Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

41/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ POIKA OTIN TATUOINNIN PARIKYTÄVUOTTA SITTEN KUN MUN TYTTÖYSTÄVÄ  JA MINÄ OLTIIN EROAMASSA.AJATTELIN ETTÄ SE VIKA OLI MINUSSA JA KOITIN ESTÄÄ SITÄ JÄTTÄMÄSTÄ MINUA TEKEMÄLLÄ ITSESTÄNI SELLAISEN KUN KUVITTTELIN HÄNEN MINUN HALUAVAN OLEVAN.MUHUN SATTU NIIN PALJON SE KUN OLTIIN EROAMASSA..........ETTÄ SILLÄ TAVALLA SAADANA.

EIKÄ AUTTANUT TILANTEESEEN YHTÄÄN....JEB!!!!!:)

Vierailija
42/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt stalkkaamassa hänen (miehen) pihassa, jos on vieraita autoja käymässä ja selvittänyt rekkareiden perusteella omistajan..n o l o a!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tarinani on hieman sama kuin ap:lla: Otin vastaan vasta kolmantena vaihtoehtonani olleen opiskelupaikan ihan vain siksi, että ihastukseni oli päässyt samalle paikkakunnalle opiskelemaan. Tarkoituksenani oli siis alun perin ollut pitää välivuosi ja pyrkiä seuraavana keväänä ihan eri paikkakunnan yliopistoon. No, aloimme kuitenkin seurustella sinä syksynä ja nyt olemme olleet yhdessä kaksi suunnattoman onnellista vuotta. Muutenkin kotiudun nopeasti opiskelukaupunkiin ja siitä tuli koti, josta en enää halua vaihtaa pois.

Vierailija
44/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan pelata miehillä ja saan heidät helposti ihastumaan itseeni. Sitten häivyn kuvioista.

Vierailija
45/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin muutaman sadan metrin päähän osoitteestaan, jonka selvitin Enirosta. Silloin en ollut vielä edes puhunut hänelle, vain stalkannut facebookissa. Onneksi meistä tuli pari, muuten olisin tuntenut itseni todella typeräksi.

Vierailija
46/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koulussa 4 vuotta venäjää, koska hänkin luki.

Vierailija
47/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin vieraan kielen ja muutin ulkomaille ihastuksen perässä. Mies paljastui kusipääksi.

Vierailija
48/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen, tai pojan, joka tapasi 18-vuotiaana Portugalissa tytön ja opiskeli yhdessä talvessa portugalin kielen muun opiskelun ohessa. Seuraavaan kesään mennessä tyttö oli kuitenkin löytänyt toisen.

Vierailija
49/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin teininä salaa vanhemmiltani 600km päähän tapamaan netissä tapaamaani miestä. Hän oli minua n. 5 vuotta vanhempi. Valehtelin vielä vanhemmille ihan reippaasti mihin olen menossa, en edes ymmärrä miten olen uskaltanut.

Seurusteltiin kuitenkin pari vuotta ja muutettiin yhteenkin. Ero tuli, kun mies sairastui kaiken maailman mielenterveysongelmiin ja sekosi. Loppujen lopuksi totean, että ei olis kannattanu koskaan lähteä.

Vierailija
50/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin kaiken ja irtisanoin itseni vakipaikasta ja muutin ulkomaille ihastukseni perässä. Kaksikymmentä vuotta avioliittoa takana ja hyvin menee.

Vierailija
51/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin paremman seksin toivossa urologilla leikotuttamassa penikseni frenulumjänteen, mutta siitä aiheutui toistaiseksi 17-vuotta kestänyt krooninen kiputila, jonka aikana täysin kaikki sosiaalinen elämä on kadonnut ympäriltäni. Ei ollut hyvä idea, sillä ei se sitten enää terveeltä tuntunutkaan. Voi olla että hoitamattomana tuohon itsehankittuun vaivaan kuoleekin. Laittomaksi voisivat julistaa ihmisten turhat jänneleikkautuspyrkimykset, kun ei tässäkään vehkeessä alunperin mitään vikaa ollut.

Vierailija
52/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekoni ovat olleet epätoivoisia koska ihastukset nyt vaan ei ihastu minuun.

Vierailija
53/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikean paikan tullen kukaan ei jäänyt. kirjoitti:

Kävin paremman seksin toivossa urologilla leikotuttamassa penikseni frenulumjänteen, mutta siitä aiheutui toistaiseksi 17-vuotta kestänyt krooninen kiputila, jonka aikana täysin kaikki sosiaalinen elämä on kadonnut ympäriltäni. Ei ollut hyvä idea, sillä ei se sitten enää terveeltä tuntunutkaan. Voi olla että hoitamattomana tuohon itsehankittuun vaivaan kuoleekin. Laittomaksi voisivat julistaa ihmisten turhat jänneleikkautuspyrkimykset, kun ei tässäkään vehkeessä alunperin mitään vikaa ollut.

Siis leikkautit jonkun toisen takia ja nyt kärsit kivuista vai mistä? Sulla on varmasti muutakin ongelmaa, anteeksi vain, josset ymmärrä mennä asian tiimoilta lääkäriin. Pelkkä seksuaalinen kykeneväisyys ei ole ihmisen tärkein asia. Hoida itsesi ja etsi rakas ihminen itsellesi.

Vierailija
54/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain töitä 600 km päästä kotoani, koska hän oli muuttanut sinne paikkakunnalle opiskelemaan. Menin käymään työhaastattelussa työpaikkaa varten ja sovin hänen kanssaan tapaamisen "kun nyt sattumalta olen samalla paikkakunnalla". Halusin näyttää hyvältä tavatessa joten ajoin autolla n. 590 km ja muutamaa kilometriä ennen määränpäätä parkkipaikalla vaihdoin sileät, raikkaat vaatteet, meikkasin, otin rullat pois päästä yms. Nähtiin, ei siinä sen ihmeempää, hän ei tuntunut olevan mitenkään erityisen innoissaan minun tapaamisestani, menin työhaastatteluun ja sain paikan. Siinä kohti tulin järkiini, en ottanut paikkaa vastaan enkä muuttanut kotipaikkakunnalta mihinkään.

Vierailija
55/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain töitä 600 km päästä kotoani, koska hän oli muuttanut sinne paikkakunnalle opiskelemaan. Menin käymään työhaastattelussa työpaikkaa varten ja sovin hänen kanssaan tapaamisen "kun nyt sattumalta olen samalla paikkakunnalla". Halusin näyttää hyvältä tavatessa joten ajoin autolla n. 590 km ja muutamaa kilometriä ennen määränpäätä parkkipaikalla vaihdoin sileät, raikkaat vaatteet, meikkasin, otin rullat pois päästä yms. Nähtiin, ei siinä sen ihmeempää, hän ei tuntunut olevan mitenkään erityisen innoissaan minun tapaamisestani, menin työhaastatteluun ja sain paikan. Siinä kohti tulin järkiini, en ottanut paikkaa vastaan enkä muuttanut kotipaikkakunnalta mihinkään.

Onneksi se mies ei niin kohtelias, että olisi esittänyt kovastikin ilahtuvan tapaamisestanne. Muuten asuisit nyt siellä 600km päässä :) Näen sieluni silmin, kuinka touhukkaasti meikkasit, laitoit hiuksia ja vaihdoit vaatteita siellä pikkuautossa ;)

Vierailija
56/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väänsin rautalangasta sydämen.

Vierailija
57/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, ihastuminen on maailman paskinta. Sitä kadottaa todellisuudentajunsa osittain kokonaan ja saa tekemään hölmöjä.

Niin tuttua on tuo että tuijotellaan facessa ja whatsappissa koska toinen on paikalla, yritetään noiduta niitä kirjoittamaan mulle. Sitten petytään kun huomaan ettei laittanut mitään vaan lähti offline. Ja tämä kaikki vaikka en itse edes ole tehnyt aloitetta suuntaan tai toiseen.

Yritetään tehdä mustasukkaiseksi ihan millä tavalla hyvänsä. Jokaisesta sanasta minkä osoittaa minulle vedetään jotain syviä tarkoituksia, analysoidaan kaikki eleet ja ilmeet. 

Sairasta ja silti niin ihanaa. 

Vierailija
58/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin selvittää, onko ihastukseni varattu. Selvitin puhelinluettelosta nimen perusteella kaikki mahdolliset osoitteet, missä hänen nimisiään henkilöitä asui ja kävin stalkkaamassa, näkyisikö ihastukseni autoa jonkun niistä pihassa. Osassa luettelon nimistä oli mainittu samassa osoitteessa asuva vaimo/avovaimo ja näissä kohteissa käydessä pelkäsin aina näkeväni ihastukseni auton siellä pihassa..

En lopultakaan saanut tätä asiaa selville, mutta vuosia myöhemmin, kun en enää ollut edes koko miehestä kiinnostunut, satuin muistamaan hänen auton rekisterinumeronsa ja hoksasin kirjoittaa sen Eniroon. Sain selville, että mies asuu yksin ja vieläpä suht. lyhyen matkan päässä silloisesta asuinpaikastani. Ja minä kun olin epätoivoisen rakastuneena ajellut läpi kaiken maailman Espoon perämetsät selvittääkseni, uskallanko lähestyä ihastustani vai onko se epäsopivaa.

No, ainakin opin tuntemaan pääkaupunkiseudun hyvin tuon johdosta. Mutta oli se kyllä hullua aikaa elämässäni... Olin täysin kokematon, neitsyt, en ollut ikinä seurustellut, 18v. En halunnut tyriä asiaa niin annoin sitten homman lopulta olla.

Vierailija
59/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon maksanu itseni kipeäksi osallistuakseni erilaisiin tapahtumiin, festareihin yms monen päivän juttuihin kaukana kotoa. Monena vuonna peräkkäin..vain koska hänkin on siellä. Toki tää on tuottanut tulostakin, ei suhdetta mutta kipinöitä ja seksiä.

Vierailija
60/1695 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätynyt säätämään ihastuksen kanssa ja joutunut sen vuoksi jättämään ihan kelvon avopuolison ja hyvän parisuhteen. Syytä en viitsinyt kertoa, kun se olisi vaan loukannut miestä. Ja sitten tuota ihastusta ei edes kiinnostanut mikään kunnollinen suhde kanssani. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi