että näillä peleillä vaurastuu!?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tosiaan olettavat että näillä peleillä vaurastuu!?
Ei oleta, mutta luuulisi että sieltä sentään jotain voittoja joskus tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella jos vaikka johonkin rahastoon laittas. Palautus % voi olla yli sata, eli suurin osa sijoittajista jää voitolle pitkässä juoksussa.
Eli käytännössä laittais muutaman kympin rahastoihin ja jättäis nää veikkaamiset poikkeen ohjelmasta.
Lottoan 500€ vuodessa, tuollaisilla rahoilla ei sijoittamalla tee mitään.
Olin joskus kioskilla töissä ja yks vakituinen kenonpelaaja nimitti mua pahanilmanlinnuksi, kun ei koskaan voittanut mitään. Jep, myyjän syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lottoan 500€ vuodessa, tuollaisilla rahoilla ei sijoittamalla tee mitään.
Saanen olla erimieltä.
Hyvä ettet enempää lottoa, se täytyy sanoa. Mielestäni summa on jo turhankin paljon. Jos itte joskus tein lottoa, oli sääntönä yksi rivi. Sillo tuhlaa vaan noin 50e vuodessa.
500 euroa lottoon on vähän sama kuin 500 euroa roskiin. Toki voi saada pari pientä voittoa vuoden aikana.
Parin vuoden päästä on jo tonni koossa säästössä. Mielestäni paljon parempi vaihtoehto että vuosien varrella kertyy tuhansien varakassa sijoituksiin, kuin että on roskis täynnä "ei voittoa" lappuja.
Toki ymmärrän, sijoittaminen ei olekaan mikään pikajuoksu. Lotto on. Sijoittamisessa varallisuus kertyy pikkuhiljaa, lotossa yritetään saada heti mulle kaikki-tyyliin rahaa.
Veikkaus riistää suomalaisia, toivottavasti se lakkautetaan nopeasti.