Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
1081/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustin perennapenkin pihamaallemme ja vaalin sitä rakkaudella, jotta unelmieni mies lähikadulta voisi joskus ohi kulkiessaan ihailla kukkien runsautta. Ihastuneen ihmisen mieli on loputtoman toiveikas.

En nyt tietenkään tunne tätä ihastustasi, mutta jotenkin en usko että kovin montaa miestä on maailman historiassa hurmattu perennapenkeillä :D

Vierailija
1082/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustin perennapenkin pihamaallemme ja vaalin sitä rakkaudella, jotta unelmieni mies lähikadulta voisi joskus ohi kulkiessaan ihailla kukkien runsautta. Ihastuneen ihmisen mieli on loputtoman toiveikas.

En nyt tietenkään tunne tätä ihastustasi, mutta jotenkin en usko että kovin montaa miestä on maailman historiassa hurmattu perennapenkeillä :D

No mua tämä perennapenkin laitto nauratti. Eikö se ole tarpeeksi epätoivoista? 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, täältä tulee extremely nolo:

Tilasin itselleni kukkalähetyksen jotta yksi tyyppi olisi mustasukkainen. EIKÄ SE TYYPPI EDES OLLUT PAIKALLA KUN NE KUKAT TULI!!!

Vierailija
1084/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella vaihdoin ihastukseni mesen salasanan. Turvakysymys oli luokkaa ensimmäinen lapsuudenystävä :D. Olin aivan varma, että hän on laittanut minut estolistalle ja minun pitäisi vain käydä ottamassa esto pois. No en ollut estolistalla mesessä, mutta koulussa kyllä tämän jälkeen kun uskouduin asiasta hänen kaverilleen. Hitsi vie! Sain kuulla tästä pitkään.

Vierailija
1085/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, täältä tulee extremely nolo:

Tilasin itselleni kukkalähetyksen jotta yksi tyyppi olisi mustasukkainen. EIKÄ SE TYYPPI EDES OLLUT PAIKALLA KUN NE KUKAT TULI!!!

Tuli ihan mieleen kun kerran piti laittaa viesti silloiseen tv-chattiin jossa kuvasin itseni ulkonäöltä ja kehuin itseäni siinä toivossa, että ihastus olisi myös sen nähnyt miten haluttu olen.

1086/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin neljä lisätuntia ajo-opetusta, jotta saisin vielä olla liikenneopettajani kanssa. Lisäksi olin jo ottamassa moottoripyörätunteja, kunnes inssin jälkeen päädyimmekin jonkin ajan kuluttua yhteen. <3

Vierailija
1087/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä eli aikana, jolloin ei ollut kännyköitä, soitin puhelinkopista ihastukselleni ja esitin olevani Suomen Gallupista. Olin tehnyt kysymykset etukäteen ja ”haastattelin” häntä aiheesta radion kuuntelu. Hänen suosikkikanavansa oli Radio Suomi, vähän hänen pisteensä kyllä silmissäni siitä laskivat, itse kuuntelin Radio Mafiaa. Tuo juttu ei koskaan galluppia pidemmälle edennyt..

Vierailija
1088/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun jälkeen hai äkkiä pyörän kotoa ja lähdin kovaa vauhtia ajamaan läheiselle bussipysäkille, josta samalla luokalla oleva ihastukseni aina hyppäsi bussiin matkustaakseen kotiin. Minulla oli mukana "rakkauskirje", jossa mm. kirjoitin, että olen häneen ihastunut ja pyysin "kimppaan". Ihastukseni oli (onneksi) ehtinyt jo mennä bussiin ja vein kirjeen kotiin ja hävitin sen. Taisin olla 9-vuotias.

Muistan vieläkin kuinka sydän hakkasi tuolloin kun minua jännitti niin paljon. Olin kerännyt rohkeutta kauan saadakseni "Teemun" omakseni ja luulin että tuo oli se hetki kun minun ja hänen ikuinen rakkaustarina alkaa! No toisin kävi;D

Vierailija
1089/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin lukiossa olin todella todella todella ihastunut yhteen jätkään ja meidän lukio oli aika iso.

Siispä kun en aina tiennyt missä hän menee niin kiertelin tauolla koko lukion läpi jotta näkisin hänet vilaukselta 😂😍 voi sitä aikaa! Loppujen lopuksi selvisi ettei se ollut ikinä ees huomannut Miksu mutta noh tunne oli ihana 😍

Vierailija
1090/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin tulisesti mieheen, joka kävi paikallisella kuntosalilla. En nähnyt tätä miestä ikinä missään muualla, joten oli pakko hankkia kuntosalijäsenyys.

Pari vuotta kävin lähes päivittäin kuntosalilla, jotta olisin nähnyt miehen. No, meistä ei tullut mitään, mutta tämän harrastuksen seurauksena sain aivan mielettömän upean kropan. Eli ei mennyt ns hukkaan :D

Vierailija
1091/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden verran ihastunut luennoitsijaan kurssillani, vähän alle nelikymppisenä. Selvitin sen verran paljon miehen taustoja, että saisin varmasti pestin salapoliisina. Pyörittelin monet kerrat Google mapsin kuvaa hänen talostaan ja haaveilin kuinka menisin käymään siellä kun olemme yhdessä. Kävelin ”sattumalta” paikan ohi, jossa tiesin hänen olevan luennoimassa. Lähetin työasioissa ympäripyöreän sähköpostiviestin, johon kuvittelin hänen vastaavan että hän ehdottaa tapaamista vapaa-ajalla saman tien. Liityin Tinderiin vain törmätäkseni häneen siellä. Ja vihdoin kun näin tapahtui, menin paniikkiin ja poistin koko Tinderin.

Vierailija
1092/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuin pelkkään seksisuhteeseen koska tiesin etten voi häntä koskaan saada kokonaan. No sainpa ainakin seksiä mutta kyllä siinä sydän kärsi.

Tämä ja monta muuta ketjussa mainittua on tullut koettua. Päädyin onnellisesti yhteen hullun ihastukseni kanssa, mutta olen helpottunut, että tunteet laimeni normaaleiksi ajan myötä.

Miten pää meneekin niin sekaisin, kun rakastuu tulenpalavasti? Aivan kuin olisi holtittomassa humalassa ja kaikki järki kaikkoaa päästä. Elää ja hengittää vain yhtä asiaa. Olen muuten ihan normaali järkevä ihminen. Toivottavasti en rakastu enää koskaan sillä tavalla! Muutama kerta riittää yhteen elämään.

Vierailija
1093/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalo asunto, menin kuuntelemaan joskus keskiyöllä oven takaa, onko hänellä toinen nainen kylässä...

Vierailija
1094/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni tarvitsi kämppää asuinkaupungistani, koska oli saanut työtä siitä kaupungista. Yritin ensin järjestää hänelle lähisukulaiseni kämpän, joka oli paljon tyhjillään. Kävimme jopa siellä katsomassa paikat, minulla oli avain sinne ja sukulaiseni antoi luvan näytölle. No, eihän kämpässä mitään vikaa, mutta sukulaiseni ei sitten voinutkaan ottaa ihastustani sinne, koska asiaa piti kysyä myös puolisolta!

Minähän en siitä lannistunut, vaan tarjosin _omaa kämppääni_ seuraavaksi tälle hurmurille. Hän kysyi: ''Mihin sinä sitten menisit?'' Peitin ajatukseni yhdessä asumisesta (olihan hurmurini ukkomies) ja sanoin meneväni sinne sukulaisen kämppään. :D

Asia raukesi omaan mahdottomuuteensa, mutta tulipahan yritettyä! *saa nauraa*

Vierailija
1095/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin yhtä poikaa, mutta olin kyllästynyt hänen jahkailuunsa ja siihen, ettei hän tehnyt aloitetta. Katselimme leffaa ja aloin vaan yhtäkkiä riisua vaatteitani, niin että olin aika nopeasti alasti :D. En tehnyt muuta, en puhunut mitään ja se toimi. Rakastelimme siinä sohvalla...

Ei nyt kauhean epätoivoista, mutta en ollut koskaan kenenkään toisen kanssa moiseen ryhtynyt. Seurustelimme parisen vuotta.

Minä kyllästyin odotteluun; kävelin pojan luo, otin rinnuksista kiinni ja suutelin suulle. Olimme 15-vuotiaita. Nyt olemme olleet 20 vuotta yhdessä.

Vierailija
1096/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystin hänen työpaikkansa viereisellä bussipysäkillä, vaikken edes tiennyt, monelta pääsee töistä. Sitten olin yllättynyt, kun "sattumalta törmättiin".

Vierailija
1097/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun hortonomimieheni olisi voinut hurmata

Vierailija
1098/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin sanoa että luin Dostojevskin "Karamazovin veljekset", mut pääsin vain puoleen väliin, eikä siitä ihastuksestakaan lopulta mitään suhdetta tullut :P

Vierailija
1099/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin hierojalla joka oli aivan ihana. Muutuin kikattavaksi ja punastelevaksi ääliöksi. Olin varmaan todella läpinäkyvä, mies mainitsi ohimennen vaimonsa.. pakko oli käydä vielä pari kertaa punastelemassa jottei hän yhdistäisi vaimohuomautusta häipymiseeni. Toivoin vain että hän luulisi että olen perusluonteeltani vähän nauravainen enkä suinkaan ihastunut....😬

Toisaalta, hierojat on varmaan tottuneet että asiakkaat vähän ihastuvat.

Vierailija
1100/1695 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkannut somessa ja jäänyt kiinni hänelle. Enää ei uskalla.