Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
1161/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin festareille ihastuksen perässä yms. No ei sitten tullutkaan sinne festareille koska kaverit peruuttivat lähdön. Lähdin vielä toisenkin kerran Ruisrockiin päiväksi hänen takiaan, ei taaskaan tullut koska jotakin. Oli kyllä hyvä reissu kaverin kanssa kahdestaan siellä että ei siinä mitään. Osittain hain Turun yliopistoon tämän tyypin takia vielä sitten vähän vanhempana. Meillä oli siis molemmin puolinen ihastus useamman vuoden ajan 16-20-vuotiaina, mutta asuttiin ihan eri puolilla Suomea. Päädyttiin sänkyynkin jne, mutta ei siitä mitään tullut ja homma päättyi ennen kuin ehdin muuttaa Turkuun opiskelemaan. Ei kuitenkaan kaduta ollenkaan. Raastavia sydänsuruja pienelle lapselle tämä veivaaminen aiheutti, mutta nuorena on semmoista. Tulipahan kokemusta ja opin vähän malttia vanhempana. On tuon jälkeenkin ollut epätoivoisia ihastuksia, mutta sekopäisyyteni on rajoittunut vain facen/instan stalkkaamiseen.

Siis oliko sulla tuon ikäisenä joa pieni lapsi?

Vierailija
1162/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin perheelliseen työkaveriini toisesta maasta, ja meillä oli lomaromanssi hänen tullessaan työmatkalle luokseni. Haaveilin muuttavani hänen luokseen ja kävin vuoden hänen kielensä intensiivikursseja, varmaan parikymmentä tuntia viikossa - ja kieli ei ole todellakaan mikään maailmankieli, josta olisi muuta iloa. Samaan aikaan ruusuisten ajatusteni kohde hankki oman miehensä kanssa uuden lapsen ja isomman talon. Mutta en vielä luovuta! Kun korona on ohi keksin jotain entistä parempaa voittaakseni hänet itselleni! 

Eli osataan me miehetkin! Tämän ketjun lukeminen on terapeuttista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levitin huhuja ettiä tämän ihastuksen tyttöystävällä oli ollut sivusuhde. Viilasin tarinani niin yksityiskohtaiseksi ja uskottavaksi että erohan niille tuli kun mies viskasi tuon naisen asunnostaan ja haukkui tätä huoraksi.

Sitten kun mies kiinnostui minusta niin oma kiinnostukseni jotenkin lopahti. Kaduttaa että rikoin yli viiden vuoden suhteen mutta en ole uskaltanut tunnustaa kenellekkään.

Mistä voi johtua seuraavanlainen; eräs juhannusaamuyö mieheni puhelin soi. Näytöllä vilkkui vieras numero. Vastasin siihen ja siellä puhui nainen, joka kertoi kyseisenä iltana tutustuneensa mieheeni ja saaneen tämän numeron.

Mutta, mutta; mieheni oli ollut koko juhannuksen kanssani mökillä Jumalan selän takana, ei muutenkaan juokse baareissa.

Tämä jäi kaivelemaan, mitä tässä tapahtui?

Kys. nainen on saanut numeron mieehltäsi aiemmin jo, ja nyt uskalsi soittaa vasta. Valehteli sitten saaneensa numeron vasta, jottei miehesi jäisi kiinni pitemmästä  suhteesta. Mies on ollut yhteydessä naiseen mutta tavannut tämän netissä, eikä livenä, josta nainen valehteli.

Vierailija
1164/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin että ihastukseni tulisi samoihin bileisiin mihin itsekkin olin menossa. Kituutin monta vkoa soppadieetillö että laihtuisin muutaman kilon. Lisäksi hommasin törkeän kalliit vaatteet ja kengät juhliin (kengät maksoivat 300€). Kävin ennen bileitä kampaajalla ja meikattavana. No sainkin ihastukseni huomion, meistä ei vaan ikinä tullut mitään enkä päässyt hänen kanssaan edes sänkyyn..

Vau! Arvostan!

- Mies

Vierailija
1165/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin tukkaani kuten Take That yhtyeen tyyppillä oli, ihastukseni piti yhtyeestä. Ei natsannut ja näytin lättäpäiseltä idiootilta...

Vierailija
1166/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naiset ihastuvat noihin epäluotettaviin panomiehiin ja samaan aikaan jakelevat pakkeja kilteille ja kunnollisille miehille?

Pitäisi logiikan jo sanoa että olet vain panolelu miehelle. Miksi naisen päässä "ihastus" ohittaa kaiken rationaalisuuden?

Heh :D Mua stalkkaa, ja siis ihan ajelee edestakaisin minun ja mieheni yhdessä asumaa talon edessä menevää katua eräs mies joka ihastui minuun 15v sitten niin, etten edes tiennyt tähä ihastusta. Hän myös suostutteli silloisen vuokra-asuntoni omistajan myymään asunnon hänelle, jotta pääsi lähelle minua Vuokraisännän roolissa. Muutin heti pois.

Vierailija
1167/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikana kävin luokkakaverini kanssa hänen netti-ihastuksensa kotikaupungissa, noin tunnin bussimatkan päässä, katsomassa lähiöalueella nököttävää rintamamiestaloa jossa tämä ihastus oli asunut aikasemmin perheensä kanssa. Numeropalvelusta selvitti osoitteen ja puhelinluettelon kartan sivu oli revittynä mukana missä oli ympyröitynä tuo talo. Onneksi siellä ei näyttänyt olevan ketään kotona, tuijotettiin hetki pimeitä ikkunoita, kaverini ihmetteli vierasta sukunimeä postilaatikossa ja lähdettiin pois. En oikein vieläkään ymmärrä mikä tämän pyhiinvaelluksen idea oli, saati jos se kaverini stalkkaama nuori mies olisi paikalla vielä ollut :D 

Vierailija
1168/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttisin ketju koskaan. Omia noloja tarinoita toki löytyy, mutta liian pitkiä, eikä ihan niin hyviä kuin tämä XD

Olin joskus 18-vuotiaana baarimikko ja eräs asiakas ihastui minuun tulisesti. En tiedä hulluuksia, mitä lie tehnyt saadakseen minut, mutta ainakin kävi baarissa ihan liian usein, eikä aina saanut kavereitakaan pakotettua mukaan, vaan tuli yksin tiskille roikkumaan. Mitään ei koskaan tapahtunut, keikistelin toki minkä kerkesin.

Vuosia sen jälkeen, kun olin jo lopettanut, muuttanut muualle ja seurustellut useita vuosia, hurmurin uusi tyttöystävä hyökkäsi baarissa kimppuuni. Mies oli ilmeisesti näyttänyt kuvia ja avautunut yksipuolisen rakkautensa tuskista, sillä nainen oli kuulemma kuullut minusta "kaiken" ja kuolettavan mustasukkainen.

Sopivat varmasti toisilleen, sillä myöhemmin paljastui, että tyttö oli seuraillut tekemisiäni jo pitkään ja oltiin tavattukin aikaisemmin, minä en vain osannut yhdistää henkilöitä.

Vierailija
1169/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyttäviä tarinoita, noloja, osa aivan karmivia, ja sitten ne pakolliset tyhmät provot. En ole vielä edes lukenut kaikkia, vain n. kolmasosan, mutta aloin ajatella, olenko jotenkin tylsä ihminen, sillä mulla ei ole mitään sen hurjempaa kerrottavaa, kuin että opettelin ulkoa ihastukseni lukujärjestyksen. Jos hän pääsi koulusta myöhemmin kuin minä, kiipesin kotitaloni katolle odottamaan. Pelkkä näkeminen riitti. Olin 14-15-vuotias.

