Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin aviomieheni nettideittiprofiilin...jossa on kuvia myös minusta :o

Vierailija
28.08.2017 |

Siis mit vit. Joo, kysy siltä mieheltäsi mutta ennen kuin kysyn niin pitää vähän kerätä ajatuksia. Löysin mieheni nettideittiprofiilin. Se löytyi ihan googlaamalla mieheni etu- ja sukunimeä. On siis kirjautunut nettideittiprofiiliinsa ihan oikealla nimellään. :o Ja vielä oudompaa on että siellä on viisi kuvaa hänestä, jossa kahdessa minä olen mukana (kuva häistämme 10v takaa jossa halaamme toisiamme ja toinen vielä vanhempi kuva meistä yhdessä juhlissa).

Mies mainitsee profiilissa etsivänsä miehiä ja naisia. Ei sen enempää tarkenna minkälaiseen suhteeseen.

En todellakaan tiedä mitä ajatella. Juka hullu kirjautuu nettideittisaitille omalla koko nimellään + laittaa sinne kuvia vaimostaan jos etsisi salasuhdetta? Ihan ilmoittaa toki myös profiilissa olevansa naimisissa. Mitäs aaveeraati sanoo? Ja ei, ei tapahtunut Porvoossa vaan ihan Helsingissä.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😞 mulla on nyt paha mieli (olen siis ap)

Tämä koko tilanne jäi vaivaamaan niin pahasti että vaikka mies vakuutti ettei todellakaan ole hänen tekemänsä profiili niin asia on pyörinyt koko päivän mielessäni. Tutkin lisää ja lisää deittisivustoa ja päädyin jopa tekemään itse sinne profiilin. Väärillä tiedoilla tietenkin. Sitä kautta selvisi että aviomieheni nimellä oleva profiili on ns. varmistettu (tai miksi nyt kutsutaankaan). Eli se on varmistettu puhelinnumerolla (nähtävästi tekstari jota kautta tulee koodi joka sitten syötetään sivustolle omaan profiiliin tmv, en tiedä). Missään ei toki sanota että puhelinnumeron pitää matchata profiilin nimeen mutta jaksaisiko feikkaaja nähdä tällaisen vaivan? Ja miehen nimellä olevassa profiilissa on erikseen valittu että vastaanottaa viestejä vain toisilta varmennetuilta jäseniltä. Eli siis kaiketi joku täppä laitettu sellaiseen kohtaan. En voi vahvistamattomalla feikkiprofiilillani laittaa hänelle viestiä. No en tiedä haluaisinko edes.

Mutta mulla on ihan oikeasti nyt kamalan paha olla. Tuo että on varmennettu profiili ja että on valittu ettei vastaanoteta kuin toisilta varmennetuilta viestejä tuntuu tosi ikävältä. Selkeästi sellaiselta että profiiliin on kuitenkin nähty vähän vaivaakin.

Ei mitään käsitystä miten tästä eteenpäin tätä selvittäisi. Mulla sattuu sydämeen nyt. Haluan uskoa johonkin mukavaan selitykseen mutta onko se jo ihan naivia.

Ap

Osta viiden euron prepaid ärkiskalta ja vahvista sillä profiilisi. Ja laita miehelle viestiä, josta ei vaan paljastu että saattaisit olla sinä. Katso saatko siltä jonkun vastauksen.

Vierailija
82/85 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😞 mulla on nyt paha mieli (olen siis ap)

Tämä koko tilanne jäi vaivaamaan niin pahasti että vaikka mies vakuutti ettei todellakaan ole hänen tekemänsä profiili niin asia on pyörinyt koko päivän mielessäni. Tutkin lisää ja lisää deittisivustoa ja päädyin jopa tekemään itse sinne profiilin. Väärillä tiedoilla tietenkin. Sitä kautta selvisi että aviomieheni nimellä oleva profiili on ns. varmistettu (tai miksi nyt kutsutaankaan). Eli se on varmistettu puhelinnumerolla (nähtävästi tekstari jota kautta tulee koodi joka sitten syötetään sivustolle omaan profiiliin tmv, en tiedä). Missään ei toki sanota että puhelinnumeron pitää matchata profiilin nimeen mutta jaksaisiko feikkaaja nähdä tällaisen vaivan? Ja miehen nimellä olevassa profiilissa on erikseen valittu että vastaanottaa viestejä vain toisilta varmennetuilta jäseniltä. Eli siis kaiketi joku täppä laitettu sellaiseen kohtaan. En voi vahvistamattomalla feikkiprofiilillani laittaa hänelle viestiä. No en tiedä haluaisinko edes.

Mutta mulla on ihan oikeasti nyt kamalan paha olla. Tuo että on varmennettu profiili ja että on valittu ettei vastaanoteta kuin toisilta varmennetuilta viestejä tuntuu tosi ikävältä. Selkeästi sellaiselta että profiiliin on kuitenkin nähty vähän vaivaakin.

Ei mitään käsitystä miten tästä eteenpäin tätä selvittäisi. Mulla sattuu sydämeen nyt. Haluan uskoa johonkin mukavaan selitykseen mutta onko se jo ihan naivia.

Ap

Olen pahoillani puolestasi. :( Eikö miehesi ole ollenkaan ottanut asiaa uudelleen puheeksi, esim. ihmetellyt vielä illalla että kukakohan teki nimelläni feikkiprofiilin tms tai jäänyt puimaan asiaa? Ei yhtään? Siis sivuuttiko koko asian vain lyhyesti kieltämällä ja jatkamalla normaalisti päiväänsä? Outoa, hälytyskellot soi. Ja vielä tuo että pitää jollain tavalla rekisteröityä ja että hyväksyy vain rekisteröityjä henkilöitä.

Musta siis tuntuu, että miehesi ei petä (koska profiilissa oli sinunkin kuvia), mutta haki ehkä juuri kolmen kimppaan sopivaa henkilöä ja vasta tämän tavattuaan olisi siitä sinulle sanonut/uskaltanut ehdottaa.

Kuten joku sanoi, hae ärrältä prepaid, maksaa vitosen, ja tunnistaudu käyttäjäksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähä tälle hankkeelle mahtaa kuulua? 

Vierailija
84/85 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerro kuulumisiasi kun jaksat ❤️

Vierailija
85/85 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:lla ole puhelinliittymää, vai miksi ehdotatte prepaidin hankkimista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi