Löysin aviomieheni nettideittiprofiilin...jossa on kuvia myös minusta :o
Siis mit vit. Joo, kysy siltä mieheltäsi mutta ennen kuin kysyn niin pitää vähän kerätä ajatuksia. Löysin mieheni nettideittiprofiilin. Se löytyi ihan googlaamalla mieheni etu- ja sukunimeä. On siis kirjautunut nettideittiprofiiliinsa ihan oikealla nimellään. :o Ja vielä oudompaa on että siellä on viisi kuvaa hänestä, jossa kahdessa minä olen mukana (kuva häistämme 10v takaa jossa halaamme toisiamme ja toinen vielä vanhempi kuva meistä yhdessä juhlissa).
Mies mainitsee profiilissa etsivänsä miehiä ja naisia. Ei sen enempää tarkenna minkälaiseen suhteeseen.
En todellakaan tiedä mitä ajatella. Juka hullu kirjautuu nettideittisaitille omalla koko nimellään + laittaa sinne kuvia vaimostaan jos etsisi salasuhdetta? Ihan ilmoittaa toki myös profiilissa olevansa naimisissa. Mitäs aaveeraati sanoo? Ja ei, ei tapahtunut Porvoossa vaan ihan Helsingissä.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että jos mun puolisoni istuttaisi mut sohvalle, läväyttäisi eteen noin ilmiselvän feikkiprofiilin ja ryhtyisi kyttäämään reaktioitani mahdollisten pettämisaikeitteni paljastamiseksi... niin saattaisin ekana miettiä, mitä hän on deittisivustolla tehnyt.
Minun ensireaktioni taas olisi kauhistuneisuus siitä, että minusta on olemassa tuollainen profiili, jota en ole itse tehnyt.
Kuten yllämainitty, on hyvin mahdollista että kuvat on varastettu facebookista valeprofiilin tekemiseen. Näillä paisutetaan käyttäjämääriä ja saadaan palvelu näyttämään suositummalta kuin se on.
Vähän kyllä kiinnostaa kuitenkin, että mitä sinä olit tekemässä deittipalvelussa, löytynyt ketään kiinnostavaa?
Olen sanonut saman täällä aiemmin mutta nosta kissa pöydälle. Kysy mieheltä suoraan onko hän luonut profiilin ja jos muuttuu oudoksi niin avaa sivusto.
Tämä tosin vaikuttaa feikkiprofiilta eli en usko että on syytä huoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että jos mun puolisoni istuttaisi mut sohvalle, läväyttäisi eteen noin ilmiselvän feikkiprofiilin ja ryhtyisi kyttäämään reaktioitani mahdollisten pettämisaikeitteni paljastamiseksi... niin saattaisin ekana miettiä, mitä hän on deittisivustolla tehnyt.
Minun ensireaktioni taas olisi kauhistuneisuus siitä, että minusta on olemassa tuollainen profiili, jota en ole itse tehnyt.
Mulla taas kauhistuneisuus siitä, että puolisoni olisi valmis kuvittelemaan minusta ties mitä selvän feikkiprofiilin perusteella.
Ap huokaa. Tämä on niin omituista. Ehdin jo ajatella että juu varmasti on kyse nimenomaan tuosta nettiprofiilin varastamisesta mutta sitten huomasin että kahta profiilin kuvaa ei löydykään miehen facesta. Hyvin samanlaiset kyllä ja samoista tilanteista mutta ei juuri nämä samat. Loput kolme kyllä löytyvät ja katsoin asetuksista että näkyvät kavereiden kavereille eli todella isolle porukalle varmaan sitten. Mutta juu, kahta ei löydy. Se on fakta.
En vaan ymmärrä miksi mies tekisi profiilin omalla koko nimellään ja oikeilla tiedoillaan (ikä, paikkakunta) ja kirjoittaisi mitälienee höpölöpöä esittelyyn sekä laittaisi profiiliin kuvia myös minusta. :o Mutta kai sitten on tehnyt näin silti tai sitten nuo kuvat on imuroitu jostain muusta palvelusta. En tiedä. Tuntuu oudolta.
Joku kysyi olenko aikaisemmin huomannut että mies olisi tyhmä. En kyllä ole. :/
ap
ap
Vaikka ei olisikaan feikki, niin te olitte kummatkin deittisivuilla.
Sinulla tuskin on asiaa häntä arvostella jos itsekin troolasit sieltä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Nannamanna kirjoitti:
Onko miehelläsi ne samat kuvat esim. Facebookissa? Voi olla joku tyyppi vaan kopioinut ne palveluun.
On kyllä. Jokainen niistä kuvista löytyy facesta. En ollut tällaista mahdollisuutta edes ajatellut mutta miksi ihmeessä joku tekisi näin. :o Joo, taidan olla naivi näissä asioissa.
ap
Koska voi? Mä olen 99 % varma että mun naama on fb-profiilista otettu jonnekin deittijuttuun koska säännöllisen epäsäännöllisesti saan kaveripyyntöjä jenkkiveteraaneilta.
Vierailija kirjoitti:
Ap huokaa. Tämä on niin omituista. Ehdin jo ajatella että juu varmasti on kyse nimenomaan tuosta nettiprofiilin varastamisesta mutta sitten huomasin että kahta profiilin kuvaa ei löydykään miehen facesta. Hyvin samanlaiset kyllä ja samoista tilanteista mutta ei juuri nämä samat. Loput kolme kyllä löytyvät ja katsoin asetuksista että näkyvät kavereiden kavereille eli todella isolle porukalle varmaan sitten. Mutta juu, kahta ei löydy. Se on fakta.
En vaan ymmärrä miksi mies tekisi profiilin omalla koko nimellään ja oikeilla tiedoillaan (ikä, paikkakunta) ja kirjoittaisi mitälienee höpölöpöä esittelyyn sekä laittaisi profiiliin kuvia myös minusta. :o Mutta kai sitten on tehnyt näin silti tai sitten nuo kuvat on imuroitu jostain muusta palvelusta. En tiedä. Tuntuu oudolta.
Joku kysyi olenko aikaisemmin huomannut että mies olisi tyhmä. En kyllä ole. :/
ap
ap
Nykyteknologialla ei ole konsti eikä mikään haalia netistä useampia saman henkilön kuvia eri lähteistä ja yhdistää ne henkilön tietoihin sekä generoida vähän tekstiä sekaan. Etenkin, kun toimitaan laillisuuden rajamailla, eikä tekijänoikeuksista, yksityisyydensuojasta yms. tarvitse välittää. Hetken päästä tätä tekee jo niin fiksu tekoäly, että profiili voi alkaa vaikuttaa ihan oikeasti tosissaan tehdyltä.
Löytyykö ap ne kuvat, jotka eivät ole Facebookissa, kuvahausta miehesi nimellä?
Vaikka kuvat eivät olisi suoraan facebookista, mitä sielä nyt on, niin jos ne ovat olleet sielä aikaisemmin/poistettu jossakin välissä? Mistä tiedät milloin kuvamateriaali on kalastettu -- ja onko ollut minkälaiset suojausasetukset silloin voimassa kun kalastelu on tapahtunut (ja jos on jopa ollut tarkemmin syntymäaika näkyvillä jossain välissä)?
Horoskooppitiedon laskeminen ryöstetyistä tiedoista on helppo ja etenkin kun muuta höpinää melko vähän profiilissa, niin feikkiä profiilia epäilisin.
Ja lisäksi jos salasuhdetta kaipaa, niin on kyllä maailman pöljin ukko jos laittaa oman nimen ja/tai kuvaan perheenjäseniä.
Toisaalta outoa on, että feikkiprofiiliautomaatti ei ole vaihtanut nimeä. Mutta ehkä siksi ei, jotta löytyy netistä nimellä muita hittejä uskottavuutta lisäämään (palvelulle).
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö ap ne kuvat, jotka eivät ole Facebookissa, kuvahausta miehesi nimellä?
Kiitos kun olette jaksaneet niin vastailla minulle ja esittää kysymyksiäkin.
Koitin googlen kuvahakua juuri (siis kirjoitin miehen nimen ja sitten etsin kuvia sillä) ja ei löydy nämä kuvat sillä tavalla. Mutta kuten joku tässä juuri sanoi niin a) mistäs minä tiedän milloin kuvat on mahdollisesti varastettu (jos siitä on kyse) ja b) voinko olla varma oliko nämä kuvat joskus myös facessa tai jossain muualla josta mies on ne poistanut sen jälkeen kun kuvat on jo viety.
Jotenkin en jaksaisi uskoa tuohon pettämiseen ja sivusuhteen etsimiseen koska ei kai kukaan niin pöllö ole että etsii sellaista omalla kuvalla, nimellä, iällä ja asuinpaikalla suoraan. Kai? Mutta sitten kai ratkaisuksi jää vain joko feikkiprofiili tai joku todella ihmeellinen syy jota en keksi tai sitten mies tosiaan on vain niin pöllö.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei olisikaan feikki, niin te olitte kummatkin deittisivuilla.
Sinulla tuskin on asiaa häntä arvostella jos itsekin troolasit sieltä seuraa.
Jos olisit lukenut aloituksen, tietäisit, miten ap löysi tämän profiilin.
Jos kyse ei ole feikkiprofiilista, niin voisiko olla mahdollista että miehesti etsii ihan vain kavereita?
Kun siellä hakuehdoissa on että sekä miehiä että naisia eikä peittele naimisissaoloaan tmv.
Toki outoa ettei profiilissa ole suoraa mainintaa että etsii vain kavereita, tai että se on deittisivustolla (tosin jotkut hakee kaveriseuraa Tinderissä/muussa vastaavassa, tai ettei miehesi ole sinulle tästä mitään maininnut.
Itsekin laitoin kaverinhakuilmoituksen (FB:n kaverinhakuryhmään tosin) ilman että kerroin miehelleni asiasta edes siinä vaiheessa kun olin ekoilla kaveritreffeillä (samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse ei ole feikkiprofiilista, niin voisiko olla mahdollista että miehesti etsii ihan vain kavereita?
Kun siellä hakuehdoissa on että sekä miehiä että naisia eikä peittele naimisissaoloaan tmv.
Toki outoa ettei profiilissa ole suoraa mainintaa että etsii vain kavereita, tai että se on deittisivustolla (tosin jotkut hakee kaveriseuraa Tinderissä/muussa vastaavassa, tai ettei miehesi ole sinulle tästä mitään maininnut.
Itsekin laitoin kaverinhakuilmoituksen (FB:n kaverinhakuryhmään tosin) ilman että kerroin miehelleni asiasta edes siinä vaiheessa kun olin ekoilla kaveritreffeillä (samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa).
Tätä olen myös miettinyt josko voisi olla näin. Ja juu on outoa tosiaan silti että mies ei ole kertonut tästä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen myös miettinyt josko voisi olla näin. Ja juu on outoa tosiaan silti että mies ei ole kertonut tästä minulle.
ja juu tämä oli taas ap
Ne juvat jotka ei ole miehesi facesta voivat olla jonkun hänen kaverinsa facessa ainakin olleet.Esim. jos häissä kuvannut ja laittanyt faceen?
Hei ap, mieheni kanssa täällä keskusteltiin.. Ompa outoa, mutta periaatteessa tuo ei vielä ole lopullinen selitys pettämiselle.. Istuttaisin miehen alas, näyttäisin profiilia ja kysyisin mielipidettä. Samalla kannattaa seurata ilmeitä. Voi olla että etsii kavereita, erikoinen sivuvalinta vaan ja pitäisihän tuollaisesta kertoa. Jakanut myös sinun kuvia sivustolle, johon et välttämättä halua. Joku tuttunne olisi voinut myös löytää tuon uutisen... Miehen selitys on mikä..?
Ehkä haluaa kimppakivaa/parinvaihtoa :)
Pakko nyt kyllä epäillä tän todenperäisyyttä. 3/5 hyvästä alusta, sopivasta "lässähdyksestä" ja sitten kiihdytyksestä uuteen nousuun!
Eikös joku badoo tai vastaavan niminen deittisivusto imenyt facebookista ihmisten profiileja sille saitille jonkun pelisovelluksen kautta? Oisko joku tälläinen systeemi nytkin?