Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
601/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin, että vieno pimpin haju tekee naisesta vastustamattoman miehen silmissä niin, ettei mies itsekään tajua, mikä kolahti. No, ennen ihastukseni näkemistä (iso sosiaalinen tilaisuus) masturboin vain voidakseni sipaista sormenpäällisen laukeamisen jälkeistä pimppimehua korvien taakse (se on kuitenkin täynnä feromoneja). Laitoin myös vähän parfyymia, ettei tuulahdus olisi niin ilmeinen.

Täytyy kyllä sanoa että näytti toimivan. Tarkkailin sivusilmällä hänen reaktiotaan, kun kuljin ohi. Hän näytti koiralta, joka on saanut vainun lempiruoastaan. Ryhti suoristui, silmät laajenivat, hän katsoi perääni. Ja kyllä hän seuraani lyöttäytyi aika paljon sinä iltana.

TV:stä tuli dokumentti, jossa kerrottiin, että pimppikarvojen tehtävä on levittää ilmaan näitä feromoneja. Sama tehtävä on ainakin osittain kainalokarvoilla. Mitenkäs näin posliiniaikakautena käy? Jos ei miestä löyty, niin täytyykö tässä sipaista kaikkien vähän korvan taakse =)))

Vierailija
602/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin aikanaan sukulaistyttöön. Vietimme ensin kesälomia yhdessä ja myöhemmin tiiviisti viikonloppuja välimatkasta huolimatta.

Vanhempamme eivät taitaneet olla suhteestamme mitenkään ihastuksissaan, joskaan eivät suoraan kiellelletkään.

Välillä tuntui, että pakahdun rakkauden tunteeseen. Myös seksuaalinen vetovoima oli kova. Varsinaista yhdyntää emme harrastaneet, mutta muuta kivaa kyllä. Viikot erossa hänestä olivat tuskastuttavia. Viikonloppuna taas tuntui, että kello tikittää kymmenkertaisella nopeudella. Kirjoitin hänelle varmaan säkillisen rakkauskirjeitä.

Sitten eräänä viikonloppuna tuli uutinen. Hän kertoi kierrellen ja kaarrellen, että haluaisi lopettaa, koska ei ole vielä valmis mihinkään vakavampaan suhteeseen ( oli muutaman vuoden nuorempi ). Ilmeisesti hänen äitinsä oli myös tehnyt taustalla myyräntyötä ja saanut tytön pään kääntymään.

Olin epätoivoinen. Käytin kaikki mahdolliset tilaisuudet tavatakseni häntä ja toivoin, että asiat muuttuisivat. Eivät muuttuneet ja minun piti jatkaa särkyneen sydämeni kanssa eteenpäin.

Näimme toisiamme aika-ajoin ja hänellä poikakaverit vaihtuivat tiuhaan tahtiin. Minun piti porukassa näytellä välinpitämätöntä, vaikka rinnassani kuohui. Elämäni oli muutaman vuoden ihan tuuliajolla. Pämpättyäkin tuli liikaa.

Kerran hänellä oli viikonloppuna mennyt mokailun puolelle ja hän kirjoitti minulle kirjeen purkaakseen tuntojaan. Ajoin viikonloppuna satoja kilometrejä lohduttamaan häntä ja ihan sen vuoksi, että saisin pitää häntä sylissäni ja suudella häntä.

Olemme nykyään facekavereita ja vielä vuosikymmenten jälkeen hänen kuvansa hetkauttaa jotain rinnassani. Olen monesti mietiskellyt, että mahtaako hän koskaan ajatella minua.

Siis tää on jo ihan sairasta! Onneks tyttö tuli järkiinsä! En ymmärrä tollasia ihmisiä jotka on suhteessa sukulaisen kanssa, kenties vikaa päässä tai jollain muulla tavalla vinksallaan. M26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin kyl tosi Ilonen jos joku kiva nainen olis musta niin kiinnostunut että tekis jotain juttuja jotta sais mut. Mutta ei, ei edes tulla juttelemaan. M26

No kuule, jos nyt koko ketjun luit niin voit tulla siihen johtopäätökseen, että hyvinkin tuolla jossain voi olla nainen, joka on sinusta kiinnostunut, mutta et ole sitä vain huomannut. Tässähän on naisia, jotka esim. välttelee ihastustaan tai ostaa samanlaisen takin tai kävelee "sattumalta" vastaan tai vahauttaa säännöllisesti pimppansa ajatellen ihastustaan, mutta ei tee minkäänlaista oikeaa aloitetta pahimmillaan vuosikausiin, joten on hyvin todennäköistä että sinullakin on jossain oma ihailija, joka rakentelee kotonaan pikkualttaria omalle M26:lle.

Vierailija
604/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut uskomaan, että mies haluaa minusta vain seksiä. Olin tosi nuori ja naiivi, mies pari vuotta vanhempi. Käyttäytyi kumminkin rakastuneen lailla (paitsi silloin kun kieltäydyin seksistä), enkä tajunnut että haluaa vain hauskanpitoa. Sillä oli vielä joku vaimoehdokas josta tiesin, eivät siis naimisissa, ja ajattelin ettei siitä koskaan mitään tule sillä tappelivat jatkuvasti.

Valehtelin tyypille ihastuksissani, että olen riidellyt äitini kanssa ja haluan pois kotoa, vaikka oikeasti halusin vain nähdä tuon henkilön. No, menin hänen luokseen ja sielläoloaikana tapasin hänen tuttunsa, joka oli ihmisenä aivan ihana ja kiinnostava ja johon sitten lopulta ihastuin. Olin hetken näiden kahden ristitulessa joka oli samaan aikaan kutkuttavaa että aivan kauheaa. Siltä alkuperäiseltä ihastukselta janosin huomiota ja hellyyttä, mutta toiseen olin oikeasti ihastunut. Tämä tuttu oli vähän fiksumpi tapaus, taas minua vähän vanhempi, mutta kaverustuttiin ja rakastuin. Vuoden päästä mentiin kihloihin ja nyt naimisissa 15 vuotta. Luojan kiitos että lähdin tähän juttuun mukaan, enkä esim. roikkunut alkuperäisessä ihastuksessa siksi, että häneltä sai kivasti huomiota ja liehittelyä. Olisin varmaan kadulla tai muuta, se olisi ollut katastrofi. Nykyisen kanssa olen onnellinen ja huomiotakin saan mielin määrin ilman mitään velvotteita. Olisinpa sen vain ymmärtänyt 18-vuotiaana.

No, kaikella lienee tarkoituksensa.

Vierailija
605/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin autolla kännissä kilometrin matkan.

Vierailija
606/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin kyl tosi Ilonen jos joku kiva nainen olis musta niin kiinnostunut että tekis jotain juttuja jotta sais mut. Mutta ei, ei edes tulla juttelemaan. M26

Sanopas muuta. Olen ihan suu auki lukenut näitä tarinoita ihmetellen että miksi kukaan nainen ei ole ihastunut minuun voimakkaasti. Ei kukaan tee mun vuoksi mitään..

Sen siitä saa kun ei synny komeaksi mieheksi.

Vierailija
607/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin aikanaan sukulaistyttöön. Vietimme ensin kesälomia yhdessä ja myöhemmin tiiviisti viikonloppuja välimatkasta huolimatta.

Vanhempamme eivät taitaneet olla suhteestamme mitenkään ihastuksissaan, joskaan eivät suoraan kiellelletkään.

Välillä tuntui, että pakahdun rakkauden tunteeseen. Myös seksuaalinen vetovoima oli kova. Varsinaista yhdyntää emme harrastaneet, mutta muuta kivaa kyllä. Viikot erossa hänestä olivat tuskastuttavia. Viikonloppuna taas tuntui, että kello tikittää kymmenkertaisella nopeudella. Kirjoitin hänelle varmaan säkillisen rakkauskirjeitä.

Sitten eräänä viikonloppuna tuli uutinen. Hän kertoi kierrellen ja kaarrellen, että haluaisi lopettaa, koska ei ole vielä valmis mihinkään vakavampaan suhteeseen ( oli muutaman vuoden nuorempi ). Ilmeisesti hänen äitinsä oli myös tehnyt taustalla myyräntyötä ja saanut tytön pään kääntymään.

Olin epätoivoinen. Käytin kaikki mahdolliset tilaisuudet tavatakseni häntä ja toivoin, että asiat muuttuisivat. Eivät muuttuneet ja minun piti jatkaa särkyneen sydämeni kanssa eteenpäin.

Näimme toisiamme aika-ajoin ja hänellä poikakaverit vaihtuivat tiuhaan tahtiin. Minun piti porukassa näytellä välinpitämätöntä, vaikka rinnassani kuohui. Elämäni oli muutaman vuoden ihan tuuliajolla. Pämpättyäkin tuli liikaa.

Kerran hänellä oli viikonloppuna mennyt mokailun puolelle ja hän kirjoitti minulle kirjeen purkaakseen tuntojaan. Ajoin viikonloppuna satoja kilometrejä lohduttamaan häntä ja ihan sen vuoksi, että saisin pitää häntä sylissäni ja suudella häntä.

Olemme nykyään facekavereita ja vielä vuosikymmenten jälkeen hänen kuvansa hetkauttaa jotain rinnassani. Olen monesti mietiskellyt, että mahtaako hän koskaan ajatella minua.

Siis tää on jo ihan sairasta! Onneks tyttö tuli järkiinsä! En ymmärrä tollasia ihmisiä jotka on suhteessa sukulaisen kanssa, kenties vikaa päässä tai jollain muulla tavalla vinksallaan. M26

Mun mielestä sun viesti oli sairaampi. Niin kauan kun ei lisääntyä, ei sukulaisten välisistä touhuista ole kenellekään vaaraa. Vaikka kuinka oksettaisi, niin se vain on. Koita pärjäillä.

Ohis

Vierailija
608/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopas muuta. Olen ihan suu auki lukenut näitä tarinoita ihmetellen että miksi kukaan nainen ei ole ihastunut minuun voimakkaasti. Ei kukaan tee mun vuoksi mitään..

Ei se ulkonäkö ole siinä se juttu, johon ihastutaan / rakastutaan tosissaan, täytyy olla jotain paljon enemmän...

Vierailija
609/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ulkonäkö ole siinä se juttu, johon ihastutaan / rakastutaan tosissaan, täytyy olla jotain paljon enemmän...

Ymmärrän, mutta ilman sitä tietyn tasoista ulkonäköä nainen ei edes pysty aikaansaamaan ihastusta suhun.

Vierailija
610/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mutta ilman sitä tietyn tasoista ulkonäköä nainen ei edes pysty aikaansaamaan ihastusta suhun.

Olet väärässä. Ehkä olet törmännyt vain vääriin naisiin.

Vierailija
611/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli kaivaa tämä aloitus, kun haluan typerästä ihastuksestani eroon.

Olen varattu, mutta ihastunut varattuun työkaveriini. Kyttään töissä onko hän koneella, missä vuoroissa on ja milloin hän mahdollisesti menee lounaalle niin että voisin mennä lounasravintolaan yhtäaikaa. Ja olen aivan innoissani jos hän istuu palavereissa viereeni ja kuvittelen siinä olevan jotain. Netistä olen luonnollisestikin tutkinut kaiken mitä hänestä löytyy.

Samaan aikaan kuitenkin tiedän, että ei tässä mitään todellista ole. En tunne häntä hirveän hyvin, joten hyvin todennäköisesti minulla on aika fantasioitu mielikuva millainen hän on. Enkä missään nimessä ole eroamassa miehestäni. Ja hän päinvastoin voi olla että välttelee minua (vaikka istuukin viereen ym. ), esim. yhdellä työreissulla suurinpiirtein pakeni huoneeseensa ennen kuin ehdin ehdottaa lasillisella käymistä (mitä teen kyllä muiden nais- ja mieskollegojenkin kanssa). Mitä en hirveästi ihmettele, jos ihastukseni näkyy ulospäin :D Kovasti toivon että ei näy enkä tästä kenellekään voi puhuakaan.

Mutta miten tästä pääsee eroon? Tiedän olevani typerä ja että tämä ihastus on todella lapsellista. Tätä on kuitenkin jatkunut jo melkein kaksi vuotta, vaikka luulin että kyllä tämä ajan kanssa ohi menee. Oman puolison kanssa on mennyt huonosti, ihastus voi johtua siitäkin, mutta nyt menee taas paremmin eikä ihastus vain lopahda.

Näiden juttujen lukeminen kyllä vähän auttaa :D

Mulla on ollut samanlainen, tosin olen mies joten alapeukkuja sateleepi :D

Oltiin eri yksiköissä ~2 vuotta. Olin heti ensinäkemältä täysin ihastunut. Tajusin kyllä että joku haavekuvahan mun päässä on. Sitten samaan yksikköön ja aika ajoin juteltiin. Hän oli vielä parempi ja ihanampi kuin osasin kuvitella! Olin tietenkin ihan täysin rakastunut.

Hän aloitti suhteen toisen työkaverin kanssa ja hajosin totaalisesti. En uskaltanut tehdä ajoissa mitään. Suhde katkesi nopeasti ja nainen muutti pois koko paikkakunnalta ja lopetti työt, varmaankin tästä johtuen.

Tuskailin pari kuukautta sen jälkeen, ja lopulta juttelin somessa. Kerroin ihastuksesta ja muista yhteneväisyyksistä ja kiinnostuksista mitä ilmeni. Hän juuri ja juuri muisti minut :( Eikä tietenkään ollut mitään kiinnostusta. 

Tästä pari vuotta aikaa ja olen kyllä ihan säpäleinä vieläkin. Ei vain löydy samanlaista tunnetta kenestäkään muusta.

Kannattaa aika nopeasti tehdä aloite, vaikka eihän se naisilta olekkaan niin luonnollista ... Muuten jäät jumiin kuten minä. :D Vieläkin satun näkemään hänet online somessa ja jään tuijottelemaan kännykkääni, miettien että pitäisikö vielä kirjoittaa... Ei kovin tervettä.

Vierailija
612/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olinpa minäkin helppo nakki parin vuoden ajan. Peruin esim. ystävien tapaamisia ja hammaslääkäriaikoja, jos ko mies vaan laittoi viestiä, että sopisiko nähdä silloin ja silloin. Minun tapaamisehdotukset hän torjui lähes

aina. Kävin ennen tapaamista ottamassa pikakampauksen lähikampaamossa ja vahautin alapäätäni jne. Aina minun puolelta kauhea töpinä ja vaivannäkö ja joka kerta hän lähti heti kun oli saanut. Osa minusta tiesi, että olin vain pano, mutta en halunnut hyväksyä sitä. Olisin halunnut seurustella hänen kanssaan, nukkua vierekkäin jne, mutta hän ei edes kertonut minusta kavereilleen.

Tajusin vasta suhteen päätyttyä, miten epätoivoinen olin ja miten itseäni nöyryytin. En saanut edes seksistä muuta mielihyvää kuin ilon siitä, että hän oli minua vasten.

Just kuin minä. Montakin kertaa. Usean kanssa. Hirveä hypetys jos joku miellyttävyys otti yhteyttä ja halusi seuraa. Menin jopa niin pitkälle, että ostin seuraavaksi aamuksi aamupalaa kahta henkilö silmälläpitäen. Ei onnistunut muistaakseni koskaan. Ilta yhdessä ja naintia meillä ja sitten lähti mies kotiinsa. En sentään kampauksia ja vahauksia teettänyt.

Ainoa syy minullakin oli se, että halusin olla hetken jonkun vieressä ja saada hyvän mielen. Tajusin kyllä koko ajan mitä tein ja kuinka nöyryytin itseäni, mutta en voinut asialle mitään. Kaikki sitten loppui aikanaan. Seksistä en nauttinut tietenkään.

Vierailija
613/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin, että vieno pimpin haju tekee naisesta vastustamattoman miehen silmissä niin, ettei mies itsekään tajua, mikä kolahti. No, ennen ihastukseni näkemistä (iso sosiaalinen tilaisuus) masturboin vain voidakseni sipaista sormenpäällisen laukeamisen jälkeistä pimppimehua korvien taakse (se on kuitenkin täynnä feromoneja). Laitoin myös vähän parfyymia, ettei tuulahdus olisi niin ilmeinen.

Täytyy kyllä sanoa että näytti toimivan. Tarkkailin sivusilmällä hänen reaktiotaan, kun kuljin ohi. Hän näytti koiralta, joka on saanut vainun lempiruoastaan. Ryhti suoristui, silmät laajenivat, hän katsoi perääni. Ja kyllä hän seuraani lyöttäytyi aika paljon sinä iltana.

TV:stä tuli dokumentti, jossa kerrottiin, että pimppikarvojen tehtävä on levittää ilmaan näitä feromoneja. Sama tehtävä on ainakin osittain kainalokarvoilla. Mitenkäs näin posliiniaikakautena käy? Jos ei miestä löyty, niin täytyykö tässä sipaista kaikkien vähän korvan taakse =)))

Feromonit todellakin toimii! Ihmiset aliarvioivat tätä biologista vetovoimaa nykyään. En tiedä mikä miehillä olisi vastaava, mutta naisilla tuo todellakin toimii.

Vierailija
614/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule, jos nyt koko ketjun luit niin voit tulla siihen johtopäätökseen, että hyvinkin tuolla jossain voi olla nainen, joka on sinusta kiinnostunut, mutta et ole sitä vain huomannut. Tässähän on naisia, jotka esim. välttelee ihastustaan tai ostaa samanlaisen takin tai kävelee "sattumalta" vastaan tai vahauttaa säännöllisesti pimppansa ajatellen ihastustaan, mutta ei tee minkäänlaista oikeaa aloitetta pahimmillaan vuosikausiin, joten on hyvin todennäköistä että sinullakin on jossain oma ihailija, joka rakentelee kotonaan pikkualttaria omalle M26:lle.

Toiveajattelua, kaikille ei vaan käy niin, itse olen hyvä esimerkki siitä.

Siinä olen taas hyvä että saan kaikki naiset katoamaan jonnekin ei tarvitse edes suuta avata.

Vierailija
615/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin Hesariin

Vierailija
616/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni oli ammatiltaan tatuoija, valitettavasti ei kovin hyvä sellainen. Otin häneltä todella ison tatuoinnin jota tehtiin monessa erässä ja maksoin siitä useamman tonnin. Ruusunpunaiset lasit silmillä kuvittelin kaikkien hänen ideoidensa olevan todella hyviä ja suostuin kaikkiin hänen ehdotuksiinsa miten minun ideaani muokattaisiin paremmin ”tatuoimiseen sopivaksi”. Lopputuloksena keskinkertaisesti tehty, aivan eri tyylinen tatuointi kuin mitä olisin halunnut.

Vierailija
617/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suudellut tyynyä kiihkeästi kuvitellen sen rakkaan ihastukseni huuliksi

Tämä on varmaan naisten mielestä ällöä. Tulostin ihastukseni kohteen kuvia väriprintterillä. Suutelun lisäksi laitoin kaluni kuvien päälle. Taisin myös laueta niiden päälle.

Sitten kirjoitin kännykkään muistiin tuhmia juttuja ihastuksestani (olkoon nyt esim. Hanna). Esim. "nuolen Hannan ihania tissejä", "Hannan ihana perse".

En kuitenkaan uskaltanut koulussa kuin vilkaista Hannaa päin. Lohduttauduin ajatuksellä, että suhteesta tulee kestävämpi kun sen aloittaa sitten myöhemmällä iällä Hannan kanssa.  No Hanna meni naimisiin minä en.

Vierailija
618/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan naisten mielestä ällöä. Tulostin ihastukseni kohteen kuvia väriprintterillä. Suutelun lisäksi laitoin kaluni kuvien päälle. Taisin myös laueta niiden päälle.

Sitten kirjoitin kännykkään muistiin tuhmia juttuja ihastuksestani (olkoon nyt esim. Hanna). Esim. "nuolen Hannan ihania tissejä", "Hannan ihana perse".

En kuitenkaan uskaltanut koulussa kuin vilkaista Hannaa päin. Lohduttauduin ajatuksellä, että suhteesta tulee kestävämpi kun sen aloittaa sitten myöhemmällä iällä Hannan kanssa.  No Hanna meni naimisiin minä en.

Sä vain himoitsit tätä 'Hannaa' kovasti, ei ollut ihastusta. Myöhemmällä iällä opit erottamaan ne tunteet toisistaan.

Vierailija
619/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä vain himoitsit tätä 'Hannaa' kovasti, ei ollut ihastusta. Myöhemmällä iällä opit erottamaan ne tunteet toisistaan.

Himoitsin kolme vuotta ja kovaa!

Vierailija
620/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Himoitsin kolme vuotta ja kovaa!

Ihan tervettähän se on. Mutta miehillä (ainakin nuorina) noi himot ja rakastumiset menee vähän eri kategoriaan. Ei niitä joihin 'rakastuu' tahdo naida hengiltä! Ei välttämättä edes ajattele seksiä heidän kanssaan, vaan sitä yhdessäoloa.