Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
1061/1695 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

En ole ikinä uskaltanut tehdä yhtään mitään ihastuksen eteen, eikä kukaan ole minuunkaan ollut ihastunut.

Tuskin näinkään, et ole vain huomannut. Ehkä suomalaiset ei oikein osaa flirttailua

Vierailija
1062/1695 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

En ole ikinä uskaltanut tehdä yhtään mitään ihastuksen eteen, eikä kukaan ole minuunkaan ollut ihastunut.

Tuskin näinkään, et ole vain huomannut. Ehkä suomalaiset ei oikein osaa flirttailua

Suomalaiset osaa kyllä toljotella, mutta erottaa siinäkin nyt sen äimistelyn/ihastuksen/ostoslistan mielessäkelauksen/yms. toisistaan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1695 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin harrastamaan kirjeenvaihtoa erään netin chattihenkilön kanssa joskus parikytä vuotta sitten ja siinä tuli sitten kuvat vaihdettua. Minähän ihastuin aivan täysillä ja piirsin sitten seuraavaan kirjeeseen tämän kuvan, mihin se kirjeenvaihto sitten loppuikin. Joo en tiedä mikä väläys sekin oli ja vaikutti toisesta varmasti creepyltä, en minäkään ehkä haluaisi jotain epämuodostunutta naamapiirrustusta itsestäni nähdä toisen piirtämänä.

Vierailija
1064/1695 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin harrastamaan kirjeenvaihtoa erään netin chattihenkilön kanssa joskus parikytä vuotta sitten ja siinä tuli sitten kuvat vaihdettua. Minähän ihastuin aivan täysillä ja piirsin sitten seuraavaan kirjeeseen tämän kuvan, mihin se kirjeenvaihto sitten loppuikin. Joo en tiedä mikä väläys sekin oli ja vaikutti toisesta varmasti creepyltä, en minäkään ehkä haluaisi jotain epämuodostunutta naamapiirrustusta itsestäni nähdä toisen piirtämänä.

Tää jostain syystä naurattaa mua ihan kamalasti. :,D :,D

Vierailija
1065/1695 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin.

Vierailija
1066/1695 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naiset ihastuvat noihin epäluotettaviin panomiehiin ja samaan aikaan jakelevat pakkeja kilteille ja kunnollisille miehille?

Pitäisi logiikan jo sanoa että olet vain panolelu miehelle. Miksi naisen päässä "ihastus" ohittaa kaiken rationaalisuuden?

Mitä ihmeen panomiehiä. Suurin osa näistä kertomuksista on kaukoihastuksia.

Vierailija
1067/1695 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin toisen kännykän ja asensin siihen whatsapin, jotta pystyin salaa kyttäämään toisen paikallaoloa. Oma profiilini oli viileän mykkä. Toinen kännykkä kädessä. Välillä laitoin paperille ylös kellonaikoja. Voi voi. :D

Vierailija
1068/1695 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin viime kesänä Tinderiä monta tuntia päivässä, koska olin suht varma että ihastukseni oli vapaa ja haku päällä. Parin kuukauden jälkeen onnisti ja ihastuksen profiili tuli vastaan, tosin yllätyin miten karsean profiilin oli itselleen kyhännyt. :D Svaippasin tästä huolimatta oikealle, muttei tullut matchia ja pikkuhiljaa onneksi unohdin koko tyypin.

Vierailija
1069/1695 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin joskus 2000-luvun vaihteessa chatissa toisella puolella Suomea asuvaan naiseen. Paljon tuli sitten läheteltyä meilejä ja myös kuvia vaihdettiin, juteltiin myös puhelimessa paljon. Vaikka ei edes oltu tavattu, niin olin ihan korviani myöden ihastunut häneen. Edes se ei haitannut, että hän tuli raskaaksi exälleen jossain vaiheessa. Olisin ollut jopa valmis muuttamaan toiselle puolelle Suomea pitämään huolta tästä naisesta ja tulevasta lapsesta. Tämä siksi, että nainen vakuutteli, ettei exä ole hänestä tai lapsesta kiinnostunut. Ihastuksen raskaus toiselle miehelle kirpaisi, mutta olin niin ihastunut, etten kovin pitkään harmitellut asiaa. Onneksi kuitenkin jossain vaiheessa järki voitti, enkä muuttanut. Joskus reilu vuosi myöhemmin nainen otti vielä yhteyttä ja kertoi ensin palanneensa yhteen exänsä kanssa, mutta olivat jälleen eronneet ja hän olisi kovasti tahtonut tavata minut. Selvästi kyseessä oli jonkinlainen on-off suhde, enkä enää lämmennyt hänelle siinä vaiheessa. 

Vierailija
1070/1695 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin p*llua. Onko se epätoivoista? Sain nimittäin itse samalla seksiä.

Vierailija
1071/1695 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma tarinani on hieman sama kuin ap:lla: Otin vastaan vasta kolmantena vaihtoehtonani olleen opiskelupaikan ihan vain siksi, että ihastukseni oli päässyt samalle paikkakunnalle opiskelemaan. Tarkoituksenani oli siis alun perin ollut pitää välivuosi ja pyrkiä seuraavana keväänä ihan eri paikkakunnan yliopistoon. No, aloimme kuitenkin seurustella sinä syksynä ja nyt olemme olleet yhdessä kaksi suunnattoman onnellista vuotta. Muutenkin kotiudun nopeasti opiskelukaupunkiin ja siitä tuli koti, josta en enää halua vaihtaa pois.

Enpäs muistanutkaan, että olin joskus kirjoittanut tähän ketjuun. Kannatti olla aikanaan hiukan epätoivoinen, sillä menimme kihloihin muutama viikko sitten ja nyt suunnittelemme häitä. :D Kaiken lisäksi sain vielä töitä tästä opiskelupaikasta! Enpä osannut ajatellakaan opiskelupaikkaa vastaanottaessani mitä kaikkea hyvää siitä seuraisi.

Vierailija
1072/1695 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihastuksista nämä:

-Pidin ala-asteella esitelmiä pelkästään ihastukseni suosikkiaiheista ja opettelin myös pitämään juuri näistä aiheista

-Aloin kuuntelemaan sleazea sillä ihastukseni oli kova sleazerokkari. olen melko autisti musiikin suhteen, ja jätkällä oli käynnissä taasen teini-iän rokkarivaihe, joten minun yltiöpäinen sleazepäteminen (satakunta bändiä kolusin tuotannoiltaan läpi ja luin bändeistä kaiken mitä löysin) hämmensi vain ihastustani, joka olikin siinä vaiheessa alkanut jo räppäriksi.

-pyöräilin kakarana harrastuksestani aina ihastukseni talon ohi. ongelma oli se, että hän asui sellaisessa jännässä kurvissa, että tieltä ei päässyt minnekään, eikä hänen kotinsa sijainnut edes samassa suunnassa kuin kotimatkani

-Selvitin ihastukseni osoitteen ja puhelinnumeron,tallensin hänen numeronsa puhelimeeni ja stalkkasin milloin hän oli paikalla ja kuinka useaan (liian useasti meinaisi että chattaisi jollekin naiselle!!)

-Ajelin joka ilta useamman kymmentä kilometriä kahville naapurikylään nähdäkseni ihastukseni edes autostaan. Pari kertaa törmäsimme baarissa kahvilla ja olin aivan pähkinöinä (istui hetken kanssani ja kyseli läpi kuulumiseni)

-Juoksin pitkin golfkenttää useamman vuoden mätkien palloja ties minne, halusinhan tarjota ihastukselleni peliseuraa

Vierailija
1073/1695 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan muista tehneeni kovin creepyä. Viimeisimmän ihastuksen fb-profiilin olen kyllä käynyt läpi perinpohjin ja lukenut kaikki päivitykset sekä tutkinut myös hänen kavereiden profiileja löytääkseni hänestä lisää kuvia. Mielestäni menee kyllä nolon puolelle, mutta en ole sentään syyllistynyt mihinkään reaalielämän kammottavuuksiin.

Vierailija
1074/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
1075/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on niin noloja juttuja, ettei niitä ole tallentunut muistiin. Ihastuksista aina jälestäpäin miettin, että mitäkän ihmettä tuossakin tyypissä mahdoin nähdä ja onnekseni toinen ei silloin joskus lähtenyt mukaan peliin....

Vierailija
1076/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankin toisen kännykän ja asensin siihen whatsapin, jotta pystyin salaa kyttäämään toisen paikallaoloa. Oma profiilini oli viileän mykkä. Toinen kännykkä kädessä. Välillä laitoin paperille ylös kellonaikoja. Voi voi. :D

Eräs sihteeri stalkkasi mm.lapsensa kännykällä, useilla ns.prepaid liittymillä ja työpaikkansa whatsapilla epäluotettavan panomiehensä whatsapissa olemista. Kellonaikoja kirjoitti ylös. Huutoa tuli kun mies oli yöllä wappaillut. Mies jokakerta puhui säälittävän sihteerin ympäri. Koska säälittävältä kuulosti toiminta. Mies hoki että rakastaa. Ja sihteeri uskoi.

Vierailija
1077/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein feikkitilin snapchatiin ja juttelin ihastuksen, joka myös on-off exäni ja lapseni isä, kanssa siellä pari kuukautta. Hänellä oli silloin tyttöystävä, mutta laittelimme seksiviestejä ja kuvia. Halusin saada perheemme yhteen. Kun exä alkoi kertomaan minusta siellä valheita ja haukkumaan päätin lopettaa ja aloittaa pitkän tien päästäkseni hänestä yli. Pari kertaa petti kanssani tyttöystäväänsä, mutta nyt olen viimein (toivottavasti) paremmalla puolella ja tämä mies saa lopullisesti jäädä menneeseen.

Vierailija
1078/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeydellä muistan suuren ihastukseni ajalta jolloin olin n. kahdeksanvuotias. Hän oli silloisen parhaan kaverini pikkuveli. Menin hakemaan kaveriaki ulos tietäen, että kotona on vain tämä söpö ihanuus. Olin laittanut oranssin puseroni alle suorakaiteen muotoisen kynäkotelon, jota kannattelin käsivarsillani rintojen kohdalla. Ajattelin sen tekevän vaikutuksen.

Vierailija
1079/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään , en edes stalkannut netissä. Olen jo naimisissa toisen kanssa (en rakkaudesta) ja epäilen että niin on ihastuksenikin. Kai se menee aikanaan ohi ja jatkan taas elämääni.

Vierailija
1080/1695 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin perennapenkin pihamaallemme ja vaalin sitä rakkaudella, jotta unelmieni mies lähikadulta voisi joskus ohi kulkiessaan ihailla kukkien runsautta. Ihastuneen ihmisen mieli on loputtoman toiveikas.