Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
361/1695 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ryhtynyt ihastukseni kanssa seksisuhteeseen ja salaa toivon, että hän haluaisi enemmänkin. Nyt kylläkin olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja suoritan irtautumista tästä suhteesta.

Vierailija
362/1695 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksellani oli oma hevonen tai oikeastaan poni naapurissani olleessa tallissa ja hän ratsasteli paljon meidän reilun tuhannen asukkaan kylän raitilla. Ei tarvinne mainita, ettei kylillä paljon muita ratsukkoja liikkunut. Jossain vaiheessa minulla oli lähes pakkomielteenä, että halusin oman ponin. Voitte kuvitella, kun emme missään Ypäjällä olleet, hevos- ja ratsastusharrastus ei nyt niin kauhean suosittua ollut varsinkaan poikien keskuudessa. Halusin vain viettää tytön kanssa mahdollisimman paljon aikaa ja olin valtavan pettynyt, kun lopulta en saanutkaan omaa hummaa rahapulan takia. Ehkä parempi niin, kun epäilen, että olisin jaksanut kuitenkaan huolehtia siitä. 

Kesäisin pyöräilin naapuriin melkein joka päivä katsomaan josko tyttö olisi siellä hoitamassa poniaan. Tätä jatkui koko yläasteen ajan. Emme paljoa puhuneet, aina jotain kyselin ja auttelin häntä, ja tyttö vastaili lyhyesti, mutta silti oli mukavaa aikaa. Tulipahan säästyttyä kaikelta ei niin järkevältä ajanvietteeltä.

Ehkä epätoivoisin asia koko heppatyttörakkaudessani oli se, kun pöyräilin tai kävelin pitkin kyläteitä ja pysähdyin monta kertaa hevosen ulosteläjän viereen vain todetakseni, että tuoretta on ja tiesin, että tyttö taas jossain täällä ratsastelee. Sen jälkeen sitten kiersin melkein koko kylän etsiessäni häntä. Usein löysinkin, ja palasimme tallille päin yhtä matkaa. "Suhteemme" ei koskaan kehittynyt juttelua kummemmaksi, kerran arasti suutelimme, mutta ihanaa on muistella noita vuosia. M37 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1695 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös valehdellut tulleeni raiskatuksi jos ihastus on oikein kunnolla minua loukannut. Välillä ottanut yhteyttä ”raiskaajan” lähipiiriin ja työ/koulupaikkaan joko omana itsenäni tai laittanut jonkun ulkopuolisen soittamaan asiasta. Poliisin ja lääkärinkin puheilla on tullut muutaman kerran käytyä itkemässä ”raiskausta” ja aina on mennyt läpi.

Näitä raskaus/keskenmeno/raiskauskeissejä oli vieläpä useamman ihmisen kanssa.

Tämä juttu vaikuttaa vahvasti ainakin osittain keksityltä. Ei pelkillä puheilla tai itkuilla poliisi ketään tuomitse raiskauksesta, tarvitaan oikeita todisteita ja lääkärin tarkastuksessa kyllä selviää onko väitteissä mitään perää. Ja eiköhän viranomaiset ala muutenkin ihmetellä jos sama nainen jatkuvasti syyttää miehiä raiskauksista.

Vierailija
364/1695 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin harrastamaan samoja harrastuksia kuin hän..

Vierailija
365/1695 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentelin että olen hukannut avaimeni, jotta pääsisin hänen luokseen yöksi. (Toimi.)

Vierailija
366/1695 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee näistä mieleen onkohan mun opiskelukaveri ihastunut muhun? Juttu alko seksillä, mutta nykään tulee mun luokse vain nukkumaan, AINA kun pyydän yökylään. Itse pidän hänestä kaverina ja seksi tai sitten pelkkä unikaveri kelpaa joten olen häntä nyt useamman kerran luokseni pyytänyt ja meillä on aina hauskaa. On aina tullut vaikka ollut jo kotona nukkumassa tms, kerran oli "kaverille" mennyt jo jatkoille (kuulin myöhemmin että oli jonkun naisen luona) mutta tuli mun viereen viideltä aamulla... Aina ottaa taksin ja tulee samantien ja sen takia joutunut pari kertaa odottelemaan hetken rapussa.

Ei kyllä ole muutoin osottanut kiinnostusta. Se kuitenkin ihmetyttää miksi MIES tulee luokseni eikä edes seksin perässä vaikka sitä olisi tarjolla ja tällä miehellä seisoo kyllä koko ajan.

Itse en kaipaa nyt suhdetta, mutta pidän häntä niin hyvänä kaverina ja meillä on aina tosi hauskaa että varmasti voisin kiinnostua jos ilmaisisi asian mutta en ole vielä itse valmis tekemään romanttisia alotteita, koska edellisestä suhteesta aika pahat arvet.

Tulee näitä lukiessa olo että olenko tajuamattani juoksuttanut häntä tms.

Oot *seisottanut häntä.

Mistä tiedät että koko ajan seisoo? Kyttäätkö etumusta vai kertooko mies että armoton stondis taas päällä tai että panettaa 24/7?

No alasti me on oltu, ja halailtu ja nukuttu lusikassa ni ei nyt kauheasti tartte arvailla, varsinkin jos kädellä ihan kokeilee. Mies kuitenkin nykyään ohittaa aloitteeni silti.

Toisaalta hänhän voisi ajatella minun olevan ihastunut kun pyydän häntä yökylään. Hän yleensä pyytää tekemään yhdessä koulujuttuja ja olemme hyötyneet kummatkin siinä suhteessa toistemme avusta.

Vierailija
367/1695 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaioin itseäni korisjoukkueelle. Siis koko joukkueelle.

Vierailija
368/1695 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä latasin Tinderin kun kaveri ilmoitti että oli nähnyt mun ihastuksen siellä. Laitoin kilometrit niin että yltää sen luokse ja iän just sen iän kohdalle. Selasin varmaan 20-30min kunnes tuli kohdalle. Annoin sydämmen!

Tuli vähän hullu olo mut meistä tuli match seuraavana päivänä ja mentiin samantien treffeille. Ekat treffit kesti viikon ja alettiin seurustelemaan heti. Seurusteltiin pari vuotta ja oltiin toistemme ensirakkaudet. Mies ei vieläkään tiedä että latasin tinderin vaan häntä varten:DD

Vierailija
369/1695 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin yhtä poikaa, mutta olin kyllästynyt hänen jahkailuunsa ja siihen, ettei hän tehnyt aloitetta. Katselimme leffaa ja aloin vaan yhtäkkiä riisua vaatteitani, niin että olin aika nopeasti alasti :D. En tehnyt muuta, en puhunut mitään ja se toimi. Rakastelimme siinä sohvalla...

Ei nyt kauhean epätoivoista, mutta en ollut koskaan kenenkään toisen kanssa moiseen ryhtynyt. Seurustelimme parisen vuotta.

Vierailija
370/1695 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelin hänelle alastonkuviani joihin hän vastasi vaan että "Kiitos kuvista!". Ei edes mitään hymiötä laittanut perään. En sitten saanut mitään tolkkua siitä oliko se hyvä vai huono asia. Ajattelin sitten laittaa vielä paremmaksi ja laitoin kuvia joissa minulla oli sukkanauhaliivit yllä ja karvat ajettu. Vieläkin vastaus oli vaan että "Kiitos kuvista!". Viestien lähettelyä jatkoin ja aina hän vastasi jotain mutta oli todella passiivinen. Lopulta joskus puolen vuoden päästä luovutin.

Vierailija
371/1695 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettelin hänelle alastonkuviani joihin hän vastasi vaan että "Kiitos kuvista!". Ei edes mitään hymiötä laittanut perään. En sitten saanut mitään tolkkua siitä oliko se hyvä vai huono asia. Ajattelin sitten laittaa vielä paremmaksi ja laitoin kuvia joissa minulla oli sukkanauhaliivit yllä ja karvat ajettu. Vieläkin vastaus oli vaan että "Kiitos kuvista!". Viestien lähettelyä jatkoin ja aina hän vastasi jotain mutta oli todella passiivinen. Lopulta joskus puolen vuoden päästä luovutin.

Ja nyt oppitunti palstam nuorimmille, että sille ihastukselle ei missään nimessä kannata lähetellä alastonkuvia. Koskaan ei voi olla varma, mihin kaikkialle ihastus ne kuvat lähettää.

Tässäkin tarinassa kalskahtaa pahasti se, että varmaan kavereille ainakin kuvat näytetty.

Vierailija
372/1695 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain teologiseen tiedekuntaan kuultuani ihastukseni opiskelevan siellä.  Kävin jopa valintakokeessa.

Vierailija
373/1695 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut 43-vuotiaan ihastukseni 19-vuotiasta tytärtä.

T. 45 v. mies

Siis epätoivoisinta mitä olet tehnyt ihastuksesi takia? Ei nyt oikein aukea mulle tämä

Vierailija
374/1695 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käyttäytymään samalla tavalla kuin se. Kuuntelin samaa musiikkia ja opettelin samanlaisia temppuja. Ostin samanlaisia asioita ja stalkkasin kokoajan.

No, paljastuin siitä nopeasti ja siihen se jäi, ja kyllä hävettää, mutta nykyään olen hyvin ylpeä siihen, että opettelin ne temput.

Vierailija
375/1695 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolen vuoden päästä?! Ei ole sitten kaikkein nopeimmat hoksottimet sulla :D

Vierailija
376/1695 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut 43-vuotiaan ihastukseni 19-vuotiasta tytärtä.

T. 45 v. mies

Siis epätoivoisinta mitä olet tehnyt ihastuksesi takia? Ei nyt oikein aukea mulle tämä

Ei aukea mullekaan. Kuten ei sekään viesti, jossa joku kertoi antaneensa piparia kokonaiselle korisjoukkueelle. Mitä tekemistä epätoivoisen ihastuksen kanssa?

Vierailija
377/1695 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäiväkorttieikelvannut kirjoitti:

Olin ystävänpäivänä tehnyt ihastukselleni ystävänpäiväkirjeen missä oli sydämmiä ja sit siellä luki kaikkee "i love you" ja sit kun se oli lukenut sen niin se repi sen palasiksi mun edessä. Mulle tuli pahamieli siitä koska olin kolmosluokalla. Tiesin ainakin että ei tykkää musta. Naurattaa nyt jälkeenpäin tää juttu :DD

Mua ei varmasti naurattaisi aikuisenakaan, luultavasti muistelisin surumielin edelleen sitä, miten joku voi nolata toisen noin törkeällä tavalla ja tuhota orastavan ihastuksen. Mut oonkin aikamoinen herkkis.

Vierailija
378/1695 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee näistä mieleen onkohan mun opiskelukaveri ihastunut muhun? Juttu alko seksillä, mutta nykään tulee mun luokse vain nukkumaan, AINA kun pyydän yökylään. Itse pidän hänestä kaverina ja seksi tai sitten pelkkä unikaveri kelpaa joten olen häntä nyt useamman kerran luokseni pyytänyt ja meillä on aina hauskaa. On aina tullut vaikka ollut jo kotona nukkumassa tms, kerran oli "kaverille" mennyt jo jatkoille (kuulin myöhemmin että oli jonkun naisen luona) mutta tuli mun viereen viideltä aamulla... Aina ottaa taksin ja tulee samantien ja sen takia joutunut pari kertaa odottelemaan hetken rapussa.

Ei kyllä ole muutoin osottanut kiinnostusta. Se kuitenkin ihmetyttää miksi MIES tulee luokseni eikä edes seksin perässä vaikka sitä olisi tarjolla ja tällä miehellä seisoo kyllä koko ajan.

Itse en kaipaa nyt suhdetta, mutta pidän häntä niin hyvänä kaverina ja meillä on aina tosi hauskaa että varmasti voisin kiinnostua jos ilmaisisi asian mutta en ole vielä itse valmis tekemään romanttisia alotteita, koska edellisestä suhteesta aika pahat arvet.

Tulee näitä lukiessa olo että olenko tajuamattani juoksuttanut häntä tms.

Oot *seisottanut häntä.

Mistä tiedät että koko ajan seisoo? Kyttäätkö etumusta vai kertooko mies että armoton stondis taas päällä tai että panettaa 24/7?

No alasti me on oltu, ja halailtu ja nukuttu lusikassa ni ei nyt kauheasti tartte arvailla, varsinkin jos kädellä ihan kokeilee. Mies kuitenkin nykyään ohittaa aloitteeni silti.

Toisaalta hänhän voisi ajatella minun olevan ihastunut kun pyydän häntä yökylään. Hän yleensä pyytää tekemään yhdessä koulujuttuja ja olemme hyötyneet kummatkin siinä suhteessa toistemme avusta.

Vähän outoa. Tulee mieleen, että mies kaipaa sinua halikaveriksi, mutta saa seksiä jostain muualta. Jos mies olisi sinuun palavasti ihastunut, hän kyllä haluaisi panna sinua joka kerta kun yökyläilee.

Vierailija
379/1695 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko epätoivoista, jos on tehnyt tänne palstalle aloituksia ihastuksestaan ja toivonut sen tuovan hänet lähemmäs?Miten nolostuisinkaan, jos hän tai varsinkin joku muu työkaveri saisi tietää niistä.

Vierailija
380/1695 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tekevinäni puhelinhaastatteluita radion kuuntelusta, mitä kanavaa kuuntelee, kuinka usein jne. Halusin kuulla äänen. Soitin puhelinkopista eli tapahtui 90-luvulla..