Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
821/1695 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutuin exäni kaltaiseksi, vihaiseksi, jopa agressiiviseksi. Huomasin vasta kun olemme eronneet ja aikaa on kulunut. Harmittaa. Toivottavasti paranen joskus.

Vierailija
822/1695 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tästä on jo aikaa, mutta melkein pilasin nykyisen parisuhteeni ihastuksen vuoksi. Nyt olisin juoppoontuneen työttömän masentunut tyttöystävä. Hyi.

Itse otin avioeron ihastukseni takia. Aikansa sitä uutta huumaa kesti mutta tulin järkiini ja eksä onneksi huoli mut vielä takaisin. Ja ikää oli 30+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1695 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein IRC-Galleriaan feikkiprofiilin ja kommentoin ihastukseni kuvia. Vein homman jopa niin pitkälle, että hankin prepaid-liittymän, jotta saatoin viestitellä ihastukseni kanssa muka toisena henkilönä. :D

Vierailija
824/1695 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin menemättä armeijaan, koska hänen mukaansa siitä tulisi ero kuitenkin

Saa yrittää panna paremmaksi

Tää on paha 🙈

Vierailija
825/1695 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin pitkin Joensuun katuja ihastukseni perässä yhdessä ihastukseni toisen panon kanssa. Mätkin ihastustani ja ulisin että hänen pitää valita minut.

Tästä on aikaa jo yli 20 vuotta, mutta oikeasti hävettää vieläkin.

Joskus nuori minäni vaan on ollut niin nolo🙄🙄

Vierailija
826/1695 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on aika surrealistinen kokemus lukea näitä.

Ei naiset ole muhun ihastuneet tuolla tavoin.

Aina jos itse tykkään naisesta niin tunne ei ole molemminpuolinen. Ei ikinä.

Vierailija
827/1695 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä on aika surrealistinen kokemus lukea näitä.

Ei naiset ole muhun ihastuneet tuolla tavoin.

Aina jos itse tykkään naisesta niin tunne ei ole molemminpuolinen. Ei ikinä.

Kyllä se joku vielä vastaan tulee😊

Mutta älä ota ensimmäisenä sitä joka perässä juoksee ja huutaa mätkiessään.

Kiitän luojaani senkin nuoren miehen puolesta kun pääsi karkuun😂

Vierailija
828/1695 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käyttämään huumeita

Vierailija
829/1695 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin käyttämään huumeita

Sama...

Vierailija
830/1695 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipe kirjoitti:

Tein IRC-Galleriaan feikkiprofiilin ja kommentoin ihastukseni kuvia. Vein homman jopa niin pitkälle, että hankin prepaid-liittymän, jotta saatoin viestitellä ihastukseni kanssa muka toisena henkilönä. :D

Mä oon tehnyt tinderissä samaa :D

Vierailija
831/1695 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen vain se, kun pyysin monen vuoden ihastustani lukiossa vanhojentanssien parikseni. Hän sanoi, ettei aio tanssia ollenkaan. No, muutaman kuukauden päästä hän alkoi seurustella suositun tytön kanssa, joka sattui kuulumaan myös omaan ystäväpiiriini, ja totta kai tanssivat yhdessä. Itse tanssin tyttöparina (luokallamme oli vähän poikia), ja jouduin myös katselemaan tuota pariskuntaa läheltä, omassa kaveripiirissäni. Nykyisin tämä kyllä jo naurattaa. :-)

Vierailija
832/1695 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin kaupungilla alasti keskellä päivää.

Vierailija
833/1695 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain yläasteen jälkeen samaan ammattikouluun missä ihastukseni opiskeli, onneksi siellä oli itseä kiinnostava linja, koska olisin tosissani hakenut sinne kouluun varmaan ihan mille tahansa linjalle, vaikka levyseppähitsaajaksi jos ei muuta olis ollut. Ilman tätä ihastusta olisin mennyt lukioon. Meistä tuli kuin tulikin pari myöhemmin, tosin melkein 10 vuoden päästä vasta ja tuokin 1,5 vuoden suhde päättyi todella katkeraan eroon. 

Vierailija
834/1695 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihastunut mieheen (hra X), jota tapasin satunnaisesti työn puolesta. Hänellä oli aika avoin facebook-profiili, mutta ei päivitellyt mitään aktiivisesti ja kuviakin oli vain vähän. Siis ainakaan julkisesti. Tiedot kavereista ja osa julkaisuista näkyivät kuitenkin kaikille ja sitä kautta stalkkasin, kuka on miehen hyvä ystävä (hra Y), jonka kanssa hän on paljon tekemisissä. Tätä kautta lähdin lähestymään miestä. Loin valeprofiilin, otin kuviksi useita liettualaisen pikkujulkkiksen kuvia, käsittelin niitä, rohmusin itselleni kavereita ja tein valheellisia statuspäivityksiä. Sitten liityin erääseen fb:n harrastusryhmään, jossa tämä miehen kaverikin (hra Y) oli. Siellä aloin aktiivisesti keskustella asiasta, josta minulla ei ole oikeasti harmainta hajuakaan. Opiskelin aika paljon internetin muilla palstoilla, jotta sain kerättyä tästä harrastuksesta tietoa, jonka avulla pystyin aktiivisesti ja uskottavasti osallistumaan keskusteluun. Tämä tuotti tulosta ja sain hra Y:n huomion kiinnitettyä itseeni. Meistä tuli fb-kaverit ja jatkoimme keskustelua yksityisviestein. Tavoitteeni oli, että ennen pitkää tämä kiinnostuksen kohteeni, eli hra X, tulisi jotenkin puheeksi keskusteluissamme, olivathan he hyviä kavereita keskenään. Toivoin, että saisin näin kerättyä hänestä arvokasta tietoa, esimerkiksi mahdolliset tyttöystävät, harrastukset, luonteenpiirteet... vituiksihan se meni, kunnolla. Hra Y ei lähtenyt keskustelemaan kanssani X:stä juuri mitään, mutta kävi niin, että mitä kauemmin juttelin Hra Y:n kanssa, sitä enemmän ihastuin - häneen itseensä siis. Lopulta hra Y kertoi tuntevansa samoin ja halusi tavata. En tietenkään voinut suostua siihen, mulla oli profiili täynnä valheita ja vääriä kuvia. Niinpä valehtelin, etten tunne samoin, esitin pelästyväni hänen aloitettaan ja lopetin kaiken yhteydenpidon. Muutaman kuukauden hiljaisuuden jälkeen poistin valeprofiilini kokonaan. En siis saanut kumpaakaan miestä hirveästä vaivannäöstäni huolimatta.

Vierailija
835/1695 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin ihastunut mieheen (hra X), jota tapasin satunnaisesti työn puolesta. Hänellä oli aika avoin facebook-profiili, mutta ei päivitellyt mitään aktiivisesti ja kuviakin oli vain vähän. Siis ainakaan julkisesti. Tiedot kavereista ja osa julkaisuista näkyivät kuitenkin kaikille ja sitä kautta stalkkasin, kuka on miehen hyvä ystävä (hra Y), jonka kanssa hän on paljon tekemisissä. Tätä kautta lähdin lähestymään miestä. Loin valeprofiilin, otin kuviksi useita liettualaisen pikkujulkkiksen kuvia, käsittelin niitä, rohmusin itselleni kavereita ja tein valheellisia statuspäivityksiä. Sitten liityin erääseen fb:n harrastusryhmään, jossa tämä miehen kaverikin (hra Y) oli. Siellä aloin aktiivisesti keskustella asiasta, josta minulla ei ole oikeasti harmainta hajuakaan. Opiskelin aika paljon internetin muilla palstoilla, jotta sain kerättyä tästä harrastuksesta tietoa, jonka avulla pystyin aktiivisesti ja uskottavasti osallistumaan keskusteluun. Tämä tuotti tulosta ja sain hra Y:n huomion kiinnitettyä itseeni. Meistä tuli fb-kaverit ja jatkoimme keskustelua yksityisviestein. Tavoitteeni oli, että ennen pitkää tämä kiinnostuksen kohteeni, eli hra X, tulisi jotenkin puheeksi keskusteluissamme, olivathan he hyviä kavereita keskenään. Toivoin, että saisin näin kerättyä hänestä arvokasta tietoa, esimerkiksi mahdolliset tyttöystävät, harrastukset, luonteenpiirteet... vituiksihan se meni, kunnolla. Hra Y ei lähtenyt keskustelemaan kanssani X:stä juuri mitään, mutta kävi niin, että mitä kauemmin juttelin Hra Y:n kanssa, sitä enemmän ihastuin - häneen itseensä siis. Lopulta hra Y kertoi tuntevansa samoin ja halusi tavata. En tietenkään voinut suostua siihen, mulla oli profiili täynnä valheita ja vääriä kuvia. Niinpä valehtelin, etten tunne samoin, esitin pelästyväni hänen aloitettaan ja lopetin kaiken yhteydenpidon. Muutaman kuukauden hiljaisuuden jälkeen poistin valeprofiilini kokonaan. En siis saanut kumpaakaan miestä hirveästä vaivannäöstäni huolimatta.

Anteeksi nyt, mutta tuo on karmivaa! Nähdä noin paljon vaivaa ja kieroilla noin paljon päästäkseen lähelle toista. Venäjän armeija saisi sinusta hyvän vahvistuksen joukkoihinsa.

Vierailija
836/1695 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin päässyt lukioon, mutta menin amikseen ihastukseni perässä. Aloin polttaa ja värjäsin  hiukset punaisiksi, koska tiesin kundin tykkäävän punapäistä.

Lopputulos: Kundi ei tuntunut edes näkevän minua.

Vierailija
837/1695 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta tuo on karmivaa! Nähdä noin paljon vaivaa ja kieroilla noin paljon päästäkseen lähelle toista. Venäjän armeija saisi sinusta hyvän vahvistuksen joukkoihinsa.

:D olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä. Nykyään siis. Tuolloin se tuntui ihan hyvältä vaihtoehdolta. T. Tuon tarinan kertonut

Vierailija
838/1695 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin hänen käyttää minua hyväkseen(otin suihin, lähettelin nudeja). Odotn, että hänkin rakastuu minuun, mutta ei halunnut mitään muuta, ei edes kaveruutta-

Millä tavalla hyväksikäyttöä jos olit itse suostuvainen ja halukas? Siitä ei hyväksikäyttöä tule jos myöhemmin alat katumaan vapaaehtoisesti tekemiäsi asioita, joihin olet ollut halukas. Ihme marttyyri....

Vierailija
839/1695 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoin hänen käyttää minua hyväkseen(otin suihin, lähettelin nudeja). Odotn, että hänkin rakastuu minuun, mutta ei halunnut mitään muuta, ei edes kaveruutta-

Millä tavalla hyväksikäyttöä jos olit itse suostuvainen ja halukas? Siitä ei hyväksikäyttöä tule jos myöhemmin alat katumaan vapaaehtoisesti tekemiäsi asioita, joihin olet ollut halukas. Ihme marttyyri....

Tämän vuoksi seurustelut ja satunnaiset suhteet ovat vaarallisia. Mitä, jos toinen huomaakin vuosien päästä, ettei oikeasti halunnutkaan...

Vierailija
840/1695 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin toiselle puolelle maailmaa kylään vaikka oli monesti sanonut että ollaan vaan kavereita + oli varattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän