Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua, että tapaan lapseni isää.

Vierailija
28.08.2017 |

Minulla on 7-vuotias lapsi ja koulun ja harrastuksen merkeissä näen hänen isää. Tykätään molemmat olla harrastuksessa mukana. Lisäksi eksä on veljeni hyvä kaveri, joten näen häntä myös veljeni luona. Erottiin ystävinä.

Nykyinen miesystävä on sitä mieltä, että välimme ovat liian läheiset eronneille, ja olen häntä kohtaan epäkohtelias, kun vietän aikaa eksän kanssa.. -Siis poikani kanssa! Rakastan nykyistä miestä ihan hullunlailla, sillä tavalla mitä alle parikymppiset ehkä tuntee.. En haluaisi luopua tästä uudesta kutkuttavasta tunteesta näin typerän syyn takia.

Olen huono riitelemään, ja usein loppuu sanat kesken. En kuitenkaan ole tässä antanut periksi.. vielä.

Millä saan miehen ymmärtämään, että en koe mitään romanttisia tunteita eksää kohtaan? Enkä tällaista alkukantaista halua ja ihastusta ole kokenut ikinä. Vuosi oltu yhdessä.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun nykyinen on itsekäs ja lapsellinen. Fiksu isäpuoli olisi iloinen, että pojallasi on kaksi rakastavaa ja aktiivista vanhempaa.

Vierailija
2/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerro miehellesi aluksi juuri nuo asiat, jotka kirjoitit äsken aloitukseen. Vai joko olet yrittänyt kertoa ja silti ei usko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista uudelta mieheltäsi, mutta ymmärrän häntä ja olisin itse varmaan samanlainen. Mitä jos yrittäisit tutustuttaa nykyisen ja entisen miehesi että hänkin huomaisi miten hyvä tyyppi on kyseessä? Pyydä vaikka mukaan sinne harrastusta seuraamaan, lapsikin olisi varmasti mielissään :)

Vierailija
4/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on juurikin siinä että tämä uusi on todennäköisesti sinun yhtä hulluna kuin sinä häneen. Sen takia hän on mustis.

Vierailija
5/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut, mutta ei usko tai luulee että vaan puhun, kun en halua muuttaa mitään. Haluaisi, että kävisin vain tärkeissä peleissä ja muutoin vain omalla viikollani.

Käydään eksän ja pojan kanssa syömässä välillä, niin saattaa mennä 3h illassa, eli tietty aika iso osa meidän yhteistä aikaa. Pojalle kuitenkin kiva tapahtuma.. Olen nyt usein jättänyt menenättä syömään, ja poika aina kysyy miksen tule :(

Nykyinen mies ei innostu kaveeraamaan eksän kanssa. Ovat muutenkin aika erilaisia, niin voisi olla kiusallista kaikille..

Ap

Vierailija
6/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en katsois minäkään hyvällä. Kyllä pojat kestää jos kentän laidalla on vaan toinen vanhemmista.

M36

Vierailija
7/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada. Suhteet on kompromisseja. Ihastuneet miehet ovat usein alkuun mustasukkaisia, joko tottuvat, nainen muuttuu tai lähtevät.

Käykää pelien jälkeen syömässä? Muutoin pelkkä katselu, jos sitäkään. Ei 7v kaipaa molempia sinne.

Vierailija
8/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä exät ja keskity nykyiseesi.

Vierailija
9/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tasapainoisen kehityksen kannalta on ensiarvoisen tärkeää, että hänen vanhempansa tulevat hyvin toimeen keskenään. Asuuko lapsi muuten koko ajan isänsä luona? Miten uusi miesystäväsi suhtautuu lapseen? Muista, että lapsi on aina etusijalla. Hän tarvitsee teitä vanhempia kipeästi. Vaikka olet hullun lailla ihastunut tuohon uuteen mieheen, hän ei tarvitse sinua kipeästi. Kyllä naisia maailmassa riittää, samoin kuin ymmärtäväisiä miehiäkin. Pidä pääsi ja pidä lapsen etu tärkeimpänä. Mustasukkaisen nulikan voit nakata mäkeen, jos hänen asenteensa ei muutu. 

Vierailija
10/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jättää eksän, jos meillä ei olisi yhteistä lasta. Pojalle on iso juttu, että käydään syömässä joka viikko, kun näkee molempia ja tykkää höpötellä ja jaksaa sitten olla loppuviikon taas erossa toisesta. Ikävöi minulla isäänsä ja siellä minua. Harrastus on se yhteinen tärkeä juttu, ja niinä viikkoina ei ikävöi, kun voidaan sanoa, että nähdään taas pian, usein kahden päivän päästä. Eli 2x viikolla ja lauantaisin näen häntä.

Tietty voisin omalla viikolla jättää pojan sinne, ja tulla kotiin, mutta olisiko siinä järkeä? Viimeksi mies valitti kun tein niin, kuulemma turhaa ajelua... Välillä pyytää anteeksi, mutta useimmiten valittaa "pakkomielteestäni pitää ydinperhehetki"...

Pojalle on kyllä mukava, eikä valita hänen kuullen.

Ap

Vierailija
11/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole antanut mitään syytä mustasukkaisuuteen, miehellä ei ole mitään syytä mustasukkaisuuteen. Jos hän on aikuinen ja oikeasti välittää sinusta, hän ymmärtää, että sinulla ja eksälläsi on yhteinen lapsi ja että te olette pysyvästi lapsen vanhemmat eikä sitä mikään avioero muuta.

Hänen pitää myös ymmärtää, että kun alkaa seurustella ihmisen kanssa, jolla on lapsia, ne lapset tulevat aina ensin.

Jos kaveri alkaa esittää mitään uhkavaatimuksia sinulle, vetäisin omat johtopäätökseni. On sitä paitsi mahdollista, että hän on oikeasti sekä epäkypsä että omistushaluinen, mikä johtaa vain siihen, että hän alkaa rajoittaa myöhemmin myös muita ihmissuhteitasi.

Vierailija
12/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi en ole sanonut hänelle, että viikollani pojan isä käy myös harrastuksessa.... Tiedän, raukkamaista. En siis ole kieltänyt poikaa kertomasta. En vaan halua riitaa siitäkin. Me siis eksän kanssa halusimme lasta vuosia, ja kun saimme, niin se onni oli ihan rajaton. Ei oikein osata olla viikkoa erossa... Sitäkin on kokeiltu...

Ap

Vierailija
13/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen edun vuoksi on uuden kumppanin kestettävä vanhempien yhteistyö. Sen pitää olla etusijalla. Uusi mies ei ole aikuistunut. Kannattaa käydä vaikka ammattilaisen luona yhdessä keskustelemassa ristiriidasta , jotta uusi mies näkisi mikä on lapsen etu .

Vierailija
14/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, en minäkään tykkäisi.

Miksi ihmeessä erositte, jos olette niin hyvissä väleissä??? Kukaan ei ole vielä pystynyt tätä selittämään minulle.

Vierailija
15/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, näiden tapaamisten lisäksi pitää lähes joka päivä soitella "lapsen asioissa "? Tai lapselle kun "on niin kova ikävä"?

Jos olette eronneet niin erotkaa kunnolla, sekasinhan se lapsikin tosta menee.

Vierailija
16/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no, en minäkään tykkäisi.

Miksi ihmeessä erositte, jos olette niin hyvissä väleissä??? Kukaan ei ole vielä pystynyt tätä selittämään minulle.

Olen myös erittäin hyvissä väleissä eksäni kanssa. Soitellaan kuulumusia muuten vaan. Erosimme, koska rakkaus loppui ja meistä tuli vaan kämppiksiä. Mukava kaverina mutta ei aviomiehenä. 

Vierailija
17/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soitella. Ollaan sovittu, että lapsi voi omasta aloitteestaan laittaa viestiä tai videon, mutta ei niin että toinen kyselisi.

Erottiin, kun meistä tuli vaan kämppikset ja molemmat halusi antaa toisenlaiselle suhteelle mahdollisuuden. Koko suhde muuttui kaveruudeksi ja se ahdisti molempia. Meillä oli talo, autoy, työt ja lapsi, mutta ihan kaikki intohimo oli poissa. Välitetään edelleen toisistamme, sillä tavalla miten ystävät välittää... Välillä koen, että ollaan liian läheisiä jos jutut menee henkilökohtaisiksi, yritän sitten astua henkisen askeleen kauemmaksi. Mitään intohimoa ei ole, eikä vanha suola janota, yhtään, todellakaan.

Ap

Vierailija
18/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei soitella. Ollaan sovittu, että lapsi voi omasta aloitteestaan laittaa viestiä tai videon, mutta ei niin että toinen kyselisi.

Erottiin, kun meistä tuli vaan kämppikset ja molemmat halusi antaa toisenlaiselle suhteelle mahdollisuuden. Koko suhde muuttui kaveruudeksi ja se ahdisti molempia. Meillä oli talo, autoy, työt ja lapsi, mutta ihan kaikki intohimo oli poissa. Välitetään edelleen toisistamme, sillä tavalla miten ystävät välittää... Välillä koen, että ollaan liian läheisiä jos jutut menee henkilökohtaisiksi, yritän sitten astua henkisen askeleen kauemmaksi. Mitään intohimoa ei ole, eikä vanha suola janota, yhtään, todellakaan.

Ap

En silti ymmärrä.

Lapsen takia.

Vierailija
19/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla ajattelen muutaman vuoden päähän, jolloin on lapsi myös tän nyksän kanssa. Huh huh. Taitaisin, jos olisin sinä, jättää nyksän ja nauttisin siitä että lapseni on onnellinen.

Vierailija
20/114 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa, että olisin riemusta hyppinyt, jos mun mies ois nähnyt exäänsä lähes joka toinen päivä. Ymmärrän hyvät välit, mutta rajansa kaikella. Mun tapauksessa tosin se ex sitten laitteli viestiä mulle heidän tapaamisistaan (mitä kaikkea olivat muka tehneet), ehkä se vaikuttaa negatiiviseen asenteeseeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän