Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "nolosta" asiasta salaa pidät, vaikka olet siihen liian vanha?

Vierailija
28.08.2017 |

Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa

Kommentit (268)

Vierailija
41/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vapaalle kirjoittelemisesta.

Vierailija
42/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna- ja Pieni talo preerialla -kirjoista.

N52

Ei noita nuoret luekaan.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasta bolognese ja kaikki muut vastaavat ruoat, joita Suomessa mielletään lastenruoiksi

Vierailija
44/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nallesta. Sillä on niin söpö naama ja mulle tulee turvallinen olo, kun on nalle vieressä.

Vierailija
45/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän tekee varmaan moni muukin mutta Nintendoa on aivan pakko pelata lähes päivittäin! 

Vierailija
46/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter, Twilight, ps1 Spyro - pelit, kinder munat ja joskus tykästyn kaupassa valtavasti johonkin leluun, thank god mulla on jo tyttölapsi niin saa joskus haluamansa roudattua mukana.. :D

Voin rehellisesti kertoa, että elän välillä lapsuuttani uudelleen näiden avulla, liekö turhan traumaattinen lapsuus, tiedä häntä. Huomaan ainakin antavani omalle lapselle kaiken mitä en itse saanut lapsena ja syön vaikka itse huonommin, että voin antaa hänelle sen mitä minulta puuttui; paljon merkkivaatteita, paljon kivoja leluja, iso oma huone, plussana myös tietenkin täysin raitis perhe.

Meni ehkä ohi aiheen, mutta mulle mielenkiintoisempaa on "miksi näin" kysymys, kuin "mitä". :)

N25

Vierailija
47/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi

Vierailija
48/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legoista!

M40

Pojan kanssa saa rakentaa vaikka kuinka paljon ja scalextric autorata.

Vierailija
49/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tubettajista kuten Pinkku Pinsku, Mandimai, Mmiisas. He voisivat olla lapsiani. Olen yli 40 v.

Vierailija
50/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ommella nukenvaatteita.

Vierailija
51/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään rakennella legoilla. Lisäksi pidän hauskaa geomageilla. En kyllä kehtaisi kertoa työpaikan kahvihuoneessa.

Vierailija
52/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan Harry Potter - fanfictionia, vaikka olen kohta 50v.

Tikkarit ja irtokarkit maistuu.

Tykkään myös keinua leikkipuiston keinuissa. Onneksi minulla on vielä "keinumisikäisiä" lapsia, joten minulla on ihan hyvä syy mennä leikkipuistoon.

Vierailija
53/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson uusia My Little Poneja innolla ja aion mennä katsomaan elokuvan teatteriin ensi-iltaan :D Katselen myös tubettajia (ei suomalaisia), jotka pelaavat erilaisia nettipeläjä, ei kuitenkaan mitään tylsää räiskintää. Pelaan Pokémon Go:ta säännöllisesti.

Vierailija
54/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen mangaa ja katson animea. Tiedän että moni ikäiseni (29) tekee samaa mutta ne mielletään yleensä lasten harrastuksiksi. Erityisesti pidän lapsille ja nuorille suunnatusta mangasta ja animesta (mm. Sailor Moon ja One Piece). Vastapainoksi sitten tykkään kutoa/virkata ja ratkoa ristikoita.

Vierailija
55/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbiet (ei tusinablondit vaan sellaiset jotka erottuu massasta). :) 35v.

Vierailija
56/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään aika monista lapsellisista kutuista ja en peittele mielipiteitäni. Mutta oonkin niin kyyniseksi kasvanut, että noi lapselliset söpöstelyjutut jotenkin tasapainottaa..

Esim. tykkään H&M:n kaikista glitteripenaaleista/meikkipusseista, kimaltelevista vihkoista jne. Onneksi mulla on 7-v tyttö, jolle voin noista juttuja ostaa. No ehken meikkijuttuja, mutta muita. Ja totuus on ettei hän kyllä tunnu tollasista kovin välittävän.

Kaikki ihanat söpösteöly huovat, lasten lakanat, kylpytakit, pinnit, pompulat yms on ihania. Ja taas, muksulle vaan :). Tosin enää en tällasia osta, kun on jo tarpeeksi ...

Tarrat+tarravihko. Taas äitiä kiinnostaa niin paljon enemmän kuin tyttöä ja kyllä meidän perheessä tiedetään kelle mä niitä tarroja oikeesti ostan..mutta säilytän vaan lapsen pöytälaatikossa ;).

Jouluvalot on kyl myös mainitsemisen arvoinen juttu. Mä meen ihan johonkin lapsen tasolle kun ripustan jouluvaloja, suunnittelen ja laittelen. Ja hihkun kun näyttävät ihanilta. Tiedän, ärsyttävää.

Yt, vakava juristinainen

Vierailija
57/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään syödä monia lapsille suunnattuja juttuja, esim. Jacky Makupaloja, Muumi- ja Smurffilimsaa, Kinder-patukoita -ja munia, pillimehuja, ja kaikenlaista karkkia. 

Vierailija
58/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissin imemisestä. Ikää yli 40...

Vierailija
59/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

antti tuiskusta :D t.32v pikkulasten äiti. tykkään myös 5v tyttöni kanssa "leikkiä" barbeilla, eli se itse leikkiminen ja puhuttaminen on vähän tylsää, mutta niitten hiustenlaitto ja vaatteidenvaihto on mukavaa :)

Vierailija
60/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Pesusienestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi