Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useiden naisten on niin vaikea myöntää että valitsevat miehiä ulkonäön perusteella ?

Vierailija
29.08.2017 |

Miksi se fakta että myös naisille ulkonäkö on ykkösasia rakastuessa miehiin halutaan jotenkin aika usein peittää ?

Kommentit (408)

Vierailija
401/408 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sgfgdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hjghjh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäkääs nyt sitten minulle, miksi ihmeessä viimeksi kaksi viikkoa sitten annoin pakit erittäin komealle miehelle, vaikka tiedän, että häntä komeampaa en kovin helposti löydä? Miksi ihmeessä en valinnutkaan häntä, vaikka ulkonäkö on miehessä tärkein asia ja siltä osin hän oli täydellinen? 

Voisiko joku vastata tähän? 

No kai sinä itse tiedät parhaiten, miksi annoit pakit? Jotain vakavaa sen täytyi olla, jos komeus ei riittänyt.

Annoin pakit, koska hänellä oli kummallisia mielipiteitä ja hän oli hieman pelottava. Mutta tämänhän ei pitäisi palstan mielestä olla mahdollista, koska se ulkonäkö on paljon tärkeämpi tekijä eikä valintaa voida tehdä minkään muun asian perusteella. 

Minä kyllä tiedän pakkieni syyt, mutta kysynkin, miten tämä istuu näiden palstalaisten logiikkaan. 

Se ustuu logiikkaan siten että jos se mies ei olisi ollut hyvän näköinen niin silloin et olisi valinnut häntä myöskään varmaan

Eli tarkoitatko, että jos tämä mies ei olisi ollut hyvännäköinen, minun olisi pitänyt antaa anteeksi myös ne muut puutteet osoittaakseni, että en ole pinnallinen? On ok antaa pakit hyvännäköiselle miehelle syystä x, mutta jos annan samasta syystä pakit ei-hyvännäköiselle miehelle, olen pinnallinen, niinkö? En nyt muuten ymmärrä, miten tuo sinun oletuksesi liittyi yhtään mihinkään. 

Ei vaan sitä tarkoitan että jos mies olisi ollut ruma ja vaikka olisi lähestynyt sinua niin pakit olisi tullut sen ulkonäön takia jo ennen kun sinulle selviäisi ne muut huonotkin piirteet hänessä. Ymmärrätkö tahallasi väärin?

Mistä näin päättelet? Eihän tuossa puhuttu rumasta miehestä yhtään mitään, vaan puhuttiin ainoastaan hyvännäköisestä miehestä, joka minun olisi ilman muuta pitänyt valita, koska millään muulla kuin ulkonäöllä ei ole väliä. Miten ihmeessä ne muut syyt saivatkin minut antamaan pakit, vaikka sen ulkonäön piti olla ainoa ja tärkein kriteeri miehessä? 

Kukaan ei ole kieltänyt, että komea ei menisi ruman edelle. Nyt on kyse siitä, millaisessa tärkeysjärjestyksessä kumppanin ominaisuuksia arvotetaan. Ilmiselvästi muut ominaisuudet ihmisesssä menevät sen ulkonäön edelle, koska komea mies sai pakit. Ulkonäkö on se ominaisuus josta ollaan yleensä ensimmäisenä valmiita kumppanin suhteen tinkimään. Näin ollen se ei voi olla tärkein ominaisuus. 

Mutta se on kiinnostuksen syntymiseen olennainen eli siinä mielessä tärkeä. Ilman sitä ei pärjää eli siksi myös tärkein

Eli onko sinulle naisen kaunis ulkonäkö kiinnostuksen syntymisen kannalta niin olennaisessa asemassa, että et kiinnostuisi edes juttelemaan vähemmän viehättävän naisen kanssa?

Siis ei ole pelkässä puhumisessa tietysti väliä ulkonäöllä mutta siinä onko nainen viehättävä ja kiinnostunko on ulkonäöllä väliä. Itsellä kuitenkin nuo kriteerit naiselle on huomattavasti matalammalla kun esim. lähes kaikilla ystävilläni, ehkä osittain siksi että ne kaikkien mielestä kauniit naiset ovat minulle mahdottomia, kuten kaikki muutkin naiset

Tuossa viestissäsi on selittelyn makua. Siis onko ulkonäöllä sinulle väliä vai ei? Jos on, niin ok mutta älä syyllistä muita jotka tekevät samoin, että valkkaavat parinsa ulkoisin perustein kun itse teet tuota samaa. 

On väliä. Ja en syytä samasta naisia vaan siitä että naiset ovat epärehellisiä asian suhteen ja minulle, rumalle miehelle keksitään tekaistuja syitä miksi en kelpaa

En ymmärrä, missä he niitä tekaistuja syitä sinulle kertovat, kun et kerran koskaan missään ikinä ketään edes lähesty.

Mutta siis oikeastihan mitään syitä ei tarvitse edes kertoa. Jos joku ei kelpaa niin riittää, että hänelle toteaa ettei kiinnosta.

Hän tarkoitti sitä, että esimerkiksi naiset tässä keskustelussa eivät myönnä, että rumuus on ollut ratkaisevassa roolissa, vaan keksivät väkisin muita syitä menestyksen puutteeseen. Vaikka eivät tunne tätä kaveria yhtään sen enempää  kuin ne muutkaan, joita hän on yrittänyt lähestyä.

Miksi minun tai muiden naisten tässä keskustelussa pitäisi alkaa valehdella teille? Koska teille tulee pahempi mieli siitä että yleensä kyse kuitenkin on p*skasta luonteesta miksi saa pakit?

No ruma mies tietää jo anyway että pakit johtuu ulkonäöstä. Joten tottakai siitä tulee vielä huonompi fiilis jos keksitään että sinussa on vielä enemmän vikoja

Vierailija
402/408 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sgfgdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hjghjh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäkääs nyt sitten minulle, miksi ihmeessä viimeksi kaksi viikkoa sitten annoin pakit erittäin komealle miehelle, vaikka tiedän, että häntä komeampaa en kovin helposti löydä? Miksi ihmeessä en valinnutkaan häntä, vaikka ulkonäkö on miehessä tärkein asia ja siltä osin hän oli täydellinen? 

Voisiko joku vastata tähän? 

No kai sinä itse tiedät parhaiten, miksi annoit pakit? Jotain vakavaa sen täytyi olla, jos komeus ei riittänyt.

Annoin pakit, koska hänellä oli kummallisia mielipiteitä ja hän oli hieman pelottava. Mutta tämänhän ei pitäisi palstan mielestä olla mahdollista, koska se ulkonäkö on paljon tärkeämpi tekijä eikä valintaa voida tehdä minkään muun asian perusteella. 

Minä kyllä tiedän pakkieni syyt, mutta kysynkin, miten tämä istuu näiden palstalaisten logiikkaan. 

Se ustuu logiikkaan siten että jos se mies ei olisi ollut hyvän näköinen niin silloin et olisi valinnut häntä myöskään varmaan

Eli tarkoitatko, että jos tämä mies ei olisi ollut hyvännäköinen, minun olisi pitänyt antaa anteeksi myös ne muut puutteet osoittaakseni, että en ole pinnallinen? On ok antaa pakit hyvännäköiselle miehelle syystä x, mutta jos annan samasta syystä pakit ei-hyvännäköiselle miehelle, olen pinnallinen, niinkö? En nyt muuten ymmärrä, miten tuo sinun oletuksesi liittyi yhtään mihinkään. 

Ei vaan sitä tarkoitan että jos mies olisi ollut ruma ja vaikka olisi lähestynyt sinua niin pakit olisi tullut sen ulkonäön takia jo ennen kun sinulle selviäisi ne muut huonotkin piirteet hänessä. Ymmärrätkö tahallasi väärin?

Mistä näin päättelet? Eihän tuossa puhuttu rumasta miehestä yhtään mitään, vaan puhuttiin ainoastaan hyvännäköisestä miehestä, joka minun olisi ilman muuta pitänyt valita, koska millään muulla kuin ulkonäöllä ei ole väliä. Miten ihmeessä ne muut syyt saivatkin minut antamaan pakit, vaikka sen ulkonäön piti olla ainoa ja tärkein kriteeri miehessä? 

Kukaan ei ole kieltänyt, että komea ei menisi ruman edelle. Nyt on kyse siitä, millaisessa tärkeysjärjestyksessä kumppanin ominaisuuksia arvotetaan. Ilmiselvästi muut ominaisuudet ihmisesssä menevät sen ulkonäön edelle, koska komea mies sai pakit. Ulkonäkö on se ominaisuus josta ollaan yleensä ensimmäisenä valmiita kumppanin suhteen tinkimään. Näin ollen se ei voi olla tärkein ominaisuus. 

Mutta se on kiinnostuksen syntymiseen olennainen eli siinä mielessä tärkeä. Ilman sitä ei pärjää eli siksi myös tärkein

Eli onko sinulle naisen kaunis ulkonäkö kiinnostuksen syntymisen kannalta niin olennaisessa asemassa, että et kiinnostuisi edes juttelemaan vähemmän viehättävän naisen kanssa?

Siis ei ole pelkässä puhumisessa tietysti väliä ulkonäöllä mutta siinä onko nainen viehättävä ja kiinnostunko on ulkonäöllä väliä. Itsellä kuitenkin nuo kriteerit naiselle on huomattavasti matalammalla kun esim. lähes kaikilla ystävilläni, ehkä osittain siksi että ne kaikkien mielestä kauniit naiset ovat minulle mahdottomia, kuten kaikki muutkin naiset

Tuossa viestissäsi on selittelyn makua. Siis onko ulkonäöllä sinulle väliä vai ei? Jos on, niin ok mutta älä syyllistä muita jotka tekevät samoin, että valkkaavat parinsa ulkoisin perustein kun itse teet tuota samaa. 

On väliä. Ja en syytä samasta naisia vaan siitä että naiset ovat epärehellisiä asian suhteen ja minulle, rumalle miehelle keksitään tekaistuja syitä miksi en kelpaa

En ymmärrä, missä he niitä tekaistuja syitä sinulle kertovat, kun et kerran koskaan missään ikinä ketään edes lähesty.

Mutta siis oikeastihan mitään syitä ei tarvitse edes kertoa. Jos joku ei kelpaa niin riittää, että hänelle toteaa ettei kiinnosta.

Hän tarkoitti sitä, että esimerkiksi naiset tässä keskustelussa eivät myönnä, että rumuus on ollut ratkaisevassa roolissa, vaan keksivät väkisin muita syitä menestyksen puutteeseen. Vaikka eivät tunne tätä kaveria yhtään sen enempää  kuin ne muutkaan, joita hän on yrittänyt lähestyä.

Miksi minun tai muiden naisten tässä keskustelussa pitäisi alkaa valehdella teille? Koska teille tulee pahempi mieli siitä että yleensä kyse kuitenkin on p*skasta luonteesta miksi saa pakit?

No ruma mies tietää jo anyway että pakit johtuu ulkonäöstä. Joten tottakai siitä tulee vielä huonompi fiilis jos keksitään että sinussa on vielä enemmän vikoja

Jo monta kertaa todettu että jotenkin useilla rumilla miehillä naisia on joten vika ei voi olla vain siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/408 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostelisi tietää kuinka paljon nämä rumuuttaan netissä itkevät miehet ovat laittaneet aikaa ja varsinkin RAHAA ulkonäkönsä kohentamiseen? 

Naisilta odotetaan esim. meikkaamista. Kun joku julkkisnainen uskaltautuu julkaisemaan oikeasti meikittömän selfien, niin sitten päivitellään, että herranjestas kun ei ole tuokaan ämmä häävin näköinen ilman pakkelia.

Naiset meikkaavat, värjäävät hiuksiaan, vahaavat karvojansa, valkaisevat hampaitansa ja kyykkäävät salilla treenaamassa takapuoltaan näyttääkseen paremmalta. Maksetaan personal trainerista, lisäravinteista ja erilaisista kauneushoidoista.

Itse olen laittanut aikojen saatossa satoja euroja erilaisiin hoitoihin ja tuotteisiin, että saisin kasvojeni ihon parempaan kuosiin. Olen myös käynyt imuttamassa läskiä leukani alta pois, kun eräs mies huomautti pienestä kaksaristani (olen muuten hoikka). Aion myös käydä tulevaisuudessa leikkauttamassa roikkuvat yläluomeni. Tämään kummempia toimenpiteitä ei tällä hetkellä ole suunnitelmissa, mutta jos joku paikka alkaa häiritsemään itseäni tulevaisuudessa, niin ei ole poissuljettukaan.

Että sillä lailla. Mitenkäs miehillä? Hampaiden harjausta ja tukan kampaamista ei sitten lasketa.

Et taida tietää että miehillä omaa ulkonäköä on vaikeampaa ja välillä jopa mahdotonta parantaa. Hyvä esimerkki olen minä. Kaikki ulkonäölliset virheeni mitkä haittaavat naisten kiinnostusta kuten kaljuus, lyhyys, vaaleus ja ruma naama eivät ole muutettavissa mitenkään. Kaljuuteen en voi istuttaa lisää hiuksia, en saa itseäni pidemmäksi, iho ei rusketu ja kasvojen maalailu ei ole sosiaalisesti hyväksytty asia miehillä. Eli aika usein ne seikat mitkä tekee miehistä ruman ovat muuttamattomissa. Nainen taas kun laittautuu edes vähän ja pitää itsensä hoikkana kelpaa vaasti useammallekkin miehelle

Kaljuus ei ole este naisen löytämiselle, kuten ei ole lyhyyskään. Tämän tiedät itsekin. Myös naisia on vaaleita ja jos oma vaaleus häiritsee, niin itseruskettavat on keksitty. Kasvoja voi mieskin ihan hyvin sen verran "maalata" että esim epäpuhtaudet saa piiloon. Haluaisitko sinä miehenä sitten meikata enemmän, kuten vaikkapa ripsiväriä ja huulipunaa? Jos et, niin sittenhän on hyvä ettei sinun tarvitse niin tehdäkään vai mitä?

Tiedän hyvin sen että lyhyys ja kaljuus ovat suurimmalle osalle naisista haitta. Etenkin kun olen kumpaakin, on se jo ratkaiseva este. Ja tuolla naaman puuteroinnilla en nyt tarkoita mitään itsestään selvää hygieniaa vaan kasvojen piirteiden muuttamista kuten vaikka kajaalin käyttöä silmissä. Ja kyllä, haluaisin varmasti käyttää ripsiväriä tai muuta jos näin olisin vastakkaisen sukupuolen mielestä haluttava. Rumana naisena haluaisin siis varmasti olla kauniimpi ihan työlläkin mutta rumana miehenä tähän ei oikein ole mahdollisuutta

Pitääkö sinun sitten saada ihan kaikki naiset itsellesi, vai miksi itket, että joillekin naisille lyhyys ja kaljuus ovat haittoja? Sinulle on nyt monta kertaa sanottu, että löytyy todella paljon naisia, joille ne eivät ole mikään haitta. Minä olen esimerkiksi tällainen. Mutta sinulle eivät nämä naiset sitten kuitenkaan riitä, vaan jatkat ruikuttamista. 

Ei tarvitse olla kaikkia naisia vaan se että lähes kaikille joko lyhyys tai kaljuus on haitta tarkoittaa että aika pienet todennäköisyydet on sellainen löytää jolle ne ei olisi ongelma. Siihen lisäksi vielä muut ulkoiset viat niin ei paljon ottajia löydy

No tuota noin. Sinä olet itse kertonut täällä, että olet 21-vuotias, etkä ole yhtään naista edes lähestynyt sitten teinivuosiesi. Kahteen vuoteen et ole omien sanojesi mukaan juuri edes käynyt missään, missä voisit naisiin tutustua, koska olet lyhyt ja kalju.

Minä sanoisin, että tuo luovuttaja-asenteesi noin nuorella iällä ja epäaktiivisuutesi naisten suhteen on lyhyyttä ja kaljuutta suurempi haitta. Itsesääli ei pue ketään, eivätkä naiset sinua kotoa tule hakemaan. Sorry siitä. Läheskään kaikille naisille lyhyys ja kaljuus eivät ole esteitä, mutta et sinä heitä kotonasi istumalla tapaa.

Miten voit sanoa että se että en yritä turhaan enää naisia olisi isompi este. Jos siis en kuitenkaan saisi ketään vaikka yrittäisin. Kokemuksesta ja naisia seuraamalla vain tiedän että en yksinkertaisesti voi kenenkään naisen mielestä olla ulkoisesti viehättävä. Tässä ketjussakin monet naiset sanovat että ulkonäkö on edellytys että on mitään mahdollusuuksia

Mä olen aina ihmetellyt, miksi miehet täällä valehtelevat että naisilla on niin helppoa, koska rumakin nainen kelpaa ainakin seksiin. No eipä kelpaa ja mä todistan sen nyt. Olen ruma nainen eikä yksikään mies ole kelpuuttanut minua edes vain seksiin. Yhtään aloitetta ei kukaan mies ole tehnyt.

En tosin itsekään ole lähestynyt ketään miestä kuin viimeksi joskus teini-ikäisenä, enkä ole nyt muutamaan vuoteen käynyt edes baareissa tai muuallakaan. Mutta miksi kävisin turhaan, koska ei mua kukaan kuitenkaan kelpuuttaisi. Olen vähän päälle parikymppinen enkä ole koskaan ollut miehen kanssa sängyssä, mutta kokemuksestani ja miesten toimintaa seuraamalla tiedän, ettei yksikään mies voi koskaan elämäni aikana kelpuuttaa minua edes yhden illan panoksi.

Noin, nyt olen aukottoman loogisesti osoittanut, että rumat naiset eivät kelpaa edes seksiin.

Kuulostaako pätevältä?

Ei kuulosta. Rumana miehenä saa käydä baarissa vuositolkulla ja ottaa satoja pakkeja eikä siltikään saa mitään

Kyllä teille rumille miehille olisi niitä omantasoisianne naisia tarjolla mutta he eivät teille kelpaa. Kun tätä teille ehdottaa, tulee vastaukseksi yleensä typerää jargoniaa kuten "ei niitä kannata lähestyä kun ei nekään vastaa mitään kun yritin jo niitä baarin kauneimpia ja ne antoi mulle pakit". Rumat naiset eivät saisi olla teille ns. last life line vaan se numero 1 kohde, jota yritätte lähestyä aktiivisesti eli pommitatte niin kauan kunnes tärppää. Ne kaunottaret ja perusnätitkin kannattaa unohtaa, kaikkein suosituimmille  naisille kun on niin julmetun paljon kysyntää että on sanomattakin selvää etteivät he halua itseään paljon rumempaa miestä, ja hyvä niin. Jokainen valitkoon kumppanin omalta viehättävyystasoltaan.

Miksi rumalle naiselle kelpaisi yhtään enempää ruma mies? Kaikki kuitenkin haluaisi itselleen aidosti viehättävän kumppanin

Tuo on OLETTAMUS, ettei heille muka kelpaisi tasoisensa miehet. Et edes yritä tutustua rumiin naisiin selvittääksesi asiaa vaan tyrmäät ajatuksen siltä istumalta, ettet joutuisi myöntämään itsellesi suoraan, ettei sinua kiinnosta lähestyä epäviehättäviä naisia.

Vierailija
404/408 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisaalta, onhan tämä ihan ymmärrettävää. Ei ole varmaan kovin helppoa myöntää itselleen, että se, ettei kelpaa naisille johtuu ihan täysin omista valinnoista. On paljon helpompi jankuttaa niitä samoja asioita moneen kertaan ja syyttää vain kohtaloa, ettei vain tarvitse myöntää, että vika on siellä pääkopassa. 

Lol. Juuri tämän aloittajan pointtihan taitaa olla se että se aika yleinen käsitys että mies ei muka hurmaisi naisia ulkonäöllä pitäisi muuttaa realistisemmaksi. Ja se muutetaan sillä että mahdollisimman moni nainen tunnustaa olevansa pinnallinen että se vaikuttaa merkittävästi siihen että ruma mies ei toden totta voi saada naisia. Kommenttisi on erittäin hyvä esimerkki siitä mitä haittaa tästä harhaisesta uskomuksesta on: toisin kun ruman naisen, ruman miehen naisettomuuden ei myönnetä ja pahimmassa tapauksessa uskota johtuvan ulkonäöstä vaan heti aletaan syyttämään jotain miehen henkisiä ominaisuuksia. Vaikka siis tosiasiassa se on juuri se huono ulkonäkö miksi naiset eivät huoli. Ruman naisen kohdalla ei ala hänen syyttely hulluksi vaan hän saa jopa sympatiaa asiasta, hänen tilanne ymmärretään koska vain miehet muka ovat niin pinnallisia. Ja tämä juuri siksi että ajatellaan että naiselle se oma ulkonäkö olisi jotenkin miestä olennaisempaa että saa seuraa vastakkaisesta sukupuolesta

Vaadit naisia tunnustaaan pinnallisuutensa. Pystytkö itse samaan? Ole hyvä ja vastaa huutoosi ja tee itse se, mitä naisilta pyydät. Esitin nämä kysymykset jo eilen, mutta tähän mennessä vain yksi mies on vaivautunut vastaamaan ja hän ei ainakaan myöntänyt olevansa pinnallinen. Vastaa sinä siis omasta puolestasi, kiitos:

1) Onko sinulle puolison kaunis ulkonäkö parisuhteessa oleellisesti merkittävämmässä asemassa kuin luonne?

2) Onko sinulle naisen kaunis ulkonäkö edellytys sille että viitsit edes jutella ja tutustua naiseen?

3) Kelpaisiko sinulle ruma nainen?

4) Kieltäytyisitkö tutustumasta vähemmän viehättävään naiseen, jos sellainen tulisi sinulle esim. baarissa tai jossain muussa sosiaalisessa tilanteessa juttelemaan?

MIEHET HOI, MEINASITTEKO VASTATA NOIHIN KYSYMYKSIIN? Vai tahallanneko niitä välttelette?

Vastauksianne odotellessa....

Vierailija
405/408 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meni ukot hiljaiseksi kun olisi täytynyt vastata kysymyksiin rumista naisista. Tehkääpä siitä omat johtopäätöksenne asian suhteen *tyytyväistä hymähtelyä*

Vierailija
406/408 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meni ukot hiljaiseksi kun olisi täytynyt vastata kysymyksiin rumista naisista. Tehkääpä siitä omat johtopäätöksenne asian suhteen *tyytyväistä hymähtelyä*

Vastasin kyselyysi jo aiemmin ja sen pointti jäi varsin epäselväksi. Ehkä siksi muut eivät vastaa. En ainakaan keksi miten mun kannattaisi toimintaa muuttaa vastausten perusteella

Vierailija
407/408 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin kyselyysi jo aiemmin ja sen pointti jäi varsin epäselväksi. Ehkä siksi muut eivät vastaa. En ainakaan keksi miten mun kannattaisi toimintaa muuttaa vastausten perusteella

Missä näiden muiden vastaukset oikein viipyvät? Tämä koko ketjuhan hiipui ihan tyystin, kun täälla alettiin laittamaan luuta noiden vastaanvänkääjien kurkkuun.

Vierailija
408/408 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin viehätti mieheni seksikkyys. Näen yhä hänet tuona seksipetona.

Seksikkyys=ulkonäkö

Antakaa esim missä näin ei ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan