Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
781/1695 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin sen paksuksi, oli kyllä hyvän näkönen. Nyt se asuu äpärän kanssa jossain päin Suomea.

Vierailija
782/1695 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli työpaikkaihastus yhteen mieheen.  Aloitin tupakanpolton vain siksi kun hän oli aina pihalla tupakilla.  Kaikki ihmettelivät miksi aloitin tupakanpolton. Kerroin että mulla oli vain lakko ...hehheh ja nyt aloitin taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1695 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosin häntä, ja hää suostui, nyt kaduttaa, 21 vuosi jo menossa, vielä 10 vuotta ja sitte lapset on täysi ikäisiä, sit toi katkera ja ilkeä mamma saa parhaan vuosipäivä lahjansa, se tulee suoraan käräjäoikeudelta, ilmoitus avioeron vireille panosta.

Vierailija
784/1695 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju aikoihin, kiitos ihanat! Ihana huomata, etten ole ainut sekopää <3

Tässä minun pahin: järjetön mustasukkaisuus hyvännäköisistä naisista ketä seuraa ja tykkäilee Instagramissa. Oikein kiehun ja itkettää!

Tosin tämä keskustelu on lieventänyt minun limetenssiä tätä miestä kohtaan, kiitos!

Vierailija
785/1695 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut poikaan, joka asui kanssani samassa opiskelija-asunnossa ja jaoimme keittiön. Saatoin kokkailla tunteja putkeen, jotta voisin syödä lounasta hänen kanssaan. Tein ensin yhden satsin ruokaa ja toivoin, että poika ilmestyisi. Jos hän tuli kun olin valmis, tungin ruuat jääkaappiin ja aloitin kokkailun alusta samassa tahdissa hänen kanssaan. Näitä valmiita annoksia oli hyvä syödä niinä päivinä kun hänelläkin oili ruoka valmiina.

Hänen takiaan myös hengailin ankeassa ruokailutilassa tuntikausia kylmää teetä kupissani, odottamassa, että hän tulisi joko ulkoa tai huoneestaan. Maleksin asuntolan käytävällä, yliopistolla hänen laitoksensa tiloissa ja kadulla talomme edessä samoissa aikeissa vain sanoakseni moi, jos hän joskus sattui paikalle samaan aikaan. 

Vierailija
786/1695 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... tota, ensin ei tullut mitään mieleen, mutta.

Seurustelin on/off nuoren naisen kanssa, ja ei siitä mitään tullut. Jossain vaiheessa huomasin, että kun Betty Page- nimiselle pinup-naiselle photoshoppaa samanlaiset lasit kuin hänellä oli, niin näyttävät aika samalta. Tätä sitten harrastin ikävissäni. Ainakin photoshoppaustaidot parantuivat.

Vierailija
787/1695 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin peniksen anukseen vaikken halunnut

Vierailija
788/1695 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vetää fortti tanssei ja alko heti kooghie drippaa.

Vierailija
789/1695 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin menemättä armeijaan, koska hänen mukaansa siitä tulisi ero kuitenkin

Saa yrittää panna paremmaksi

Vierailija
790/1695 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin hirttäytyä.

Vierailija
791/1695 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan tämän näin anonyymisti myöntää vaikka tällä elämäni pilasinkin, mutta olin todella ihastunut erittäin komeaan työtoveriini. Mies kommentoi usein isoja rintoja melko innostuneeseen sävyyn minulle, koska olimme vinksahtaneella tavalla ystäviä. Kun edes yhteisellä saunareissulla en saanut häneltä toivomaani huomiota niin otin pikavippien avulla silikonit. Mies ei ikinä asiaa sen ihmeemmin noteerannut, naureskeli vain että minneköhän ne nännit sojottaa. Nyt olen vippien korkejen takia velkaantunut ja koen itseni njiin tyhmäksi.

Vierailija
792/1695 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on tosi hyviä! Muutkin siis tekee ihan hirveitä ja noloja asioita enkä vain minä :D

- Lähdin kesken joulun vieton vanhempieni luota kotiini toiseen kaupunkiin ihan vaan siksi että mahdollisesti voisin nähdä/tavata ihastukseni joulun pyhinä. No en tavannut, vaan söin suklaata yksin asunnossani ja kuuntelin surullista rakkausmusiikkia seuraavat kaksi päivää. Ja pidän oikeasti todella paljon perhejouluistamme. Harmitti niin paljon että pilasin oman jouluni hulluuksissani. Lisäksi hän teki minulle uutena vuotena oharit. Siis samana vuonna. Siltikin olin hänen peräänsä vielä pitkään ja keksin päässäni selityksiä hänen puolestaan. HUOH.

- Menin ihastukseni kaverin kaverin kanssa sänkyyn. Useasti. Jotta hän olisi mustasukkainen. Ei se oikein toiminut. Parin kuukauden jälkeen jutellessamme ihastukseni sanoi vain että "kuulin jotain että tapailet sitä J:tä" ja nauroi. Ööh.

- Stalkkasin somessa.

- Hain useasti hänen numeroaan numerotiedustelusta.

Ja vaikka mitä muuta naurettavaa. Nämä siis aikuisiällä. Teinivuosista en ala edes puhua. :D

Enkä pysty vieläkään puhumaan saati ajattelemaan mitä kaikkea tein kun ihastuin naimisissa olevaan kollegaan. Olen ottanut häneen reippaasti etäisyyttä, sen voin sanoa. Ehkä vielä joskus voimme jutella normaalisti. Ehkä. Tai ehkä vain vaihdan työpaikkaa.

Vierailija
793/1695 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin toiselle puolelle maapalloa tytön perässä ja pilasin elämäni.

Vierailija
794/1695 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin 25 kilometrin juoksutapahtumaan, koska tiesin hänen harrastavan juoksemista ja olevan mukana tapahtumassa. En jaksanut edes puoleen väliin hölkätä.

Vierailija
795/1695 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kipeästi ja useasti tehty tuo, minkä joku mainitsi tekevänsä eli koittaa saada oman ihastuksen mustasukkaiseksi olemalla hänen kaverinsa kanssa. Kiltit, älkää tehkö niin! Joka kerran jälkeen usko ihmisiin hupenee lisää ja kohteena olemme me hitaasti syttyvät joilla on jo valmiiksi syyt ja selitykset olla varuillamme.

Ilmeisesti muille ihmisille suutelu on vain "pikku juttu" ja asia jolla voi testata että onko tuo toinen kiinnostunut. Mutta meille hitaasti syttyville se on merkki siitä että asiat syvenee TAI että aha tuokin tuossa oli lopulta vain peluri kun se on valmis suutelemaan tuosta vain ketä vain.

Vierailija
796/1695 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin lätkän mm-voiton juhlaan kauppatorille koska olin varma että bongaisin ihastukseni sieltä

Vierailija
797/1695 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain hammaslääkikseen, koska ajattelin sen silloin kiinnostuvan musta. No ei kiinnostunut, mutta pääsin ja valmistui kun jo. Nyt on hyvä ammatti taskussa, eikä haittaa enää ettei se tyttö lämmennyt mulle.

Vierailija
798/1695 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin hänen modeemin johdon ettei menis surffaileen nettiin. Lopetin opiskelun korkeakoulussa johon hain vuosia sisään koska olin niin mustasukkainen. Luojan kiitos nämä kuuluu menneisyyteen.

Vierailija
799/1695 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvoin melkein kaikki yöt, kun pidin hänelle seuraa, kun asui ulkomailla jossa täysin eri aikavyöhyke. Sitten niillä parin tunnin unilla  päivä käyntiin. Ajattelin, että ei ainakaan unohda minua, kun olen aina käytettävissä. No, lopputulos oli se, että saikin sitten parempaa seuraa paikan päältä ja minä olin vain se hyvä ystävä, joka auttoi vaikeana hetkenä. Unirytmi hieman sekaisin puolen vuoden valvomisen jälkeen.

Sama täällä: seitsemän tunnin aikaero laittoi ajantajun ihan uuteen kuosiin. Oli se ihanaa aikaa!

Vierailija
800/1695 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6880 kirjoitti:

Ajoin 250 km, käväisin katsomassa onko miehellä toinen nainen yökylässä, ei ollut vaan kuorsasi täysillä yksin peiton alla, sitten ajoin taas 250 km omaan kotiin. Ja keskellä talvea pimeässä ja lumisateessa tämä, keskellä yötä.

Niinno onha se hyvä olla varuilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi