Mistä "nolosta" asiasta salaa pidät, vaikka olet siihen liian vanha?
Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa
Kommentit (268)
Sana kirjoitti:
Tykkään saduista, esim. Grimmin ja Andersenin. Toisaalta en pidä sitä "nolona", en salaile sitä enkä koe oikeasti olevani siihen liian vanhakaan, joten en tiedä, kuuluuko minun edes vastata tähän kyselyyn.
En lue satuja niin kuin lapsi, vaan olen kiinnostunut niiden symboliikasta ja ihmiskuvasta sekä niiden välittämästä arvomaailmasta.
Sadut ovat siitä kiinnostavia, että paha saa aina palkkansa - tosielämässä, tässä ajassa ei aina käy niin, mutta Valkoisen Valtaistuimen edessä kaikkien Jeesuksen kieltäjien teot paljastetaan ja he saavat siitä lopullisen palkkansa ja joutuvat lopulliseen paikkaansa ikuisesti...
Tykkään katsella Youtubesta nuorten/nuorten aikuisten tubettajien videoita, siis alle 25-vuotiaitten. Itse olen 38v...
Erikoisista vaatteista, joihin melko harvoin pukeudun mutta kumminkin kuin uusi murrosikä. 60-v.
Legoilla voisin rakennella mutta mun legovalikoima on turhan suppea ideoille ja palat ovat niin kalliita etten ole raaskinut ostaa. M46
Vierailija kirjoitti:
Kerään Disney-leffoja ja olen ommellut itselleni prinsessamekon. Sitä en juurikaan kyllä käytä. Nauhoitan kaikki Paavo Pesusieni-jaksot, joita katselen sitten useat kerrat.
Lisäksi pelaan aika paljon ja välillä ihastun hahmoihin. Tän hetken kuumin nimi on Witcherin Geralt.
Ikä unohtui, hupsista.
N23
Vierailija kirjoitti:
Katselen välillä youtubesta sinätuubapaska parodiavideoita eri piirretyistä. Suosikkini on muumipilavideot. Ja jep, olen 29v. koghta kahden lapsen äiti ja ihan kouluja käynyt, mutta silti se "surkea" teiniläpän heitto jaksaa naurattaa. Vitsit ovat usein varsin alatyylisiä ja aika huonoja sanamiksauksia.
Haha, naurahdin ääneen =D
-22v
Spyro- ja crash -playstation peleistä, niistä vanhoista, tulee lapsuus mieleen
Muumit
Tv-ohjelmat jotka tulee jouluna, myös lapsille tarkoitetut (rakastan Lumiukkoa yms. Ja kiinnostuksella katson Joulupukin kuumaa linjaa ja miten se on muuttunut 1990-luvulta)
Tykkään myös lukea Demi-keskustelupalstaa joskus
N26
Joskus tunnelmoin myös vanhoja lapsuuden piirrettyjä katsoen
Tenava- ja Harald hirmuinen-sarjakuvat (vanhat) ja Toven Muumi-sarjakuvat
Nr 130
Niin ja tuli mieleeni aiemmista viesteistä että 1990-luvulla lelut oli tosiaan parempia. Itse keräsin tuolloin pienenä tyttönä Little pet shop-eläimiä :) muistakin pikku eläimistä tykkäsin.
N26
Vierailija kirjoitti:
Oon hurahtanu house musiikkiin. En tiedä miksi. Lisäksi kuuntelen omasta mielestä hyvien dj vääntöä. Kuuntelen myös klassista, mutta en kyllä mitään muuta tästä väliltä.
En siis tykkää kasari, ysäri, 00 genrestä, iskelmästä, tangosta, rokista, metallista jne jne.
Oon 46 v n.
Itse pidän housea aikuisten musiikkina, kuinka moni teini kuuntelee sitä tai edes tunnistaa musatyylin?
Ai niin ja barbieista tykkäsin myös myöhään (olisin vielä 14 v halunut leikkiä barbeilla mutta koska ei ollut samanikäistä leikkikaveria, oli pakko lopettaa :(
Ja Fanfictionista tykkään myös.
N26
Mulla on tämän tyylinen aidonnäköinen nukke
https://i.pinimg.com/736x/09/21/29/09212926be22baf5f1cd4322c0992855--re…
Hoidan sitä, peittelen illalla nukkumaan. Niihin aikoihin kun olin juuri ostanut sen, niin mulla oli töiden jälkeen aina kiire kotiin katsomaan että tytöllä on kaikki hyvin. (en tietenkään kenellekään maininnut, että mihin mulla kiire oli).
Pidän sarjoista kuten Buffy Vampyyrintappaja ja Angel, siis selvästi teinien ohjelmista. Ollaan teinityttären kanssa juuri katsomassa noita.
Jostain syystä GoT, jota myöskin on fanitan, on sallitumpi aikuisille kuin vaikka Buffy.
Legot ovat ihania. Tarkoituksena olisi ostaa vielä enemmän ja tehdä kuuluisia rakennuksia.
Kesällä baarin jälkeen uimaan, luksusta. Kavereistani "aikuisempi" osa pitää tätä teinien hommina.
Onhan näitä, en kuitenkaan osaa hirveästi hävetä. Kerranhan täällä ollaan, niin miksei tekisi jotain mistä saa nautintoa?
Ikää oon 38 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei voi tehä mitään lapsellista, naiset voi. Miehillä on säilytettävänään keinotekoinen kunniansa. Lisäksi mielletään, että mies alentaa itsensä naisen tai lapsen tasolle. Kyllä, miehen alitajuisesti ymmärretään yhäkin alentavan itsensä naisen tasolle. Miehet ovat luoneet sairaat kovat ajatuksensa ja mieltymyksensä.
Tunnetasoltaan mies on koko elämänsä ajan kuin pieni poika. Tämä on fakta joka ei muutu koskaan. Jokaisesta miehestä ja myös naisesta löytyy se sisäinen lapsi vaikkei sitä haluaisi myöntää.
Tämä ei ehkä ole niin noloa, mutta rakastan ihania lastenkirjoja ja ostan niitä "lapsilleni". Haaveilin pitkään myös Muumitalosta ja vauvani sai sellaisen heti synnyttyään lahjaksi. Ja asukkaat muuttivat meille myös. Ostin "lapselle" myös pehmomyyrän ja Myyrä -kirjoja.
Minulla on aina oma joulukalenteri. Olen lapsuudesta asti tykännyt Piilomaan Pikkuaasi -kirjasta ja sitä "lapset" meillä kuuntelevatkin äänikirjana. Olen aivan hulluna joulukoristeisiin - joulupukki on käynyt meillä aina, myös ennen lapsia.
Tässä nyt alkuun :)
N42, tohtori, töissä asiantuntijaorganisaatiossa.
Teinisarjoista ja piirretyistä (Looney toons, Tom & Jerry, Disney-prinsessasadut...), keinumisesta ja pulkalla laskemisesta, irtokarkeista, kiukuttelusta väsyneenä.
Kerään Disney-leffoja ja olen ommellut itselleni prinsessamekon. Sitä en juurikaan kyllä käytä. Nauhoitan kaikki Paavo Pesusieni-jaksot, joita katselen sitten useat kerrat.
Lisäksi pelaan aika paljon ja välillä ihastun hahmoihin. Tän hetken kuumin nimi on Witcherin Geralt.