Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia
Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D
Kommentit (1695)
En tiedä epätoivoisesta, mutta ehdottomasti typerin asia on roikkua jossain tyyliin s24 ihastus- tai vastaavalla palstalla ja toivoa löytävänsä itselle osoitettu viesti siltä ihastukselta. Itse sortunut kun ei järki niissä fiiliksissä leikkaa.
Meinasin mennä stalkkaamaan postilaatikosta, että asuuko hän yksin vai ei, mutta hillitsin itseni.. Toisaalta jos asuisi yksin, niin voisin käydä pyytämässä kahville ja jos asuu kaksin, niin pitää vaan unohtaa koko tyyppi ja siirtyä seuraavaan.
Lankapuhelinaikana soitin hänen kotinumeroon hälärin, ja toivoin että heillä olisi puhelin josta näkee, kuka on soittanut. En vaan mitenkään voinut soittaa oikeasti ja pyytää puhelimeen, jos joku muu olisikin vastannut! Tämä tapahtui kauan ennen kännyköiden yleistymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruin mahdollisesti vakituisen työpaikan toisella paikkakunnalla ja pysyin määräaikaisessa työssäni samalla paikkakunnalla millä ihastukseni asui.
hä? Ethän sinä olisi muutenkaan voinut vaihtaa määräaikaisesta vakituiseen työhön, ennen kuin se määräaikainen loppuu. Sen sijaan puolison perässä toiselle paikkakunnalle muuttaminen on pätevä syy purkaa määräaikainen työsopimus.
Niin siis olin töissä, en vankilassa. Työpaikasta voi kuule lähteä pois ihan milloin haluaa ja mistä syystä haluaa, ei siitä käräjille joudu :D
Kirjoitin ihastukselleni kirjeen jossa kerroin tunteistani häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikaa ennen kännyköitä postasin puhelimen vieressä kun jokin ihastus oli luvannut että soittaa. Ei koskaan soittanut ja harmitti jälkikäteen että en lähtenyt ulos kävelylle sen sijaan, kun oli tosi hieno ilma.
Tämän jälkeen hommasin puhelinvastaajan. Ja sitten enää harmitti kuinka vähän ihmiset oikeasti soittelivat minulle, kun musta jotenkin tuntui että missasin aina kaikki puhelut. :-D
Vuosien takainen eksäni kertoi että oli rottaillut naisten kanssa tällä tavalla. Hän oli ottanut puhelinnumeron, luvannut soittaa eikä ikinä ollut soittanut siitä huolimatta ja saanut kuulla jälkeen päin tyttöjen läheisiltä, miten kamalaa hänen touhunsa oli.
Unohdin omat tarpeeni , hyväksyin kaikki hänen metkunsa , hän meni ja tuli koska huvitti ja minä olin se joka oli käytettävissä kun retkiltään ehti. Olin kuin joku uskollinen koira. Asetin hänet jollekki helvetin jalustalle ,jumaloin häntä , pidin virheettömänä ja täydellisenä ,mikä onni minua oli kohdannutkaan kun moinen täydellisyys antoi minulle huomiotaan. Ravintolassakin hän kaatoi kolikkonikin pöydälle ja maksoi niillä juomansa. Oi mikä idiootti olinkaan .
Vierailija kirjoitti:
Levitin huhuja että tämän ihastuksen tyttöystävällä oli ollut sivusuhde. Viilasin tarinani niin yksityiskohtaiseksi ja uskottavaksi että erohan niille tuli kun mies viskasi tuon naisen asunnostaan ja haukkui tätä huoraksi.
Sitten kun mies kiinnostui minusta niin oma kiinnostukseni jotenkin lopahti. Kaduttaa että rikoin yli viiden vuoden suhteen mutta en ole uskaltanut tunnustaa kenellekkään.
Taisit loppuviimein tehdä naiselle vain palveluksen, jos mies uskoo enemmän huhupuheita kuin tyttöystäväänsä.
Varmaan noloimpia on kännipuhelut...soitin joskus ihastukselle tosi humalassa muutaman kerran ja yllätys ei vastannut :D laitoin vielä viestiä et miksi et vastaa, tärkeää asiaa!! No näin jälkikäteen mietittynä niin hyvä ettei vastannut. Tärkeä asia olisi varmaan ollut "ikääväääää, misssä meeet??Halun nähdä sut!" Hävetti seuraavana aamuna ku luki viestejä mitä olin lähettänyt...Olin vielä kysellyt et miks pitää olla niin tyly, kun ei voi vastata (oli siis nähnyt viestit). No nykyään on entinen ihastus :D
Olen aina ihastuessani noudattanut samoja, järkyttävän noloja kaavoja.
- soitan jostain typerän nolosta asiasta
- kyttään facebookissa onko paikalla, usein myös teen jonkun tilapäivityksen sitten äkkiä jossa vihjailen jotain seksuaalista (joku meme kuva) tai muuta noloa
- ajelen autolla miehen asuinpaikan lähistöllä ja toivon törmääväni. Nuorempana olin ihan järkyttävä tämän asian kanssa. Saatoin olla jossain liikenneympyrässä vilkku päällä muka tekemässä jotain, vaikka vain odotin että mies ajaa ohi/tulee töistä tai jostain missä tiesin olevan
Aina kun ihastus laantuu, ihmettelen itsekin ja häpeän käytöstäni. Ajattelisi että kun ikää on 35v niin pikkuhiljaa rauhoittuisi mutta ei suinkaan.
Itse asiassa nyt aloin oikein ajattelemaan kaikkia ihastuksiani ja tulin aika surulliseksi. Jo lapsena olin tosi ihastunut koko ala-asteen ja osan yläastetta yhteen poikaan ja vaikka tämä kuinka haukkui mua läskiksi ja alkoi seurustelemaan parhaan ystäväni kanssa, minä vaan kuolasin perään. Pyöräilin aina heidän talonsa ohi. Matkin pojan tapaa haroa hiuksiaan ynnä muuta.
Kerran reilu parikymppisenä sain pokattua miehen jonka kanssa, harvinaista kyllä, menin ihan sänkyynkin. Heti ekan panon jälkeen mies lopetti viesteihin vastailun. Kännipäissäni pommitin sitä viikonloppuisin jatkuvasti, vaikka aloitti jo uuden suhteenkin.
Taidan olla aika säälittävä. Karmaisevaa!
Asuimme omakotitaloalueella. Naapuriin muutti perhe, jossa oli minua vuotta vanhempi tyttö ja 4 vuotta vanhempi poika.
Ihastuin tuohon poikaan.
Äidilläni oli upea kasvimaa. Keräsin herneenpalkoja niin paljon kuin käsiini ja paidanhelmaan mahtui. Tämä idea tuli kaveriltani, jolla oli mekko.
Menimme naapuriin. Soitimme ovikelloa. Kukaan ei avannut. Kävelimme sisään ja kippasimme herneet tuon pojan viereen koululaispöydälle.
Poika katsoi sitä hernemäärää ihmeissään. Kimmastui ja huusi: Minä en tykkää herneistä!
Olin 7-vuotias. :)
Vierailija kirjoitti:
Discordia kirjoitti:
Ai kun tämä ketju kivasti paljastaa syyn täälläkin paljon esiintyvään miesvihaan. Suurella osalla naisista ei näytä olevan mitään kontrollia tunteisiinsa ja sitä kautta käytökseensä. Sokeana juostaan kenen tahansa perässä vaikka ulkomaille tai päin ladon seinää.
Ei mitään harkintakykyä, ei ihmistuntemusta eikä kriittisyyttä.
Sitten kun tulee itku niin "Kaikki miehet on sikoja!" uliuliuli.Vaikka vietätte huomattavasti aikaa peilin edessä niin osaatteko oikeasti katsoa itseänne koskaan?
Jokainen valitsee kumppaninsa itse.
No mikähän on vaivannut niitä miehiä, jotka ovat soittaneet minulle esim 37 puhelua tunnissa kielloista huolimatta. Lähettäneet 48 tekstiviestä tunnissa. Uhkailleet ties millä, jos en suostu seurustelemaan. Enkä taatusti ole ainoa.
Eikö se pädekään seurusteluintoisiin miehiin, että jokainen valitsee kumppaninsa itse?
Sekopäistä ja epätoivoista käytöstä löytyy sukupuolesta riippumatta. Tuliko tämä naisvihaajalle oikeasti yllätyksenä?
T:Nainen
Tätä lukiessa tuli hyvä olo. :)
esko kirjoitti:
Näin pari päivää sitten erästä naista johon olin ihastunut pari vuotta sitten ihan tolkuttomasti,jonkinlaista vastakaikuakin sain,tuo nuori jumalaisen kaunis ja kiihottava nainen oli kuitenkin varattu ym. (Ei ole teko ripsi,kynsi,hiuksinen)
Tarkoituksella vältellyt kaikkea missä siihen voi törmätä,mutta nyt sen työmaalla jouduin sen kanssa tekemisiin ,mutta hyvä ettei silmät pudonneet päästä,nainen oli lihonnut ihan tolkuttomasti ja näytti jotenkin tosi kulahtaneelta,väsyneeltä,ryhdittömältä??? Miten voi olla mahdollista?
söpöt kasvot sillä oli edelleen ja kuulosti samalta kuin ennen,mutta miten voi parissa vuodessa noin repsahtaa?
nainen on kuitenkin reilusti alle 30v.
Aika tavallista. Ainakin täällä suomessa. Pariin kertaan itsekin joutunut laittamaan akan pihalle kun hiukset ovat menneet lyhyksiksi ja kiloja tullut kymmeniä lisää ja tämä pelkästään parissa vuodessa. Ihme kun onnistuvat tuossa 1kg per kk tahdissa. Harkitsen vakavasti aasialaisen muijan hankkimista. Varmaan saan hyvän kun vielä olen nuorehko ja komea ja rahaakin löytyy.
Aloin lenkkeilemään ihastukseni asuintalon ohi, toivoen että törmäisin ihastukseeni, tai että hän näkisi minut ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Aloin lenkkeilemään ihastukseni asuintalon ohi, toivoen että törmäisin ihastukseeni, tai että hän näkisi minut ikkunasta.
Mä oon huomannu sut ikkunasta monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
esko kirjoitti:
Näin pari päivää sitten erästä naista johon olin ihastunut pari vuotta sitten ihan tolkuttomasti,jonkinlaista vastakaikuakin sain,tuo nuori jumalaisen kaunis ja kiihottava nainen oli kuitenkin varattu ym. (Ei ole teko ripsi,kynsi,hiuksinen)
Tarkoituksella vältellyt kaikkea missä siihen voi törmätä,mutta nyt sen työmaalla jouduin sen kanssa tekemisiin ,mutta hyvä ettei silmät pudonneet päästä,nainen oli lihonnut ihan tolkuttomasti ja näytti jotenkin tosi kulahtaneelta,väsyneeltä,ryhdittömältä??? Miten voi olla mahdollista?
söpöt kasvot sillä oli edelleen ja kuulosti samalta kuin ennen,mutta miten voi parissa vuodessa noin repsahtaa?
nainen on kuitenkin reilusti alle 30v.Aika tavallista. Ainakin täällä suomessa. Pariin kertaan itsekin joutunut laittamaan akan pihalle kun hiukset ovat menneet lyhyksiksi ja kiloja tullut kymmeniä lisää ja tämä pelkästään parissa vuodessa. Ihme kun onnistuvat tuossa 1kg per kk tahdissa. Harkitsen vakavasti aasialaisen muijan hankkimista. Varmaan saan hyvän kun vielä olen nuorehko ja komea ja rahaakin löytyy.
Tumputtele sinä vaan kaikessa rauhassa ja haaveile vaikkapa siitä aasialaisesta. Voit jopa joskus saada pildeä, jos maksat tarpeeksi. Sopii myös toivoa, että saat lääkkeille resistentin supertippurin, siinä sitä on sitten sinulle ihmettelemistä, rassukka.
Istuin psykiatrin tuolilla pari vuotta tullakseni paremmaksi kumppaniksi. Lopputulemana ymmärsin etteivät muut muutu vaikka minä muutun...
Itse olen miettinyt, miten kirjoittaisin yhdelle miehelle salaisen tunnisteellisen viestin sinne.
T. Ei niin täysipäinen aikuinen nainen.