Mistä "nolosta" asiasta salaa pidät, vaikka olet siihen liian vanha?
Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa
Kommentit (268)
Purojen kaivelu lätäköstä toiseen. Valitettavasti lapset on jo teinejä ja yksin en kehtaa mennä keväällä sulamislumista tulevia lätäköillä leikkimään.
M 50 vuotta
Puihin kiipeily, kuralätäköt etenkin keväisin.
Nettipelaaminen. Aloitin pelaamisen alle 20-vuotiaana ja teen sitä edelleen päivittäin. Pidän strategiapeleistä. Aktiivisesti tällä hetkellä pelaamassani pelissä tiimin keski-ikä oli 43 vuotta; nuorimmat vähän oli 20, vanhimmat yli 60.
Pidän myös satukirjoista ja pehmoleluista. Ensin mainittuja on muutama hyllymetri, pehmoleluja kymmenkunta rakkaudella vaalittua.
N 41, ei lapsia
Katsoin teinisarja Skamin kaikki tuotantokaudet.
N55
Vierailija kirjoitti:
Tykkään syödä monia lapsille suunnattuja juttuja, esim. Jacky Makupaloja, Muumi- ja Smurffilimsaa, Kinder-patukoita -ja munia, pillimehuja, ja kaikenlaista karkkia.
Mulla on näitä samoja ja sitten välillä katselen kaiholla niitä purkkapalloautomaatteja, kun tekisi mieli laittaa euro tai pari ja ostaa itselle purkkaa, mutta en kehtaa. :D
Muutenkin pidän ihan älyttömästi ns. lapsille suunnatuista karkeista ja jäätelöistä... mm. vaahtokarkit, noi purkkapallot, tikkarit, hassunmuotoiset jäätelöpuikot/mehujäät ymv.
N43v.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei voi tehä mitään lapsellista, naiset voi. Miehillä on säilytettävänään keinotekoinen kunniansa. Lisäksi mielletään, että mies alentaa itsensä naisen tai lapsen tasolle. Kyllä, miehen alitajuisesti ymmärretään yhäkin alentavan itsensä naisen tasolle. Miehet ovat luoneet sairaat kovat ajatuksensa ja mieltymyksensä.
LOL What a bullshit! Onko mitään lapsellisempaa kuin seurata jotain miljonääriä, kun se ajaa ympyrää? Tai kun yksi miljönääri vetää toista miljönääri turpaa köytetyssä leikkikehässä? Tai kun miljonäärit juoksee pallon perässä välillä potkien toisia persiille tai jaloille potkien? Siinä on puhdas lapsellinen riemu vailla järjen tai aikuisuuden häivääkään tuossa hommassa. Niin kuin tietysti pitääkin.
Entäs muuten miesten hömppäohjelmat? Ehhheeeh, JIM:ltähän sitä hömppää löytyy tuutin täydelä, vaarallinen sitä ja vaarallinen tätä, joskus jopa hengenvaarallinen. Ehheeehhh. Entä puuduttavan tylsiin action-leffoihin ympätyt lapsellistakin lapsellisemmat ja nolot romanssit - muka laitettu sinne nuorten miesten tyttöystäviä varten- hohhoijjjaa, niin varmaan on - kyllä ne on niille lähes autistisille pojille nuo lapsellisuudet, tyttöjä ei noin alkeelliset jutut kiinnosta.
Robin. Antti Tuisku. Olen nainen 55 v.
Lintsillä mustekala on ehdoton. Muista vekottimista on välitä, mutta mustekalan tämän 45v läskin mamman on pakko päästä ainakin kerran vuodessa. Ja sitten huudan ja nauran ihan hulluna.
Olen 30v ja rakastan barbeja!! Minulla oli lapsena niitä monta kymmentä, barbitalo, barbiautoja, kampaamo ym ja muistan vieläkin sen hetken joskus teininä kun tajusin, että pakko niistä on luopua kun koulukaverit jo juo pussikaljaa ja sitä rataa. Nyt välillä saan "salaa" leikkiä niillä serkun lasten kanssa :D Vaikka kyllähän nimenomaan vanhemmat ihmiset ovat niitä, jotka keräilevät nukkekoteja ym.
Tykkään pelata lapsille ja nuorille suunnattuja nettipelejä. Käyn mm. Aapelissa, Moviestarplanetissa, Transformicessa ja Pelikoneessa säännöllisesti. :D Lisäksi rakastan Pokémon Go:n pelaamista, ja pelaankin sitä lähes joka päivä. Rakastan myös Legoja ja niiden rakentamista.
Tykkään karkista tosi paljon!
Muistan kun lapsena vanhemmat ihmiset sanoivat että eivät välitä makeasta, itselleni on kyllä lähemmäs 40 vuotta maistunut.
Asun ulkomailla ja kun tulen Suomeen niin viihdyn Citymarketin karkkihyllyllä pitkän tovin tutkien valikoimaa ja tärkeitä päätöksi tehden.
Koitan pitää kiinni karkkipäivistä etten söisi älyttömiä määriä.
Oon hurahtanu house musiikkiin. En tiedä miksi. Lisäksi kuuntelen omasta mielestä hyvien dj vääntöä. Kuuntelen myös klassista, mutta en kyllä mitään muuta tästä väliltä.
En siis tykkää kasari, ysäri, 00 genrestä, iskelmästä, tangosta, rokista, metallista jne jne.
Oon 46 v n.
Demi.fi keskustelut, Robin, muumit, twilight, haaveilen vesipuistosta..
En kyllä pidä tätäKÄÄN nolona mutta kerään figuureja, joka voi jonkun mielestä olla noloa. Vitriinistä löytyy hahmoja peleistä, animesta/piirretyistä ja elokuvista. Muun muassa Sephiroth, Klonkku, Gandalf, Lelouch, Cloud ja Rytlock (GW2), jos joitain pitää nimeltä mainita. Olen 34-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Katselen välillä youtubesta sinätuubapaska parodiavideoita eri piirretyistä. Suosikkini on muumipilavideot. Ja jep, olen 29v. koghta kahden lapsen äiti ja ihan kouluja käynyt, mutta silti se "surkea" teiniläpän heitto jaksaa naurattaa. Vitsit ovat usein varsin alatyylisiä ja aika huonoja sanamiksauksia.
Minä katson näitä myös, ja mieheni kanssa useinkin heitetään jotain sitaatteja noista, ihan normaaliin keskusteluun (keskenämme siis). Muumipilavideot on parasta viihdettä!
N30
Vierailija kirjoitti:
Luen fanfictioneita. Olen 44.
Minä myös! Olen 38.
Katselin Tigerissä sellaisia muovisia miniroskiksia. Minusta ne olisivat hyvät Barbien ja Kenin pihamaalle (N44)
ostan aina niitä lasten vanukkaita itselleni vaikka olenhan miltei 30 v :D
No, sehän "keksittiin" noin 1990 joten ei nyt varsinaista nuorisomusiikkia ole