Vierailija
1170/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tyttönä eli aikana, jolloin ei ollut kännyköitä, soitin puhelinkopista ihastukselleni ja esitin olevani Suomen Gallupista. Olin tehnyt kysymykset etukäteen ja ”haastattelin” häntä aiheesta radion kuuntelu. Hänen suosikkikanavansa oli Radio Suomi, vähän hänen pisteensä kyllä silmissäni siitä laskivat, itse kuuntelin Radio Mafiaa. Tuo juttu ei koskaan galluppia pidemmälle edennyt..

Heh! Minäkin oon esittänyt puhelimessa olevani Suomen Gallupista! Jätkä vastaili ihan auliisti kysymyksiini, luultavasti meni täydestä?

Vierailija
1171/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin perheelliseen työkaveriini toisesta maasta, ja meillä oli lomaromanssi hänen tullessaan työmatkalle luokseni. Haaveilin muuttavani hänen luokseen ja kävin vuoden hänen kielensä intensiivikursseja, varmaan parikymmentä tuntia viikossa - ja kieli ei ole todellakaan mikään maailmankieli, josta olisi muuta iloa. Samaan aikaan ruusuisten ajatusteni kohde hankki oman miehensä kanssa uuden lapsen ja isomman talon. Mutta en vielä luovuta! Kun korona on ohi keksin jotain entistä parempaa voittaakseni hänet itselleni! 

Tässä ei ole kyse enää nuorten hupsuista ihastumisista ja pakeista. Tämä on jo sairasta. Jätä perheellinen nainen rauhaan ja hae apua pakkomielteeseesi, terapiaa todella kaipaatkin. 

Vierailija
1172/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuttelin ihastuksen seksisuhteeseen, minulla oli aviomies ja lapset, hällä avopuoliso. En halunnut muuta.

Seksiä oli,

Nopeasti mies alkoi maalailemaan yhteisiä tulevaisuuden kuvia, kunnon rakkauspommitusta ja sehän toimi! Aamulla klo 06.00 rakkausviestejä,tätä 2kk.

Välillä lyttäsi minut täysin, välillä olin maailman upein ja ihanin. Taas haukkui, ja silti mielistelin ja ehdottelin salaisia seksi hetkiä ja niitä tuli, loppu akteissa oli tosi kylmä minua kohtaan.

Yhtäkkiä mies sanoi että tämä on loppu. Kysyin että mitä hittoa ja hän esti minut.

Tiesin että mies on eräässä tapahtumassa töissä, houkuttelin aviomiehen sinne, sitä ennen kävin vieressä vaatekaupassa hakemassa äkkiä uuden topin ja kengät tapahtumaan, kauppakeskuksen vessassa ne uudet päälle, vanhat kassiin. Kuvittelin tunteiden palaavan, kun näkee minut. Join monta tuoppia, vaikka en pidä oluesta.

Näin miehen vain minuutin verran, rahaa reissulla meni 120e

Olin 33v, mies 50v.

Nykyään en tajua mitä näin hänessä, todella ilkeä ja omahyväinen. Kai se oli se mieletön itsevarmuus.

Mitä edes kuvittelin, kuka lapseton mies ottaisi riesakseen 2 lapsen yh:n?

Tästä jo 5v,kyllä hävettää oma käytös.

Vierailija
1173/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole kyse enää nuorten hupsuista ihastumisista ja pakeista. Tämä on jo sairasta. Jätä perheellinen nainen rauhaan ja hae apua pakkomielteeseesi, terapiaa todella kaipaatkin. 

Palstauli ei näe siinä mitään sairasta jos joskus samassa työpaikassa ollut mies piinaa naista vuosia lomaromanssin jälkeen? Vaikka sitä pippeliä olisi reikään päässyt tuikkaamaan kerran pari se ei tarkoita sitä että nainen haluaa sitoutua mieheen loppuelämäkseen. Nainen tekee lisää lapsia ja ostaa uuden asunnon miehensä kanssa jatkaen normaali elämää samalla kun tämä haahuileva hyypiö suunnittelee uusia iskuja naisen päänmenoksi ajatellen "kyllä se kohta luovuttaa ja ottaa MINUT" hyi helvetti. Ja joku täällä pitää tätä normaalina..kunnon stalkkereita palstalla. 

Vierailija
1174/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina selvitin missä hänen kämppä oli. Kerran viikossa vein Ässämix karkkipussin oven taakse. Tilanne ajautui myöhemmin katastrofiin. Muutama vuosi myöhemmin, liityin Twitteriin vain siksi että saisin jutella hänen kanssa. 2 kuukautta kesti.

Vinkki: Juttele ihastuksesi kanssa. Se on paras iskutekniikka. + Saat selville onko hän sinulle sopiva.

Ihastuksen kohde oli mies, epätoivoinen (minä) oli nainen.

Vierailija
1175/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää teini toimintaa :

Laitoin rintaliiveihin sukat täytteeksi rintojen alle, tietty siksi, että ne olisivat isommat. Tämä siis 34-vuotiaana :D

Push up rintsikoita en omistanut, koska minulla on muutenki D kuppi..

Ihastus, lasteni kaverin isä, oli tulossa hakemaan poikaansa.

Lenkkeilen myös paljon hänen kotikadun kautta ja meikkaa aina lenkille. Tervettä.

Vierailija
1176/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäytin epätoivoissani mustat hiukseni platinablondiksi koska tiesin ihastukseni pitävän pitkähiuksisista blondeista :D Rahaa kampaajavärjäyksiin kului reilu tonni parin kuukauden sisään, lisäksi otin myös pidennykset koska oma tukkani tietysti kärsi ja katkeili vaalentamisesta. Pidennykset laittoineen olivat melkein 700e.

Lopputulema oli että tukkani oli suht pilalla, vihasin vaaleaa eikä se sopinut minulle, ja ihastukseni ei edelleenkään kiinnittänyt minuun minkäänlaista huomiota ja antoi lopulta suorat pakitkin. :D Nyt jo huvittaa koko homma ihan toden teolla.

Vierailija
1177/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde avioliittoni aikana ja kun kaikki tuli ilmi, kosin hätäpäissäni tätä salanaista, koska pelkäsin joutuvani taloudelliseen ahdinkoon eron myötä. Hän suostui ja nyt olen ollut jumissa todella surkeassa liitossa jo kymmenisen vuotta. Olisi pitänyt antaa sen olla vain se seksisuhde, mitä se oli, ihmisinä olemme aivan väärät toisillemme.

Vierailija
1178/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 10kg, jotta olisin iskussa, jos ihastuksen kanssa tapahtuisi jotain. Ei ole tapahtunut ja nyt syön suruuni ja lihon kovaa vauhtia takaisin, kun ei ole mitään motivaatiota pysyä hoikkana. Tarinan opetus: satunnaisten ihastusten eteen ei kannata ponnistella.

Vierailija
1179/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jatkuvasti paikoissa jossa hänki vaa et näkisin edes vilaukselta. Oltiin moikkaustuttuja mut monesti en edes moikannu vaa kyttäsin kauempaa. Ku tajusin kui creepy oon nii ittepäisesti päätin lopettaa ja unohtaa hänet. Siinä meni kauan koska vahingossa näin hänet välillä ja tunteet palas takas.

Nyt en oo nähny 5v ja hyväki nii. Jopa somessa kyttäyksen oon jättäny.

Vierailija
1180/1695 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjäytin epätoivoissani mustat hiukseni platinablondiksi koska tiesin ihastukseni pitävän pitkähiuksisista blondeista :D Rahaa kampaajavärjäyksiin kului reilu tonni parin kuukauden sisään, lisäksi otin myös pidennykset koska oma tukkani tietysti kärsi ja katkeili vaalentamisesta. Pidennykset laittoineen olivat melkein 700e.

Lopputulema oli että tukkani oli suht pilalla, vihasin vaaleaa eikä se sopinut minulle, ja ihastukseni ei edelleenkään kiinnittänyt minuun minkäänlaista huomiota ja antoi lopulta suorat pakitkin. :D Nyt jo huvittaa koko homma ihan toden teolla.

😂