Mistä "nolosta" asiasta salaa pidät, vaikka olet siihen liian vanha?
Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa
Kommentit (268)
Twilight, irtsarit ja purkkapallojen puhaltelu.
Miksi periaatteessa ikä on este yhtään mihinkään ns. lapselliseen? (kyse on kuitenkin vain ihmisten luomista ajatuksista/ keinotekoisista raja-aidoista, että näin kuuluu olla, kun ikää on 50 v.)
Maailma olisi paras paikka, jos täällä ei olisi mitään sääntöjä mihinkään, että millainen jonkin/ jonkun on oltava ollakseen jotain. Ihmiset periaatteessa liian pelkureita sen suhteen, että he pelkäävät mitä muut sanovat ja jättävät asioita tekemättä sen vuoksi. Se on sääli.
Miehet ei voi tehä mitään lapsellista, naiset voi. Miehillä on säilytettävänään keinotekoinen kunniansa. Lisäksi mielletään, että mies alentaa itsensä naisen tai lapsen tasolle. Kyllä, miehen alitajuisesti ymmärretään yhäkin alentavan itsensä naisen tasolle. Miehet ovat luoneet sairaat kovat ajatuksensa ja mieltymyksensä.
Ei videopelien pelaaminen ole kyllä mitenkään lapsellista, enemmän tiedän aikuisia kuin lapsia tai nuoria jotka pelaa ja niin se on aina mennyt :D Mä haluaisin kovasti hyppiä hyppynarua ja mennä mun vanhan ala-asteen pihalle yhteen hauskaan karuselliin missä aina välitunnit vietettiin. Ikää siis 29.
Leikkikentällä leikkimisestä. Yöllä pitää sekin asia toimittaa.
Tykkään kaikesta nuorten musiikista. Teen nukeille vaatteita ( Monsternuket).Leikin Petseillä lastenlasten kanssa tuntikaupalla. Pakkomielle päästä heti uimaan, jos tyyni vesi, meri, järvi tai allas. Tykkään leikkiä villivirrassa. Tanssin koton ja soitan rockia tai mitä tahansa nopeeta. Ajan (hulluna) autoa, joka on aina iso jenkki. Tykkään tehdä linnoja rantahiekkaan. Värityskirjat ja Paavo Pesusieni ja Wingksit. Luen ruotsiksi nuortenkirjoja, että säilytän kielitaitoni. Tykkään hakea lapsia tarhasta kun siellä on niin kodikasta. On kuitenkin myös nettikavereita ympäri maailmaa, kirjoitellaan kuulumisia kuvien kanssa. Yksi harrastus koodauskaveri Silicon Valleystä, sitä teen vain yöllä. Ja paljon muuta, jota ei kaikille viitsi kertoa. Olen siis 70 monen lapsen isoäti. Aina yhtä lapsellinen ja onnellinen.
Rakastan kaikkia söpöjä glitterjuttuja ja Barbie, Hello Kitty ja Disney -teemaista krääsää esim. kännykänkuoret, avaimenperät, kynsilakat, huulirasvat yms.
Vierailija kirjoitti:
The Sims 2 pelin pelaamisesta...
Ikää 25v
Ihanaa! Täällä myös Sims-fani, 26v. Koskaan ei ole liian vanha Simsiin, meinaan pelata vielä ryppyisenä mummonakin.
Vielä muuan vuosi sitten kokosin leikekirjoja lehtileikkeistä, mutta nykyään selaan vastaavia Pinterestistä. Aiheena kuninkaalliset, ja ikä 30 +.... ;)
Tykkään käydä Muumimaailmassa. Lähinnä siellä käy vain lapsiperheitä, mutta sentään aikuisia japanilaisia myös:D
N29
Ainakin nukun vielä pehmolelun kanssa.
N24
Late lammas ja vesilätäkköihin hyppiminen ovat heikkouteni :) - 38 v
42 v ja rakastan Pleikkarilla pelaamista.
Katselen välillä youtubesta sinätuubapaska parodiavideoita eri piirretyistä. Suosikkini on muumipilavideot. Ja jep, olen 29v. koghta kahden lapsen äiti ja ihan kouluja käynyt, mutta silti se "surkea" teiniläpän heitto jaksaa naurattaa. Vitsit ovat usein varsin alatyylisiä ja aika huonoja sanamiksauksia.
Kaikki Pokemoniin liittyvä: pelit, kortit, Go, anime...
Lisäksi muitakin pelejä ja piirrettyjä.
N29
Kynäkoteloista, pikku vihkoista, kaikesta Tiimari-tilpehööristä :( Ikä 46.
Ollessani au pairina pari vuotta sitten hihkuin sisäisesti aina riemusta kun isäntäperheen tytär halusi katsoa Barbie-leffoja :D Pinkkiä glitteriä, tyttöenergiaa ja hyvää mieltä! Muissa yhteyksissä en niin välitä prinsessajutuista enkä välittänyt lapsenakaan, mutta Barbie-leffat <3