Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useiden naisten on niin vaikea myöntää että valitsevat miehiä ulkonäön perusteella ?

Vierailija
29.08.2017 |

Miksi se fakta että myös naisille ulkonäkö on ykkösasia rakastuessa miehiin halutaan jotenkin aika usein peittää ?

Kommentit (408)

Vierailija
21/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tässä puhutaankin nyt tindereistä ja baaritiskeistä eikä niistä lukemattomista muista tavoista, joilla voi tutustua ihmisiin. Esim kaveri - tai opiskeluporukassa. 

22/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin olen pitkään ihmetellyt. Tämä korostuu etenkin naisilla oikeassa elämässä ja teot kuitenkin näkyvät puheita vastaan. Netissä naiset ehkä vähän rehellisempiä asiasta. Itseäkin ärsyttää se että tiedän itse että syy miksi en saa naisia johtuu ulkonäöstä mutta silti minua syytetään muista asioista jotta vastuu siitä että en kelpaa olisi väkisin aina minulla. Kyllä tästä yleisestä käsityksestä että naiset olisivat vähemmän pinnallisia pitäisi päästä eroon. Kaikkihan sen kuitenkin näkee että näin ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne valitse ulkonäön perusteella. Ne valitsee varallisuuden ja tulotason perusteella.

Vierailija
24/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sillon naiset eivät voisi enää pitää itseään miehiä parempana. Aina on ajateltu että pinnallisuus korostuisi jotenkin vain miehillä vaikka pariutuminen pinnallista puolin ja toisin. Vain hyvännäköisillä ainakin miehistä on varaa seurustella

Käytkö ikinä kaupassa vai äitisikö hoitaa ostokset? Siellä näkisit aitoja pareja, ja 90 prosenttia niistä miehistä on rumia.

Tuo todistaa vain kuinka kriittisiä naiset ovat miesten ulkonäön arvioinnissa

Vierailija
25/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tässä puhutaankin nyt tindereistä ja baaritiskeistä eikä niistä lukemattomista muista tavoista, joilla voi tutustua ihmisiin. Esim kaveri - tai opiskeluporukassa. 

Tosielämässä pelataan ihan samoilla säännöillä pariutumisen suhteen

Vierailija
26/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on ihan totta, mutta tuo on kyllä valetta, että se olisi ykkösasia. 

No mutta jos mies ei sytytä ja häneen ei tutustuta jos ei ole komea niin eikö se ole silloin ykkösasia?

Ei. Mieheen voi tutustua, vaikkei hän sytytäkään. Katsos kun naisille miehet eivät ole pelkkiä lihan paloja, vaan ihan ihmisiä, joiden kanssa voi jutella, vaikkei se sänkyyn johtaisikaan. 

Huoh hän varmaan tarkoitti tutustumista pariutumis mielessä...

Vierailija
27/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se fakta että myös naisille ulkonäkö on ykkösasia rakastuessa miehiin halutaan jotenkin aika usein peittää ?

Kyllähän se mulle ainakin merkkasi paljon että jaksan miestä katsellakin.

Mutta ei se mikään ainoa painoarvo ollut, miehessä pitää olla paljon muutakin. Ja mun miehessäni on.

Vierailija
28/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kirpaise todeta, että olen aina ihastunut miehessä ensin ulkonäköön. En voisi mennä minkään petolinnun perseen kanssa sänkyyn, vaikka olisi luonteeltaan miten ihana hyvänsä, kun ei vaan sytytä. Tosin minun ulkonäkömieltymykseni eroavat hyvin paljon esim. ystävieni mieltymyksistä, eli en tiedä onko ihastukseni suuren yleisön mielestä komeita vai eivät. Tärkeintä on kauniit silmät, sitten tulee vasta muut asiat.

Vierailija
29/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne valitse ulkonäön perusteella. Ne valitsee varallisuuden ja tulotason perusteella.

Joo, nehän näkyykin aina päällepäin esimerkiksi baarissa.

Itse en vielä kolmen vuoden seurustelun jälkeenkään tiedä miesystäväni tuloja tai varallisuutta/velkoja.

Vierailija
30/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sillon naiset eivät voisi enää pitää itseään miehiä parempana. Aina on ajateltu että pinnallisuus korostuisi jotenkin vain miehillä vaikka pariutuminen pinnallista puolin ja toisin. Vain hyvännäköisillä ainakin miehistä on varaa seurustella

Käytkö ikinä kaupassa vai äitisikö hoitaa ostokset? Siellä näkisit aitoja pareja, ja 90 prosenttia niistä miehistä on rumia.

Koska 90 % parisuhteessa olevista miehistä oli äskeisen kirjoittajan miehestä rumia, niin naiset ovat kriittisiä miesten ulkonäön arvioinnissa? Mitä väliä sillä kriittisyydellä on, jos kerran ne rumat miehet kuitenkin ovat parisuhteessa naisen kanssa? Ja eikö tämä kumoa aloittajan väitteen, että naisille ei kelpaisi rumat miehet?

Vierailija
31/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on yhtä helvettiä kun ei ole hyvännäköinen mies. Näkee vain sen että muut onnellisesti saavat naisia ja itse jää kaikesta paitsi. Tuntuu silti että tämän asian myöntämiseen ja suremiseen ei minulla kuitenkaan tunnu olevan oikeutta vaan aina uskotellaan että minussa olisi jotain muuta niin ratkaisevaa vikaa että siitä naisettomuus kiikastaa

Vierailija
32/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska väittämäsi ei ole kaikissa tapauksissa totta. Jos netistä etsii seuraa, silloin kelpaa vain hyvännäköinen, koska siihen kiinnostumiseen tarvitaan joku kipinä. Sen sijaan tosi elämässä olen ihastunut sellaisiinkin ihmisiin, joita en netissä edes harkitsisi. Tosielämässä markkaa myös se, miten keskustelu sujuu, huumorintaju, kehon kieli jne...

Vierailija
33/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on yhtä helvettiä kun ei ole hyvännäköinen mies. Näkee vain sen että muut onnellisesti saavat naisia ja itse jää kaikesta paitsi. Tuntuu silti että tämän asian myöntämiseen ja suremiseen ei minulla kuitenkaan tunnu olevan oikeutta vaan aina uskotellaan että minussa olisi jotain muuta niin ratkaisevaa vikaa että siitä naisettomuus kiikastaa

Saathan sinä sen myöntää, ole hyvä.

Entä mitä sen jälkeen aiot tehdä? Toivottavasti hyväksyä asian ja löytää elämääsi muuta sisältöä kuin perheen ja parisuhteen, koska jos jäät kiinni niiden kaipuuseen niin katkeroidut. Katkeruudesta puolestaan kärsit vain ja ainoastaan itse.

Vierailija
34/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, nehän näkyykin aina päällepäin esimerkiksi baarissa.

Itse en vielä kolmen vuoden seurustelun jälkeenkään tiedä miesystäväni tuloja tai varallisuutta/velkoja.

Ei näykään. Mutta jos miehen varattomuus ja liian pieni tulotaso tulee ilmi myöhemmin, siihen loppuu naisen kiinnostus.

Vierailija
35/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska 90 % parisuhteessa olevista miehistä oli äskeisen kirjoittajan miehestä rumia, niin naiset ovat kriittisiä miesten ulkonäön arvioinnissa? Mitä väliä sillä kriittisyydellä on, jos kerran ne rumat miehet kuitenkin ovat parisuhteessa naisen kanssa? Ja eikö tämä kumoa aloittajan väitteen, että naisille ei kelpaisi rumat miehet?

Ei kumoa. Se on vain tuon mielipide että 90% on rumia. Varmaan oikeasti miehustä jotain 50 % on tarpeeksi hyvännäköisiä että saisi edes yhden naisen tuurilla. Nämä kaupassa naisen kanssa kulkevat miehet siis kuuluvat kaikki tuohon tarpeeksi hyvän näköisten joukkoon

Vierailija
36/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä sen myöntää, ole hyvä.

Entä mitä sen jälkeen aiot tehdä? Toivottavasti hyväksyä asian ja löytää elämääsi muuta sisältöä kuin perheen ja parisuhteen, koska jos jäät kiinni niiden kaipuuseen niin katkeroidut. Katkeruudesta puolestaan kärsit vain ja ainoastaan itse.

Ja noinko keskeisistä ja itsetuntoon tärkeistä asioista luopuminen on helppoa hyväksyä?

Vierailija
37/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on ihan totta, mutta tuo on kyllä valetta, että se olisi ykkösasia. 

No mutta jos mies ei sytytä ja häneen ei tutustuta jos ei ole komea niin eikö se ole silloin ykkösasia?

Ei. Mieheen voi tutustua, vaikkei hän sytytäkään. Katsos kun naisille miehet eivät ole pelkkiä lihan paloja, vaan ihan ihmisiä, joiden kanssa voi jutella, vaikkei se sänkyyn johtaisikaan. 

Huoh hän varmaan tarkoitti tutustumista pariutumis mielessä...

Niin, entä sitten? Aika monesti pariutuminen tapahtuu siinä tutussa porukassa ja tyypin kanssa, joka ei ensisilmäyksellä ollut mitenkään erityisen kutkuttava. Eli on tutustuttu ensin jollain muulla tavalla ja se pariutuminen tulee vasta myöhemmin. Ne tilanteet, joissa tutustumispäätös tapahtuu ainoastaan ulkonäön perusteella ovat lähinnä noita tindereitä ja baaritiskejä. Ihmisiin voi kuitenkin tutustua muullakin tavalla eikä silloin katsota ulkonäköä ja tällaisetkin tutustumiset voivat johtaa parisuhteisiin. 

Vierailija
38/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillekin miehille on niin vaikeaa hyväksyä se fakta, että ihmiset ovat erilaisia, ja toisille ulkonäkö merkkaa enemmän kuin toisille. Ei kaikille miehillekään kauneus ole naisessa tärkein ominaisuus, joten ei tietenkään kaikki naisetkaan vaadi mieheltä komeutta.

Jos kaikille ihmisille kaunis/komea ulkonäkö olisi tärkein asia pariutuessa, käytännössä vain kauniit ja komeat pariutuisivat. Koska näin ei ole, voidaan loogisesti päätellä, että monet ihmiset arvostavat kumppanissaan ensisijaisesti muita ominaisuuksia kuin mahdollisimman hyvää ulkonäköä.

Vierailija
39/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Tätä minäkin olen pitkään ihmetellyt. Tämä korostuu etenkin naisilla oikeassa elämässä ja teot kuitenkin näkyvät puheita vastaan. Netissä naiset ehkä vähän rehellisempiä asiasta. Itseäkin ärsyttää se että tiedän itse että syy miksi en saa naisia johtuu ulkonäöstä mutta silti minua syytetään muista asioista jotta vastuu siitä että en kelpaa olisi väkisin aina minulla. Kyllä tästä yleisestä käsityksestä että naiset olisivat vähemmän pinnallisia pitäisi päästä eroon. Kaikkihan sen kuitenkin näkee että näin ei ole

Mitenköhän tuosta käsityksestä pyrittäisiin eroon ? Media antaa kuitenkin tilaa vain tälläisissä ongelmissa aikalailla vain naisten kohdalla ja julkaisee vääristeltyjä haadtatteluja missä naiset taas todetaan vähemmän pinnallisiksi. Eli tuon tabun ottaminen esille tässä feministisessä yhteiskunnassa on vaikeaa

Vierailija
40/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä haet tällä avauksella? Sitä että jostain syystä sinun ulkonäkösi ei vetoa niihin naisiin joista sinä olisit kiinnostunut ja sen takia et mene töihin, et mene kouluun vaan istut yksiössäsi vihaten naisia?

Naamasta näkee luonteen. Siksi sinut kierretään kaukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme