Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "nolosta" asiasta salaa pidät, vaikka olet siihen liian vanha?

Vierailija
28.08.2017 |

Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa

Kommentit (268)

Vierailija
61/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45 jatkaa rentoudun viinilasillisen äärellä katsellen yksin Paavo Pesusientä/Muumeja/Barbie dreamhousea.

Toisinaan olen jäänyt kiinni perheelleni. Laulaa jollotan lastenlauluja, myös töissä.

Vierailija
62/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan puissakiipeilyä. Tosin en ole sitä pitkään aikaan tehnyt mutta aina kun näen hyvän puun mietin miten siihen voisi kiivetä. No, pienten lastenlasten kanssa parin vuoden kuluttua taas:)

n57v

Et ole vielä samaa ikäluokkaa mut tuli mieleen tää: http://www.is.fi/kotimaa/art-2000000753360.html 

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paper t:stä. Ja Asasta. Ikää 50.

Sama. Plus Särre,Tuuttimörkö ja erityisesti JVG. N51

Vierailija
64/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias, ja mulle karkkipäivä on iso juttu. Ei mikään "no otan nyt jotain", vaan tarkkaan harkittu suoritus. Ostan lähes aina irtokarkkeja, koska silloin saa valita ne karkit, eikä tule pahoja ollenkaan. Helsingin irtokarkkipaikat (Makuuni, CandyTown, FilmTown, isot Cittarit, Sörnäisten metroaseman karkkikauppa jne.) on mulla parhausjärjestyksessä, ja menen aina mahdollisuuksien mukaan parhaiden laarien äärelle.

Myös vieraillessani uudessa kaupassa, käyn aina tsekkaamassa irtokarkkivalikoiman, vaikka en edes aio ostaa. Ihan vaan että millasia karkkeja siellä kaupassa on. Joskus saatan ostaa ei-karkkipäivänä, jos jotain spesiaalia tulee vastaan! Ja ulkomailla tietysti kierrän karkkikaupat, vaikka Suomessa onkin parhaat karkit. Pitää ne ulkomaiden valikoimat silti katsastaa ja maistaa, aina! :) Sri Lankassa irtokarkkikaupassa oli ehkä omituisin karkkielämys, kun 100g maksoi euroissa jotain 7e, ja siellä työntekijä laittoi karkit pussiin, kun osoitti että mitä ja montako ottaa (karkit oli kuitenkin esillä, kuten missä tahansa Makuunissa). Ja ne ei meinannu millään ymmärtää, että tulee henkilö, joka ostaa jotain 150g karkkia, ja on ihan normaali määrä.. :D "Ai vieläkö, vieläkö? Oikeesti vieläkin..?" Olihan niillä hintaa, mutta oli koko elämyksen arvoinen!

Syön karkkeja noin kerran kuussa.

Vierailija
65/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvisista ja keijukaisista. Sekä kaikesta mikä on pinkkiä.

39 vee

Vierailija
66/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PokemonGo, ikää 40v. Tosin nyt raidien myötä olen huomannut et en todellakaan ole ainoa aikuinen joka sitä pelaa aktiivisesti! :D Työpaikan kahvipöydässä eivät kyllä ymmärrä mut tosiaan gymeillä tapaa kaltaisiaan. :)

Vierailija
67/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-W.I.T.C.H. -manga 😅 mutta kun Cedric on vaan niin kuuma...

-Mulla on sänky täynnä Ikean pehmoleluja, ja yhden ison mustekalalelun lonkeroita olen koristanut parittomilla iloisen värisillä sukilla. 😊

-Pidän tikkarien syömisestä, kivoja kestäviä karkkeja, joihin ei tarvi pelätä tukehtuvansa. Opiskelen lakimieheksi, mutta en aio luopua työmatkakarkeista valmistuttuani. 😂

Vierailija
68/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkuissa kulkeminen ja hiusten kasvatus (20 cm vyötäröön matkaa nyt) - ikä 61

Vierailija
69/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten leikkipihoilla temmeltäminen! Ollapa vielä lapsi :'/

18-v.

Vierailija
70/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twilight! <3

N28v

Tämä myös minulla 🙈

Ooh, niin ihana Edward 😄😍

T. N30

Vierailija
71/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmolelut! Kaverit kyllä tietää

Vierailija
72/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan. Kaikkea mahdollista. Rakkain pelisarja on Final Fantasy.

Ikää yli 50. Mutta en mä kyllä sitä häpeä tai nolostele. Mä olen pelannut aina, niin kauan, kuin noita pelejä on ollut.

Sitä vois varmaan häpeillä, että mä ole rakastunut joihinkin pelihahmoihin 😂 Edelleen ja uusia rakkauksiakin tulee 🤣

Vierailija
73/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevos- ja muut eläinpelit. Tekisi mieli ostaa vanha nintendo ds, jotta pääsisin pelailemaan vanhoilla nintendogseillani. Ikää oli 24. :D

Vierailija
74/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään syödä Nesquik kaakaomuroja. Oon 50v nainen.

Vierailija
75/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään JVG:stä

Vierailija
76/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan omasta lapsuudestani olevia ja lapseni pehmoleluja ja tykkään leikkiä niillä siten että puhutan niitä, keksin kaikkia stooreja niiden ympäriltä (en siis sentään pidä kiinni päästä ja laita tepsuttamaan ;) Lapseni on jo niin iso että häntä jo ottaa moinen päähän mutta minä en malttaisi päästää irti Tessusta, Nallesta ja kumppaneista.

Vierailija
77/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkeleikeistä,minulla on ilmeisesti trauma kun aikoinaan luovuin barbeista,vaikka pidin niistä,mutta olivat noloja.

Nykyään ostan barbeja kirpparilta, muka vain kirjahyllyyn koristeeksi.Kun olen yksin kotona, vaihdan barbeille vaatteita ja laitan niiden hiuksia 😂

Vierailija
78/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumilaakson tarinat, ne 90 luvun alussa tehdyt. Ne tulee katsottua aina noin vuoden tai kahden välein uudestaan. M24

Vierailija
79/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kindermunat. Pääsiäisenä ja välillä muutenkin. Aikuisuuden parhaita puolia, kun voi ostaa ihan itse karkkinsa, eikä tartte tyytyä halpaversioihin :D

Vierailija
80/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään kiiltokuvia, ostan lastenkirjoja, leluja, keräilen nalleja, askartelen, teen leluja, jouluna katson aina Samusirkan joulutervehdyksen ja Kunnaksen Joulupukki ja noitarumpu-elokuvan, ja se Ice age elokuvasarja ihan parasta kun saa nauraa, samoin Minions elokuva. Ihanaa olla ikuinen lapsi, nyt jo 50v :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi