Löysin aviomieheni nettideittiprofiilin...jossa on kuvia myös minusta :o
Siis mit vit. Joo, kysy siltä mieheltäsi mutta ennen kuin kysyn niin pitää vähän kerätä ajatuksia. Löysin mieheni nettideittiprofiilin. Se löytyi ihan googlaamalla mieheni etu- ja sukunimeä. On siis kirjautunut nettideittiprofiiliinsa ihan oikealla nimellään. :o Ja vielä oudompaa on että siellä on viisi kuvaa hänestä, jossa kahdessa minä olen mukana (kuva häistämme 10v takaa jossa halaamme toisiamme ja toinen vielä vanhempi kuva meistä yhdessä juhlissa).
Mies mainitsee profiilissa etsivänsä miehiä ja naisia. Ei sen enempää tarkenna minkälaiseen suhteeseen.
En todellakaan tiedä mitä ajatella. Juka hullu kirjautuu nettideittisaitille omalla koko nimellään + laittaa sinne kuvia vaimostaan jos etsisi salasuhdetta? Ihan ilmoittaa toki myös profiilissa olevansa naimisissa. Mitäs aaveeraati sanoo? Ja ei, ei tapahtunut Porvoossa vaan ihan Helsingissä.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti siihen profiiliin. Vastauksesta näet onko miehesi tyyliä vai ei. Sen jälkeen ei pysty enää valehtelemaan, jos onkin tehnyt sen itse.
Ja ihan oikeasti, jotkut miehet ON juuri tasan noin typeriä. Yksi syy on oletus siitä, että ei se vaimo kuitenkaan...
1. osaa käyttää tietokonetta
2. eksyisi juuri sille sivulle
Jos jotkut miehet ovat noin typeriä niin mitä se kertoo naisista, jotka menevät näiden kanssa naimisiin..?
Kaverille ja äidille käynyt sama; kun heidät googlettaa, löytyy juurikin joku tuollainen nettideittiprofiili johon kuvat facebookista. Tuskin miehesi itse tehnyt; joku automaattinen sovellus tms virus mikä lie......
Onko sun miehesi noin niin kuin muutoin vähän vajaa? Vai ihan fiksu tapaus?
Noita feikkiprofiileita on viime aikoina ollut aika paljon. Ei kai kukaan ole niin vajaa että hakee pettämisseuraa oikealla nimellä.
Oho, tänne on tullut paljon vastauksia vielä tänään :o
Kysyin mieheltä illalla profiilista ja hän oli täysin tietämätön asiasta. Ainakin sanoi niin. Mistäs minä tiedän mutta ei ainakaan myöntänyt mitään. Kovasti yhä ihmetyttää mitä tämä on. Eipä asia kai kuitenkaan tätä enempää selviä. :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti siihen profiiliin. Vastauksesta näet onko miehesi tyyliä vai ei. Sen jälkeen ei pysty enää valehtelemaan, jos onkin tehnyt sen itse.
Ja ihan oikeasti, jotkut miehet ON juuri tasan noin typeriä. Yksi syy on oletus siitä, että ei se vaimo kuitenkaan...
1. osaa käyttää tietokonetta
2. eksyisi juuri sille sivulleJos jotkut miehet ovat noin typeriä niin mitä se kertoo naisista, jotka menevät näiden kanssa naimisiin..?
On katsos eri tasoisia naisia.
Mies kertoi halunneensa miehen (vaihtoehtoisesti naisen) kolmanneksi pyöräksi ja nimen omaan hän halusi seksiä miehen kanssa. En tiedä mitä ajatella, hyväksyn kyllä biseksuaalisuuden mutta en itse ole ja minun on hankala kuvitella olevani sellaisen kanssa ja miksi SALASSA pitää minulta meille seuraa hakea. Luottamus on nyt mennyt ja pohdin tosissani eroa, tämä taisi sitten olla tässä.
Olen sanaton ja hämilläni, anteeksi sekava teksti. En tästä enää tämän enempää kirjoittele.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi halunneensa miehen (vaihtoehtoisesti naisen) kolmanneksi pyöräksi ja nimen omaan hän halusi seksiä miehen kanssa. En tiedä mitä ajatella, hyväksyn kyllä biseksuaalisuuden mutta en itse ole ja minun on hankala kuvitella olevani sellaisen kanssa ja miksi SALASSA pitää minulta meille seuraa hakea. Luottamus on nyt mennyt ja pohdin tosissani eroa, tämä taisi sitten olla tässä.
Olen sanaton ja hämilläni, anteeksi sekava teksti. En tästä enää tämän enempää kirjoittele.
Feikki-AP
Minäkin epäilisin, että kyseessä on valeprofiili.
Kaksi kaveriani on juuri (2 kk sisällä) joutunut tuollaisen uhriksi.
Ja nimenomaa Tinderissä. Kuvat ja esittely oli heistä, mutta eivät olleet itse laittaneet kyllä niitä profiileja.
Toinen kuulutti juuri naamakirjassa, että näin on käynyt ja snappas profiilin sinne.
Ainut mikä oli vaihdettu oli nimi kaksiosaiseksi ja ammatti toiseksi.
Että kai se on mahdollista muissakin saiteissa...
On kyllä hävytöntä touhua :(
Nannamanna kirjoitti:
Onko miehelläsi ne samat kuvat esim. Facebookissa? Voi olla joku tyyppi vaan kopioinut ne palveluun.
Tinder käyttää facebookin kuvia, jos et estä sitä.
Monella miehellä on vaimo/tyttöystäväkuvissa, ja jopa lapset....
Musta on itsestäni tehty feikkiprofiili deittipalstalle kun vielä bloggasin. Kuvat blogista, tekstiksi mm. Että etsin salaseuraa mieheni ollessa hirvimetsällä ja linkki blogiini. Asiakaspalvelu onneksi poisti profiilin ihan samantien kun soitin sinne.
Samoin serkkuni raskauskuvat oli viety yksityisestä Facebook-profiilista Ylilaudalle ja kehuskeltu, miten kyseinen lapsi olisi jonkun "sivuhoidon", eikä lapsen oikean isän.
Näitä pipipäitä riittää kyllä.
Minustakin on tehty pari feikkiprofiilia nettiin. Ilmoituksessa ei tosin ollut mun nimeä, mutta nimi, ammatti ja paikkakunta. Ilmoituksessa oli vaan että etsii seksiä. Aloin saada viestejä tuntemattomilta miehiltä mun facebookiin, eli mun henkilöllisyyden pystyi selvittämään niillä tiedoilla mitä niissä feikkiprofiileissa oli. Pelottavaa. Saitin ylläpitäjä kyllä poisti profiilit nopeasti, kun lopulta sain heihin yhteyden. Ja tästä ei ole kuin pari viikkoa, kun tinder-profiilini oli yhtäkkiä aktivoitunut uudelleen, vaikka olen poistanut sen vuosi sitten. Sain ihmettelevän viestin kaveriltani, joka oli törmännyt profiiliini siellä. Ensin epäilimme, että taas on joku tehnyt feikkiprofiilin, mutta kun latasin sovelluksen ja poistin sen uudelleen, profiili hävisi. Outoa.
En tiedä, oliko tuo eräs ap:ksi esittäytynyt oikeasti ap, mutta jos miehen reaktio mahdolliseen feikkiprofiiliin on olankohautus, pitäisin sitä aika erikoisena. No, en tietysti miehen sielunmaisemaa aina niin ymmärrä, mutta kyllä mulla oli todella tukala ja loukattu olo niin kauan, kun ne feikkiprofiilit oli netissä. Eikä niissä siis ollut edes mun ja/tai mun läheisten kuvia.
Olen tehnyt noita seksichat-töitä (eli juttelen feikkiprofiileilla oikeiden miesten kanssa) ja noilla seksi/deittisivustoilla on ihan älyttömästi suhteessa tai naimisissa olevia miehiä etsimässä seksiseuraa. Vonkaavat seksiä työmatkoille tai ihan omalta paikkakunnaltaankin, aina on mukamas vaimo ilkeä tai muuten vaan tylsää seksiä. Varsinkin 40+ miehillä ei tunnu olevan käsitystä siitä, että oman vaimon kanssa voisi kommunikoida jos tuntuu, ettei suhteessa ole tarpeeksi läheisyyttä tms. Kai se on sitä vanhempien sukupolvien asennetta, ettei miehen sovi puhua tunteista.
Yksi kehtasi jopa alkaa painostamaan, että joutuu menemään maksullisiin vaimon selän takana jos minun feikkiprofiilinaikkoseni ei anna seksiä työmatkalla. Ai, no sitten tottakai heruu!
Noita identiteettivarkauksia on paljonkin. Itsekin sellaisen kanssa kirjoittelin, kunnes tajusin että taitaapi olla nigerialainen, kun ei voinutkaan tavata, mutta kovasti halusi vaan kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Oho, tänne on tullut paljon vastauksia vielä tänään :o
Kysyin mieheltä illalla profiilista ja hän oli täysin tietämätön asiasta. Ainakin sanoi niin. Mistäs minä tiedän mutta ei ainakaan myöntänyt mitään. Kovasti yhä ihmetyttää mitä tämä on. Eipä asia kai kuitenkaan tätä enempää selviä. :/
Ap
Miten miehesi reagoi? Eikö halunnut nähdä profiilia/eikö tullut vihaiseksi että joku on käyttänyt hänen nimeään tms? Jos minulle sattuisi näin niin siitä nousisi kyllä isompi möly enkä tyytyisi toteamaan että en tiedä jne. Voi olla, että miehesi etsi teille salaa petiseuraa ja vasta myöhemmin aikoi asiasta sinulle kertoa, mutta sinun kysyttyäsi jänisti.
Vaikea uskoa tuohon kuvakaappaukseen, jos kaksi kuvaa on sellaisia mitä ei facebookista/netistä/googlesta löydy.
Sanoisin että älä jätä asiaa tähän, minä ainakin tarkkailisin tilannetta tai lähettelisin jonkinlaisia viestejä tuolle henkilölle. Eiköhän sillä selviä.
Tällaisia juttuja kaikenlaisista valeprofiileista ja varastetuista kuvista lukiessa olen aina vain tyytyväisempi päätökseeni pysyä pois somesta.
😞 mulla on nyt paha mieli (olen siis ap)
Tämä koko tilanne jäi vaivaamaan niin pahasti että vaikka mies vakuutti ettei todellakaan ole hänen tekemänsä profiili niin asia on pyörinyt koko päivän mielessäni. Tutkin lisää ja lisää deittisivustoa ja päädyin jopa tekemään itse sinne profiilin. Väärillä tiedoilla tietenkin. Sitä kautta selvisi että aviomieheni nimellä oleva profiili on ns. varmistettu (tai miksi nyt kutsutaankaan). Eli se on varmistettu puhelinnumerolla (nähtävästi tekstari jota kautta tulee koodi joka sitten syötetään sivustolle omaan profiiliin tmv, en tiedä). Missään ei toki sanota että puhelinnumeron pitää matchata profiilin nimeen mutta jaksaisiko feikkaaja nähdä tällaisen vaivan? Ja miehen nimellä olevassa profiilissa on erikseen valittu että vastaanottaa viestejä vain toisilta varmennetuilta jäseniltä. Eli siis kaiketi joku täppä laitettu sellaiseen kohtaan. En voi vahvistamattomalla feikkiprofiilillani laittaa hänelle viestiä. No en tiedä haluaisinko edes.
Mutta mulla on ihan oikeasti nyt kamalan paha olla. Tuo että on varmennettu profiili ja että on valittu ettei vastaanoteta kuin toisilta varmennetuilta viestejä tuntuu tosi ikävältä. Selkeästi sellaiselta että profiiliin on kuitenkin nähty vähän vaivaakin.
Ei mitään käsitystä miten tästä eteenpäin tätä selvittäisi. Mulla sattuu sydämeen nyt. Haluan uskoa johonkin mukavaan selitykseen mutta onko se jo ihan naivia.
Ap
Kysymys kuuluu: miksi googlaat miestäsi ja olet nettitreffisivustoilla?