Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
81/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 17 v ja kaapissa vielä.  Ihastuin luokallani olevaan pitkähiuksiseen vaaleaan tyttöön, otin selville missä tämä asui ja istuin talon takana olevalla kivellä pitkiä aikoja, tuijottaen perheen keittiön ikkunaan ja tupakoiden. Tytön äiti oli sitten huomannut minut ja soitti poliisille "se mies istuu taas tuolla! " Hemmetin noloa.. Olen siis 179cm pitkä ja harteikas, joku huppari/nahkatakki-yhdistelmäkin oli päällä tuolloin. 

Lisäksi tämä tyttö kertoi kaikille ja sain ihan sekopään maineen :( Vuotta myöhemmin muutin helsinkiin ja sain ihanan tyttöystävän, mutta vielä 20v myöhemminkin muistan sen nöyryytyksen kun poliisit ilmestyivät ja tämä perhe seurasi parvekkeelta "hyypiön" kiinni ottoa..

Apua. :D

Vierailija
82/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin naiselle pitkän ja aivan liian yli-imelän rakkauskirjeen, jossa ylistin häntä maasta taivaaseen. Tää nainen oli sitten yhdessä miehensä kanssa lukenut kirjettä ja nauranut minun kustannuksella. Pikkaisen kirpaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keinot olivat loppu, kävin soittelemassa hänen ovikelloaan. Oli kotona, muttei avannut. Terkkuja vaan yhdelle. PS. En huolisi sinua enää.

Viime vuosina on pysynyt kummasti järki päässä. Tuskin silti pysyy loppuelämää, mutta toivottavasti mahdollisimman kauan.

Vierailija
84/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin naiselle pitkän ja aivan liian yli-imelän rakkauskirjeen, jossa ylistin häntä maasta taivaaseen. Tää nainen oli sitten yhdessä miehensä kanssa lukenut kirjettä ja nauranut minun kustannuksella. Pikkaisen kirpaisi.

Eikä :D Voi sinua reppanaa :D mut toisaalta sitä saa mitä tilaa. Jatkossa varmaan tajuat antaa varattujen elää rauhassa :D

Vierailija
85/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjeen kirjoittaminen on noloa? Minusta olisi ihanaa saada sellainen. Se kertoisi ainakin minulle sen, kuinka tosissaan kirjeen kirjoittaja on. Nykyään harvinaisempaa saada paperisena, koska somen kautta kaikki yhteydenpito käydään.

Vierailija
86/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ihastukselle runon, koska ajattelin, että vaikuttaisin siten jotenkin "hienommalta." En osaa kirjoittaa runoja. Muistan vieläkin siitä pätkiä, aivan kamalia ja puoliksi jonkun teinibändin lyriikoista lainattuja. Tältä on kohta 10 vuotta ja vieläkin tekisi mieli käpertyä häpeästä kun ajattelen sitä. Ja runohan on lähetetty sähköpostilla, joten siitä on varmaan vielä jossain joku kopiokin.

Vierailija
87/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin sabotoida ihastukseni ja hänen silloisen vaimonsa suhdetta saadakseni heidät eroamaan. Lähetin tuolle vaimolle anonyymeja viestejä, joissa paljastin ihastukseni mukamas pettävän häntä, yms. Lisäksi yritin kaikella pienellä sabotaasilla saada heidät näyttämään huonoilta toistensa silmissä. Tätä jatkui parin vuoden ajan ja se sisälsi oikeasti ihan kaikkea älytöntä heidän kotiinsa soluttautumisesta lähtien... Mutta se kannatti, sillä ero tuli ja nyt olemme olleet ihastukseni kanssa yhdessä monta vuotta. Hävettää vaan näin jälkeenpäin, enää en samaan sortuisi... Onneksi täällä pystyi avautumaan. :)

Vierailija
88/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hyvä tavaton kun hävettää 😂😢

Olin nuori, todella rikkinäinen, kokematon ja ihan tajuttoman sinisilmäinen kun tapasin itseäni vähän vanhemman mutta hyvin komean ja karismaattisen miehen. Oli palstatermein sanottuna oikea 100% tyylipuhdas jännämies.

Tottakai ihastuin täpöllä ja tulkitsin miehen kaikki eleet kiinnostukseksi vaikka nyt tajuan että hän koitti varsinkin loppuajasta pikemminkin vältellä minua. Emme onneksi harrastaneet koskaan seksiä. Stalkkasin paikallaoloa fbssä ja änkesin juttusille aina kun tämä oli online-tilassa. Jossain vaiheessa onneksi tajusin vähentää kun sain lähinnä tylyjä vastauksia, tai sitten en ollenkaan.

Olin silti poskettoman ihastunut PITKÄÄN ja pahimmillaan jopa pakkomielteinen. Vähänkin kun hän koukisti sormeaan, olin pää kolmantena jalkana menossa hänen vuokseen ihan mihin tahansa. Tilannetta ei yhtään auttanut se että tasaisin väliajoin hän itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamisia ym, niin ihastukseni ei oikein päässyt laantumaan.

Noh, onneksi se on ohi. Löysin myöhemmin miehen jonka kanssa aloin seurustelemaan. Mutta tämä roikottajamies säilyy "ensirakkautena" ja välillä on käynyt mielessä että entä jos.. Nopeasti kuitenkin tajuan, et olin kyllä niin pitkään suoraan sanottuna tyrkyllä, että olisi kyllä tapahtunut jotain, jos olisi ollut tapahtuakseen. Lisäksi kun näen näin vanhempana jotkut asiat paljon viisaammin, havaitsen monta, monta pahaa puutetta tässä miehessä. Onneksi ei syntynyt aikanaan suhdetta, voin näin jälkeenpäin sanoa.

Vierailija
89/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan parasta lääkettä omaan kipuiluuni ja naurettaviin tekoihin joita on tullut tehtyä ihastuksen vuoksi. Mm. aina menin kun pyydettiin. Toisin päin ei toiminut koskaan. Ihana tietää etten ole maailman ainoa ihastunut idiootti.

Näinpä, onhan tässä nolannut itsensä pariinkin otteeseen vähän liikaakin, mutta hyvä lukea muidenkin sekoiluista :D itseasiassa tulee vähän helpottava olo ettei ne omat jutut niin pahoja ole. Itse olen etsinyt yhden jätkän, jonka kanssa en ollut oikeastaan ikinä kunnolla puhunut, puhelinnumeron ja kysynyt ulos. Kahdesti. Saanut pakit. Kahdesti :'D eka kerta ei olisi ollut niin noloa mutta toka kerta oli jo hieman epätoivoinen.

Lähettänyt ihastukselle puolensataa tekstiviestiä. Hän vastasi niistä yhteen :-(.

Vierailija
90/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin Kaliforniaan (jossa hän silloin asui) "lomalle".

Vierailija
91/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin mankelin kun halusin antaa itsestäni vaikutelman kodinhengettärestä. Ei oo tullu paljoa mankeloitua,

Vierailija
92/1695 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut kuunnella jazzia.

Vierailija
93/1695 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin sabotoida ihastukseni ja hänen silloisen vaimonsa suhdetta saadakseni heidät eroamaan. Lähetin tuolle vaimolle anonyymeja viestejä, joissa paljastin ihastukseni mukamas pettävän häntä, yms. Lisäksi yritin kaikella pienellä sabotaasilla saada heidät näyttämään huonoilta toistensa silmissä. Tätä jatkui parin vuoden ajan ja se sisälsi oikeasti ihan kaikkea älytöntä heidän kotiinsa soluttautumisesta lähtien... Mutta se kannatti, sillä ero tuli ja nyt olemme olleet ihastukseni kanssa yhdessä monta vuotta. Hävettää vaan näin jälkeenpäin, enää en samaan sortuisi... Onneksi täällä pystyi avautumaan. :)

Olet sairas.

Vierailija
94/1695 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin luottotiedot, kun panostin ulkonäköön näyttääkseni mahdollisimman hyvältä että mies tykästyisi minuun. 😞 No ei tykästynyt...

Vierailija
95/1695 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäisenä pyöräilin usein ihastukseni kodin (jonka osoitteen olin stalkannut hänen vanhempiensa nimien mukaan puhelinluettelosta) tienoilla toisella puolella kaupunkia, jotta olisin päässyt näkemään tuota poikaa. Ei koskaan tärpännyt. Pyysin häntä myös parikseni vanhojentansseihin, ja sain pakit. Ihastumiseni haihtui kyllä hetkessä, kun lukion kolmosella eräällä äidinkielen tunnilla opettaja pyysi ihastustani jakamaan muille korjatut ainekirjoitukset. Kuulin, kuinka poika kysyi minun aineeni kohdalla, että "Kuka on Maija Meikäläinen?" Silloin tajusin, että olin täydellisesti ilmaa tuolle pojalle :/

Vierailija
96/1695 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannut

Vierailija
97/1695 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin profiilin fb:ssa ja olin aivan myyty. Menin erääseen tapahtumaan, jossa hän oli vetäjänä ja hakeuduin juttelemaan muka "työhön liittyen". Sitten myöhemmin kyselin taas työhön liittyen asioita Somessa ja yritin saada keskustelua vähän henkilökohtaisemmaksi. Tavallaan tekeydyin hänen työnsä kohteeksi. 😁 Yhteen kysymykseen odotin vastausta kuukauden. Kaksi kertaa hän aikoi vastailla "kun ehtii". Lopulta nolosti kyselin vastauksen perään ja siitä vk päästä hän sitten vastasi. Hän kysyi kyllä myös niukasti kuulumisiani mutta kysyessäni häneltä takaisin, hän ei enää vastannut.

Kyseessä perheetön mies, joka haluaisi perheen ja lapsia mutta joka ei omien sanojensa mukaan vain ole tavannut sopivaa. Erittäin komea mutta ilmeisen nirso..? Itse eronnut 3 lapsen äiti... Jep. Enkä edes ole eron jälkeen ollut missään suhteessa enkä virityksissä enkä kyllä olisi vieläkään edes valmis! Olen hyvin pidättyvä ja järkevä enkä harrasta mitään virityksiä.

Lisäks tää mies asuu aivan eri paikkakunnalla. En tiiä mikä mielenhäiriö iski. Onneks tajusin lopettaa tuohon. Vaikka taas ois hänen vetämiä tapahtumia tulossa. En mene enää.

Vierailija
98/1695 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin profiilin fb:ssa ja olin aivan myyty. Menin erääseen tapahtumaan, jossa hän oli vetäjänä ja hakeuduin juttelemaan muka "työhön liittyen". Sitten myöhemmin kyselin taas työhön liittyen asioita Somessa ja yritin saada keskustelua vähän henkilökohtaisemmaksi. Tavallaan tekeydyin hänen työnsä kohteeksi. 😁 Yhteen kysymykseen odotin vastausta kuukauden. Kaksi kertaa hän aikoi vastailla "kun ehtii". Lopulta nolosti kyselin vastauksen perään ja siitä vk päästä hän sitten vastasi. Hän kysyi kyllä myös niukasti kuulumisiani mutta kysyessäni häneltä takaisin, hän ei enää vastannut.

Kyseessä perheetön mies, joka haluaisi perheen ja lapsia mutta joka ei omien sanojensa mukaan vain ole tavannut sopivaa. Erittäin komea mutta ilmeisen nirso..? Itse eronnut 3 lapsen äiti... Jep. Enkä edes ole eron jälkeen ollut missään suhteessa enkä virityksissä enkä kyllä olisi vieläkään edes valmis! Olen hyvin pidättyvä ja järkevä enkä harrasta mitään virityksiä.

Lisäks tää mies asuu aivan eri paikkakunnalla. En tiiä mikä mielenhäiriö iski. Onneks tajusin lopettaa tuohon. Vaikka taas ois hänen vetämiä tapahtumia tulossa. En mene enää.

Miksi komeaa nuorta miestä kiinnostaisi 3 lapsen yh-äiti? Nyt valoja päälle. Niukkasanaisuus johtui siitä etä et kiinnostanut häntä.

Vierailija
99/1695 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi komeaa nuorta miestä kiinnostaisi 3 lapsen yh-äiti? Nyt valoja päälle. Niukkasanaisuus johtui siitä etä et kiinnostanut häntä.

No juuri niin! 😀 Sitä tossa koitin ilmaistakin. Itse eronnut enkä valmis todella mihinkään suhteisiin ja toinen ei ole vielä edes eka kierrosta alkanut! Mutta eikös tässä kysytty epätoivoisimpia yrityksiä. Aika epätoivoista kaikin puolin.

Sinulla ei nyt ollut valot päällä... 😆

Vierailija
100/1695 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri niin! 😀 Sitä tossa koitin ilmaistakin. Itse eronnut enkä valmis todella mihinkään suhteisiin ja toinen ei ole vielä edes eka kierrosta alkanut! Mutta eikös tässä kysytty epätoivoisimpia yrityksiä. Aika epätoivoista kaikin puolin.

Sinulla ei nyt ollut valot päällä... 😆

Lisään kyllä vielä että tyyppi on nelissäkymmenissä. Minä nuorempi. Enkä ole yh vaan yhteishuolto. Jotain outoa siinä tyypissäkin kun kukaan ei ole oikein kelvannut. Sen huomasin että kyllä häntä muutkin katseli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan