Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
541/1695 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esko kirjoitti:

Näin pari päivää sitten erästä naista johon olin ihastunut pari vuotta sitten ihan tolkuttomasti,jonkinlaista vastakaikuakin sain,tuo nuori jumalaisen kaunis ja kiihottava nainen oli kuitenkin varattu ym. (Ei ole teko ripsi,kynsi,hiuksinen)

Tarkoituksella vältellyt kaikkea missä siihen voi törmätä,mutta nyt sen työmaalla jouduin sen kanssa tekemisiin ,mutta hyvä ettei silmät pudonneet päästä,nainen oli lihonnut ihan tolkuttomasti ja näytti jotenkin tosi kulahtaneelta,väsyneeltä,ryhdittömältä??? Miten voi olla mahdollista?

söpöt kasvot sillä oli edelleen ja kuulosti samalta kuin ennen,mutta miten voi parissa vuodessa noin repsahtaa?

nainen on kuitenkin reilusti alle 30v.

Olit päässyt yli ihastumisesta, joten näit hänen ns. normaalein silmin, et enää ruusunpunaisten linssien läpi, kuten silloin, kun olit yhä ihastunut.

Esitteli itseään silloin alasti eikä läskistä ollut tietoakaan vaan nainen oli oikein solakka,pystytissinen.

Mitä jos se nainen on vaikka tullut aikuiseksi siinä välissä? Kyllähän kroppa muuttuu vanhetessa, teineillä on vaan ne pystytissit. Tai entä jos se nainen oli tullut äidiksi? Entä jos sillä on koliikkivauva, jolla on korvakierre? Syystäkin väsynyt, eikä välttämättä väsyneenä jaksa panostaa liikuntaan ja ulkonäköön.

Vierailija
542/1695 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selannut tätä ketjua ja etsinyt onko entinen oma ihastus kirjoittanut tänne jotain josta voisin tunnistaa "meidän" stooriksi. I am insane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1695 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä matkin ihastukseni tyttöystävän aika erilaista kävelytyyliä, kun ajattelin saavani sillä myös huomiota.

Vierailija
544/1695 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty tekemään mitään ihastukseni eteen.. en epätoivoista enkä muutakaan. Olen vaan ihastunut. Tuijotan sitä ja puhun älyttömiä. Pahinta on että tätä on jatkunut jo vuoden. Ikinä koskaan en häntä saa :(

Vierailija
545/1695 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla pois vaihto-opiskelusta, mutta jäin maahan pariksi kuukaudeksi valloittaakseni ihastukseni. (Piti sen takia muuttaa opiskelupaikkakunnalta toisellekin ko maassa). Ei onnistunut. Maailman hirveimmille treffeille sain hänet (kun lupasin p*llua jota en sitten antanut.)

Vierailija
546/1695 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin juoksuharrastuksen koska tiesin hänen treenaavan maratonille. No, suhdetta ei koskaan tullut, mutta minä addiktoiduin juoksuun ja takana on kaksi täyspitkää maratonia.

T: Entinen sohvaperuna

Vierailija
547/1695 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin hänen mennä. Välillä sattuu välillä ok. Tämä poikanen muutti jokin aika sitten viereiseen taloon ja on kyllä oikea sielunsyöjä. Isänsä oli joskus kiinnostunut minusta mutta hämmennyin liikaa. Kuulostaa huonolta saippuasarjalta tiedetään. Tiedän mitä haluan eikä näitten kanssa taida tapahtua irl.

T. Se pastantärkee pihtarihoro😁

Se jolla on siaalu.

Sorry boys.

Vierailija
548/1695 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ja kysyin kellonaikaa. Vaikka ranteessani oli kello.

Vierailija
549/1695 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kahville. Hän ei lähtenyt. Kyllä silloin harmitti ja nolotti.

En ole sen jälkeen tehnyt juuri aloitteita naisille, vaan olen antanut heidän tehdä aloitteet. Onneksi tuli kiva nainen kohdalle, juttelimme ystävämme kotibileissä ja seuraavana päivänä pyysi puhelinnumeroani, nyt olemme olleet yhdessä jo 14 vuotta.

Vierailija
550/1695 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin että ihastukseni tykkää blondista hiusväristä ja värjäsin mustat hiuksen blondiksi ja näytin suoraan sanottuna kaamealta. Tyttö ei lämmennyt. Olen siis mies.

Vierailija
551/1695 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruin mahdollisesti vakituisen työpaikan toisella paikkakunnalla ja pysyin määräaikaisessa työssäni samalla paikkakunnalla millä ihastukseni asui.

hä? Ethän sinä olisi muutenkaan voinut vaihtaa määräaikaisesta vakituiseen työhön, ennen kuin se määräaikainen loppuu. Sen sijaan puolison perässä toiselle paikkakunnalle muuttaminen on pätevä syy purkaa määräaikainen työsopimus.

Vierailija
552/1695 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitin huhuja että tämän ihastuksen tyttöystävällä oli ollut sivusuhde. Viilasin tarinani niin yksityiskohtaiseksi ja uskottavaksi että erohan niille tuli kun mies viskasi tuon naisen asunnostaan ja haukkui tätä huoraksi.

Sitten kun mies kiinnostui minusta niin oma kiinnostukseni jotenkin lopahti. Kaduttaa että rikoin yli viiden vuoden suhteen mutta en ole uskaltanut tunnustaa kenellekkään.

Vierailija
553/1695 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikesä ja asuimme Hollolassa (olimme muuttaneet Helsingistä) ja mieheni teki aamulla lähtöä Helsinkiin. 

En muista syytä, mutta joku normaali asia oli. En kuitenkaan uskonut sitä, luulin että on joku nainen kierroksessa. Jäin sänkyyn muka nukkumaan, kunnes ovi kolahti kiinni. Saman tien ylös ja vauhdilla meikit naamaan ja vaatteet päälle. Kipin kapin maalaistielle liftaamaan - Helsinkiin. Mieheni oli samaan aikaan bussissa Lahteen ja sieltä sitten junalla Hkiin. 

Sain kyydin, jättö tienposkeen, uusi kyyti. Vihdoin kolmannella pääsin Helsinkiin asti, mutta Pihlajamäkeen. Siitä sitten bussilla keskustaan ja steissille. Tiesin junan saapumisajan, koska olimmehan helsinkiläisiä ja usein junalla kävimme siellä. Huh, juoksin veren maku suussa aseman oville ja vedin aurinkolasit päähän ja häivyttäydyin ihmisten taakse. Nähdäkseni, ettei kukaan ollut ukkoa vastassa. Olin niin poikki koko hommasta, etten jaksanut lähteä seuaamaan minne meni.

Lähdin takaisin kotiin - junalla tällä kertaa, olinhan jo kätevästi asemalla ; ) 

Vierailija
554/1695 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin että ihastukseni tykkää blondista hiusväristä ja värjäsin mustat hiuksen blondiksi ja näytin suoraan sanottuna kaamealta. Tyttö ei lämmennyt. Olen siis mies.

Hahhah, tää oli ihana :D

Vierailija
555/1695 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkasin tahallani housuihini. Ihastukseni ei tykännyt ja alkoi karttaa minua.

Vierailija
556/1695 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin käyttäytymään samalla tavalla kuin se. Kuuntelin samaa musiikkia ja opettelin samanlaisia temppuja. Ostin samanlaisia asioita ja stalkkasin kokoajan.

No, paljastuin siitä nopeasti ja siihen se jäi, ja kyllä hävettää, mutta nykyään olen hyvin ylpeä siihen, että opettelin ne temput.

Kierimään, antamaan tassua ja istumaan, vai?

Vierailija
557/1695 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levitin huhuja että tämän ihastuksen tyttöystävällä oli ollut sivusuhde. Viilasin tarinani niin yksityiskohtaiseksi ja uskottavaksi että erohan niille tuli kun mies viskasi tuon naisen asunnostaan ja haukkui tätä huoraksi.

Sitten kun mies kiinnostui minusta niin oma kiinnostukseni jotenkin lopahti. Kaduttaa että rikoin yli viiden vuoden suhteen mutta en ole uskaltanut tunnustaa kenellekkään.

Minusta tällainen ei ole enää epätoivoista, vaan sairasta. Saatoit tuhota tuon tytön elämän aika pahasti.

Vierailija
558/1695 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tällainen ei ole enää epätoivoista, vaan sairasta. Saatoit tuhota tuon tytön elämän aika pahasti.

Minusta tuossa ei ole nainen menettänyt yhtään mitään. Kuka mies nyt huhujen perusteella katkaisee suhteen? 

Vierailija
559/1695 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kämpän ihastukseni asuinpaikan lähettyviltä. Pian tämän jälkeen hän muutti toiselle paikkakunnalle.

En edes pitänyt koko kämpästä.

Vierailija
560/1695 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitellut tänne lähetä terveiset kaipaamasi ihmiselle ketjuun jne..

Tämä! Ihan kun niitä kukaan täyspäinen aikuinen mies kävisi lukemassa. 

Olen selannut lähetä terveiset kaipaamallesi ihmiselle -ketjua toiveissa löytää salainen viesti ihastukseltani minlle.

T. Ei niin täysipäinen aikuinen mies