Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia
Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D
Kommentit (1695)
Kerran satunnaisella pyöräretkellä tuli vastaan ja moikkasi paikallinen urheilija johon olin ihastunut, sen jälkeen tein saman kymmenen kilometrin lenkin joka ilta samaan aikaan koko loppukesän ihan vaan toivoen näkeväni tyypin uudestaan, pari kertaa onnisti :D
Poistin alapään karvat. Mies sanoi että olin eka karvainen hänen teini iän jälkeen. Mies on 49.
Ajoin yhteensä vähän yli 1000 km vain saadakseni p***ua. En edes sn saanut, joten lähtiessäni Vetelistä, toteutin itseäni vetelemällä käteen.
Menin illalla noin kymmenen aikaan kundin ikkunan alle "polttamaan tupakkaa" ja vartosin jonnekin kahteentoista asti yöllä josko hän olisi sattumalta tullut kadulle röökille. Tein tätä noin kaksi kuukautta lähes päivittäin, säässä kuin säässä. Ja sää oli noina kuukausina aika karmea: marraskuussa satoi ja tuuli ja joulukuussa iski lumimyrsky.
Olin huomannut pojan Kallion baarissa ja ihastunut ensisilmäyksellä, mitään ei kuitenkaan pienen flirtin ja parin lauseenvaihdon lisäksi tapahtunut. Tapaamisesta joidenkin viikkojen kuluttua näin hänet kotikadullani bussin ikkunasta tupakalla erään rapun edessä. Tästä käynnistyi sitten tämä epätoivoinen stalkkausröökaamiseni joka oli sääolosuhteiden lisäksi muutenkin epämiellyttävää, sillä en normaalisti tupakoinut juurikaan. Niiden tuntien aikana oli kuitenkin pakko aina välillä vetäistä rööki jotten aivan tyhjän panttina siinä seisoisi - ja kehitin itselleni olemuksen joka mielestäni viestitti sitä että käyn siinä kasuaalisti ihan muina naisina aina tupakalla. En koskaan nähnyt kundia, kunnes eräänä hyvin kylmänä joulukuun iltana poika astui ulos rapusta kiehnäten jonkun upean latinotytön kanssa. Vedin hupun syvälle päähäni ja yritin kääntää selkäni niin etteivät he kiinnittäisi minuun mitään huomiota, mutta tyttö bongasi palavan tupakkani ja tuli pyytämään tulta. Kundi selvästi tunnisti minut, mutta ei edes tervehtinyt vaan katsoi vähän kummallisesti, nappasi tytön kainaloonsa ja häipyi paikalta.
Tämän jälkeen päätin että vastedes teen aloitteen heti jos joku vaikuttaa kiinnostavalta, ja lopetan tupakoinnin.
Olin hakenut tiettyyn lukioon johon kovasti toivoin pääseväni. Haimme sinne yhdessä parhaan kaverini kanssa, jonka kanssa en ollut ollut koskaa samassa koulussa. Olimme todella innoissamme, että nyt oli mahdollisuus päästä samaan kouluun. No, hakuajan jälkeen ihastuinkin vuotta vanhempaan poikaan. Sain tietää mitä lukiota hän käy. Lukio oli tuppukylässä, jonne en olisi itse koskasn valinnut meneväni. Mutta niin vain päätin sinne mennä vaikka olin saanut hyväksyvän päätöksen haluamaani lukioon (harmiksemme ystäväni ei sinne päässyt). Asia jouduttiin erikseen sopimaan rehtorin kanssa kun hakuajat olivat jo menneet umpeen.
Ihan turhaan sinne menin, yhtäkään sanaa tai mitään muutakaan emme koskaan vaihtaneet ja ihastus kerkesi oikeastaan laantua jo kesäloman aikana enne lukion alkua. Kaikki olivat todella ihmeissään lukion vaihdoksesta ja kyselivät syytä, mutta ikinä en ole sitä kenellekkään kertonut. Kaitpa tuon voisi jo paljastaa kun aikaakin on kulunut jo 20 vuotta :D
Vierailija kirjoitti:
Menin illalla noin kymmenen aikaan kundin ikkunan alle "polttamaan tupakkaa" ja vartosin jonnekin kahteentoista asti yöllä josko hän olisi sattumalta tullut kadulle röökille. Tein tätä noin kaksi kuukautta lähes päivittäin, säässä kuin säässä. Ja sää oli noina kuukausina aika karmea: marraskuussa satoi ja tuuli ja joulukuussa iski lumimyrsky.
Olin huomannut pojan Kallion baarissa ja ihastunut ensisilmäyksellä, mitään ei kuitenkaan pienen flirtin ja parin lauseenvaihdon lisäksi tapahtunut. Tapaamisesta joidenkin viikkojen kuluttua näin hänet kotikadullani bussin ikkunasta tupakalla erään rapun edessä. Tästä käynnistyi sitten tämä epätoivoinen stalkkausröökaamiseni joka oli sääolosuhteiden lisäksi muutenkin epämiellyttävää, sillä en normaalisti tupakoinut juurikaan. Niiden tuntien aikana oli kuitenkin pakko aina välillä vetäistä rööki jotten aivan tyhjän panttina siinä seisoisi - ja kehitin itselleni olemuksen joka mielestäni viestitti sitä että käyn siinä kasuaalisti ihan muina naisina aina tupakalla. En koskaan nähnyt kundia, kunnes eräänä hyvin kylmänä joulukuun iltana poika astui ulos rapusta kiehnäten jonkun upean latinotytön kanssa. Vedin hupun syvälle päähäni ja yritin kääntää selkäni niin etteivät he kiinnittäisi minuun mitään huomiota, mutta tyttö bongasi palavan tupakkani ja tuli pyytämään tulta. Kundi selvästi tunnisti minut, mutta ei edes tervehtinyt vaan katsoi vähän kummallisesti, nappasi tytön kainaloonsa ja häipyi paikalta.
Tämän jälkeen päätin että vastedes teen aloitteen heti jos joku vaikuttaa kiinnostavalta, ja lopetan tupakoinnin.
Äijä tainnut nähdä ikkunasta vaanimisesi jo ties kuinka pitkään. Tämä tarina menee niiden creepyjen joukkoon, mietipä jos joku mies stalkkaisi asuinpaikkasi ja alkaisi kytätä talosi edessä säässä kuin säässä.
Ei hitsit, nää on ihan parhaita, ulvon täällä naurusta vedet silmissä xD
Itse olen niin tylsä, ettei ole niin mitään kerrottavaa.
Lisää lisää!
Lintsasin koulusta, jotta pääsin tapaamaan poikaa kun hänen vanhempansa eivät olleet kotona. Eli sekstailemaan tietty, muuta ei se poika minusta sitten halunnutkaan.
Olen yrittänyt saada miestä eroamaan tyttöystävästään jo monta vuotta. Mies ei ole minusta kiinnostunut, on sen suoraankin sanonut. Olen itsekkin parisuhteessa.
Itse kuulin, että ihastukseni(samassa kaveriporukassa) pitää korseteista ja tilasin sellaisen melko eroottisen korsetin ja ´´vahingossa´´ sitten näyttäydyin ihastukselleni siinä.
Silloisessa kotikaupungissani oli useampi saman ketjun kuntosali. Tiesin, että ihastukseni käy yhdellä niistä, joten matkustin bussilla kaikista kauimmaiseen kuntosaliin suoraan töiden jälkeen, jotta näkisin hänet siellä. Tämä ei kai ollut kovin epätoivoista, mutta olisihan mä säästänyt aikaa käymällä lähisalilla.
Vierailija kirjoitti:
Lintsasin koulusta, jotta pääsin tapaamaan poikaa kun hänen vanhempansa eivät olleet kotona. Eli sekstailemaan tietty, muuta ei se poika minusta sitten halunnutkaan.
Meidän koulun liikuntasalin oven lukko aukesi omalla avaimellani, en tiedä miten se oli mahdollista, mutta se toimi ja ihastukseni ei ollut uskoa sitä millään. Hälytysjärjestelmiä ei vielä ollut ja menimme eräänä iltana testaamaan, ja sain oven auki. Päädyimme pienen pimeässä salissa riehutun hippaleikin ja ahneiden suudelmien jälkeen rakastelemaan välinevarastoon patjakasan päälle. Suhde ei kuitenkaan, yllätys, kestänyt, mutta olen joskus tuon pojan kanssa muistellut noita kiihkeitä hetkiä huvittuneena.
Aina kun ajoin ihastukseni talon ohi ja näin parkkiruudussa jonkun muun auton kuin sen millä tiesin hänen ajavan, lähetin rekkarin finderiin jotta tietäisin kuka/ketkä hänen luonaan kyläilee :D
Myöhemmin meille syntyi juttua, vain huomatakseni että hänen elämänsä ei ollutkaan niin tasapainoista kuin antoi ymmärtää enkä halunnut sellaista sekoilua omaani.
Stalkkaan häntä silti yhä facebookissa joskus, mutta rekkarit saavat olla rauhassa :D
Hilkka404 kirjoitti:
Itse kuulin, että ihastukseni(samassa kaveriporukassa) pitää korseteista ja tilasin sellaisen melko eroottisen korsetin ja ´´vahingossa´´ sitten näyttäydyin ihastukselleni siinä.
Minä olin joskus yläasteella ihastunut yhteen lukiolaispoikaan johon monet kaverinikin olivat ihan lääpällään. Kerran yksi hieman rääväsuisempi tyttö meidän porukasta kysyi häneltä millaisista alusvaatteista hän tykkää tytöillä. Poika vastasi vaan lakonisesti että "vihreistä joissa on valkoisia raitoja" lähinnä vaan päästäkseen tästä kyselijästä eroon.
No ei silti. Minulla meni seuraavat pari viikkoa siihen että kolusin läpi kaikki kaupat ja postimyyntiluettelot kun etsin vihreitä ja valkoraidallisia alusvaatteita. En löytänyt koskaan.
Lähettänyt toistatuhatta sähköpostia ja satoja tekstareita muutamassa kuukaudessa hänen kanssaan viesteillessä. Ajanut 1000 km saadakseni olla päivän hänen kanssaan, tähän hotelli yms kulut päälle niin tais olla 500 € panot :D : Toki naitiin koko aika mitä oltiin yhdessä. Ja tulin sit jätettyä tapaamisen jälkeen.... Kaikkea se teettää :D
Ostin samanmerkkisen auton kuin ihastuksella, vaikka en ollut koskaan tykännyt koko merkistä.
Olin 18v.:na surkea laskettelija ja mua pelottaa vieläkin olla suksilla kovemmassa vauhdissa. Hiihdossakin meen alamäet aina mahdollisimman hiljaa. Silti osallistuin laskettelukurssille ja tein sen vain siksi koska tiesin että HÄN opetti siellä. Opin ehkä vähän paremmaksi mutta mustelmia ja ruhjeita tuli kaatumisten seurauksena. Kaiken kukkuraksi iskuyritykseni eivät tuottaneet tulosta.. :D
Vierailija kirjoitti:
Värjäsin tukkani blondiksi ja ajelin alapään posliiniksi, koska hän tykkäsi siitä. Ei silti huolinut minua :-(
No sinä sentään tiesit hänen tykkäävän siitä. Minä värjäsin opiskeluaikoina yli vuoden tukkaani vaaleaksi koska kuvittelin ihastukseni tykkäävän mielummin blondeista. Kun sitten vihdoin ja viimein pääsin edes juttelemaan hänen kanssaan niin hän ihmetteli hiusväriäni ja kertoi että olin hänen mielestään paljon paremman näköinen tummana. Ja oikeassa hän olikin. Vaaleat hiukset eivät sopineet minulle kertakaikkiaan yhtään.
No pain no gain kirjoitti:
Oltiin tapailtu tiiviisti pari viikkoa kun mies jätti mut, ei vain hänen mielestään toiminut.
Minä olin ehtinyt pahemman kerran ihastua. Lähes väkisin tyrkytin itseni kännikuskiksi miehen parhaalle kaverille ja vietin sen kanssa aikaa vain siksi että olisin nähnyt vilauksen ihastuksestani. Kuskailin niitä sen kännisiä kavereita monen monta viikonloppua, usein 3-4 aikaan aamullakin. Maksoin itse bensat. Jälkeenpäin ajateltuna ihan idiootin touhua :D
Se kuitenkin toimi, ollaan oltu yhdessä pian 5 vuotta.
Ootko kertonut jo tämän saman jutun numerolla 126?
Ihastus muutti Helsinkiin. Lähdin sinne seikkailemaan ja toivoin että sattumalta törmäisin häneen. Minulla ei ollut puhelinnumeroa, ja vaikka olisi ollutkin, en olisi uskaltanut soittaa... Minulla ei ollut siellä ystäviä, ja oli lämmin kesä, harhailin baareissa yksin etsimässä häntä ja nukuin jossain puistossa. Jollain kolmannella kerralla onnistuin sattumalta törmäämään häneen! Ja hän arvasi että olen rakastunut häneen, ja oli kiinnostunutkin. Mutta sitten jotenkin en kestänyt sitä, vaan oli pakko lähteä aamulla pakoon. Minulla kesti niin kauan aikaa kerätä rohkeutta ja palata, että hän ei sitten enää ollut kiinnostunut minusta, vaan piti lähinnä jonain sekopäänä, mikä kieltämättä taisin ollakkin...