Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia
Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D
Kommentit (1695)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan nainen ole ikinä ihastunut minuun.
Kouluaikoina kaverille lähetteli kirjeitä eräs tyttö,niissä oli aika intiimejäkin juttuja.
Jätkien kanssa sitten luettiin niitä ja naureskeltiin tuolle tytölle vaikka todellisuudessa olisi kelvannut varmaan kaikille tyttikseksi.
Näyttää ihan hyvälle vieläkin vaikka ikää on varmaan n:40v ja "jännämiesten" kelkkaan lähtikin.No tässä tulikin syy miksi en ikinä tunnusta tunteitani ihastukselle.
Oletus on aina, näin aikuisenakin se, että toinen sitten naureskelee joidenkin ”jätkien” tai ylipäätään kavereiden kanssa tai muuten joudun herkkine tunteineni nolatuksi.Että voipa joku suhunkin olla joskus ollut ihastunut, mutta ei vaan ole ilmaissut sitä sinulle - kiitos maskuliinisen ja herkkyyttä halveksivan kulttuurin.
Ne oli teini aikoja silloin, jos olisin saanut tytöiltä kirjeitä en olisi kyllä kenellekään niitä näyttänyt tai puhunut niistä.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluaikoina kaverille lähetteli kirjeitä eräs tyttö,niissä oli aika intiimejäkin juttuja.
Jätkien kanssa sitten luettiin niitä ja naureskeltiin tuolle tytölle vaikka todellisuudessa olisi kelvannut varmaan kaikille tyttikseksi.
Näyttää ihan hyvälle vieläkin vaikka ikää on varmaan n:40v ja "jännämiesten" kelkkaan lähtikin.No tässä tulikin syy miksi en ikinä tunnusta tunteitani ihastukselle.
Oletus on aina, näin aikuisenakin se, että toinen sitten naureskelee joidenkin ”jätkien” tai ylipäätään kavereiden kanssa tai muuten joudun herkkine tunteineni nolatuksi.Että voipa joku suhunkin olla joskus ollut ihastunut, mutta ei vaan ole ilmaissut sitä sinulle - kiitos maskuliinisen ja herkkyyttä halveksivan kulttuurin.
Ne oli teini aikoja silloin, jos olisin saanut tytöiltä kirjeitä en olisi kyllä kenellekään niitä näyttänyt tai puhunut niistä.
Joopa joo, olit kuitenkin mukana naureskelemassa? Ehkä ryhmäpaine olisi saanut sinutkin jakamaan toisen intiimejä kirjeitä hyvänä vitsinä. Höhö, äijäpisteitä kato! Tätä on myrkyllinen maskuliinisuus. Onneksi vain yksi tyttö erehtyi ottamaan kontaktia teidänkaltaisiin, ja myöhemmin tämäkin löysi oikean miehen.
Ot.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä miten epätoivoista tämä on, kun miehen saaminen ei ole koskaan ollut mikään henkilökohtainen elinehto, mutta ainakin kovapäisyydestä ansaitsen mitalin: En "tajunnut" (tai halunnut tajuta) kun mies vastasi deittailupyyntööni että tässä elämäntilanteessa hänellä ei ole mahdollisuutta parisuhteelle. Kuvioissa oli vielä toinenkin kiinnostunut kaverinainen joka oli "ihan kiva", mutta samassa tilanteessa oli päättänyt jäädä odottamaan hamaan tulevaisuuteen tilaisuutta iskeä. Minä harkitsin samaa, mutta päädyin lyömään jalkaa oven väliin, yritin viettää mahdollisimman paljon aikaa hänen kanssaan ja päästä samalle aaltopituudelle, ja tein selväksi että mies näki minut nimenomaan potentiaalisena kumppanina eikä vain kaverina... ja näköjään kannatti. Parissa kuukaudessa se "ei nyt, mutta ehkä myöhemmin" vaihtui palavaan ihastukseen. Meistä tuli pari, vaikka mies hoitaa siinä sivussa elämäntilannettaan kuntoon, mutta hyvin on mennyt. Sori sille toiselle naiselle, että vein hyvän miehen nenän edestä, vaikka hän "näki tämän ensin".
Olen oikeasti tavattoman hiljainen ja ujo, minkä vuoksi olen menettänyt monta tilaisuutta rakkauden saralla elämäni aikana. Tämä oli ensimmäinen kerta kun kerroin tunteistani suoraan ja heti alkuvaiheessa, ja ylipäätänsä tein jotain asioiden eteen. Joskus on kai parempi olla vähän tyrkky.
Älä suotta pyytele anteeksi. Mitäs vätysteli se toinen nainen. Näissä asioissa pitää mennä ja ottaa mitä haluaa.
Paljon onnea teille!
Vierailija kirjoitti:
Pyykkipäivänä vuosia sitten kirjoitin facebookiin statuksen tyyliin "kuka lainaisi pyykkinaruaan että saan kaikki pyykit kuivumaan kun kotona ei ole enää tilaa?" siinä toivossa että ihastus pyytäisi että tuon märät pyykit hänen luokseen. No ei pyytänyt. Apua :----D
Aaaaaw, vähänkö söpöä:)
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä epätoivoisin, mutta uusin säälittävä juttu... Menin tänään kauppaan vaikka ei ollut mitään ostettavaa, vain jos hän sattuisi olemaan siellä samaan aikaan... Ei ollut. :/ Meinasin myös mennä "kävelylle" hänen kotinsa lähelle, mutta sain juuri ja juuri hillittyä itseni.
Pervo:D
Vierailija kirjoitti:
Tein aloitteen ja tulin torjutuksi, vieläpä törkeällä tavalla.
Mutta vaikka aikoinaan kirpaisi, nyt jälkeenpäin ajateltuna aloitteen tekeminen kannatti:
1. Ei tarvitse jossitella, ja loppuikäänsä miettiä, että entäpä jos.
2. En olisi muuten saanut selville millaiseen ihmiseen olinkaan hölmöyksissäni hurahtanut.Eli en kadu.
Tämän kun ihmiset oppisivat takomaan selkärankaansa. Se voi kirpaista hetken, kun saa (EHKÄ) pakit, mutta se menee ohi.
Uutta matoa koukkuun vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitan:
Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta.
Saa laittaa sairaitakin :DMinä menin jumppatunnilla juttelemaan ja tein vaikutuksen hyppäämällä voltin takaperin ja päästin vahingossa pierun.
Poistuin paikalta kyynelehtien.
Nauroin. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä miten epätoivoista tämä on, kun miehen saaminen ei ole koskaan ollut mikään henkilökohtainen elinehto, mutta ainakin kovapäisyydestä ansaitsen mitalin: En "tajunnut" (tai halunnut tajuta) kun mies vastasi deittailupyyntööni että tässä elämäntilanteessa hänellä ei ole mahdollisuutta parisuhteelle. Kuvioissa oli vielä toinenkin kiinnostunut kaverinainen joka oli "ihan kiva", mutta samassa tilanteessa oli päättänyt jäädä odottamaan hamaan tulevaisuuteen tilaisuutta iskeä. Minä harkitsin samaa, mutta päädyin lyömään jalkaa oven väliin, yritin viettää mahdollisimman paljon aikaa hänen kanssaan ja päästä samalle aaltopituudelle, ja tein selväksi että mies näki minut nimenomaan potentiaalisena kumppanina eikä vain kaverina... ja näköjään kannatti. Parissa kuukaudessa se "ei nyt, mutta ehkä myöhemmin" vaihtui palavaan ihastukseen. Meistä tuli pari, vaikka mies hoitaa siinä sivussa elämäntilannettaan kuntoon, mutta hyvin on mennyt. Sori sille toiselle naiselle, että vein hyvän miehen nenän edestä, vaikka hän "näki tämän ensin".
Olen oikeasti tavattoman hiljainen ja ujo, minkä vuoksi olen menettänyt monta tilaisuutta rakkauden saralla elämäni aikana. Tämä oli ensimmäinen kerta kun kerroin tunteistani suoraan ja heti alkuvaiheessa, ja ylipäätänsä tein jotain asioiden eteen. Joskus on kai parempi olla vähän tyrkky.
Älä suotta pyytele anteeksi. Mitäs vätysteli se toinen nainen. Näissä asioissa pitää mennä ja ottaa mitä haluaa.
Paljon onnea teille!
Kiitos, mutta hävettää vieläkin se flirttipakotus. Elän sillä periaatteella että jos toinen sanoo ei niin se myös meinaa silloin ei, ja yhtä hyvin olisin saattanut soidintanssillani suututtaa tai säikäyttää miehen pois.
Sillä toisella naisella on varmaan kans kiva huijattu olo, mutta se ei oikeastaan ole minun vastuulla vaan miehen selitettävä.
Vierailija kirjoitti:
Selvitin millainen hänen exänsä oli ja yritin muuttua hänen kaltaisekseen..
Tämä ei minusta ole epätoivoinen vaan ihan hauska, vaikka vähän creepy:
tein sovelluksella Face swapin hänen "salaisen ystävättärensä" kuvalla.
Olen vaimo, tuo toinen oli toinen. Se toimi kyllä hirvittävän hyvin keskustelussa, mies huomasi miten suttuinen huulipuna, korkea otsa ja syvät suupielen uurteet tuolla naisella on verrattuna minuun. Saimme yhdessä nauraa tuskaista oloa pois.
En tiedä oliko sillä vaikutusta lopputulokseen, koska mies oli jo aikaisemmin sanonut että häntä hävettää koska ei nyt edes ymmärrä mitä tuossa naisessa aiemmin oli näkevinään.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelin hänen rakastajattarensa kanssa. Koskaan ei ole sydäntä riipinyt niin paljon kuin katsoa silmiin naista, joka on oman ominut.
Se mitä kaikkea tuo nainen oli tehnyt saa vieläkin vatsani kääntymään.
Hmm. No en kovin vakaaksi sanoisi heidän suhdettaan jos nainen on vain rakastajatar...
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, olit kuitenkin mukana naureskelemassa? Ehkä ryhmäpaine olisi saanut sinutkin jakamaan toisen intiimejä kirjeitä hyvänä vitsinä. Höhö, äijäpisteitä kato! Tätä on myrkyllinen maskuliinisuus. Onneksi vain yksi tyttö erehtyi ottamaan kontaktia teidänkaltaisiin, ja myöhemmin tämäkin löysi oikean miehen.
Ot.
Voit tietenkin kuvitella niin,mutta ei ole ollut tapana henk.koht. asioita levitellä ja on eri asia naureskella muiden asioille.
Mutta en saanut mitään kirjeitä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nimeä googlettelemalla saanut katsottua kaikki tiedonmuruset mitä saatavissa oli, niin keksin googlettaa hänen puhelinnumeronsa. Tämä konsti johdattikin minut tori.fi-sivuille kyseisen tyypin muutamaan myynti-ilmoitukseen mm.naulakko ja juliste. Siinä sitten tuijottelin hänen romujaan. Kävin katsomassa niitä vielä myöhemmin uudestaan.
Mua nauratti tämä. =) Onkohan olleet syväanalyysit käytössä kun on tuijotellut naulakkoa ja julistetta, että mitä se kertoo tästä ihanasta ihmisestä. Vai suunnitelmissa ottaa yhteyttä ja teeskennellä kiinnostusta naulakkoon.
Näin pari päivää sitten erästä naista johon olin ihastunut pari vuotta sitten ihan tolkuttomasti,jonkinlaista vastakaikuakin sain,tuo nuori jumalaisen kaunis ja kiihottava nainen oli kuitenkin varattu ym. (Ei ole teko ripsi,kynsi,hiuksinen)
Tarkoituksella vältellyt kaikkea missä siihen voi törmätä,mutta nyt sen työmaalla jouduin sen kanssa tekemisiin ,mutta hyvä ettei silmät pudonneet päästä,nainen oli lihonnut ihan tolkuttomasti ja näytti jotenkin tosi kulahtaneelta,väsyneeltä,ryhdittömältä??? Miten voi olla mahdollista?
söpöt kasvot sillä oli edelleen ja kuulosti samalta kuin ennen,mutta miten voi parissa vuodessa noin repsahtaa?
nainen on kuitenkin reilusti alle 30v.
Hain ruotsinkieliseen yliopistoon, vaikka ruotsin puhuminen tuottaa tuskaa. Pahinta on, että pääsin sisään. :D Ei minulla edes ollut mahiksia ihastukseeni, hän oli ja on varattu. Nyt olen itsekin jo vaihtanut ihastuksen kohdetta.
esko kirjoitti:
Näin pari päivää sitten erästä naista johon olin ihastunut pari vuotta sitten ihan tolkuttomasti,jonkinlaista vastakaikuakin sain,tuo nuori jumalaisen kaunis ja kiihottava nainen oli kuitenkin varattu ym. (Ei ole teko ripsi,kynsi,hiuksinen)
Tarkoituksella vältellyt kaikkea missä siihen voi törmätä,mutta nyt sen työmaalla jouduin sen kanssa tekemisiin ,mutta hyvä ettei silmät pudonneet päästä,nainen oli lihonnut ihan tolkuttomasti ja näytti jotenkin tosi kulahtaneelta,väsyneeltä,ryhdittömältä??? Miten voi olla mahdollista?
söpöt kasvot sillä oli edelleen ja kuulosti samalta kuin ennen,mutta miten voi parissa vuodessa noin repsahtaa?
Oot hirvee, ok, lihominen ei hyvä, mutta voi ihmiset päivästä riippuen näyttää väsyneeltä, voi olla kipeä tai unenpuutetta.
esko kirjoitti:
Olit päässyt yli ihastumisesta, joten näit hänen ns. normaalein silmin, et enää ruusunpunaisten linssien läpi, kuten silloin, kun olit yhä ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
esko kirjoitti:
nainen on kuitenkin reilusti alle 30v.Olit päässyt yli ihastumisesta, joten näit hänen ns. normaalein silmin, et enää ruusunpunaisten linssien läpi, kuten silloin, kun olit yhä ihastunut.
Esitteli itseään silloin alasti eikä läskistä ollut tietoakaan vaan nainen oli oikein solakka,pystytissinen.
Norkoillut työpaikan kulmilla. Lenkkeillyt, että tulen muka sattumalta vastaan. Tehnyt tikusta asiaa.