Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
1121/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin lukemaan Raamattua ja etsimään sitä Jumalaa,, ihastus oli/on uskovainen, sanoi mulle että ennen ei voida olla yhdessä ennenkuin tulet uskoon... Sitä ennen on Off suhde... No enpä tullut uskoon ja nykyään on offailu ihastus joka mua pompotti on ystävä,, hyvä ystävä, huono seurustelukumppanina

Vierailija
1122/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut syyspimeällä hänen talonsa ohitse usein, joskus uskalsin kävellä kadulla, en enää etten vaan jää kiinni.

Kytännyt Whatsappissa milloin ollut paikalla mutta piti olla tosi varovainen ettei lähetä vahingossakaan mitään viestiä koska numeron sain vähän kautta rantain.

Löysin hänet instasta ja twitteristä ja muista, joita kyttäsin usein. Kerran vahingossa tykkäsin kuvasta instassa mutta poistin tykkäyksen heti. En ole varma näkikö hän tykkäyksen ilmoituksissa vai ei.....

stalkkasin hänen puolisonsa ja mitä tekee työkseen.

Silti kaikkea hyvää tarkoitan, enkä enää kuin ajatuksen tasolla ole häntä lähellä. Lähetän aina rakkautta kun ajattelen, myös nyt. Rakkauteni on tavoittamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin Tinderin ja ajoin ihastuksen talon viereen että  2km säteellä löytyis hän jos kotona olisi. Ilmaisversiossa kun ei voinut sijaintia muuttaa. Ei löytynyt ihastusta sieltä. No, ajelen ohi välillä ja ilahdun jos hänen auto parkissa. Kerran törmäsin kaupassa mutta en saanut sanaa suustani. Jähmetyin täysin puhekyvyltäni. Se mahdollisuus meni sitten siinä. Käyn edelleen siellä hänen lähikaupassa jonne minulta on matkaa 10km. Ja toki jätän autoni niin, että jos ihastus kaupassa on, kävelee autoni ohi matkallaan kotiin.

Yrittänyttä ei laiteta :D

Vierailija
1124/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin etelästä lappiin nähdäkseni missä talossa ihastus on asunut pienenä ja käynyt koulua. 

Vierailija
1125/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levitin huhuja ettiä tämän ihastuksen tyttöystävällä oli ollut sivusuhde. Viilasin tarinani niin yksityiskohtaiseksi ja uskottavaksi että erohan niille tuli kun mies viskasi tuon naisen asunnostaan ja haukkui tätä huoraksi.

Sitten kun mies kiinnostui minusta niin oma kiinnostukseni jotenkin lopahti. Kaduttaa että rikoin yli viiden vuoden suhteen mutta en ole uskaltanut tunnustaa kenellekkään.

Mistä voi johtua seuraavanlainen; eräs juhannusaamuyö mieheni puhelin soi. Näytöllä vilkkui vieras numero. Vastasin siihen ja siellä puhui nainen, joka kertoi kyseisenä iltana tutustuneensa mieheeni ja saaneen tämän numeron.

Mutta, mutta; mieheni oli ollut koko juhannuksen kanssani mökillä Jumalan selän takana, ei muutenkaan juokse baareissa.

Tämä jäi kaivelemaan, mitä tässä tapahtui?

Joku epätoivoissaan antanut yli-innokkaalle hatusta repäistyn numeron, joka nyt sattui olemaan miehesi.

Soittaja tiesi mieheni nimen ja oli tavannut tämän kotikaupunkimme baarissa.

Vierailija
1126/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana suomalainen mies kirjoitti:

Olen kysynyt tuutko vaimokseni jos annan sulle 10 tonnin. Onneks se ei suostunut koska sain ihan ilmatteeksikin jälkeen päin maailman kauneimman naisen. Tai no ei sekään mun kokonaan ole vielä ;)

Monesko osamaksuerä on menossa?

Vierailija
1127/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin 70 km:n päästä kotipaikkakunnalle torstaina, vaikka perjantaina olisi vielä ollut koulupäivä. Kävelin eestaas kaupunkia että olisin nähnyt hänen menevän lounaalle autolla muitten opiskelijoiden kanssa. Olin lihava tummanruskeassa takissani.

Nyt en huolisi tätä kaveria vaikka saisin nyt!

Vierailija
1128/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6880 kirjoitti:

Ajoin 250 km, käväisin katsomassa onko miehellä toinen nainen yökylässä, ei ollut vaan kuorsasi täysillä yksin peiton alla, sitten ajoin taas 250 km omaan kotiin. Ja keskellä talvea pimeässä ja lumisateessa tämä, keskellä yötä.

Voi luoja, miten jollain voi olla huono itsetunto tai sairaalloinen omistushalu. Jos toinen pettää, niin siihen ei kyttääminen auta. Jos taas ei, niin tuo monen luulottelu saa toisen ainakin harkitsemaan pettämistä tai jättämistä. Säälittäviä luusereita kaikki mustasukkaisst ihmiset.

Vierailija
1129/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin stalkkaamassa missä mies asuu. Taustalla vuoden ystävyyssuhde joka kuumeni ja oli ”epäsopiva”.

Mentiin kaverin autolla ettei vain tunnista minua. Jotenkin se helpotti mua. Että tuolla se nyt asuu ja eipä tässä. Ajanpa takaisin omaan kaupunginosaan.

Ihan hullua.

Vierailija
1130/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin Vaasaan n 400 km /sivu että saan viettää 12 h hänen kanssaan. Hotelleineen kaikkineen kustanti noin 500 euroo tää reissu.

No seksi oli hyvää

T: mies

Vierailija
1131/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin viikoittain turhan päiten tietyllä bussilla, koska se kulki ihastukseni asunnon ohi.

Vierailija
1132/1695 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levitin huhuja ettiä tämän ihastuksen tyttöystävällä oli ollut sivusuhde. Viilasin tarinani niin yksityiskohtaiseksi ja uskottavaksi että erohan niille tuli kun mies viskasi tuon naisen asunnostaan ja haukkui tätä huoraksi.

Sitten kun mies kiinnostui minusta niin oma kiinnostukseni jotenkin lopahti. Kaduttaa että rikoin yli viiden vuoden suhteen mutta en ole uskaltanut tunnustaa kenellekkään.

Mistä voi johtua seuraavanlainen; eräs juhannusaamuyö mieheni puhelin soi. Näytöllä vilkkui vieras numero. Vastasin siihen ja siellä puhui nainen, joka kertoi kyseisenä iltana tutustuneensa mieheeni ja saaneen tämän numeron.

Mutta, mutta; mieheni oli ollut koko juhannuksen kanssani mökillä Jumalan selän takana, ei muutenkaan juokse baareissa.

Joku joka tietää miehen on esiintynyt hänenä nimineen ja puhelinnumeroineen.

Vierailija
1133/1695 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ihastukselleni pizzeriasta pizzan, kun vein sen hänelle hän löi minua kasvoihin eikä ottanut pizzaa sekä käski painua pois. Menin sitten kotiin itkien syömään pizzaa

Vierailija
1134/1695 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin kerran Suomen laidalta toiselle laidalle ihastukseni vuoksi. Tässäkin kuviossa oli mukana omat ruusunpunaiset unelmat siitä mitä voisikaan tapahtua, mutta sanotaanko näin että meni aikalailla 95% vastoin suunnitelmia ihastukseni yksipuolisuuden vuoksi. Ei kuulosta kovin hurjalta, mutta se oli tähän mennessä typerin juttu jonka olen tehnyt.

Vierailija
1135/1695 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt mitään , en edes stalkannut netissä. Olen jo naimisissa toisen kanssa (en rakkaudesta) ja epäilen että niin on ihastuksenikin. Kai se menee aikanaan ohi ja jatkan taas elämääni.

Tällainen tarina vaikuttaa aneemiselta. Eipä ole ihmisellä kovin vahva seksuaalivietti. Oletko edes lapsia hankkinut? Mikä pointti on pysyä rakkaudettomassa liitossa?

Vierailija
1136/1695 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku epätoivoissaan antanut yli-innokkaalle hatusta repäistyn numeron, joka nyt sattui olemaan miehesi.

Soittaja tiesi mieheni nimen ja oli tavannut tämän kotikaupunkimme baarissa.

Miehelläsi voi olla samanniminen kaima kotikaupungissanne, tai sitten joku on syystä tai toisesta esittäytynyt miehesi nimellä.

Vierailija
1137/1695 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttanut Saksaan naisen perässä.

Vierailija
1138/1695 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen ihastukseni asunnon läheisyydessä. Olenkin usein törmännyt "sattumalta" häneen. Joudun tosin lopettamaan, koska yks koiranulkoiluttaja ihmettelee, miksi aikuinen nainen juoksee vain ja ainoastaan illat pitkät yhden korttelin ympäri. 

Vierailija
1139/1695 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut ihmisten kävellä ylitseni ja monesti miestä ei ole kiinnostanut edes mikään suhde, mutta en ole sitä heti tajunnut, eikä toinen ole sanonut. Tyhmää.

Vierailija
1140/1695 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku joka tietää miehen on esiintynyt hänenä nimineen ja puhelinnumeroineen.

Juuri näin!

Minä käytän tätä selitystä aina kun hoidot soittelevat minun ollessa aviovuoteessa..

Toinen vakio on "se yks tyyppi, jonka kanssa oon riidoissa, kylhän mä oon siitä kertonut, niin se tekee kaikkee passsskaa musta kylillä..."