Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä kihlasormus ei saa maksaa yli 3000e

Vierailija
27.08.2017 |

Mieheni mielestäni kihlasormukseen ei voi laittaa yli 3000 euroa. Mitä ihmettä teen, kun oma maku on sellainen, että haluan näyttävän ja laadukkaan sormuksen. Olen sanonut, että kun aika koittaa, voin itse maksaa erotuksen/loput sormuksesta. Tämä ei kuitenkaan käy, sillä mies haluaa kosinnan olevan yllätys ja sormuksen olevan hänen valitsemansa.

Mitä ihmettä teen, jos/kun sormus ei ole miellyttävä? En halua kantaa (toivottavasti) lopun elämää sormusta, josta en itse tykkää.

Kommentit (244)

Vierailija
221/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus ei edes vihkisormus? Tyyli ei todellakaan aina ole rahasta kiinni ja tuolla hinnalla saisi molemmat. Mutta kiukuttele ja vaadi toki lisää niin voi olla ettei tule kumpaakaan.

Vierailija
222/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi laittaa ap:lle otsaan tälläisen hintalapun: "Maksan yli kolme donaa". 

Itse ajattelen miehenä että kun se rakkauden huipentuma tapahtuu niin se on se tärkein asia, ei se että minkä hintaisella metalliympyrällä sitä muille näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on. Jos sormuksen arvolla on merkitystä niin kyse ei ole rakkaudesta!!!

Kyse ei ole rakkaudesta jos mies ei osaa tulla vastaan asiassa vaan asiat pitää mennä just kuin hän haluaa!!! Ja vauvapalstan kävijöiden luetunymmärtäminen on todella kehno tämän ketjun perusteella.

Ap on tarjoutunut itse maksamaan sormuksen, kunhan vain saa mieleisensä. Mutta tämä ei kelpaa miehelle? Miksi ihmeessä ei käy? Miksi ei voi kosia jollain 10 euron sormuksella yllätyksenä ja sit voivat mennä myöhemmin kauppaan ostaan ap:lle mieleisen sormuksen, jonka ap vaikka maksaa itse kokonaan?

Vierailija
224/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on. Jos sormuksen arvolla on merkitystä niin kyse ei ole rakkaudesta!!!

Kyse ei ole rakkaudesta jos mies ei osaa tulla vastaan asiassa vaan asiat pitää mennä just kuin hän haluaa!!! Ja vauvapalstan kävijöiden luetunymmärtäminen on todella kehno tämän ketjun perusteella.

Ap on tarjoutunut itse maksamaan sormuksen, kunhan vain saa mieleisensä. Mutta tämä ei kelpaa miehelle? Miksi ihmeessä ei käy? Miksi ei voi kosia jollain 10 euron sormuksella yllätyksenä ja sit voivat mennä myöhemmin kauppaan ostaan ap:lle mieleisen sormuksen, jonka ap vaikka maksaa itse kokonaan?

3000 euroa riittää useimpiin sormuksiin, ap on se kontrollifriikki, joka ei varmaan anna miehen valita edes omaa sormusta. Ei ole järkevää käyttää noin pienituloisen (5t netto) pariskunnan rahojaan sormuksiin ja häihin. Mies sen tajuaa ap ei.

Vierailija
225/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vasta lapsi,yrittäkää ymmärtää..

Vierailija
226/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3000 euroa riittää useimpiin sormuksiin, ap on se kontrollifriikki, joka ei varmaan anna miehen valita edes omaa sormusta. Ei ole järkevää käyttää noin pienituloisen (5t netto) pariskunnan rahojaan sormuksiin ja häihin

Älä keksi päästäsi tähän lisää draamaa, ap ei halunnut miehelle kallista sormusta vaan itselleen. Ap haluaa mieluisan sormuksen ja on valmis sen itse maksamaan. Niin miksi näet tämän ongelmana? Vaikka sinulle ei ole tärkeää sormus niin ap:lle on. Hän saa käyttää rahansa mihin haluaa.

Ap:n mieshän tässä on omituinen kontrollifriikki jäärä kun on joku pakkomielle että miehen pitäisi se sormus valita ja ostaa vaikka ei ole mikään pakko.

Vierailija
227/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Ap:n mies tajuaa juosta.

Vierailija
228/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että tuollaisia bimboja työskentelee opettajina. 

Vierailija
229/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso arvo-osuustilisi saldo on? Entä asuntovarallisuutesi? Eiköhän nuo pidä ensin hoitaa ja ihan omalla rahalla. 

Vierailija
230/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Purskahti kahvit näytölle* 😂😂😂😂

Vierailija
231/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis voi jestas. Ehkä sinun kannattaa vielä odottaa ja kasvaa aikuiseksi, ennen kuin mietit kihloja tai kosintoja. Tosin varaudu siihen, ettei miehesi jaksa odottaa sitä sinun aikuistumistasi, hän vaikuttaa jo aikuiselta.

Miten tämä liittyy ikääni? Olen aikuinen ja osaan käyttäytyä kuin aikuinen. Minulla on oma makuni ja tyylini. Miksi poikkeaisin siitä kihlasormuksen kohdalla?

Anteeksi jos minua ei innosta teidän "tuulipukurouvien" Kultajousesta ostetut mauttomat sormukset pienillä timanteilla tähtikuvion sisällä. Hyi yök.

Miten tollanen nainen mitään miestä saanut 🤔 Taitaa olla Provo. Jos ei niin veikkaan että sulta löytyy myös ankkahuulet ja pitkät tekoripset. Olalla roikkuu Korsin laukku. Sormuksen pitää olla näyttävä, just sellanen vähän mauton jättitimantti keskellä 😄

Vierailija
232/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin haluan 3000e sormuksen :) tai kalliimman.

Mutta kyse onkin siitä, että ylimääräistä on sen verran että meistä kumpi tahansa voisi tuon hintaisen sormuksen ostaa. Ei ole mikään kahden vuoden säästökohde.

Ja jos ei ikinä mennä naimisiin niin sekin on ok. Tykkään sormuksista ja yleensä käytän 50e hopeasormuksia eri sormissa.

Vierailija
233/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, paljon on miehesi kuukausipalkka verojen jälkeen? Entä sinun?

Miehelle jää käteen noin 3000e/kk. Itse olen opettaja, minulle jää vähän alle 2000e/kk.

Olen valmis säästämään sormukseen. Jos sille laskee päivähinnan, ei se kovin kalliiksi tule. Minulle sormuksella on suuri merkitys.

-ap

Et sinä voi tietää montako päivää sormusta käytät. Ero voi olla jo tulossa.

Vierailija
234/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

materialisti  ateistitperseet tervataan taivaan portilla ja tuleen, siellä ei kihlasormukset merkkaa mitään

Vierailija
235/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvit 100 sormusta?

Vierailija
236/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta vanha aloitus mutta vastaan että omani maksoi alle satasen, itse valitsin.

Vierailija
237/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen vaatii yli 500 euron sormusta niin en sitten mene naimisiin.

Vierailija
238/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä mies sitten.

Vierailija
239/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi luoja mikä asenne 😂😂😂😂

Minä olen naisellinen ja hyvin pukeutuva ja meikkaan joka päivä ja tyylini on klassisen naisellinen. Käytän silkki- ja Kasmirvaatteita. Et varmasti ole minua esteettisempi etkä tarkempi tyylistäsi.

Meidän ero on se, etten minä yritä ostaa tyyliä rahalla. Minä otan sen ilmaisen sormuksen ja saan sen toimimaan asussa. Vaatteeni ovat myös käytettyjä.

Sinä taas ostat jotain jonka luulet näyttävän hienolta ja nostavan tyylisi seuraavalle tasolle. No ei se niin mene. Todennäköisesti vain kuvittelet olevasi tyylikäs."

No nyt on suuret luulot itsestä, vaikka on perse auki. Tyylikkyyteen sinulla on vielä pitkä matka. Se ei ole vaatteen materiaalista kiinni.

Vierailija
240/244 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan mielestä saisi maksaa, mutta maksoin silti siitä liki 4000€ jotta hän sai minkä halusi. Onhan se upea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme