Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin aviomieheni nettideittiprofiilin...jossa on kuvia myös minusta :o

Vierailija
28.08.2017 |

Siis mit vit. Joo, kysy siltä mieheltäsi mutta ennen kuin kysyn niin pitää vähän kerätä ajatuksia. Löysin mieheni nettideittiprofiilin. Se löytyi ihan googlaamalla mieheni etu- ja sukunimeä. On siis kirjautunut nettideittiprofiiliinsa ihan oikealla nimellään. :o Ja vielä oudompaa on että siellä on viisi kuvaa hänestä, jossa kahdessa minä olen mukana (kuva häistämme 10v takaa jossa halaamme toisiamme ja toinen vielä vanhempi kuva meistä yhdessä juhlissa).

Mies mainitsee profiilissa etsivänsä miehiä ja naisia. Ei sen enempää tarkenna minkälaiseen suhteeseen.

En todellakaan tiedä mitä ajatella. Juka hullu kirjautuu nettideittisaitille omalla koko nimellään + laittaa sinne kuvia vaimostaan jos etsisi salasuhdetta? Ihan ilmoittaa toki myös profiilissa olevansa naimisissa. Mitäs aaveeraati sanoo? Ja ei, ei tapahtunut Porvoossa vaan ihan Helsingissä.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6885 kirjoitti:

Ehkä haluaa kimppakivaa/parinvaihtoa :)

Juuri tätä minäkin olisin veikannut. Suunnitteli sulle yllätystä makuukamariin, nyt se on pilalla.

Vierailija
42/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä ihmettelen ettei voi vain hiukata miehelle, että tänne on joku tehnyt profiilin sun nimellä! Hieman ihmettelen, että miksi tästä asiasta on kasvanut tuollainen möykky sisälle. Kysy joltain nettinörtti-kaveriltasi, hän osaa sanoa heti näyttääkö profiili tyypilliseltä feikkiprofiililta? Tai googlaa mitä ko. deittisivustosta kirjoitetaan. Googlaa englanniksi, älä suomeksi, niin saat enemmän tietoa. Jos ko. sivusto harrastaa feikkiprofiileja niin siitä on keskustelua netissä.

Tai sitten kyseessä voi olla jonkun tutun tai tuntemattoman ilkivalta.

Onko niin, että sinun on vaikea kertoa miehelle, että mitä olit itse tekemässä deittisivustolla?

Ja sitten on se karuin keino: kirjoita miehelle profiiliin ja katso mitä vastaa. Sieltä voi hyvinkin tulla vastaus: joko tekoälyn kirjoittama, miehesi kirjoittama tai jonkun taskurahoja tienaavan huijarin kirjoittama. Kaverini (mies) tienasi kerran taskurahoja sillä, että kirjoitti vastauksia deittipalvelun viesteihin. Palvelun pitäjä halusi että lemmenkipeät miehet maksavat palvelusta, saavat naisilta vastauksia ja tämä mun kaveri sitten sai rahaa palvelun pitäjältä ja kirjoitteli hempeitä deittipalvelun naisten nimissä. Naisten kuvat profiileissa oli ongittu jostain netistä, ei tietoa mistä. En ihmettelisi jos samaa bisnestä tapahtuisi myös toisin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6885 kirjoitti:

Ehkä haluaa kimppakivaa/parinvaihtoa :)

Mietin samaa. Kun kerran mukana on ap:nkin kuvia.

Vierailija
44/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei hae seuraa omalla nimellä ja hääkuvilla. Pila tai identiteettivarkaus.

Vierailija
45/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita, jotka tulivat mieleen:

1. Mies etsii teille kolmatta pyörää kimppakivaan

- Epätodennäköistä, jos ette tämmöisestä ole koskaan keskustelleet plus luulisi nyt siellä profiilissa lukevan, että tällaiseen tarkoitukseen haetaan seuraa vaikka olisikin "yllätys" sinulle

2. Tutun tekemä feikkiprofiili

- Huono pila tai jonkin sortin epämääräinen kosto

3. Botin/tuntemattoman tekemä feikkiprofiili

4. Miehesi on supertyhmä

Veikkaan kyseessä olevan joko 2. tai 3.

Vierailija
46/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä voi olla fb:n kautta luotu valeprofiili. Miehesi on käyttänyt jotain fb:n sovellusta/peliä vaikka vuosiakin sitten ja sieltä on kerätty tiedot ja luotu profiili deittisivulle. Mielestäni esim. badoo-niminen sivusto teki tätä

Vierailija
47/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvästi feikkiprofiili. Miten kauan aloittaja aikoo pyöriskellä epäluuloissaan sen sijaan, että tekisi, mitä pitää: kertoisi puolisolle profiilista?

Vierailija
48/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä siinä mitään. Myös oma ex-mieheni on naisiin ja miehiin suuntautuva henkilö. Tietenkään avioutumishetkellä hälytyskellot eivät soineet riittävästi. Julkisesti hän myös etsii seuraa vain naisista mutta pimeässä tiedän olleen myös suhteita karvaisempaan sukupuoleen.

Vierailija
49/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti siihen profiiliin. Vastauksesta näet onko miehesi tyyliä vai ei. Sen jälkeen ei pysty enää valehtelemaan, jos onkin tehnyt sen itse.

Ja ihan oikeasti, jotkut miehet ON juuri tasan noin typeriä. Yksi syy on oletus siitä, että ei se vaimo kuitenkaan...

1. osaa käyttää tietokonetta

2. eksyisi juuri sille sivulle

Vierailija
50/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 10 vuotta sitten mulla oli eräällä palstalla profiili, missä tarkasti kerroin, että etsin uusia kavereita, olen naimisissa ja että en etsi seksiseuraa tai suhteita, varsinkaan miehistä. Kyseinen palsta oli siis tarkoitettu kaikenlaisten ihmissuhteiden etsimiseen, ei vain deittailuun. Jonkin ajan kuluttua minuun otti yhteyttä mies, jonka profiilissa oli myös kuva hänen vaimostaan sekä maininta, että etsii vain ystäviä, joten ajattelin, että varmaan oikeastikin on vain tutustumassa ihmisiin ja vastasin hänen viestiinsä. Jonkin aikaa viestiteltyämme  selvisi, että mies etsi seksiseuraa ja salasuhdetta, ja nimenomaan naimisissa olevista, jotta "ei tulisi ongelmia". Tietenkään hän ei tätä suoraan sanonut, vaan jonkin aikaa juteltuamme ensin alkoi leperrellä kuinka vaikutan niin mukavalta ja että voi kun hän haluaisi olla kaltaiseni naisen kanssa ym ym, sitten kertoi muista suhteistaan, seksifantasioistaan, kaavaili kuinka voimme tapailla salaa ym. Lopulta käräytin vaimolleen, kun mies ei tajunnut lopettaa.

Tätä tarinaa vasten ap:n miehen deittiprofiili voi hyvinkin olla täysin aito...

Vierailija
51/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nannamanna kirjoitti:

Onko miehelläsi ne samat kuvat esim. Facebookissa? Voi olla joku tyyppi vaan kopioinut ne palveluun.

On kyllä. Jokainen niistä kuvista löytyy facesta. En ollut tällaista mahdollisuutta edes ajatellut mutta miksi ihmeessä joku tekisi näin. :o Joo, taidan olla naivi näissä asioissa.

ap

Koska voi? Mä olen 99 % varma että mun naama on fb-profiilista otettu jonnekin deittijuttuun koska säännöllisen epäsäännöllisesti saan kaveripyyntöjä jenkkiveteraaneilta.

Kai sä tiedät, että jokainen jenkkiveteraani siellä on oikeasti nigerialainen tmv. ammattihuijari, joka on kopioinut niiden miesten kuvat netistä ja on aikeissa aloittaa "romanttisen nettisuhteen" kanssasi, jotta saisi nyhdettyä sinulta mahdollisimman paljon rahaa?

Vierailija
52/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nannamanna kirjoitti:

Onko miehelläsi ne samat kuvat esim. Facebookissa? Voi olla joku tyyppi vaan kopioinut ne palveluun.

On kyllä. Jokainen niistä kuvista löytyy facesta. En ollut tällaista mahdollisuutta edes ajatellut mutta miksi ihmeessä joku tekisi näin. :o Joo, taidan olla naivi näissä asioissa.

ap

Koska voi? Mä olen 99 % varma että mun naama on fb-profiilista otettu jonnekin deittijuttuun koska säännöllisen epäsäännöllisesti saan kaveripyyntöjä jenkkiveteraaneilta.

Kai sä tiedät, että jokainen jenkkiveteraani siellä on oikeasti nigerialainen tmv. ammattihuijari, joka on kopioinut niiden miesten kuvat netistä ja on aikeissa aloittaa "romanttisen nettisuhteen" kanssasi, jotta saisi nyhdettyä sinulta mahdollisimman paljon rahaa?

Mulla on pari tuttavaa, jotka ihan oikeasti ovat tohkeissaan, kun heitä tämmöiset jenkkileskimiehet kosiskelevat. Onneksi huono englannin osaaminen estää heitä vastaamasta.

Mutta aloittajalle: kerro nyt jo ihmeessä miehelles, että hänen tiedoillaan on tehty valeprofiili johonkin deittipalveluun. Tai voithan sä tietty ryhtyä deittailemaan "miehes" kanssa, ties mikä kultakimpale sieltä löytyy :D

Vierailija
53/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nannamanna kirjoitti:

ap

Nämä huijarit kannattaa viedä safarille. Se joka saa scammerin pisimmälle safarille, saa mainetta ja kunniaa. Googlatkaa jos ette tiedä mikä love scammer safari on. :D 

Vierailija
54/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon ne miehet teitä vaimoja arvostavat. Olette pelkkiä miehen sukuun merkattavia panoleluja.

Vierailija
55/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin feikkiprofiilin ja selvittäisin sitä kautta onko kyseessä sama henkilö vai onko joku muu sen takana.

Vierailija
56/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunisoululainen kirjoitti:

Olen itse sitä mieltä että vaikka kuinka mies on kanssasi sitoutunut tms niin ei kannata pitää miehen uskollisuutta kuitenkaan itsestäänselvänä. Olen ollut treffeillä miehen kanssa jolla oli ihan naamakuvat ja kaikki ja luki että sinkku nettiprofiilissa,tapailin myös miestä joka sanoi olevansa sinkku ja profiilissa että sinkku mutta avopuoliso sitten soitti minulle ja ukolla ollut monia naisia. näissä ollut ilmeisesti ettei nainen ole tällainen hoikka blondi kuten minä ehkä syynä. mutta vaikka olen kaunis niin en koskaan täysin luottaisi yhteenkään mieheen,toki sitä en sano miehelle mutta ns taustatutkimukset tulen aina tekemään.  Toki pidän miehistä paljon ja seksistä komistusten kanssa mutta 100% luottamusta en voi antaa vaikka olenkin herkkä hullaantumaan ja ihastumaan. Nautin vain siitä huomion kohteena olemisesta ja romanttisista fiiliksistä ja parisuhteen lämmöstä jne ilman menettämättä itseäni kuitenkaan.

Hahhahhhaa! Päivän paras! "hoikka blondi" "seksiä komistusten kanssa" :D :D :D 

Mahdatko olla 72-vuotias tätini? Ihan kuin hänen suustaan!

Vierailija
57/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nannamanna kirjoitti:

ap

Me miehet taas saadaan bikininaisten kaveripyyntöjä, motiivi toki sama. :D

Vierailija
58/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin paljon ne miehet teitä vaimoja arvostavat. Olette pelkkiä miehen sukuun merkattavia panoleluja.

Varsinkin, kun profiilin tekijä on todennäköisesti katkera nainen, jolle vaimolleen uskollinen mies antoi pakit.

Vierailija
59/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokenut kirjoitti:

noin 10 vuotta sitten mulla oli eräällä palstalla profiili, missä tarkasti kerroin, että etsin uusia kavereita, olen naimisissa ja että en etsi seksiseuraa tai suhteita, varsinkaan miehistä. Kyseinen palsta oli siis tarkoitettu kaikenlaisten ihmissuhteiden etsimiseen, ei vain deittailuun. Jonkin ajan kuluttua minuun otti yhteyttä mies, jonka profiilissa oli myös kuva hänen vaimostaan sekä maininta, että etsii vain ystäviä, joten ajattelin, että varmaan oikeastikin on vain tutustumassa ihmisiin ja vastasin hänen viestiinsä. Jonkin aikaa viestiteltyämme  selvisi, että mies etsi seksiseuraa ja salasuhdetta, ja nimenomaan naimisissa olevista, jotta "ei tulisi ongelmia". Tietenkään hän ei tätä suoraan sanonut, vaan jonkin aikaa juteltuamme ensin alkoi leperrellä kuinka vaikutan niin mukavalta ja että voi kun hän haluaisi olla kaltaiseni naisen kanssa ym ym, sitten kertoi muista suhteistaan, seksifantasioistaan, kaavaili kuinka voimme tapailla salaa ym. Lopulta käräytin vaimolleen, kun mies ei tajunnut lopettaa.

Tätä tarinaa vasten ap:n miehen deittiprofiili voi hyvinkin olla täysin aito...

Juurikin! Ei s**tana näitä. Puhuvat jotain omaa salakieltään muka, ja uskottelevat itselleen että toinen on samoilla linjoilla vaikka suoraan suomeksi kerrottu mitä etsitään. Sitten ihmettelevät kun toinen ei haluakaan olla yhteydessä. Mikä tahansa sana voi olla heille suuri "vihje" että nyt tämä henkilö etsii oikeasti aikuistenleluleikkikaveria vaikka sanookin täsmälleen muuta.

Vierailija
60/85 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tehdä miehellesi jotain tällaista kiusaa? Eihän kukaan joka toiselta salaa etsii kumppania julkisesti sitä etsi omalla nimellään, vaimon kuvien kera ja vielä etsii miehiä ja naisia? JOtain outoa tuossa on.