Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useiden naisten on niin vaikea myöntää että valitsevat miehiä ulkonäön perusteella ?

Vierailija
29.08.2017 |

Miksi se fakta että myös naisille ulkonäkö on ykkösasia rakastuessa miehiin halutaan jotenkin aika usein peittää ?

Kommentit (408)

Vierailija
41/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on ihan totta, mutta tuo on kyllä valetta, että se olisi ykkösasia. 

No mutta jos mies ei sytytä ja häneen ei tutustuta jos ei ole komea niin eikö se ole silloin ykkösasia?

Ei. Mieheen voi tutustua, vaikkei hän sytytäkään. Katsos kun naisille miehet eivät ole pelkkiä lihan paloja, vaan ihan ihmisiä, joiden kanssa voi jutella, vaikkei se sänkyyn johtaisikaan. 

Huoh hän varmaan tarkoitti tutustumista pariutumis mielessä...

Niin, entä sitten? Aika monesti pariutuminen tapahtuu siinä tutussa porukassa ja tyypin kanssa, joka ei ensisilmäyksellä ollut mitenkään erityisen kutkuttava. Eli on tutustuttu ensin jollain muulla tavalla ja se pariutuminen tulee vasta myöhemmin. Ne tilanteet, joissa tutustumispäätös tapahtuu ainoastaan ulkonäön perusteella ovat lähinnä noita tindereitä ja baaritiskejä. Ihmisiin voi kuitenkin tutustua muullakin tavalla eikä silloin katsota ulkonäköä ja tällaisetkin tutustumiset voivat johtaa parisuhteisiin. 

Joo mutta silloin nämä miehet ovat jokatapauksessa tarpeeksi hyvännäköisiä että vetovoimaa on. Eli tuokaan tie pariutua ei kumoa aloituksen pointtia

Vierailija
42/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole ainakaan vaikea myöntää,ulkonäkö vaikuttaa kaikkiin sekä miehiin että naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on yhtä helvettiä kun ei ole hyvännäköinen mies. Näkee vain sen että muut onnellisesti saavat naisia ja itse jää kaikesta paitsi. Tuntuu silti että tämän asian myöntämiseen ja suremiseen ei minulla kuitenkaan tunnu olevan oikeutta vaan aina uskotellaan että minussa olisi jotain muuta niin ratkaisevaa vikaa että siitä naisettomuus kiikastaa

Saathan sinä sen myöntää, ole hyvä.

Entä mitä sen jälkeen aiot tehdä? Toivottavasti hyväksyä asian ja löytää elämääsi muuta sisältöä kuin perheen ja parisuhteen, koska jos jäät kiinni niiden kaipuuseen niin katkeroidut. Katkeruudesta puolestaan kärsit vain ja ainoastaan itse.

Ja noinko keskeisistä ja itsetuntoon tärkeistä asioista luopuminen on helppoa hyväksyä?

Ammattiapua on saatavilla. Tietenkään sitä ei ole pakko hakea, mutta mitä pikemmin pääset hyväksymisprosessissasi eteenpäin, sitä enemmän itse voitat. Elämässä on niin paljon muitakin mahdollisuuksia.

Vierailija
44/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, saattaa olla, että miehet ja naiset ovat ihan yhtä pinnallisia, jos puhutaan mielenkiinnon herättämisestä. Mutta sitten kun mennään sinne pidemmälle, eli parisuhteen muodostamiseen, miehet säilyvät ihan yhtä pinnallisina ja heille on ihan sama, miten tyhmä tai ärsyttävä nainen on kunhan vain on nätti, kun taas naisilla ne urpot putoavat kyydistä vaikka olisi miten komea. Eli naisille ei kelpaa parisuhteeseen pelkkä ulkonäkö, kun taas miehille kelpaa. 

Vierailija
45/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se fakta että myös naisille ulkonäkö on ykkösasia rakastuessa miehiin halutaan jotenkin aika usein peittää ?

Mitä sinä haet tällä avauksella? Sitä että jostain syystä sinun ulkonäkösi ei vetoa niihin naisiin joista sinä olisit kiinnostunut ja sen takia et mene töihin, et mene kouluun vaan istut yksiössäsi vihaten naisia?

Naamasta näkee luonteen. Siksi sinut kierretään kaukaa.

Elämäniloa ei oikein riitä. Mielestäni jos olen saanut niin huonot kortit geenilotossa elämääni että yksin pitää olla niin minulla on ihan oikeuskin olla tekemättä mitään. En ole alottaja mutta vastaan silti tähän

Vierailija
46/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, saattaa olla, että miehet ja naiset ovat ihan yhtä pinnallisia, jos puhutaan mielenkiinnon herättämisestä. Mutta sitten kun mennään sinne pidemmälle, eli parisuhteen muodostamiseen, miehet säilyvät ihan yhtä pinnallisina ja heille on ihan sama, miten tyhmä tai ärsyttävä nainen on kunhan vain on nätti, kun taas naisilla ne urpot putoavat kyydistä vaikka olisi miten komea. Eli naisille ei kelpaa parisuhteeseen pelkkä ulkonäkö, kun taas miehille kelpaa. 

Nainen ottaa silti tilalle aika usein taas jonkun komean mutta urpon miehen. Eli nainen pysyy silti yhtä pinnallisena

Vierailija
47/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset eivät halua pinnallisuuttaan myöntää, etenkään miehille. Koska itse antipinnallisena naisena ymmärrän että pinnallisuus on jotain...no niin turhaa ja ehkä he toivovat salaa, että eivät sellaisia olisi.?

Itse olen nainen, jolle ulkonäkö ei merkkaa mitään. En ihastu, en kiinnostu ulkonäön perusteella.. Itse olen kuulemani mukaan kaunis, ja usein saan kehuja ihan tuntemattomilta vaikka kadulla, eli ei sekään ole tehnyt minusta pinnallista tai että vaatisin ulkonäöllisesti "samaa tasoa" olevan miehen. On jotenkin hassua kuulla kun ihmiset arvioivat toisten ulkonäköä ja haukkuvat rumaksi ja mitälie... itse en jotenkin käsitä ollenkaan miksi sitä toisten ulkonäköä katsotaan niin kriittisesti. Itse näen kaikkien ulkonäön jotenkin neutraalisti.. kyllä esim tiedän minkälainen on useimpien mielestä todella komea/kaunis tai ruma jne, mutta jotenkin ihmisen ulkonäkö ei herätä minussa minkäänlaista tunnereaoktiota, kuten olen havainnut muilla tapahtuvan esim ruma=tuntee inhoa tms, kaunis,komea=herättää kiinnostusta. Ainoastaan hyvä luonne on mikä herättää kiinnostukseni, ja ei mitään väliä miltä näyttää.

Vierailija
48/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tein minäkin "erehdykseni" aikanaan, ja vielä moneen kertaan :) Yksikään ei ole ollut pituudeltaan alle 190 cm (parimetrinenkin joukossa) ja sellaisia raamikkaita palomiestyyppejä kaikki. Kusipäitä, pettäjiä ja paskanpuhujia, mutta kaikki aikansa niin ihania.

Sai oikein tapella, kun naiset tulivat väkisin kiinni. Mutta hauskaakin oli. Nyt olen ollut yhden ja saman kanssa jo vuosia ja vieläkin on niin komea, että päät kääntyy. Lapsia en sentään ole näille väsännyt. Enkä itseäni ole myöskään elätyttänyt. Eihän noihin luottaa voinut.

Vierailija
49/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis kyllä minä jatkuvasti rakastun kuviin kaikista malleista ja oma mies on minulle vain lompakko.

Tuohan sinä halusit kuulla?

Vierailija
50/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillekin miehille on niin vaikeaa hyväksyä se fakta, että ihmiset ovat erilaisia, ja toisille ulkonäkö merkkaa enemmän kuin toisille. Ei kaikille miehillekään kauneus ole naisessa tärkein ominaisuus, joten ei tietenkään kaikki naisetkaan vaadi mieheltä komeutta.

Jos kaikille ihmisille kaunis/komea ulkonäkö olisi tärkein asia pariutuessa, käytännössä vain kauniit ja komeat pariutuisivat. Koska näin ei ole, voidaan loogisesti päätellä, että monet ihmiset arvostavat kumppanissaan ensisijaisesti muita ominaisuuksia kuin mahdollisimman hyvää ulkonäköä.

No oletko ikinä nähnyt että joku ei -hyvän näköinen mies tai nainen olisi löytänyt jonkun?

Vierailija
51/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on ihan totta, mutta tuo on kyllä valetta, että se olisi ykkösasia. 

No mutta jos mies ei sytytä ja häneen ei tutustuta jos ei ole komea niin eikö se ole silloin ykkösasia?

Ei. Mieheen voi tutustua, vaikkei hän sytytäkään. Katsos kun naisille miehet eivät ole pelkkiä lihan paloja, vaan ihan ihmisiä, joiden kanssa voi jutella, vaikkei se sänkyyn johtaisikaan. 

Huoh hän varmaan tarkoitti tutustumista pariutumis mielessä...

Niin, entä sitten? Aika monesti pariutuminen tapahtuu siinä tutussa porukassa ja tyypin kanssa, joka ei ensisilmäyksellä ollut mitenkään erityisen kutkuttava. Eli on tutustuttu ensin jollain muulla tavalla ja se pariutuminen tulee vasta myöhemmin. Ne tilanteet, joissa tutustumispäätös tapahtuu ainoastaan ulkonäön perusteella ovat lähinnä noita tindereitä ja baaritiskejä. Ihmisiin voi kuitenkin tutustua muullakin tavalla eikä silloin katsota ulkonäköä ja tällaisetkin tutustumiset voivat johtaa parisuhteisiin. 

Joo mutta silloin nämä miehet ovat jokatapauksessa tarpeeksi hyvännäköisiä että vetovoimaa on. Eli tuokaan tie pariutua ei kumoa aloituksen pointtia

Sanoisin, että suurin osa on kuitenkin tarpeeksi hyvännäköisiä eikä tarvitse olla dressmann-malli. Eli mikä aloituksen pointti on, kun suurin osa miehistä kuitenkin ovat ihan siedettävän näköisiä kelvatakseen parisuhteeseen. Aika harva on niin ruma, että pelkästään ulkonäön takia saisi pakkeja, jos muuten on ihan loistotyyppi. Itse tunnen aika montakin naistenmiestä, joilla ei olisi tinderissä mitään saumaa. Ovat vain niin seurallisia ja mukavia ihmisiä, että vientiä riittää. 

Vierailija
52/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ulkonäkö on naiselle pikemminkin ensimmäinen asia kuin ykkösasia. Se on ensimmäinen asia, minkä toisessa huomaa ja jos ulkonäkö ei miellytä, ei suhdetta todennäköisesti synny, koska ei ole viehätystäkään.

Ulkonäkö ei kuitenkaan ole ykkösasia siinä mielessä, että pelkkä ulkonäkö ei riitä vielä mihinkään muuhun kuin kiinnostuksen heräämiseen. Jos muut tärkeäksi koetut ominaisuudet puuttuvat, nainen ei miestä kuitenkaan loppujen lopuksi huoli. 

Olenko minä sitten joku poikkeus? En pitänyt miestä komean mutta kiinnostuin persoonasta ja rakastuin. Nyt hän on silmissäni haluttavin ja komein mies.

Vierailija
53/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset eivät halua pinnallisuuttaan myöntää, etenkään miehille. Koska itse antipinnallisena naisena ymmärrän että pinnallisuus on jotain...no niin turhaa ja ehkä he toivovat salaa, että eivät sellaisia olisi.?

Itse olen nainen, jolle ulkonäkö ei merkkaa mitään. En ihastu, en kiinnostu ulkonäön perusteella.. Itse olen kuulemani mukaan kaunis, ja usein saan kehuja ihan tuntemattomilta vaikka kadulla, eli ei sekään ole tehnyt minusta pinnallista tai että vaatisin ulkonäöllisesti "samaa tasoa" olevan miehen. On jotenkin hassua kuulla kun ihmiset arvioivat toisten ulkonäköä ja haukkuvat rumaksi ja mitälie... itse en jotenkin käsitä ollenkaan miksi sitä toisten ulkonäköä katsotaan niin kriittisesti. Itse näen kaikkien ulkonäön jotenkin neutraalisti.. kyllä esim tiedän minkälainen on useimpien mielestä todella komea/kaunis tai ruma jne, mutta jotenkin ihmisen ulkonäkö ei herätä minussa minkäänlaista tunnereaoktiota, kuten olen havainnut muilla tapahtuvan esim ruma=tuntee inhoa tms, kaunis,komea=herättää kiinnostusta. Ainoastaan hyvä luonne on mikä herättää kiinnostukseni, ja ei mitään väliä miltä näyttää.

Tässäkin ketjussa lukemattomat naiset ovat myöntäneet, että tottakai ulkonäkö ratkaisee, herääkö kiinnostus. Miksi se halutaan ohittaa?

Vierailija
54/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ottaa silti tilalle aika usein taas jonkun komean mutta urpon miehen. Eli nainen pysyy silti yhtä pinnallisena

Mutta jättää tämän taas, kun se urpous paljastuu. Nainen ei siedä urpoutta vaikka mies olisi komea. Mies sietää naisen urpoutta, kauneuden takia. Joten miehelle ulkonäkö on tärkeämpi. 

Vierailija
55/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tässä puhutaankin nyt tindereistä ja baaritiskeistä eikä niistä lukemattomista muista tavoista, joilla voi tutustua ihmisiin. Esim kaveri - tai opiskeluporukassa. 

Tosielämässä pelataan ihan samoilla säännöillä pariutumisen suhteen

Tosielämässä et ole tutustunut yhteenkään ihmiseen joka ei mielestäsi on hyvän näköinen?

Vierailija
56/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tein minäkin "erehdykseni" aikanaan, ja vielä moneen kertaan :) Yksikään ei ole ollut pituudeltaan alle 190 cm (parimetrinenkin joukossa) ja sellaisia raamikkaita palomiestyyppejä kaikki. Kusipäitä, pettäjiä ja paskanpuhujia, mutta kaikki aikansa niin ihania.

Sai oikein tapella, kun naiset tulivat väkisin kiinni. Mutta hauskaakin oli. Nyt olen ollut yhden ja saman kanssa jo vuosia ja vieläkin on niin komea, että päät kääntyy. Lapsia en sentään ole näille väsännyt. Enkä itseäni ole myöskään elätyttänyt. Eihän noihin luottaa voinut.

En kyllä tiedä miten naaman komeuteen vaikuttaa se, kuinka korkealla se pää killuu. Luiden pituus ei myöskään takaa hyvää tai huonoa lihaksistoa.

Vierailija
57/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, jolle ei ulkonäkö ole koskaan näytellyt merkittävää roolia uusiin ihmisiin tutustuttaessa, sen enempää parisuhdemielessä kuin muutenkaan. Jostain syystä tällä palstalla minua syytellään valehtelusta joka kerran, kun olen sen täällä sanonut. Esimerkiksi tässäkin ketjussa kirjoittanut nimimerkki "käyttäjä 2771" on tässä syyttelyssä kunnostautunut.

En tiedä mitä ap ajaa takaa. Onko tarkoitus päästä vain taas nimittelemään valehtelijoiksi jokaista, joka ei "myönnä" pitävänsä ulkonäköä ykkösasiana? Miksi ihmeessä pitäisi myöntää sellaista, mikä ei pidä paikkaansa? Mikä idea tällaisella keskustelulla on, jos on jo etukäteen päättänyt että itse on oikeassa ja kaikki eri mieltä olevat vain valehtelevat? Eikö aito ajatustenvaihto edellyttäisi sitä, että muihin ihmisiin suhtauduttaisiin asiallisesti, vaikka he eivät ajattelisikaan asioista kuten aloittaja ajattelee?

Vierailija
58/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen, jolle ei ulkonäkö ole koskaan näytellyt merkittävää roolia uusiin ihmisiin tutustuttaessa, sen enempää parisuhdemielessä kuin muutenkaan.

Niin olekaan. Olet nainen, jolle merkistee parisuhdemielessä selvästi eniten raha. Et siis eroa valtaosasta naisista juuri mitenkään.

Vierailija
59/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jättää tämän taas, kun se urpous paljastuu. Nainen ei siedä urpoutta vaikka mies olisi komea. Mies sietää naisen urpoutta, kauneuden takia. Joten miehelle ulkonäkö on tärkeämpi. 

Mutta nainen ei silti ota ikinä ei-komeaa joka saattaisi olla sellainen jota sietää vaan jatkaa samaa rataa ottaen niitä komeita mutta "vääriä" miehiä. Eli nainen on yhtä pinnallinen

Vierailija
60/408 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkääs nyt sitten minulle, miksi ihmeessä viimeksi kaksi viikkoa sitten annoin pakit erittäin komealle miehelle, vaikka tiedän, että häntä komeampaa en kovin helposti löydä? Miksi ihmeessä en valinnutkaan häntä, vaikka ulkonäkö on miehessä tärkein asia ja siltä osin hän oli täydellinen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän