Mistä "nolosta" asiasta salaa pidät, vaikka olet siihen liian vanha?
Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa
Kommentit (268)
Minä tykkään myös liian nuorille tarkoitetuista sarjoista The Tribe, Skins (se UK-versio, Maxxie on niin ihana, vaikka voisin olla varmaan sen äiti ikäni puolesta). Hopeanuolet on edelleen kova juttu ja kun sain aikuisena käteeni ne leikkaamattomat versiot oli pakko itkeä tirauttaa kun Beni Sakura kuoli. Mahtava sarja.
Ja ikää siis 35v, virkanainen valtionhallinnossa :)
Oon 14 ja mulla on vielä nalle, josta oon kyllä yrittäny päästä eroon :-D
Vierailija kirjoitti:
Oon 14 ja mulla on vielä nalle, josta oon kyllä yrittäny päästä eroon :-D
Nalleparka :( mulla on pehmolelu ollu nyt 20v josta en halua luopua, tuommonen pieni kissa jonka sain hesesynttäreiltä. Siitä tulee hyvä olo kun katson sitä.
En saanut lapsena karkkeja tai ns roskaruokaa. Nyt aikuisena olen ottanut kaiken takaisin ja nautin suunnattomasti, kun saan irtokarkkeja, munkkeja, heseruokaa, limsaa, sipsejä... 😋
Vierailija kirjoitti:
Pokémon go. T. N33
Sama. Enää tätä ei voi edes harrastaa salaa raidien vuoksi. Koko kesä onkin tullut liikuttua aika sekalaisissa seurakunnissa, joiden ikähaitari on ollut jotain 5-80 välillä :)
Tykkään irtokarkeista, salkkareista, SIMS -peleistä, lumiukkojen ja lumienkeleiden tekemisestä ja pulkkamäestä, olen 47.
Olen 48 , irtokarkit, silloin tällöin suklaavanukkaat kuuluvat repertuaariin. Joskus käyn Ylilaudalla, en sinne kirjoittele, tänne kylläkin. Kenellekään en ole viitsinyt mainostaa, että täällä pyörin.. Joku parikymppinen tuolla kirjoitti, että talvisin kulkee joskus toppahousuissa. Mulle melkein luottovaate talvella, lumenluonnissa ja laskettelumäessä. Kuomat. Nekin ovat lapsellisia, jopa lapsilla!
Silloin en olisi enää minä, olisin pelkkää valhetta. Mee pois mun maapallolta vanhus!